quote:Op zondag 9 december 2007 14:27 schreef Vicky het volgende:
foto maak ik zodra mijn haar in model zit
heb vandaag een lazyday
Hey, Goedzo Tex, klinkt lekker allemaal!quote:Op zondag 9 december 2007 15:50 schreef texelonia het volgende:
Ik heb wel een goed weekend trouwens![]()
Ik heb best veel in het huishouden gedaan én leuk met Noah gespeeld. En 's avonds tijd voor mezelf gehad een beetje, dus voel me ook nog eens uitgerust. Dat laatste kan ook komen omdat ik een gat in de dag heb geslapen trouwens
Maar de laatste tijd had ik steeds het gevoel dat ik alles en iedereen verwaarloosde, en nu ging het dus gewoon wel lekker. Ben dus best een beetje trots op mezelf
Ja dat is ook zo, Noah is er gelukkig nog veel te klein voor.quote:Op zondag 9 december 2007 15:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hey, Goedzo Tex, klinkt lekker allemaal!
Ik ben echt geen voorstander van vuurwerk. Wat je zegt, zonde van je geld. Maar op de een of andere manier heeft het een magische aantrekkingskracht op mijn jongens. Dan maar liever dat ze leren hoe het veilig afgestoken moet worden dan dat ze daar als ze 13 zijn op de harde manier achter moeten komen.
Ik heb hier gisteravond één vuurpijl gezien. En nu zit ik te hopen op een fikse regenbui zo rond een uur of half 9 (want zo laat zou het vandaag beginnen).quote:Op zondag 9 december 2007 13:32 schreef Maggie het volgende:
[..]
Oh, zij had het gisteravond tegen mij over vuurwerk
ik hoop eigenlijk dat het zo tegenvalt dat ze het niet meer willen (vals hèquote:Op zondag 9 december 2007 16:32 schreef Spuuglokje het volgende:
Gelukkig zijn mijn kinderen niet echt geïnteresseerd in vuurwerk. Ja, wel kijken naar dat van de buren, maar dat wij niks hebben is geen enkel probleem. Over een paar jaartjes misschien wel.Maar ik vind het echt doodzonde van het geld, en wij maken dan ook ieder jaar een bedrag wat je normaal gesproken aan vuurwerk uitgeeft over aan een goed doel.
Nee joh, dat zie je verkeerd. Laat dat beoordelen maar aan ons over...dus HUP AN MET DIE FOTO'Squote:Op zondag 9 december 2007 19:35 schreef Vicky het volgende:
ik heb wel foto's gemaakt maar ik vind ze stom
Oei, ik zie nu dat ik totaal ergens over heen bulldozer. Sorry Suzziieee. Ik ga zeker kijken en jij ook succes.quote:Op zondag 9 december 2007 20:52 schreef Suzziieee het volgende:
Even een oproepje/spam:
Vanavond word in Peter R de Vries de moord op Anneke van der Stap behandeld.Ik zou graag willen dat zoveel mogelijk mensen deze uitzending bekijken omdat deze erg laffe moord opgelost moet worden!!Na ruim 2 jaar loopt nog steeds ieder spoor dood en lijkt het alsof de dader hiermee weg gaat komen..dit mag gewoon niet gebeuren!!
Anneke was mijn collega toen ik nog in Rijswijk werkte en was tevens een goede vriendin van Sonnetje85 die ook sinds een tijdje hier post.Ondanks dat ik niet superclose met Anneke was,merk ik wel dat het veel indruk heeft gemaakt en dat het wonden achterlaat.Het blijft met enige regelmaat door je hoofd spoken.
Son..sterkte met de uitzending
nee, juist nietquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:47 schreef Oxymoron het volgende:
Oh ik vergeet, helemaal te vragen naar iets, wat de begeleiding wilde weten:
of jullie, het niet vervelend vinden, al die autisme-verhalen van mij...
?
Mooi he, ik moet er altijd van dansen.quote:Op zondag 9 december 2007 21:28 schreef Belana het volgende:
m@x, wat heb je weer een prachtig muziekje in je sig staan
Niemand snapt 'm als ik die uitspraak doe.quote:Op zondag 9 december 2007 21:32 schreef Belana het volgende:
"stuivertje zoeken" noemden wij dat vroegah
Heb ook zitten kijken. Bizar, zeg. Wat een raadselachtig verhaal. Die vent vond ik ook bizar, die jogger. En die "zwerver". Als je erover nadenkt wat voor rare mensen je kan tegenkomen (of tegenkomt). Eigenlijk een klein stukje (Enschede- Den Haag) Ik moest tussendoor even naar Pien, maar is er nou ook nog iets met die 2 vissende jongens gebeurt ? Zij waren daar al, toen Anneke daar vermoord/neergelegd is.....Volgens mij zaten zij niet in dat cartoon overzicht van alle verdachten..of wel ?quote:Op zondag 9 december 2007 20:52 schreef Suzziieee het volgende:
Even een oproepje/spam:
Vanavond word in Peter R de Vries de moord op Anneke van der Stap behandeld.Ik zou graag willen dat zoveel mogelijk mensen deze uitzending bekijken omdat deze erg laffe moord opgelost moet worden!!Na ruim 2 jaar loopt nog steeds ieder spoor dood en lijkt het alsof de dader hiermee weg gaat komen..dit mag gewoon niet gebeuren!!
Anneke was mijn collega toen ik nog in Rijswijk werkte en was tevens een goede vriendin van Sonnetje85 die ook sinds een tijdje hier post.Ondanks dat ik niet superclose met Anneke was,merk ik wel dat het veel indruk heeft gemaakt en dat het wonden achterlaat.Het blijft met enige regelmaat door je hoofd spoken.
Son..sterkte met de uitzending
Even druk door de feestdagen in combinatie met een creatieve dip en nu Hanne ziek.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:01 schreef dutchie het volgende:
[..]
Hé Nols, waarom zie ik geen foto's meer van je? Je was zo leker bezig. Ik wil MEER!!!
Een dierenspeciaalzaal verkoopt van die roze korreltjesquote:Op maandag 10 december 2007 10:37 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, die! Hebben die niet een web-site ofzo?
Btw... weet iemand waar ik muizen-gif vandaan haal? Tuincentrum of bouwmarkt ofzo?
ow jakkes...quote:Op maandag 10 december 2007 10:59 schreef bixister het volgende:
die heeft inmiddels de rest van 't huis ook al 'gehad' geloof ik, debuuv!
nee die dachten alleen: wat ruikt het hier (naar rotte vis).quote:Op maandag 10 december 2007 10:33 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
Heb ook zitten kijken. Bizar, zeg. Wat een raadselachtig verhaal. Die vent vond ik ook bizar, die jogger. En die "zwerver". Als je erover nadenkt wat voor rare mensen je kan tegenkomen (of tegenkomt). Eigenlijk een klein stukje (Enschede- Den Haag) Ik moest tussendoor even naar Pien, maar is er nou ook nog iets met die 2 vissende jongens gebeurt ? Zij waren daar al, toen Anneke daar vermoord/neergelegd is.....Volgens mij zaten zij niet in dat cartoon overzicht van alle verdachten..of wel ?
quote:Op maandag 10 december 2007 11:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ow jakkes...ik zit hier (bijna andere kant van het land) met mijn voeten van de vloer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |