abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 december 2007 @ 10:10:39 #251
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55186154
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 10:06 schreef Luchtbel het volgende:
En het is vooral heel suf dat ik het lastig vind maar ja. Zelf bedenken is zo euh moeilijk maar ja misschien moet ik daar eens iets aan gaan doen.
Oh nee hoor...
Dat is de reden dat ik zelfs tijdens mijn zwangerschap mijn Sonja Bakker boek tevoorschijn hebt gehaald.
Ideaal dat zij gewoon elke dag zegt wat je die avond eet. Uiteraard heb ik de normale hoeveelheden aangehouden maar ik ben zelf ook echt superfantasieloos qua eten hoor.

Als ik het zelf moet bedenken heb ik nergens zin in, en als er in het boek staat 'bietjes met een karbonade' vind ik het prima.
pi_55186168
Bah, rot je je zo naar voelt LB. En kerstboom lijkt mij ook helemaal niet lekker
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 11 december 2007 @ 10:12:03 #253
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_55186178
Ik ben er ooit op een andere manier achter gekomen. Wij hebben ooit (heeeel lang geleden) in de schuldsanering gezeten. Wij waren toen aangewezen op een "kerstpakketje" van familie want 'gewoon' eten was er gewoonweg niet of nauwelijks in de aanbieding tijdens de kerstperiode.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  dinsdag 11 december 2007 @ 10:12:44 #254
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_55186188
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 10:10 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Oh nee hoor...
Dat is de reden dat ik zelfs tijdens mijn zwangerschap mijn Sonja Bakker boek tevoorschijn hebt gehaald.
Ideaal dat zij gewoon elke dag zegt wat je die avond eet. Uiteraard heb ik de normale hoeveelheden aangehouden maar ik ben zelf ook echt superfantasieloos qua eten hoor.

Als ik het zelf moet bedenken heb ik nergens zin in, en als er in het boek staat 'bietjes met een karbonade' vind ik het prima.
Hoe herkenbaar
Maxi, Midi & Mini
  dinsdag 11 december 2007 @ 10:18:06 #255
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_55186276
Thanks Snoop. Ik maak nog even wat werk af en dan ga ik m'n bed maar weer in denk ik.

En meer mensen dus met dat probleem. Wel handig dat er mensen boeken over geschreven hebben BE misschien moet ik dat maar eens gaan bekijken. Of oude folders lezen ofzo
pi_55186295
of recepten zoeken op de site van AH. Daar haal ik altijd veel vandaan
  dinsdag 11 december 2007 @ 10:20:09 #257
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_55186313
Ja maar dat is weer te veel zeg maar. Dan kan ik niets kiezen.
  dinsdag 11 december 2007 @ 10:21:53 #258
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_55186348
Dat bedenken wat te eten was hier ook elke dag een crime. Nu nog maar 1 dag in de week, met de grote boodschappen. Echt heul veul variatie zit er niet in, maar ik heb daar zo'n hekel aan, bedenken wat we moeten eten. Bij deze ons weekmenu Luchtbelleke! Groentensoep met brood, Andijviestamp, spagetti, biefstuk met champignons, aardappelen en boontjes, pasta met kip, pesto en ham. En zondag eten we waar we zin in hebben. Succes he?
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  dinsdag 11 december 2007 @ 10:21:56 #259
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55186349
Vicky haalde volgens mij een tijd lang elke dag het 'wat eten we vandaag' van de site van het Voedingscentrum.
http://www.voedingscentrum.nl/voedingscentrum/home.htm
en dan een beetje rechts op de pagina.

Trouwens wel fijn om te lezen dat er idd meerdere mensen zijn met dit probleem.
Ik voel me dan altijd zo'n huishoudelijke ramp.
Hier ook niet al te veel variatie als ik Sonja loslaat, spaghetti komt idd minstens een keer in de week voor.
En ik ben helemaal verslaafd aan witlof met ham en kaas uit de oven. Dat komt zeker eens in de 2 weken langs.
  dinsdag 11 december 2007 @ 10:25:27 #260
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_55186422
Gelukkig heb ik een die de boodschappen doet.
Meestal eten we drie keer aardappelen met groente, twee keer iets anders (pasta/rijst/whatever), zaterdag patat en zondag soep. En lief kiest dus in de winkel de groenten en de 'andersen' uit.
Ik mag dan per dag uit wat hij meegebracht heeft kiezen wat ik op tafel zet. Dat beperkt de keuze tenminste al iets en werkt (meestal) prima voor mij
Maxi, Midi & Mini
pi_55186424
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 10:20 schreef Luchtbel het volgende:
Ja maar dat is weer te veel zeg maar. Dan kan ik niets kiezen.
Ik kies dan wat, en vervolgens heb ik dan de helft niet in huis of ik vind het een onzinnig ingredient (kookroom bijvoorbeeld). Dus uiteindelijk lijkt het eindresultaat echt niet op wat het moest worden.

Ik vind het echt keimoeilijk. 's Ochtends heb ik geen puf/honger/zin om te bedenken wat ik moet eten 's avonds. En als ik thuis kom van het werk dan scheur ik meestal van de honger, dan ga ik echt niet uitgebreid bedenken "Hmmm wat zou ik eens maken...". Meestal sta ik met een koekje tussen mijn kaken macaroni af te wegen en tegelijkertijd in de kast te kijken wat voor blikje ik daar dan bij kan gooien

Ik laat mijn frituurpan nog maar even bij mijn ouders staan dus. Ik ken mezelf
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 11 december 2007 @ 10:27:53 #262
95752 crew  Chell
Kluns
pi_55186464
Oh dat eten... daar heb ik ook moeite mee hoor! Elke dag weer bedenken wat nú weer! en dan moet ik ook nog eens voor maar één persoon koken, dus er is niemand die eens roept "ik wil graag dat of dat"
pi_55186503
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 10:27 schreef Yoni het volgende:
Oh dat eten... daar heb ik ook moeite mee hoor! Elke dag weer bedenken wat nú weer! en dan moet ik ook nog eens voor maar één persoon koken, dus er is niemand die eens roept "ik wil graag dat of dat"
Ja, zit ik daar met 3 kilo's aardappels en WEER vergeten om een vleesje te ontdooien.
Mijn magnetron ontdooit niet fijn, het is steeds half gekookt dan en dan vind ik weer dat er een raar verdacht smaakje aan zit (ja die buikgriep van juni dit jaar zit nog te vers in mijn geheugen).

De dingen waar ik goed in ben: soep maken en muffins
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 11 december 2007 @ 10:30:31 #264
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_55186506
Goed weekmenu Lishe, ik was geloof ik nog vergeten te vertellen dat ik maar euhm wat zal ik zeggen vier dingen graag eet lalalala Maar ik moet wel van alles maken van mezelf. Voor Jolie. Laatst heb ik tijdens het koken opgezocht google images hoe een slavink eruit ziet als het klaar zou moeten zijn Ik doe meestal ook maar één keer per week echt boodschappen maar niet als er geen handige foldertjes zijn!

Ik ga dat ding van voedingscentrum maar bekijken dan. Ik ben ook nog eens thuis vandaag want normaal vraag ik dan aan mijn collega wat hij gaat eten vanavond. Vol interesse, zodat ik zelf niets meer hoef te bedenken.
  dinsdag 11 december 2007 @ 10:32:28 #265
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_55186545
hmmm herkenbaar, nu ik veel vaker alleen moet eten, is het voor mij vaak lastig om te verzinnen wat ik kan eten, sterker nog, vind het al lastig om boodschappen te halen.
Daarom vind ik tegenwoordig de AH zo fijn die hebben tenminste 1 persoons bakjes groentes/vlees/aardappelen enz enz
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_55186561
Och ja vlees braden Ik wil altijd zeker weten dat t gaar is, dus ik snij altijd alles door onder het bakken. Spagetti met stukjes slavink is best te eten...
  dinsdag 11 december 2007 @ 10:34:01 #267
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55186570
Nou ehm... for what it's worth, hier vanavond worteltjes, aardappels en blinde vinken.

Syrena, vlees ontdooien in de magnetron vind ik ook vies hoor.

Oh men... ik heb zin om heel veel geld uit te geven. En laat ik dat dus nou weer net niet hebben.
  dinsdag 11 december 2007 @ 10:35:16 #268
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_55186601
Ja en weet je hoe ontzettend vies ik dat vind. Ik raak echt geen vlees aan met m'n blote hand en zo'n ding bekijken is voor mij echt een soort straf. Bah bah bah, ril! Maar dan doe ik het dus wel omdat Jolie dat dan een keer bij de oppas heeft gegeten en het lekker vond. Maar brrrrrrrrr.
pi_55186622
Ik zit eigenlijk met iets en ik weet niet goed wat ik ermee aanmoet.

Een goede vriendin van mijn ouders (nouja, het is eigenlijk ongeveer een aangenomen dochter) was vroeger een goede vriendin van mij, maar dat is door verschillende zaken helemaal stukgelopen. De laatste tijd gaat het met mijn vader niet zo lekker en tijdens een goed gesprek afgelopen zaterdag vroeg hij mij of ik wilde proberen het bij te leggen met die vriendin. Er zijn best punten waarvan ik zoiets heb van, ok, daar kan ik me inmiddels wel overheen zette, maar ik vind het toch ook best wel moeilijk dat ze inderdaad zowat als dochter gezien wordt, zeker omdat er in haar leven bepaalde dingen zich afgespeeld hebben waarvan ik weet dat als ik het gedaan zou hebben en mijn vader het zou weten, ik toch echt wel een flinke preek zou krijgen. Nou heb ik mijn vader al wel gezegd dat zoiets van twee kanten moet komen, maar ik heb in een emotionele bui wel beloofd een mailtje te sturen. Nou vind ik dat niet erg, er zijn zat dingen die ik in dat mailtje kan zetten waar ik echt achtersta, maar ik vind het eigenlijk best vervelend (ook al begrijp ik het wel) dat mijn vader mij dit vraagt, uitgerekend nu zeg maar. Ik heb het er met mijn moeder over gehad en die vond het ook al wel een moeilijk iets (mijn moeder weet overigens wel van de escapades af, daar heb ik een tijd geleden mijn hart bij gelucht). Ik voel me er eigenlijk gewoon klote door omdat ik het liefst zou willen dat mijn pa zich dus geen zorgen maakt, maar aan de andere kant zijn er gewoon echt dingen die mij pijn doen en die ik niet zo opzij kan zetten.
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 11 december 2007 @ 10:38:12 #270
95752 crew  Chell
Kluns
pi_55186660
Vlees ontdooien in de magnetron vind ik ook niks. Dus ik heb geen reet aan mijn voorraad gehakt en kipfilet, want als ik bedenk dat ik het nodig heb, dan is het dus niet ontdooit

Voor een week boodschappen doen, werkt bij mij ook niet echt geweldig. Daarvoor verandert er altijd teveel qua afspraken gedurende de week en kan ik dus weer de helft weggooien. Ik heb nu een vriezer vol diepvriesmaaltijden van Lekker Thuis. Als ik dan 's avonds thuiskom en geen puf heb voor iets, kan ik in ieder geval nog iets gezonds eten.
pi_55186823
Wat een dilemma Pruk. En dan inderdaad net nu Is het geen optie om je vader alsnog van de escapades op de hoogte te brengen, niet om de vriendin af te vallen, maar meer om hem te laten zien waar je precies moeite mee hebt? Of het je moeder te laten doen?

Mijn ouders en zus weten nog steeds niks van de escapade(s) van mijn vriend. Al heb ik meerdere malen op het punt gestaan om het toch te vertellen, vooral omdat mijn moeder de neiging heeft om partij te kiezen voor hem als ik aan het mopperen ben over iets. Maar ik wil niet dat ze met scheve ogen naar 'm gaan kijken of op mij gaan inpraten dat ik er een eind aan moet maken. Dat beslis ik nog altijd liever zelf, zonder druk van buitenaf.
pi_55186894
Nouja, op zich zou dat een oplossing zijn, ware het niet dat die dingen mij toentertijd natuurlijk enigszins in vertrouwen gemeld zijn. Ik heb mijn vader aangegeven dat het een heel moeilijk iets is omdat hij niet weet wat er speelt, maar hij geeft zelf ook aan dat hij niet wil weten wat er speelt. Het enige wat er tot nu toe bereikt is, is dat naast zijn eigen nachtrust die al kloterig was om dit gebeuren (hij vind het echt gewoon vervelend dat als zij en ik elkaar tegenkomen dat er dan zo'n "stilte" hangt), nu ook mijn nachtrust verkloot is
pi_55186922
En als zij het nou niet wil bijleggen? Of heeft ie dat al gevraagd?

Ja om de nachtrust en gemoedsrust van met name mijn moeder hou ik dus ook mijn mond. Ik weet hoe ze is.
pi_55186970
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 10:52 schreef Syrena het volgende:
En als zij het nou niet wil bijleggen? Of heeft ie dat al gevraagd?

Ja om de nachtrust en gemoedsrust van met name mijn moeder hou ik dus ook mijn mond. Ik weet hoe ze is.
Nee, hij heeft haar niets gevraagd. Is op dit moment ook geen mogelijkheid eigenlijk Ik had dus al aangegeven dat zoiets van twee kanten moest komen en dat ik dus best een mailtje wilde sturen, maar dat zoiets niet alleen aan mij is. Zij zal van haar kant mij ook best dingen kwalijk nemen. Overigens is de breuk tussen haar en mij een jaar of 4 geleden geweest
  Moderator dinsdag 11 december 2007 @ 11:04:09 #275
5428 crew  miss_sly
pi_55187126
Wat een dillema, Pruk.
Ik weet ook niet wat wijsheid is, omdat ik zelf met net zoiets zit, alleen dan naar mijn broer. Het botert al jaren niet, en iedereen jaar tegen mijn en zijn verjaardag en de feestdagen doet hij weer moeilijk. Dit jaar was het enorme drama dat ik niet direct zelf tegen hem verteld heb dat ik zwanger was, hij heeft dat van mijn vader gehoord. Nu wil hij op hoge poten "een gesprek" (heb ik al meerdere malen met hem gehad, helpt nooit en is een regelrecht drama) en anders komt hij niet op mijn verjaardag (is ook neit geweest), word ik niet uitgenodigd voor de zijne (ik ga dus ook niet) en komt hij niet met Kerst. Dat laatste vooral vinden mijn ouders natuurlijk heel verdrietig, maar ik heb echt geen zin in het volgende moeilijke gesprek dat nergens toe leidt en zeker niet om dat nu nog even snel qua planning ergens tussen te proppen

Moeilijk hoor, je wilt je ouders/vader geen verdriet doen, integendeel, maar ja...wat je zelf wilt, telt ook, vind ik.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_55187271
Als ik een oplossing heb, laat ik het je weten
pi_55187574
Pruk, wat een lastig dilemma.. Een mailtje sturen is al een begin. Je hebt dan een stap gezet. En daarna is het aan haar.. En je vader weet dan ook dat je eraan werkt toch?
Desnoods maak je met haar een afspraak dat jullie, als jullie elkaar bij je pa tegenkomen, niet meer over de oude dingen praat als je haar tegenkomt. Maar alleen koetjes en kalfjes. Gewoon mooi-weer-praatjes.. Of zitten die struikelpunten echt te hoog bij beide?

Ik heb ook geen idee wat ik vanavond ga eten. Moeten ook nog boodschappen doen.. Gisteren restjes van zondag gegeten. Zondag hadden we gekookte aardappels, stoofvlees, witlof met ham en kaas uit de oven, en rode kool.. En gisteren gebakken aardappels met restje stoofvlees, gehaktbal, en appelmoes..
Als we het echt niet meer weten, dan eten we meestal makkelijke pasta.. Gewoon gehakt, wat paprika, champs, prei, tomatenpuree, boulion en sambal/kruiden. En dan door de pasta mengen..
Of aardappel anders is ook lekker makkelijk..

Ik heb vandaag een stuiterdag.. Straks om half 5 een gesprek met mijn afstudeerbegeleider hoe ik mijn afstudeerproject kan afronden. Nogal wat hindernissen gehad onderweg (eerste begeleider weg, langzaamwerkende mensen waar ik afhankelijk van ben, mijn zwangerschap). Dus eens kijken wat de opties straks zijn. Ik vraag me af en toe af of ik dit project wel kan afronden. Het hangt nogal af van een praktisch onderzoek, en juist dat loopt niet zo lekker. Zijn nu bezig het nog 1 zet te geven, als dat niet lukt wordt het lastig.
De opties?
-doorbuffelen (lastig als dat praktisch gedeelte niet loopt)
-zonder praktisch gedeelte (zo goed is mijn theoretische gedeelte niet, moest het van de praktijk hebben)
-nieuw project (redelijk lastig qua tijd en financien)
-studie opgeven en aan het werk? (daar wil ik toch echt niet aan)
ben dus nogal zenuwachtig, omdat er veel van dit gesprek afhangt. Maar dan weet ik ook waar ik aan toe ben.. Vandaag alles maar op automatische piloot, en vanavond hopelijk wat meer opgelucht..
pi_55188517
Pruk dat is een behoorlijk dilemma. Ik kan je weinig advies geven.

Miss Sly ik heb zo een "band" met mijn jongere zusje. We liggen elkaar gewoon niet en een jaar of 4-5 geleden zijn er een aantal dingen voorgevallen waardoor de relatie tussen ons alleen maar is verslechterd. Het is zelfs zo erg dat als wij kerst bij mijn ouders vieren ik alleen kom als zij niet komt. We gaan elkaar uit de weg, want als we bij elkaar zijn is de sfeer gewoon verknalt. Het ergste vindt ik nog dat mijn dochter gewoon haar tante niet ziet hierdoor. En het mooiste is nog dat ze naast mij woont. Een kwestie van een deur verder.
  Moderator dinsdag 11 december 2007 @ 12:13:16 #279
5428 crew  miss_sly
pi_55188654
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 12:07 schreef Faja-Lobi het volgende:
Pruk dat is een behoorlijk dilemma. Ik kan je weinig advies geven.

Miss Sly ik heb zo een "band" met mijn jongere zusje. We liggen elkaar gewoon niet en een jaar of 4-5 geleden zijn er een aantal dingen voorgevallen waardoor de relatie tussen ons alleen maar is verslechterd. Het is zelfs zo erg dat als wij kerst bij mijn ouders vieren ik alleen kom als zij niet komt. We gaan elkaar uit de weg, want als we bij elkaar zijn is de sfeer gewoon verknalt. Het ergste vindt ik nog dat mijn dochter gewoon haar tante niet ziet hierdoor. En het mooiste is nog dat ze naast mij woont. Een kwestie van een deur verder.
Ik kan op zich prima gewoon "koetjes-en-kalfjes" doen tegen mijn broertje. Ik heb geleerd geen enkele discussie met hem aan te gaan, waardoor de kans dat hij boos vertrekt (ja, ook met kerst) vrij klein is geworden. Alleen nu heeft hij dus dit met mijn zwangerschap weer aangepakt om moeilijk te doen en hij heeft dus besloten niet meer ergens te zijn als ik er ben. Ik vind het prima, eerlijk gezegd Klinkt wel erg bot, maar het is niet anders. Ik vind het alleen zo naar voor mijn ouders.

Zo, ik heb alles voor de relatiegeschenken nu kant en klaar! Vorig jaar waren we er veel te laat mee (mijn eerste kerst bij dit bedrijf, dus nog geen idee hoe ze dat hier deden) en dat was toch een hoop stress en gedoe. Dit jaar heb ik het maar wat beter geregeld, en volgens mij is het helemaal in orde Geen strees meer verder, gewoon rustig verder met mijngewone werk!
  dinsdag 11 december 2007 @ 13:03:30 #280
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_55189797
Ik vind het nogal veel gevraagd van je vader, Pruk. Zoiets zou ik alleen doen als het voor mezelf goed genoeg voelt, en niet omdat een ander zou willen dat het weer goed komt. Sterkte daarmee.
Miss-Sly, wat vreselijk jammer voor je dat jij zo'n moeizame relatie hebt met je broer. Ik mag zo ontzettend blij zijn met de band die mijn zus en ik hebben, ik heb het echt getroffen met haar. Dat een goede band niet vanzelfsprekend is hoor je helaas heel vaak.
Zo, en nog even snel nieuws van mijn kant: ik moet maandag geopereerd worden. En dan wordt direct daarna mijn been in het gips gezet (6 weken). Ben ik mooi klaar mee.
pi_55189978
Pruk wat een dilemma... geen tips in deze van mijn kant.

Wij eten vanavond nasi en morgen pizza of andersom. Tenzij ik morgen ineens nog heel veel zin heb om boodschappen te doen dan kan het ook nog wel weer wat anders dan pizza worden .
Weinig inspiratie qua avondeten en een lief die veel dingen niet lekker vind... Soms worden worteltjes en boontjes wel eens eentonig. Maar dan haal ik voor mezelf bietjes of rode kool ofzo en dan trekt hij maar een pot appelmoes open .
Fake it till you make it...
pi_55190610
spuug, ik heb dan toch even gemist wat er precies aan de hand is: is er toch iets gescheurd/gebroken? 6 weken, da's lang... sterkte!

pruk, lastig, maar je kunt het ook positief zien. als 't lukt is het ook wel mooi dat je vader die extra stimulans heeft gegeven om jullie onenigheden te overwinnen en een nieuwe start te maken. ik vind dat je als je zo'n mailtje gaat sturen het ook wel een eerlijke kans moet geven en niet eindeloos op oude koeien terug moet gaan komen. als je dat niet kunt kun je er beter niet aan beginnen. veel succes, 't is vast niet makkelijk. maar je vader vraagt het ook niet voor niks, en je bent nu misschien door deze zwangerschap ook wel weer in een nieuwe fase in je leven beland waarin je bepaalde dingen uit eerdere fases makkelijker kunt relativeren en afsluiten.

voor wie nog inspiratie nodig heeft: wij eten taco's vanavond.
  dinsdag 11 december 2007 @ 13:42:16 #283
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_55190737
taco's bah.... ik heb echt nergens zin
pi_55190835
En een bakje kibbeling met onmundig veel knoflooksaus ? Zelfs dat niet, Bar ?
  dinsdag 11 december 2007 @ 13:47:13 #285
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_55190849
Jeetje Spuug. Wat kut zeg. Succes.
  dinsdag 11 december 2007 @ 13:59:36 #286
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_55191075
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 13:46 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
En een bakje kibbeling met onmundig veel knoflooksaus ? Zelfs dat niet, Bar ?
Nee ook dat niet, krijg geen hap door mijn keel momenteel
  Moderator dinsdag 11 december 2007 @ 14:02:05 #287
5428 crew  miss_sly
pi_55191132
Bar, niet forceren hoor. Misschien krijg je straks nog ergens zin in, maar zo niet...een dagje kan dat geen kwaad, toch?
pi_55191156
logisch meid, ik las net je post in 't 'en dan gaat het mis' topic. doe maar gewoon even alleen waar je wél zin in hebt.
pi_55191193
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 13:59 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

Nee ook dat niet, krijg geen hap door mijn keel momenteel
Dan een dikke X vanuit Den Haag.
pi_55191544
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 13:35 schreef bixister het volgende:
spuug, ik heb dan toch even gemist wat er precies aan de hand is: is er toch iets gescheurd/gebroken? 6 weken, da's lang... sterkte!

