quote:Op maandag 10 december 2007 22:19 schreef Leah het volgende:
Ok, jullie kunnen mij officieel afschrijven als stoer wijf. Heb net met tranen in mijn ogen Amalia's eerste schooldag zitten kijken
![]()
quote:Op maandag 10 december 2007 22:19 schreef Leah het volgende:
Ok, jullie kunnen mij officieel afschrijven als stoer wijf. Heb net met tranen in mijn ogen Amalia's eerste schooldag zitten kijken
![]()
Nou dat vond ik dus ookquote:Op maandag 10 december 2007 22:29 schreef kozakken het volgende:
Het is idd zo'n lief moment.
Papa en mama die er idd meer moeite mee lijken te hebben dan Amalia.
Ja, dat dacht ik ook alquote:Op maandag 10 december 2007 22:44 schreef snoopy het volgende:
Ah, heb even gekeken. Ik dacht even dat Max d'r ochtendjas nog aanhad![]()
Spuug, sterkte
Oh, da's wel fijn ja.. Ik hoop dat het meevalt joh!quote:Op maandag 10 december 2007 22:39 schreef Spuuglokje het volgende:
Morgen om 9:35 mag ik me weer melden in het ziekenhuis. De kinderen blijven over, zodat Ad-Jan mooi bij me kan blijven.
Weet het niet heel precies meer..Volgens mij waren Marjan en ik waren er allebei..Misschien hebben we wel samen gebeld..Weet iig nog wel dat het ons gelijk niet lekker zat..quote:Op maandag 10 december 2007 22:11 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
joh had jij gebeld! Wist ik niet.
Mja was ook niet echt in de buurt...
Moeilijke keuze hoor BE.. tis eigenlijk allebei geen optie als ik het zo lees... Sommige keuzes zijn zo moeilijkquote:Op maandag 10 december 2007 23:05 schreef Brighteyes het volgende:
Spuug, wat balen dat je er zoveel pijn aan hebt... Hopelijk kunnen ze morgen iets voor je doen.
Ik ben even helemaal ontdaan hier.
Onze kater komt net binnen gehuppeld, dus ik roep hem, hij springt vrolijk op tafel en voor ik het doorhad staat hij gewoon tegen mij aan te zeiken.Dat heb ik echt nog nooit meegemaakt.
Morgen dus toch maar langs de da om nog een keer te checken, maar daarnaa heeft hij nog tot niet al te lang na de bevalling om te laten zien dat hij last had van mijn hormonen en anders is het toch echt wel klaar.
Maar ik baal als een stekker, het is echt zo'n onwijs leuk kat...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |