quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:31 schreef TiNo_Flo het volgende:
Huub wil het spel weer harder spelen de komende tijd. Lieke zegt dat ze dat niet gaat doen omdat ze het de laatste tijd wel goed met Amanda kan vinden en ook aan zichzelf denkt. Ze voelt zich goed nu en wil haar positie stabiel houden. Huub begrijpt dit niet echt en zegt tegen Lieke dat ze dan zijn positie zwakker maakt. Huub gaat vervolgens naar Jaap om het te bespreken, maar Lieke volgt Huub naar het kantoor en doen beide verslag aan Jaap.
Juist. Lieke moet het ff oplossen..quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:33 schreef T-lex het volgende:
Huub moet niet lullen...:O
Hij wil dat Lieke tegen Amanda gaat spelen. Lieke ziet dat niet zo zitten omdat ze nu juist een beetje goed met Amanda kan. Huub zelf maakt elke ruzie met Amanda het liefst zo snel mogelijk goed.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:41 schreef fredfik het volgende:
waarom zit lieke in de kutkooi???
voor een paar smarties !!!!!!!!
Maar Huub weet toch helemaaaal hoe het zit? Tussen ja of nee is geen ruimte. Hij pakt je op elk antwoord. Wat doet ie zelf nu?quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:47 schreef maril het volgende:
Maar Huub geeft alleen opdrachten en voerd zelf dan niets uit. Lieke moet die ruzie maken
Heb jij nooit die acties van Huub en Eric gezien?quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:47 schreef maril het volgende:
Maar Huub geeft alleen opdrachten en voert zelf dan niets uit. Lieke moet die ruzie maken
Dat doet hij ook bij Jaap, en als Jaap iets leuk doet probeert hij de vruchten ervan te plukken, ik vind hem een profiteur.
Dan hebben we over een half jaar geledenquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:53 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Heb jij nooit die acties van Huub en Eric gezien?
Telt het dan niet meer?quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:54 schreef maril het volgende:
[..]
Dan hebben we over een half jaar geleden
Toen hij Jaap nog als een voetveeg behandelden.quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:54 schreef maril het volgende:
[..]
Dan hebben we over een half jaar geleden
Ik heb het over nu. Lieke was mewt Huub ook sterk, nu niet meerquote:
Zeker weten!!quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:49 schreef Desii het volgende:
Toch heeft Huub gelijk..... Lieke voelt der eigen supergoed, maar ze wil goed met Amanda blijven.... nou, als het andersom zou zijn, zou Amanda niet aarzelen hoor
Iedere keer als Huub wat wil mag het niet, wat moet die jongen dan? Trouwens, noem mij eens 1 leuke actie van Brian, ook door hemzelf uitgevoerd?quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:56 schreef maril het volgende:
[..]
Ik heb het over nu. Lieke was mewt Huub ook sterk, nu niet meer
quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:01 schreef heracles het volgende:
Oooh wat was die tijd mooi dat Erick ging stofzuigen om Natasia wakker te houden die de volgende dag zou afrijden voor haar rijbewijs.
met heimwee denk ik terug naar de Talpa-tijdquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:01 schreef heracles het volgende:
Oooh wat was die tijd mooi dat Erick ging stofzuigen om Natasia wakker te houden die de volgende dag zou afrijden voor haar rijbewijs.
Ja, maar Lieke voelt zich goed omdat ze veel beter in d'r vel zit. En dat komt deels omdat de vijandigheid er een beetje uit is...ook tussen haar en Amanda&Brian.quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:49 schreef Desii het volgende:
Toch heeft Huub gelijk..... Lieke voelt der eigen supergoed, maar ze wil goed met Amanda blijven.... nou, als het andersom zou zijn, zou Amanda niet aarzelen hoor
Huub is helemaal niet zo eerlijk als hier steeds wordt neergezet. Huub is zelfs heel erg oneerlijk, hij doet en zegt eerst, vervolgens denk hij na, merkt dat hij dit niet kon maken en begint te slijmen. En dan maar roepen hoe eerlijk je wel niet bent. Ik denk dat Lieke en amanda vele male eerlijker zijn als Huub. Laten Lieke en amanda maar samen gaan, denk dat ze beide veel sterker samen staan.quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:58 schreef Desii het volgende:
Je kan veel zeggen van Huub.... maar laf istie niet.
Brian is de lafbek, die overal zijn vrouwtjes inzet....
Die kop van Bart was toen ook leuk.Zo had Bart vaker moeten doen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:01 schreef heracles het volgende:
preciesquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:03 schreef Guuskeee het volgende:
iemand moet lieke ff uitleggen dat ze niet in een 5 sterren hotel zit daar, maar in een SPEL waar mensen elkaar er moeten proberen UIT TE WERKEN.
Er is niemand eerlijk in het spel......... Lieke niet... Amanda niet en Huub ook niet!!quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:03 schreef coldstar het volgende:
[..]
Huub is helemaal niet zo eerlijk als hier steeds wordt neergezet. Huub is zelfs heel erg oneerlijk, hij doet en zegt eerst, vervolgens denk hij na, merkt dat hij dit niet kon maken en begint te slijmen. En dan maar roepen hoe eerlijk je wel niet bent. Ik denk dat Lieke en amanda vele male eerlijker zijn als Huub. Laten Lieke en amanda maar samen gaan, denk dat ze beide veel sterker samen staan.
als je dat nog nooit gezien hebt zit dat maskertje waarschijnlijk een beetje te strak om je koppiequote:Op dinsdag 4 december 2007 20:02 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ja, maar Lieke voelt zich goed omdat ze veel beter in d'r vel zit. En dat komt deels omdat de vijandigheid er een beetje uit is...ook tussen haar en Amanda&Brian.![]()
Huub praat altijd lekker makkelijk....maar zelf is iets tegen Amanda en of Brian doen heb ik hem nog niet zien doen.
Nou leuk was dat.....Daarna veraad onze goede huub zijn vriend Eric volkomen en steekt hem een mes in zijn rug. Ook toen kwam bijna alles van Eric af. Vertgeet niet dat Huub toen ook nog behhoorlijk alcohol dronk en dat hij toen helemaal dacht dat hij de keizer was.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:01 schreef heracles het volgende:
Je zegt het inderdaad goed, ze zijn allemaal niet eerlijk. dat bedoelde ik juist te zeggen....jij zei dat huub zo eerlijk was vandaar.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:05 schreef Desii het volgende:
[..]
Er is niemand eerlijk in het spel......... Lieke niet... Amanda niet en Huub ook niet!!
En na wat Amanda allemaal al geflikt heeft bij Lieke, snap ik niet waarom ze dit niet aanpakt.... maar das mijn mening
Ja dat blijf ik ook een naaistreek vinden, Eric heeft Huub er per slot van rekening ingehouden en wat doet ie?quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:08 schreef coldstar het volgende:
[..]
Daarna veraad onze goede huub zijn vriend Eric volkomen en steekt hem een mes in zijn rug. Ook toen kwam bijna alles van Eric af. Vertgeet niet dat Huub toen ook nog behhoorlijk alcohol dronk en dat hij toen helemaal dacht dat hij de keizer was.
ik heb nog nooit gezegd, dat Huub eerlijk is.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:12 schreef coldstar het volgende:
[..]
Je zegt het inderdaad goed, ze zijn allemaal niet eerlijk. dat bedoelde ik juist te zeggen....jij zei dat huub zo eerlijk was vandaar.
Nee, das het mooiste....quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:15 schreef Clank het volgende:
Wat heeft Amanda afgeluisterd.. of Brian??
quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:15 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ja dat blijf ik ook een naaistreek vinden, Eric heeft Huub er per slot van rekening ingehouden en wat doet ie?![]()
Vanaf nu zijn we allemaal voor Jaap, hij zit daar al op z'n plek dus laat 'm dan ook maar winnen...
Eric kreeg een toneelhaak, dat is allang duidelijk. Hij wilde er zelf uit. Eric en Huub zijn nu nog heel hecht, dus waar hebben we het over.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:15 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ja dat blijf ik ook een naaistreek vinden, Eric heeft Huub er per slot van rekening ingehouden en wat doet ie?![]()
Vanaf nu zijn we allemaal voor Jaap, hij zit daar al op z'n plek dus laat 'm dan ook maar winnen...
