Ja en dat is denk ik het lastigste deel. Het sproeien laten stoppen :s Met dat spul haal je de plasgeur wel weg maar los je het probleem niet op. Maar laat iig. even weten of die spuitbus werkt want dan ga ik het ook eens proberen. (heb hier een kat die plast bij de voor en achterdeur omdat er een andere kat is die ervan overtuigd is dat hij hier woont en dus nogal eens bij de deuren gaat zitten omdat hij naar binnen wilquote:Op donderdag 6 december 2007 13:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het spulletje wat ik nu heb besteld zou de urine af moeten breken ipv de geur maskeren, dus dat zou iig de plekken moeten neutraliseren. En dan moeten we hem nog kalm zien te krijgen zeg maar.
Zoeen hadden wij dus in de tuin. en de sproeide zo tegen de glijbaan en het andere speelgoed van de kinderen omhoog. Echt té smerig....quote:Op donderdag 6 december 2007 14:07 schreef nebelung het volgende:
Oh ja, zo'n kat zit hier ook voor de deur. En laatst binnen![]()
Kom ik midden in de nacht dat beest tegen toen ik naar de wc moest. En het is nogal een eigenaardige kat. Heel groot, en hij heeft géén oren. Echt een eng beest! En plassen tegen de deur dus en als hij binnen komt in onze schoenen!
Die hangt er nu dus een week of 2, maar dat heeft dus niet geholpen. We dachten even van wel, maar steeds als ik een paar dagen denk 'we zijn er' dan is het weer mis.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:59 schreef nebelung het volgende:
Volgens mij had ik het al eens gevraagd, maar heb je Feliway al eens geprobeerd?
Hier hielp dat als een speer. Eén van onze katten ging plassen toen onze dochter net geboren was. De Feliway verdamper bracht uitkomst!
http://www.feliway.nl/feliway_nl.nsf/Page?OpenForm
quote:Op donderdag 6 december 2007 16:36 schreef Pruk het volgende:
Ik heb vorig jaar een pluim gewonnen hier op Fok! Dat was nog best een crime om iets leuks van uit te zoeken, uiteindelijk zijn we er heel relaxt voor uit eten geweest toen we in Zeeland zaten. Soms zou het handiger zijn als je wat minder keuze had
Wel als je een slecht zelfbeeld hebt en een positieve mening van anderen over jou nodig hebt om je zelfvertrouwen op te krikkenquote:Op donderdag 6 december 2007 16:37 schreef Lishe het volgende:
Tex, laat je niet naar beneden halen door zulke opmerkingen hoor. Ik vind het wel echt vreselijk van je moeder dat ze zoiets zegt hoor. Maar wat andere mensen denken maakt toch helemaal niks uit. Laat ze lekker denken wat ze willen. Jullie hebben een heerlijke zoon en omdat dat jullie eigen keus is ben je aan niemand uitleg schuldig.
lekker een dagje kurenquote:Op donderdag 6 december 2007 16:57 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik wil nu ook echt iets voor mezelf. Ik heb nogal de neiging om dan iets uit te zoeken wat Micha of Noah helemaal geweldig vindt!Maar het is mijn cadeautje en die ga ik helemaal aan mezelf besteden
(of misschien aan iets wat we samen kunnen doen, maar dan wel iets wat ik leuk vind)
Dat is te duur voor mijn pluimquote:
das ook lekkerquote:Op donderdag 6 december 2007 17:00 schreef texelonia het volgende:
[..]
Dat is te duur voor mijn pluim
Maar een massage is zeker een optie
Ja kan ook mijn eigen verwendagje organiseren dan. Dagje vrij nemen, op een dag dat Noah naar de crèche is, 's ochtends die massage en de rest van de dag allemaal leuke dingen doenquote:
Ja mispoes is heel vies. Weet je wat hier ook werkte? Azijn! Gewoon een theedoek met azijn op de plekken waar hij pieste. Maar of dat zwanger aan te raden is, weet ik nietquote:Op donderdag 6 december 2007 15:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Want schoonmaken met van alles en nog wat werkt niet en ik had dus eerst Mispoes spray maar dat is alleen ranzige citroenlucht, alsof je de citronella om hebt late vallen ofzo.
Toen gesprayd met 'catitude' maar dat werkte hier ook niet.
Enige probleem is dat hij dan soms de plek bij het raam wel met rust laat maar dan gerust ergens anders gaat sproeien. Tegen de kast, tegen de doos van de box, van de week dus boven tegen een gipsplaat.
Dan heb ik dus nog liever die vensterbank want dan hoef ik niet steeds te zoeken.
Kan het me wel voorstellen hoor heb zelf ook katten gehad die alleen niet sproeiden maar je hele huis eronder snotterden.quote:Op donderdag 6 december 2007 21:30 schreef Brighteyes het volgende:
Rottdog, dat zou de schuur zijn, maar eig. vind ik dat toch wel heel zielig, want dat zou dus ook voor elke nacht gelden enzo.
Mijn honden doen nu ook raar hoor, die lopen de hele tijd met hun neus omhoog achter mijn kont aan als ik buiten kom. Gaat van zelf over denk ik als de baby er is.quote:Op donderdag 6 december 2007 21:59 schreef Brighteyes het volgende:
Dat is idd ook nog een optie waar we aan denken, en hopelijk is het straks idd over. Ik hou me aan jouw verhaal vast nu.![]()
quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:31 schreef YPPY het volgende:
Vanmiddag ga ik knutselen, dat is zo leuk.Maar ik mag er verder niks over vertellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |