abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55077772
BE, wat ontzettend vervelend zeg. misschien vergezocht maar kun je niet een hoes oid maken die je over de gordijnen kunt hangen als je weggaat? of heb je je gordijnen juist dicht als je weg bent?
pi_55077822
Volgens mij had ik het al eens gevraagd, maar heb je Feliway al eens geprobeerd?

Hier hielp dat als een speer. Eén van onze katten ging plassen toen onze dochter net geboren was. De Feliway verdamper bracht uitkomst!

http://www.feliway.nl/feliway_nl.nsf/Page?OpenForm
Variety is the spice of life
pi_55077935
spuug, ik las helemaal over je knie-blessure heen. balen zeg! hoe gaat 't nu?

en sinterklaas is nog wel in sesamstraat geweest hoor! maar dat was de avond ervoor. dus op 4 december.

pruk, gelukkig heb je je sleutels terug en liggen ze nu niet op de vuilnisbelt. wij hadden voor onze vakantie een tent geleend van vrienden en bij het opzetten ontdekten we een autosleutel in zo'n zijvakje van de binnentent. die waren ze dus minimaal een jaar geleden 'kwijt'geraakt, dus daar hoefden we ze niet onmiddellijk van op de hoogte te stellen dachten we. bij thuiskomst de tent teruggebracht, een bloemetje om te bedanken, én natuurlijk de sleutels. nou dat was 't beste cadeau dat we ze hadden kunnen geven, ze zouden nét die dag maar een nieuwe (reserve)sleutel gaan bijbestellen à raison van ca 180 euro... ze hebben echt even een rondedansje staan maken van blijdschap.

MeNicole, twin-tig minuten! wat een schrik. wat moet je je ellendig gevoeld hebben! en wat een opluchting dat ie 'gewoon' in de kast zat.
pi_55077950
quote:
Op donderdag 6 december 2007 13:53 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Het spulletje wat ik nu heb besteld zou de urine af moeten breken ipv de geur maskeren, dus dat zou iig de plekken moeten neutraliseren. En dan moeten we hem nog kalm zien te krijgen zeg maar.
Ja en dat is denk ik het lastigste deel. Het sproeien laten stoppen :s Met dat spul haal je de plasgeur wel weg maar los je het probleem niet op. Maar laat iig. even weten of die spuitbus werkt want dan ga ik het ook eens proberen. (heb hier een kat die plast bij de voor en achterdeur omdat er een andere kat is die ervan overtuigd is dat hij hier woont en dus nogal eens bij de deuren gaat zitten omdat hij naar binnen wil )
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_55077957
Jeetje Texelonia, dat komt hard aan en dan nog van je eigen moeder. Kwetsend. Erg naar voor je
pi_55077988
Oh ja, zo'n kat zit hier ook voor de deur. En laatst binnen
Kom ik midden in de nacht dat beest tegen toen ik naar de wc moest. En het is nogal een eigenaardige kat. Heel groot, en hij heeft géén oren. Echt een eng beest! En plassen tegen de deur dus en als hij binnen komt in onze schoenen!
  donderdag 6 december 2007 @ 14:49:25 #157
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_55078771
quote:
Op donderdag 6 december 2007 14:07 schreef nebelung het volgende:
Oh ja, zo'n kat zit hier ook voor de deur. En laatst binnen
Kom ik midden in de nacht dat beest tegen toen ik naar de wc moest. En het is nogal een eigenaardige kat. Heel groot, en hij heeft géén oren. Echt een eng beest! En plassen tegen de deur dus en als hij binnen komt in onze schoenen!
Zoeen hadden wij dus in de tuin. en de sproeide zo tegen de glijbaan en het andere speelgoed van de kinderen omhoog. Echt té smerig....
had iets van de dierenwinkel wat dus enorm goed hielp, maar wel met die citroenguur dus. Maar eht maskeerde niet alleen. Toch weer eens vragen wat het was. Kat trouwens dit jaar helemaal niet gezien....
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_55079444
Ja, graag navragen!
  donderdag 6 december 2007 @ 15:32:39 #159
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55079747
quote:
Op donderdag 6 december 2007 13:59 schreef nebelung het volgende:
Volgens mij had ik het al eens gevraagd, maar heb je Feliway al eens geprobeerd?

Hier hielp dat als een speer. Eén van onze katten ging plassen toen onze dochter net geboren was. De Feliway verdamper bracht uitkomst!

http://www.feliway.nl/feliway_nl.nsf/Page?OpenForm
Die hangt er nu dus een week of 2, maar dat heeft dus niet geholpen. We dachten even van wel, maar steeds als ik een paar dagen denk 'we zijn er' dan is het weer mis.
Dus nu wil ik iig even kijken wat er gebeurd als we zijn geur ook echt helemaal weghalen. Misschien dat de combinatie wel werkt.

