Ja, die vond ik idd ook best interessant toen. Heb me daar ook bewust maar even buiten gehouden. Mafkezen.quote:Op maandag 10 december 2007 23:25 schreef Leah het volgende:
Na ja, ook omdat simpelweg je kind niet kan wijken voor je huisdier. 't Is lullig, en ik schaamde me er ook echt voor, maar de keus is natuurlijk snel gemaakt, uiteindelijk.
Al zijn er mensen in F&F die dus met droge ogen beweren dat je twee bijtgrage honden best in huis kunt nemen met een kruipend kind.
Waar? waar?quote:Op maandag 10 december 2007 23:25 schreef Leah het volgende:
Al zijn er mensen in F&F die dus met droge ogen beweren dat je twee bijtgrage honden best in huis kunt nemen met een kruipend kind.
Jij bent lieverquote:Op maandag 10 december 2007 23:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, die vond ik idd ook best interessant toen. Heb me daar ook bewust maar even buiten gehouden. Mafkezen.
Meiden, jullie zijn lief!
Hij kan goed muizen vangen, he? Mooi.quote:Op maandag 10 december 2007 23:21 schreef Brighteyes het volgende:
anders gaan we toch echt een ander huisje voor hem zoeken.
Dat weet ikquote:
Ik meen het hoorquote:Op maandag 10 december 2007 23:34 schreef Brighteyes het volgende:
Hihi, als je dat meent ben je nog veel liever dan ik ooit dacht!![]()
En ja, het is een muizenvanger en hij zou zich daar prima uit kunnen leven.
Maar goed... eerst nog maar even een paar weekjes op onze tanden bijten en kijken of hij nog bijdraait.
Je wil niet weten hoeveel lichter mijn hart nu al is.quote:
En hij kleurt natuurlijk leuk bij mijn vloerquote:Op maandag 10 december 2007 23:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel lichter mijn hart nu al is.![]()
Dat heb ik nu ook bij DeLiedje. Heel raar idee.quote:Op maandag 10 december 2007 23:45 schreef Leah het volgende:
Maar jij bent ook een LLM. Voorkruipen mag best hoor
. Gek om te denken dat ik sowieso nog nooit zo lang zwanger ben geweest als jij nu bent.
Zo'n heerlijk vooruitzicht dat we dit straks in drievoud hebben.. Overgoten met een nieuw sausje van ochtendstress omdat er dan een kleuter naar school moetquote:Op dinsdag 11 december 2007 09:04 schreef Maneki.Neko het volgende:
*E.T. een kopje koffie aangeeft* Altijd fijn zo`n begin van de dag
Blij dat ik niet de enige ben daarmeequote:Op dinsdag 11 december 2007 09:12 schreef Maneki.Neko het volgende:
2 zelfs, hier
Ik kan er nu al om in de stress schieten, als die slaapjes, voedingen en haal- en brengtijden
heb medelijdenquote:Op dinsdag 11 december 2007 09:13 schreef Lishe het volgende:
Oh my, jullie hebben er straks 3!
Nou BE ik heb denk ik ook de goden een beetje verzocht met de kattenfoto's van laatst. We kwamen gisteren thuis en poes zat op een poefje en gaat er ineens op plassenquote:Op maandag 10 december 2007 23:05 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben even helemaal ontdaan hier. Onze kater komt net binnen gehuppeld, dus ik roep hem, hij springt vrolijk op tafel en voor ik het doorhad staat hij gewoon tegen mij aan te zeiken.Dat heb ik echt nog nooit meegemaakt.
Morgen dus toch maar langs de da om nog een keer te checken, maar daarnaa heeft hij nog tot niet al te lang na de bevalling om te laten zien dat hij last had van mijn hormonen en anders is het toch echt wel klaar. Maar ik baal als een stekker, het is echt zo'n onwijs leuk kat...
![]()
oe, das lekker!quote:Op dinsdag 11 december 2007 09:18 schreef snoopy het volgende:
Als wij straks in ons nieuwe huis wonen en Morris naar school gaat, is dat zo dichtbij dat ik het waarschijnlijk wel aandurf om Lisje thuis te laten als ze slaapt. Het is echt maar 100 meter van elkaar.
We hoeven niet eens een straat over te steken
De kinderen gaan straks een stuk dochterbij naar school, dan kan vriendlief ze misschien ook eens brengen. Zal me een hoop kopzorgen schelenquote:Op dinsdag 11 december 2007 09:16 schreef E.T. het volgende:
[..]
Blij dat ik niet de enige ben daarmee
Ik vind Tijn nu al zo zielig als ik die twee keer per week uit z'n slaap moet halen of houden omdat z'n zus naar de psz moet..
Straks is dat dagelijks
Hier worden ook nog steeds de Sinterklaasliedjes gezongen en Wilyan wil nog steeds zijn schoen zetten.quote:Op dinsdag 11 december 2007 09:15 schreef snoopy het volgende:
Oh ET, dat is echt een fijn begin ja![]()
Alsjeblieft:![]()
Hier huppelt de hele tijd een paardje het dek op een neer! Omschakelen naar kerst is nog niet zo eenvoudig
Tuurlijk zeg je dat. En anders merkt hij het wel toch?quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:03 schreef Noli. het volgende:
Oh die sintliedjes laten we ze ook rustig zingen hoor. Maar als hij vraagt of hij zijn schoen mag zetten vind ik toch dat we het hem wel uit moeten leggen dat de man met baard alweer weg is toch?
Lastig is dat he luchtbel? Dat er overal alleen maar varkenshaas en kerstrollade in de aanbieding is..
Oh nee hoor...quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:06 schreef Luchtbel het volgende:
En het is vooral heel suf dat ik het lastig vindmaar ja. Zelf bedenken is zo euh moeilijk
maar ja misschien moet ik daar eens iets aan gaan doen.
Hoe herkenbaarquote:Op dinsdag 11 december 2007 10:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh nee hoor...
Dat is de reden dat ik zelfs tijdens mijn zwangerschap mijn Sonja Bakker boek tevoorschijn hebt gehaald.
Ideaal dat zij gewoon elke dag zegt wat je die avond eet. Uiteraard heb ik de normale hoeveelheden aangehouden maar ik ben zelf ook echt superfantasieloos qua eten hoor.
Als ik het zelf moet bedenken heb ik nergens zin in, en als er in het boek staat 'bietjes met een karbonade' vind ik het prima.
Ik kies dan wat, en vervolgens heb ik dan de helft niet in huisquote:Op dinsdag 11 december 2007 10:20 schreef Luchtbel het volgende:
Ja maar dat is weer te veel zeg maar. Dan kan ik niets kiezen.
Ja, zit ik daar met 3 kilo's aardappels en WEER vergeten om een vleesje te ontdooien.quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:27 schreef Yoni het volgende:
Oh dat eten... daar heb ik ook moeite mee hoor! Elke dag weer bedenken wat nś weer! en dan moet ik ook nog eens voor maar één persoon koken, dus er is niemand die eens roept "ik wil graag dat of dat"
Nee, hij heeft haar niets gevraagd. Is op dit moment ook geen mogelijkheid eigenlijkquote:Op dinsdag 11 december 2007 10:52 schreef Syrena het volgende:
En als zij het nou niet wil bijleggen? Of heeft ie dat al gevraagd?
Ja om de nachtrust en gemoedsrust van met name mijn moeder hou ik dus ook mijn mond. Ik weet hoe ze is.
Ik kan op zich prima gewoon "koetjes-en-kalfjes" doen tegen mijn broertje. Ik heb geleerd geen enkele discussie met hem aan te gaan, waardoor de kans dat hij boos vertrekt (ja, ook met kerst) vrij klein is geworden. Alleen nu heeft hij dus dit met mijn zwangerschap weer aangepakt om moeilijk te doen en hij heeft dus besloten niet meer ergens te zijn als ik er ben. Ik vind het prima, eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 11 december 2007 12:07 schreef Faja-Lobi het volgende:
Pruk dat is een behoorlijk dilemma. Ik kan je weinig advies geven.
Miss Sly ik heb zo een "band" met mijn jongere zusje. We liggen elkaar gewoon niet en een jaar of 4-5 geleden zijn er een aantal dingen voorgevallen waardoor de relatie tussen ons alleen maar is verslechterd. Het is zelfs zo erg dat als wij kerst bij mijn ouders vieren ik alleen kom als zij niet komt. We gaan elkaar uit de weg, want als we bij elkaar zijn is de sfeer gewoon verknalt. Het ergste vindt ik nog dat mijn dochter gewoon haar tante niet ziet hierdoor. En het mooiste is nog dat ze naast mij woont. Een kwestie van een deur verder.
Nee ook dat niet, krijg geen hap door mijn keel momenteelquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:46 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
En een bakje kibbeling met onmundig veel knoflooksaus ? Zelfs dat niet, Bar ?
Dan een dikke X vanuit Den Haag.quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:59 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Nee ook dat niet, krijg geen hap door mijn keel momenteel
Dat mailtje kan ik wel sturen, ik wil haar toch een aantal dingen wel melden die verder niets met mijn vaders verzoek te maken hebben, maar met haar situatie op dit moment. Maarja, hoe ik de rest aan ga pakken weet ik nog niet. Maarja, ben allang blij dat jullie het ook niet weten, ligt het in ieder geval niet aan mijquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:35 schreef bixister het volgende:
spuug, ik heb dan toch even gemist wat er precies aan de hand is: is er toch iets gescheurd/gebroken? 6 weken, da's lang... sterkte!
pruk, lastig, maar je kunt het ook positief zien. als 't lukt is het ook wel mooi dat je vader die extra stimulans heeft gegeven om jullie onenigheden te overwinnen en een nieuwe start te maken. ik vind dat je als je zo'n mailtje gaat sturen het ook wel een eerlijke kans moet geven en niet eindeloos op oude koeien terug moet gaan komen. als je dat niet kunt kun je er beter niet aan beginnen. veel succes, 't is vast niet makkelijk. maar je vader vraagt het ook niet voor niks, en je bent nu misschien door deze zwangerschap ook wel weer in een nieuwe fase in je leven beland waarin je bepaalde dingen uit eerdere fases makkelijker kunt relativeren en afsluiten.
voor wie nog inspiratie nodig heeft: wij eten taco's vanavond.
Met mijn zus heb ik een goede band, gelukkig! haar band met onze broer is wel iets beter, maar ook niet goed. Heeft ook wel wat te maken met hoe hij is, maar daar ga ik verder maar niet over uitweidenquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:03 schreef Spuuglokje het volgende:
Miss-Sly, wat vreselijk jammer voor je dat jij zo'n moeizame relatie hebt met je broer.Ik mag zo ontzettend blij zijn met de band die mijn zus en ik hebben, ik heb het echt getroffen met haar. Dat een goede band niet vanzelfsprekend is hoor je helaas heel vaak.
He, Spuug, wat naar!quote:Zo, en nog even snel nieuws van mijn kant: ik moet maandag geopereerd worden. En dan wordt direct daarna mijn been in het gips gezet (6 weken). Ben ik mooi klaar mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |