abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55144032
Vicky foto!!! K.. van de migraine.

Vuurwerk nee dank je, ja sterretjes maar verder word het hier niks denk ik
  zondag 9 december 2007 @ 13:48:10 #102
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_55144070
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_55144793
Op de een of andere manier raak ik dit topic steeds weer kwijt . Teruggevonden dus en nu ga ik op de site van de wenspijlen kijken.
Fake it till you make it...
  zondag 9 december 2007 @ 14:23:55 #104
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_55144967
Wij doen ook altijd alleen sterretjes. Ik vind vuurwerk veel te eng om af te steken, en daarnaast: duuuur! Zonde van het geld vind ik dat.
En onze woonkamer met groot balkon zit op de 4e verdieping dus we hebben een geweldig uitzicht op het weggegooid geld vuurwerk van de hele buurt

Noah vond het vorig jaar wel mooi: "whiiiiiiiiiiiiiiii, BOEM!" deed ie elke keer na De sterretjes vond ie eng en spannend tegelijk.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zondag 9 december 2007 @ 14:26:07 #105
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_55145045
Die wenspijl vind ik ook wel een heel mooi idee
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_55145094
foto maak ik zodra mijn haar in model zit
heb vandaag een lazyday
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_55146643
quote:
Op zondag 9 december 2007 14:27 schreef Vicky het volgende:
foto maak ik zodra mijn haar in model zit
heb vandaag een lazyday
kan ik een hele week wachten
  zondag 9 december 2007 @ 15:50:55 #108
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_55147078
Ik heb wel een goed weekend trouwens

Ik heb best veel in het huishouden gedaan én leuk met Noah gespeeld. En 's avonds tijd voor mezelf gehad een beetje, dus voel me ook nog eens uitgerust. Dat laatste kan ook komen omdat ik een gat in de dag heb geslapen trouwens

Maar de laatste tijd had ik steeds het gevoel dat ik alles en iedereen verwaarloosde, en nu ging het dus gewoon wel lekker. Ben dus best een beetje trots op mezelf
©Dumbo
  zondag 9 december 2007 @ 15:54:24 #109
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_55147140
quote:
Op zondag 9 december 2007 15:50 schreef texelonia het volgende:
Ik heb wel een goed weekend trouwens

Ik heb best veel in het huishouden gedaan én leuk met Noah gespeeld. En 's avonds tijd voor mezelf gehad een beetje, dus voel me ook nog eens uitgerust. Dat laatste kan ook komen omdat ik een gat in de dag heb geslapen trouwens

Maar de laatste tijd had ik steeds het gevoel dat ik alles en iedereen verwaarloosde, en nu ging het dus gewoon wel lekker. Ben dus best een beetje trots op mezelf
Hey, Goedzo Tex, klinkt lekker allemaal!
Ik ben echt geen voorstander van vuurwerk. Wat je zegt, zonde van je geld. Maar op de een of andere manier heeft het een magische aantrekkingskracht op mijn jongens. Dan maar liever dat ze leren hoe het veilig afgestoken moet worden dan dat ze daar als ze 13 zijn op de harde manier achter moeten komen.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  zondag 9 december 2007 @ 16:04:22 #110
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_55147341
quote:
Op zondag 9 december 2007 15:54 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Hey, Goedzo Tex, klinkt lekker allemaal!
Ik ben echt geen voorstander van vuurwerk. Wat je zegt, zonde van je geld. Maar op de een of andere manier heeft het een magische aantrekkingskracht op mijn jongens. Dan maar liever dat ze leren hoe het veilig afgestoken moet worden dan dat ze daar als ze 13 zijn op de harde manier achter moeten komen.
Ja dat is ook zo, Noah is er gelukkig nog veel te klein voor.
Maar ik weet nog van vroeger dat mijn zus en ik perse vuurwerk wilden hebben, maar uiteindelijk stonden mijn ouders het buiten af te steken, en mijn zus en ik binnen omdat we het eng vonden
©Dumbo
  zondag 9 december 2007 @ 16:04:28 #111
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_55147343
quote:
Op zondag 9 december 2007 13:32 schreef Maggie het volgende:

[..]

Oh, zij had het gisteravond tegen mij over vuurwerk
Ik heb hier gisteravond één vuurpijl gezien. En nu zit ik te hopen op een fikse regenbui zo rond een uur of half 9 (want zo laat zou het vandaag beginnen).
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  zondag 9 december 2007 @ 16:32:56 #112
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_55148036
Gelukkig zijn mijn kinderen niet echt geïnteresseerd in vuurwerk. Ja, wel kijken naar dat van de buren, maar dat wij niks hebben is geen enkel probleem. Over een paar jaartjes misschien wel. Maar ik vind het echt doodzonde van het geld, en wij maken dan ook ieder jaar een bedrag wat je normaal gesproken aan vuurwerk uitgeeft over aan een goed doel.
  zondag 9 december 2007 @ 16:37:04 #113
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_55148112
quote:
Op zondag 9 december 2007 16:32 schreef Spuuglokje het volgende:
Gelukkig zijn mijn kinderen niet echt geïnteresseerd in vuurwerk. Ja, wel kijken naar dat van de buren, maar dat wij niks hebben is geen enkel probleem. Over een paar jaartjes misschien wel. Maar ik vind het echt doodzonde van het geld, en wij maken dan ook ieder jaar een bedrag wat je normaal gesproken aan vuurwerk uitgeeft over aan een goed doel.
ik hoop eigenlijk dat het zo tegenvalt dat ze het niet meer willen (vals hè ) heb zelf echt nog nooit iets afgestoken. Wel elk jaar mega-sterretjes. Vorig jaar dus van die kinderpakketjes van oma gekregen. stonden ze zo stoer te zijn buiten Eigenlijk denk ik dat ze zelfs wel vatbaar zijn voor het goede doel argument.Wat een goeie!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  zondag 9 december 2007 @ 16:37:08 #114
3142 m@x
pi_55148114
Ik ben zelf niet zo'n fan van vuurwerk, heb ook nog nooit een cent er aan uitgegeven. Siervuurwerk vind ik dan nog wel mooi maar dat knalspul mogen ze van mij afschaffen.

Zo meteen wordt onze kerstboom bezorgd, een heel schattig klein blauwsparretje. Ik ben alleen totaal vergeten om een aantal essentiele zaken zoals kerstbalhaakjes, lampjes en slingers aan te schaffen Dan dinsdag de boel maar optuigen.
  zondag 9 december 2007 @ 18:11:26 #115
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55150177
Hihi, mijn muisje van van de week? Die rent nu rondjes over stinkies bureau!
Hij kwam via de verwarmingsbuizen naar beneden getrippeld van de zolder af. Stinkie had hem 2 keer bijna. Bijna dus.

Heel schattig, maar toch maar korreltjes halen morgen. Hoewel ik dat wel een heel naar idee vind, maar dit is het toch ook niet helemaal.
pi_55151777
ik heb wel foto's gemaakt maar ik vind ze stom

Nou het vuurwekr ging door hoor... mijn dochter vond het prachtig en die wilde dus echt niet naar bed toe. Ze zat op de commode en hoorde de knallen en riep heel hard pappa Opee vuuwekke kijken vuwekke kijken. En toen het afgelopen was riep ze nou moe, isset nou? Pappa nieuwe zoekn.

[ Bericht 55% gewijzigd door Vicky op 09-12-2007 20:22:07 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_55152858
quote:
Op zondag 9 december 2007 19:35 schreef Vicky het volgende:
ik heb wel foto's gemaakt maar ik vind ze stom
Nee joh, dat zie je verkeerd. Laat dat beoordelen maar aan ons over...dus HUP AN MET DIE FOTO'S
  zondag 9 december 2007 @ 20:52:03 #118
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_55153553
Even een oproepje/spam:

Vanavond word in Peter R de Vries de moord op Anneke van der Stap behandeld.Ik zou graag willen dat zoveel mogelijk mensen deze uitzending bekijken omdat deze erg laffe moord opgelost moet worden!!Na ruim 2 jaar loopt nog steeds ieder spoor dood en lijkt het alsof de dader hiermee weg gaat komen..dit mag gewoon niet gebeuren!!

Anneke was mijn collega toen ik nog in Rijswijk werkte en was tevens een goede vriendin van Sonnetje85 die ook sinds een tijdje hier post. Ondanks dat ik niet superclose met Anneke was,merk ik wel dat het veel indruk heeft gemaakt en dat het wonden achterlaat.Het blijft met enige regelmaat door je hoofd spoken.