Want schoonmaken met van alles en nog wat werkt niet en ik had dus eerst Mispoes spray maar dat is alleen ranzige citroenlucht, alsof je de citronella om hebt late vallen ofzo.
Toen gesprayd met 'catitude' maar dat werkte hier ook niet.

Enige probleem is dat hij dan soms de plek bij het raam wel met rust laat maar dan gerust ergens anders gaat sproeien. Tegen de kast, tegen de doos van de box, van de week dus boven tegen een gipsplaat.
Dan heb ik dus nog liever die vensterbank want dan hoef ik niet steeds te zoeken.
  donderdag 6 december 2007 @ 15:33:44 #160
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_55079776
Bedankt voor jullie lieve reacties. Het ligt dus niet aan mij dat ik het zo'n vreselijke opmerking vind...

Het ergste is nog dat ik me nu afvraag wie het nog meer allemaal denken. Als mn bloedeigen moeder het al denkt, wat denken andere familieleden, vrienden, kennissen van mijn ouders, de buren dan wel niet allemaal? En met wie zou mijn moeder het er allemaal over hebben gehad, misschien?
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_55080088
Vanmorgen eerste de buurvrouw aan de deur en daarna de politie, ze hebben gisteren overdag ingebroken in 4 huizen hier in de buurt (oa bij de buurvrouw dus). Ze schijnen erg actief te zijn hier in de buurt, je kan niet eens meer je raam op een kiertje laten staan om door te luchten als je niet thuis bent... . Geen prettig idee en ik ben toch al zo'n schijtluis...
En het schijnt dus al 2 jaar lang steeds dezelfde te zijn die het doet, ze vinden steeds dezelfde voetsporen... hoog tijd dat diegene gepakt wordt dus!
Fake it till you make it...
  donderdag 6 december 2007 @ 15:51:41 #162
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_55080159
Ow, Tex daar moet je niet aan beginnen.. Echt niet.
Probeer er boven te staan (ik weet het makkelijk zeggen). Jij en Micha weten beter.

Je kan (helaas) weinig veranderen aan wat anderen er over denken. En als zou je het kunnen, dan zijn er wel weer andere dingen waar ze over praten die niet waar zijn.

Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  donderdag 6 december 2007 @ 16:19:13 #163
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_55080707
Ja ik weet het Noli. Ik ben sowieso teveel bezig vaak met wat ik dénk wat anderen wel of niet over mij denken Volkomen zinloos, en uiteindelijk loop ik me druk te maken om niks omdat ze waarschijnlijkt tóch iets heel anders denken

Wat trouwens wel heel leuk is, ik werd vandaag blij verrast door een pluim in mijn brievenbus! Het is wel zowat de goedkoopste, maar toch, er zitten best wel leuke dingen bij. Maar ik moet er nog eens goed voor gaan zitten om iets leuks uit te kiezen. Een massage maakt een goede kans denk ik. Aangezien ik al bijna 2 weken zowat elke dag hoofdpijn heb lijkt me dat echt heerlijk nu!
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_55081123
Ik heb vorig jaar een pluim gewonnen hier op Fok! Dat was nog best een crime om iets leuks van uit te zoeken, uiteindelijk zijn we er heel relaxt voor uit eten geweest toen we in Zeeland zaten. Soms zou het handiger zijn als je wat minder keuze had
  donderdag 6 december 2007 @ 16:37:27 #165
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_55081131
Tex, laat je niet naar beneden halen door zulke opmerkingen hoor. Ik vind het wel echt vreselijk van je moeder dat ze zoiets zegt hoor. Maar wat andere mensen denken maakt toch helemaal niks uit. Laat ze lekker denken wat ze willen. Jullie hebben een heerlijke zoon en omdat dat jullie eigen keus is ben je aan niemand uitleg schuldig.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_55081143
jeetje Nijna, dat is geen fijn gevoel! Hoop dat ze m snel pakken!

Tex, Michel kreeg vorig jaar een pluim. Leuk is dat
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 6 december 2007 @ 16:57:05 #167
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_55081519
quote:
Op donderdag 6 december 2007 16:36 schreef Pruk het volgende:
Ik heb vorig jaar een pluim gewonnen hier op Fok! Dat was nog best een crime om iets leuks van uit te zoeken, uiteindelijk zijn we er heel relaxt voor uit eten geweest toen we in Zeeland zaten. Soms zou het handiger zijn als je wat minder keuze had

Ik wil nu ook echt iets voor mezelf. Ik heb nogal de neiging om dan iets uit te zoeken wat Micha of Noah helemaal geweldig vindt! Maar het is mijn cadeautje en die ga ik helemaal aan mezelf besteden (of misschien aan iets wat we samen kunnen doen, maar dan wel iets wat ik leuk vind)
©Dumbo
  donderdag 6 december 2007 @ 16:59:01 #168
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_55081560
quote:
Op donderdag 6 december 2007 16:37 schreef Lishe het volgende:
Tex, laat je niet naar beneden halen door zulke opmerkingen hoor. Ik vind het wel echt vreselijk van je moeder dat ze zoiets zegt hoor. Maar wat andere mensen denken maakt toch helemaal niks uit. Laat ze lekker denken wat ze willen. Jullie hebben een heerlijke zoon en omdat dat jullie eigen keus is ben je aan niemand uitleg schuldig.
Wel als je een slecht zelfbeeld hebt en een positieve mening van anderen over jou nodig hebt om je zelfvertrouwen op te krikken

Nee je hebt helemaal gelijk, dat weet ik wel. Maar soms makkelijker gezegd dan gedaan. Maar ik doe m'n best
©Dumbo
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 6 december 2007 @ 16:59:18 #169
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55081565
quote:
Op donderdag 6 december 2007 16:57 schreef texelonia het volgende:

[..]

Ik wil nu ook echt iets voor mezelf. Ik heb nogal de neiging om dan iets uit te zoeken wat Micha of Noah helemaal geweldig vindt! Maar het is mijn cadeautje en die ga ik helemaal aan mezelf besteden (of misschien aan iets wat we samen kunnen doen, maar dan wel iets wat ik leuk vind)
lekker een dagje kuren
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  donderdag 6 december 2007 @ 17:00:51 #170
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_55081594
quote:
Op donderdag 6 december 2007 16:59 schreef Ynske het volgende:

[..]

lekker een dagje kuren
Dat is te duur voor mijn pluim

Maar een massage is zeker een optie
©Dumbo
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 6 december 2007 @ 17:03:31 #171
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55081632
quote:
Op donderdag 6 december 2007 17:00 schreef texelonia het volgende:

[..]

Dat is te duur voor mijn pluim

Maar een massage is zeker een optie
das ook lekker
Today is life -

Dale Carnegie
  donderdag 6 december 2007 @ 17:09:51 #172
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_55081724
quote:
Op donderdag 6 december 2007 17:03 schreef Ynske het volgende:

[..]

das ook lekker
Ja kan ook mijn eigen verwendagje organiseren dan. Dagje vrij nemen, op een dag dat Noah naar de crèche is, 's ochtends die massage en de rest van de dag allemaal leuke dingen doen
©Dumbo
pi_55081924
Ik heb al helemaal zin in het moederdagarrangement van volgend jaar van de schoonheidssalon hier
  donderdag 6 december 2007 @ 21:10:04 #174
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_55086935
Heb je ook geen plekje waar je de katten op kunt sluiten als je er niet bent? Ik zou hier rap zat van zijn het zijn nu nog je gordijnen maar straks nog de spulletjes van je kind

Tex lekker wief laat je niet gek maken allemaal verspilde energie.
pi_55087018
quote:
Op donderdag 6 december 2007 15:32 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Want schoonmaken met van alles en nog wat werkt niet en ik had dus eerst Mispoes spray maar dat is alleen ranzige citroenlucht, alsof je de citronella om hebt late vallen ofzo.
Toen gesprayd met 'catitude' maar dat werkte hier ook niet.

Enige probleem is dat hij dan soms de plek bij het raam wel met rust laat maar dan gerust ergens anders gaat sproeien. Tegen de kast, tegen de doos van de box, van de week dus boven tegen een gipsplaat.
Dan heb ik dus nog liever die vensterbank want dan hoef ik niet steeds te zoeken.
Ja mispoes is heel vies. Weet je wat hier ook werkte? Azijn! Gewoon een theedoek met azijn op de plekken waar hij pieste. Maar of dat zwanger aan te raden is, weet ik niet
  donderdag 6 december 2007 @ 21:30:59 #176
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55087469
Rottdog, dat zou de schuur zijn, maar eig. vind ik dat toch wel heel zielig, want dat zou dus ook voor elke nacht gelden enzo.

Nebelung, azijn heb ik ook even geprobeerd, maar ik geloof dat er toen een andere tip tussendoor kwam (die van 'ga eens naar de dierenarts' ) en daarna ben ik ermee gestopt.
Azijn vind ik trouwens 10 keer prettiger dan die citroenzooi.

Nou ja goed, morgen komt die spray als het goed is en dan gaan we maar eens kijken wat dat oplevert. We hebben hem net even gepest door een thermometer in zijn kont te stoppen om te zien of hij mss toch ziek is, maar dat was in orde en stinkie heeft hem toen nog even aan de blaas gevoeld maar daar reageerde hij ook niet echt op, dus dat lijkt ook wel in orde te zijn.

To be continued...
Maar eig. officieel niet hier...
  donderdag 6 december 2007 @ 21:46:45 #177
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_55087840
Nog nooit van die pluimen gehoord, maar ik heb eens op die site gekeken. Wat leuk Tex, die kun je nu net goed gebruiken!

Bix, ik heb vanmiddag nog even met de doktersassistente gebeld en ik word morgenvroeg teruggebeld als ze overleg heeft gehad met de dokter (hij was aan het visites rijden). Ik heb namelijk een vermoeden dat er iets niet goed is met die belangrijke bovenbeenspier die zeg maar midden op het been ligt. Die doet het namelijk niet (kun je heel goed zien als je je benen plat hebt liggen en dan je benen aanspant). Ik ben best bang dat ie gescheurd is. Ik voel ook echt een beetje een deuk boven mijn linkerknie. En mijn linkerkuit is continu helemaal gespannen, dat voelt ook niet lekker Nou, ik hoor morgen wel meer, maar ik ben nu dus best ongerust, van mijn optimistische instelling van de afgelopen dagen is niet veel over. Wat ik ook zo rot vind, is dat Tristan vanavond zijn allereerste zwemles had en ik kon daar niet bij zijn.
  donderdag 6 december 2007 @ 21:54:23 #178
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55088065
Ow... dat zou wel flink balen zijn Spuug
Hopelijk kan je dan morgen even langs komen (en mss wel even foto's maken in het ziekenhuis of zo).
  donderdag 6 december 2007 @ 21:58:50 #179
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_55088237
BE je kat voelt aan dat er wat gebeuren gaat. Dat deed mijn kat vorig jaar opeens ook heel erg. Na de geboorte van die bolle is dat helemaal over gegaan (maar ik had er wel angst voor en was in staat em de straat op te schoppen )

Spuug, ai ai klinkt niet best. Beterschap en succes morgen.
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 6 december 2007 @ 21:59:46 #180
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55088278
Dat is idd ook nog een optie waar we aan denken, en hopelijk is het straks idd over. Ik hou me aan jouw verhaal vast nu.
  donderdag 6 december 2007 @ 22:04:09 #181
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_55088450
quote:
Op donderdag 6 december 2007 21:30 schreef Brighteyes het volgende:
Rottdog, dat zou de schuur zijn, maar eig. vind ik dat toch wel heel zielig, want dat zou dus ook voor elke nacht gelden enzo.
Kan het me wel voorstellen hoor heb zelf ook katten gehad die alleen niet sproeiden maar je hele huis eronder snotterden.

Spuug dat zou min zijn beterschap ermee.
  donderdag 6 december 2007 @ 22:18:41 #182
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_55088871
Bedankt voor het medeleven
BE, een rondpiesende kat, wat vreselijk. Voor mij misschien wel een reden om een ander baasje te gaan zoeken. Maar da's makkelijk gezegd natuurlijk, ik heb geen band met dat beestje.
  donderdag 6 december 2007 @ 22:24:18 #183
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_55089021
Wildplassende katten maken me echt woest
Met enige regelmaat vind ik op zolder een plasje (aangezien het daar een grote teringzooi is, is het ook wel eens een al opdrogend plasje ) en ik ben op zulke momenten echt in staat om ze allebei in hun nekvel te grijpen en naar het asiel te brengen.

Sterkte ermee BE!

Spuug jij ook sterkte maar dan met je knie wat vervelend dat 't nog niet ietsjes beter gaat, maar alleen maar slechter..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 6 december 2007 @ 22:32:37 #184
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_55089275
Lieve Tex, dit moet ik echt even zeggen lieverd. Ik weet dat je best wel eens onzeker bent, maar je bent zo vreselijk lief. Vind ik echt.
Zoals jullie ook zo lekker 1 zijn met zijn drietjes. Dan kan ik best een beetje boos worden op zo'n moeder. Ze kent je toch? Dat ze het een keertje oppert, kan ik me nog voorstellen. Maar als je je antwoord hebt gegeven, dan moet het gewoon klaar zijn. Dat moet ze gewoon genoegen nemen met je antwoord. En zien dat het goed is zo, vertrouwen op wat jij zegt.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_55089555
Spuug ik hoop voor je dat het meevalt! Moeders kunnen niet uitgeschakeld zijn, dat brengt alleen maar ellende en geregel met zich mee! Beterschap

Hier een kat die de box nog niet eens gezien heeft trouwens Wat een goedlul is dat
Saartje
pi_55093624
quote:
Op donderdag 6 december 2007 21:59 schreef Brighteyes het volgende:
Dat is idd ook nog een optie waar we aan denken, en hopelijk is het straks idd over. Ik hou me aan jouw verhaal vast nu.
Mijn honden doen nu ook raar hoor, die lopen de hele tijd met hun neus omhoog achter mijn kont aan als ik buiten kom. Gaat van zelf over denk ik als de baby er is.
pi_55094341
Spuug, hopelijk valt het mee, beterschap!
Fake it till you make it...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 7 december 2007 @ 09:15:54 #188
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55094564
Vraagje aan de medezieken...
werd t bij jullie ook eerst erger voordat je beter begon te worden?
Zit nu in dag 3 van een kuurtje. Kan nu mijn hoofd t beste laten liggen dan doet het het minste pijn. Ook dat pijn hebben bij bukken begint nu.
Net maar naar t werk gebeld dat ik over het weekend ook niet kom werken. Waren ze niet blij mee, maar t gaat echt niet. Jullie hadden gelijk
Today is life -

Dale Carnegie
pi_55094695
He Spuug, Ynske, beterschap vanuit hier!
  vrijdag 7 december 2007 @ 09:29:29 #190
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_55094844
Arme Ynske, dat klinkt helemaal niet fijn. Beterschap! Ik mag vandaag tussen 1 en 2 even langskomen bij de dokter. Mooi zo.
pi_55094874
Tex, toen jullie vertelde dat je zwanger was, was ik eerlijk gezegd wel verbaasd. Heb ik toen ook gezegd geloof ik. Maar nu, jullie zijn zo ontzettend leuk samen. Zoals je met Noah was op de meet en laatst Micha op de foto, het is zo leuk en echt. Daarom snap ik je moeder niet. Dat ze dat nu nog moet zeggen, juist nu het zo goed gaat.

Gatver van die katten BE. Kun je niet vast met een luier oefenen?

Beterschap Spuuglokje en Ynske.

Vanmiddag ga ik knutselen, dat is zo leuk. Maar ik mag er verder niks over vertellen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_55095048
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 09:31 schreef YPPY het volgende:
Vanmiddag ga ik knutselen, dat is zo leuk. Maar ik mag er verder niks over vertellen.

Ik denk dat ik weet waarvoor je gaat knutselen
pi_55095147
Ik zeg niks.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  vrijdag 7 december 2007 @ 10:00:53 #194
24188 Belana
kloon van belana
pi_55095457
tex, je bent niet zo'n prater zeg je, maar ik zou hierover toch echt iets zeggen tegen je moeder. juist nu eens voor jezelf en je gezin opkomen kan een enorme verandering teweeg brengen.
ik snap namelijk wel hoe je zo onzeker komt als je een moeder hebt die zulke dingen zegt. het zal ws niet het enige zijn wat er ooit tegen je gezegd is.
heb jij eigenlijk hulp van een psycholoog oid? dat lijkt me namelijk wel wijs, want ik heb het idee dat het allemaal niet goed gaat met je meid. dat weet je geloof ik zelf ook wel. kom op meid! je moet echt zelfiets doen om jezelf te veranderen.
stormy waters...
sailin'
pi_55095895
Ynske, ja, bij mij wordt het ook eerst erger. Ik ben net (weer) wakker en nu gaat het eigenlijk wel, maar dat was gisteren ook zo. Duurt een uurtje maximaal en dan is het weer prut. Zo lang ik blijf liggen gaat het redelijk, dus dat doe ik dan ook het grootste gedeelte van de dag.

De dokter zei tegen mij trouwens dat ik na 48 uur wel wat verbetering zou moeten gaan merken.

Beterschap Jij ook trouwens Spuug, het klinkt echt heel akelig
pi_55095921
Oh trouwens, bedankt BE. Ik heb over sproeiende katers gedroomd
pi_55096179
En dan maken jullie je alleen nog maar druk over een poes in de box. Helaas hebben wij hier een erg ondernemend exemplaar:

In de box:

In de wipstoel:

Op het speelkleed:

In de commode:

En het erge is nog wel dat hij weet dat het niet mag...
  vrijdag 7 december 2007 @ 10:39:33 #198
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_55096224
Stiemie!!!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_55096251
*OUD heilige*
pi_55096279
Stiemie die in de wipstoel is lief. hij ligt er echt comfortabel bij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')