pruk, lastig, maar je kunt het ook positief zien. als 't lukt is het ook wel mooi dat je vader die extra stimulans heeft gegeven om jullie onenigheden te overwinnen en een nieuwe start te maken. ik vind dat je als je zo'n mailtje gaat sturen het ook wel een eerlijke kans moet geven en niet eindeloos op oude koeien terug moet gaan komen. als je dat niet kunt kun je er beter niet aan beginnen. veel succes, 't is vast niet makkelijk. maar je vader vraagt het ook niet voor niks, en je bent nu misschien door deze zwangerschap ook wel weer in een nieuwe fase in je leven beland waarin je bepaalde dingen uit eerdere fases makkelijker kunt relativeren en afsluiten.

voor wie nog inspiratie nodig heeft: wij eten taco's vanavond.
Dat mailtje kan ik wel sturen, ik wil haar toch een aantal dingen wel melden die verder niets met mijn vaders verzoek te maken hebben, maar met haar situatie op dit moment. Maarja, hoe ik de rest aan ga pakken weet ik nog niet. Maarja, ben allang blij dat jullie het ook niet weten, ligt het in ieder geval niet aan mij
  dinsdag 11 december 2007 @ 14:50:59 #291
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55192311
Oh, en voor de geinteresseerden (en twijfelkonten), net bij de Bart Smit hier een hele stapel kerststalletjes voor 19,95.

Nee, ik heb het (nog?) niet gedaan.
pi_55192526
Michel wil nog steeds geen kerststalletje van Little People

Ik eet idd geregeld van de site van het voedingscentrum. Staan hele lekkere gerechten.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 11 december 2007 @ 15:13:07 #293
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_55192845
En ook bij de Blokker zijn ze in de aanbieding alleen kosten ze daar ¤ 27.95
  Moderator dinsdag 11 december 2007 @ 15:40:23 #294
5428 crew  miss_sly
pi_55193481
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 13:03 schreef Spuuglokje het volgende:

Miss-Sly, wat vreselijk jammer voor je dat jij zo'n moeizame relatie hebt met je broer. Ik mag zo ontzettend blij zijn met de band die mijn zus en ik hebben, ik heb het echt getroffen met haar. Dat een goede band niet vanzelfsprekend is hoor je helaas heel vaak.
Met mijn zus heb ik een goede band, gelukkig! haar band met onze broer is wel iets beter, maar ook niet goed. Heeft ook wel wat te maken met hoe hij is, maar daar ga ik verder maar niet over uitweiden
Vanzelfsprekend is het inderdaad allemaal niet, helaas.
quote:
Zo, en nog even snel nieuws van mijn kant: ik moet maandag geopereerd worden. En dan wordt direct daarna mijn been in het gips gezet (6 weken). Ben ik mooi klaar mee.
He, Spuug, wat naar!
pi_55194197
Spuug, ik had helemaal over je gips heen gelezen! Wat een gedoe En dan lekker met de feestdagen in het gips, dat is geen doen
pi_55194389
  dinsdag 11 december 2007 @ 16:16:51 #297
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55194449

Ik heb er ook overheen gelezen.
Toch een operatie... wat balen Spuug... en dan 6 weken gips. Pffff, ben je mooi klaar mee met de feestdagen enzo.
pi_55194604
Spuug Dat suckt! Hoe ga je dat doen met je kinderen halen en brengen??
Saartje
  dinsdag 11 december 2007 @ 16:25:54 #299
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_55194653
Oh bah, Spuuglokje, dat had S dus ook, een operatie en dan zo lang gips. Een jaar terug.
Dat is echt rot. Sterkte.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 11 december 2007 @ 17:05:40 #300
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_55195547
Ad-Jan haalt en brengt de kinderen, 't is op loopafstand (ik kan de school zien vanuit 't raam), dus dat is goed geregeld hoor. Ik hoop echt zó dat niet uitgerekend op maandag mijn zus gaat bevallen, daar maak ik me nog het meest druk om. Dat ik niet meteen naar d'r toe kan. Iedere andere dag kan ik me er naartoe slepen, alleen die maandag niet. Ach, afwachten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')