Son..sterkte met de uitzending
  zondag 9 december 2007 @ 21:07:35 #119
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_55153953
Kozakje, wat een verrassing vanmorgen!
Familie Dutchie ging vanmorgen op pad als alternatief voor het zwembad. Alle mannen waren aan het snotteren dus dat plannetje viel in het water. Naar de ballenbak dan maar.

En dan spreekt iemand je zomaar aan. Iemand die je vaag bekend voor komt, maar de puzzel past nog niet helemaal. Na 10x gekeken te hebben naar vrouw en vooral naar de man (want dat 'plaatje' klopte even niet) toch redelijk overtuigd. Het was Kozakken! Gelukkig was haar mannetje er ook gewoon en betrapte ik haar niet met haar minnaar.
En daar waren ook Jonne en Romme. Wat een lekkere mannetjes! Romme zo schattig. Jonne helemaal bezweet en bevangen door het ballen/mazen-virus. Zo leuk om jullie weer te zien.
Foto volgt!
(Cas was dus niet gewoon moe van de ballenbak, maar ligt nu met koorts op bed. )
Als je niet lacht, ben je dood.
  zondag 9 december 2007 @ 21:09:06 #120
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_55154003
quote:
Op zondag 9 december 2007 20:52 schreef Suzziieee het volgende:
Even een oproepje/spam:

Vanavond word in Peter R de Vries de moord op Anneke van der Stap behandeld.Ik zou graag willen dat zoveel mogelijk mensen deze uitzending bekijken omdat deze erg laffe moord opgelost moet worden!!Na ruim 2 jaar loopt nog steeds ieder spoor dood en lijkt het alsof de dader hiermee weg gaat komen..dit mag gewoon niet gebeuren!!

Anneke was mijn collega toen ik nog in Rijswijk werkte en was tevens een goede vriendin van Sonnetje85 die ook sinds een tijdje hier post. Ondanks dat ik niet superclose met Anneke was,merk ik wel dat het veel indruk heeft gemaakt en dat het wonden achterlaat.Het blijft met enige regelmaat door je hoofd spoken.

Oei, ik zie nu dat ik totaal ergens over heen bulldozer. Sorry Suzziieee. Ik ga zeker kijken en jij ook succes.
Als je niet lacht, ben je dood.
  zondag 9 december 2007 @ 21:18:59 #121
103793 kozakken
Living the life
pi_55154254
En het was zo leuk om Dutsch daar te zien
Ik moest ook echt twee keer kijken, riep tegen jeweetmaarnooitofhijnietechtmijnminnaaris volgens mij is dat....
Dus ik dacht. gewoon aanspreken. (Je camera verried je trouwens. Toen wist ik het eigenlijk helemaal wel zeker. )

Ohhh... wat heb je mooie mooie lieve kinders. Ach.. en Casje ziek.
Hij zag er heerlijk lekker blozend uit, maar dat was dus al een beetje koorts.
En Leon zo groot en zo'n lekkere vent

Jonne heeft echt bijna niets van de tafel gezien. Die was echt veel en veel te druk
  zondag 9 december 2007 @ 21:20:03 #122
3142 m@x
pi_55154281
Son en Suzz, sterkte Het zal vast moeilijk zijn om weer geconfronteerd te worden met wat er met Anneke is gebeurd. Hopelijk heeft de uitzending een positief effect en komen er nu wel bruikbare tips.

Kai vond het vuurwerk minder interessant dan Amber. Hij lag al in bed en was bang dat het vuur het huis kapot zou maken.

Ik heb Vicky's haar gezien en het is echt wel leuk
  zondag 9 december 2007 @ 21:21:49 #123
24188 Belana
kloon van belana
pi_55154323
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 17:47 schreef Oxymoron het volgende:
Oh ik vergeet, helemaal te vragen naar iets, wat de begeleiding wilde weten:
of jullie, het niet vervelend vinden, al die autisme-verhalen van mij...

?
nee, juist niet je bent hier toch ook gewoon 1 van ons en je verteld je dingen net als wij

hoe is de training gegaan?
stormy waters...
sailin'
  zondag 9 december 2007 @ 21:25:25 #124
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55154432
Nee hoor Oxy, wel interessant juist.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zondag 9 december 2007 @ 21:28:10 #125
24188 Belana
kloon van belana
pi_55154523
m@x, wat heb je weer een prachtig muziekje in je sig staan
stormy waters...
sailin'
  zondag 9 december 2007 @ 21:30:00 #126
3142 m@x
pi_55154577
quote:
Op zondag 9 december 2007 21:28 schreef Belana het volgende:
m@x, wat heb je weer een prachtig muziekje in je sig staan
Mooi he, ik moet er altijd van dansen.
  zondag 9 december 2007 @ 21:32:46 #127
24188 Belana
kloon van belana
pi_55154663
"stuivertje zoeken" noemden wij dat vroegah
stormy waters...
sailin'
pi_55160184
Heeft er iemand van jullie verstand van fotolijsten?
Mijn kerstcadeau moet af....
Hardloper.
IG @webkim
  Moderator maandag 10 december 2007 @ 08:24:56 #129
5428 crew  miss_sly
pi_55162237
Misschien een lisjtenmakerij, Webkim?
Want inderdaad lijken ze alleen maar moderne lijstjes in die uitvoerign te hebben.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 10 december 2007 @ 09:39:11 #130
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_55163007
quote:
Op zondag 9 december 2007 21:32 schreef Belana het volgende:
"stuivertje zoeken" noemden wij dat vroegah
Niemand snapt 'm als ik die uitspraak doe.
Maar eigenlijk was New wave ook nog nét voor mijn tijd, nah ja op het randje misschien.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_55163016
vroeg ik me ineens af: heeft iemand hier nog wel eens wat van Kleintje gehoord? en haar kleine Demelza? ben wel benieuwd hoe 't met ze gaat. moussy, jij misschien?
  maandag 10 december 2007 @ 09:51:29 #132
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_55163208
Webkim zijn er tegenwoordig geen wissellijsten met van zulke passe partout's (of hoe je dat ook schrijft)?
Daar kon je dan die hokjes uitdrukken en dan foto's achterdoen.

Husb heeft er hier een Ferrari versie van, van dezelfde hebben zijn ouders er een met foto's van het gezin enzo erachter. Je kon ze ooit geloof ik bij Blokker kopen. Ik weet niet of dat nog zo is?

Wacht! Ik heb al iets (anders) gevonden.
Bedoel je zoiets als dit?
Maxi, Midi & Mini
pi_55163277
volgens mij had ze zoiets al overwogen noli, of zelf passepartouts uitsnijden. sorry web-kim, ik heb geen idee!

suziieee ik heb gisteren ook naar P.R.d.V. gekeken hoor, wat een verhaal... heel naar. lijkt me heel bizar als dat iemand betreft die je kent. ik hoop van harte dat deze uitzending meer aanknopingspunten oplevert.
  maandag 10 december 2007 @ 10:19:54 #134
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_55163733
Als ik haar postje daar goed begrijp moet de lijst ook tussen de foto's door lopen?
Nou ja, ik heb verder ook geen ideeën...
Ik ga voor dat soort dingen dan meestal gewoon naar een goede fotozaak, daar hebben ze altijd wel iets wat lijkt op wat ik in gedachten had.
Maxi, Midi & Mini
  maandag 10 december 2007 @ 10:22:42 #135
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55163788
Ja, dat zou ik idd ook doen, een echte fotozaak en kijken of die zoiets hebben staan of kunnen bestellen.

Pfff, ik probeer me te herinneren hoe dat ene 'foto-merk' nou ook al weer heet. Die van die hoekjes, die doen toch ook de lijsten?
Ik zie zo dat goudkleurige stickertje voor me... (De boekhandel waar ik werkte had ook een foto-afdeling).

Ik ga trouwens je K&W topic even naar FOT schoppen, wellicht hebben ze daar goeie ideeen.
  Moderator maandag 10 december 2007 @ 10:32:46 #136
5428 crew  miss_sly
pi_55163987
Kenzo ofzo, dat merk dat je bedoelt?
Ik ken het gouden stickertje ook
pi_55164009
quote:
Op zondag 9 december 2007 20:52 schreef Suzziieee het volgende:
Even een oproepje/spam:

Heb ook zitten kijken. Bizar, zeg. Wat een raadselachtig verhaal. Die vent vond ik ook bizar, die jogger. En die "zwerver". Als je erover nadenkt wat voor rare mensen je kan tegenkomen (of tegenkomt). Eigenlijk een klein stukje (Enschede- Den Haag) Ik moest tussendoor even naar Pien, maar is er nou ook nog iets met die 2 vissende jongens gebeurt ? Zij waren daar al, toen Anneke daar vermoord/neergelegd is.....Volgens mij zaten zij niet in dat cartoon overzicht van alle verdachten..of wel ?
  Moderator maandag 10 december 2007 @ 10:34:12 #138
5428 crew  miss_sly
pi_55164014
Henzo
  maandag 10 december 2007 @ 10:37:37 #139
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_55164071
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 22:01 schreef dutchie het volgende:

[..]

Hé Nols, waarom zie ik geen foto's meer van je? Je was zo leker bezig. Ik wil MEER!!!
Even druk door de feestdagen in combinatie met een creatieve dip en nu Hanne ziek.
Maar ik ben gister weer wat gaan prutsen.
Maxi, Midi & Mini
  maandag 10 december 2007 @ 10:37:44 #140
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55164076
Ja, die! Hebben die niet een web-site ofzo?

Btw... weet iemand waar ik muizen-gif vandaan haal? Tuincentrum of bouwmarkt ofzo?
  maandag 10 december 2007 @ 10:42:23 #141
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55164163
Webkim, ik heb me net rsi zitten klikken op hun online folder, mss is een mailtje sturen sneller.

http://www.henzo.nl/folder.cgi?size=large

http://www.henzo.nl/page.cgi?p=contact-NL
pi_55164269
quote:
Op maandag 10 december 2007 10:37 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, die! Hebben die niet een web-site ofzo?

Btw... weet iemand waar ik muizen-gif vandaan haal? Tuincentrum of bouwmarkt ofzo?
Een dierenspeciaalzaal verkoopt van die roze korreltjes
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
pi_55164299
jaja, héél dierenspeciaal!
  maandag 10 december 2007 @ 10:51:29 #144
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55164354
Nou idd.
Raar eigenlijk.
pi_55164394
ach, ze verkopen er vaak ook hengels en aanverwante zaken...
  maandag 10 december 2007 @ 10:57:01 #146
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_55164482
is dat nou nog voor die muis van laatst, die nu in de schoenenkast zit waarschijnlijk??

*ril*
pi_55164546
die heeft inmiddels de rest van 't huis ook al 'gehad' geloof ik, debuuv!
  maandag 10 december 2007 @ 11:01:42 #148
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_55164599
quote:
Op maandag 10 december 2007 10:59 schreef bixister het volgende:
die heeft inmiddels de rest van 't huis ook al 'gehad' geloof ik, debuuv!
ow jakkes... ik zit hier (bijna andere kant van het land) met mijn voeten van de vloer...
pi_55165091
quote:
Op maandag 10 december 2007 10:33 schreef kapitein_pannekoek het volgende:

[..]

Heb ook zitten kijken. Bizar, zeg. Wat een raadselachtig verhaal. Die vent vond ik ook bizar, die jogger. En die "zwerver". Als je erover nadenkt wat voor rare mensen je kan tegenkomen (of tegenkomt). Eigenlijk een klein stukje (Enschede- Den Haag) Ik moest tussendoor even naar Pien, maar is er nou ook nog iets met die 2 vissende jongens gebeurt ? Zij waren daar al, toen Anneke daar vermoord/neergelegd is.....Volgens mij zaten zij niet in dat cartoon overzicht van alle verdachten..of wel ?
nee die dachten alleen: wat ruikt het hier (naar rotte vis).

Ik vond het heel apart om te zien. alle locaties plekken etc kom ik wel eens in de buurt. het lijkt me vreselijk als familie en vrienden dat er na al die jaren nog zoveel onduidelijkheid is. hopelijk komen er bruikbare tips binnen en wordt de moord eindelijk opgelost.
hoezo overvloed aan tijd? in mijn dromen zeker !
  maandag 10 december 2007 @ 11:30:07 #150
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55165133
quote:
Op maandag 10 december 2007 11:01 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

ow jakkes... ik zit hier (bijna andere kant van het land) met mijn voeten van de vloer...

Hij kwam gisteren vanaf de zolder via de verwarmingsbuizen stinkies computerhok binnen getrippeld, heeft toen een paar rondjes over het bureau gedaan en verdween toen ergens de vloer in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')