Nou.. nog lange niet!!quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:15 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Eric nog bevriend is met Huub?quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:15 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Net als Sylvia?quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Eric kreeg een toneelhaak, dat is allang duidelijk. Hij wilde er zelf uit. Eric en Huub zijn nu nog heel hecht, dus waar hebben we het over.
Dan nog gun ik het Jaap net iets meer omdat ik eigenlijk niemand de overwinnning gunquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:19 schreef Clank het volgende:
[..]
Nou.. nog lange niet!!![]()
Jaap is mij veel te veel op het tv moment gericht.. doet één keer per dag zijn ding en zondert zich verder veel af. En zo onbetrouwbaar als de neten.. en dan nog dat saldo gedrag. Neuh.. voor mij hoeft Jaap niet
Eric geeft nog heel veel om Huub.Wie zijn wij dan om daar over te blijven zeuren.Er zal wel iets achter hebben gezeten.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:15 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Allemaal hebben ze een verleden in DGK. Het moet alleen niet zo zijn, dat wel met z'n alle alleen maar naar de pijpen van Huub blijven dansen. Stel dat Lieke nu mee werkt om Amanda aan te pakken, moet ze uit kijken dat Huub niet weer medelijden krijgt met amanda, Lieke de boosdoenster weer is en Huub er weer mooi en zo eerlijk uit springt. Dat zou de echte rede kunnen zijn waarom Lieke niet mee wil werken om Amanda aan te pakken. (voorzover Amanda zich daar wat van aantrekt)quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:15 schreef Desii het volgende:
[..]
ik heb nog nooit gezegd, dat Huub eerlijk is.
Vind wel dat ze nu Amanda moeten aanpakken en niet moeten afwachten.....
Ik hoef die Brain niet te verdedigen die behoefte heb ik niet, maar ik snap als je fan bent van iemand (Huub in dit geval)dat je hem wil verdedigen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:00 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Iedere keer als Huub wat wil mag het niet, wat moet die jongen dan? Trouwens, noem mij eens 1 leuke actie van Brian, ook door hemzelf uitgevoerd?
We hebben het over eerlijk zijn. Echte vrienden doen elkaar zoiets niet aan. Overigens denk ik dat Eric meer de vriend van Sylvia is en gebleven, als de vriend van Huub.... maar goed zo denk ik erover. Toen Natasia de laatste keer de Villa in kwam omhelsde Sylvia en natasia elkaar ook alsof ze de grootste vriendinnen waren, terwijl wij allemaal weten dat die twee elkaars bloed wel konden drinken.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Eric kreeg een toneelhaak, dat is allang duidelijk. Hij wilde er zelf uit. Eric en Huub zijn nu nog heel hecht, dus waar hebben we het over.
Van mij maakt niet zoveel meer uit. Als Jaap of Huub maar wint.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:15 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
T iss vermoeiend om kritiek te hebben op Huub, tis gemakelijker om Amanda Brain of Lieke hier af te kaken anders krijg je continu te horen hoe geweldig eerlijk Huub is en die andere niet. afijn ik ga naar house kijken.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:08 schreef eeff het volgende:
Ik denk dat Huub Mr. Wikipedia is
Fijn dat we weten wat jouw voorkeur qua tv-programma's heeftquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:34 schreef maril het volgende:
[..]
T iss vermoeiend om kritiek te hebben op Huub, tis gemakelijker om Amanda Brain of Lieke hier af te kaken anders krijg je continu te horen hoe geweldig eerlijk Huub is en die andere niet. afijn ik ga naar house kijken.
Dacht altijd dat je 2 personen nodig had om ruzie te maken, vooral als het elke dag dezelfde ruzie isquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:33 schreef Shayndel het volgende:
Lieke doet niet zoveel meer. Ik zie haar meeste ruzie zoeken met Huub. Zij speelt geen echte spel.
Helemaal met je eens Lobasca, misschien is iedereen in zijn waarde laten hier.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:35 schreef Lobasca het volgende:
Wat een achterlijk gezeik over BeeQueen hier. Als er iemand zich inzet voor de COS is zij het wel.
En lekker belangrijk hoeveel posts zij op een dag heeft. BeeQueen, laat ze maar dom lullen!!!
Kap eens met dat trollen. Je flikt dat iedere keer.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:34 schreef maril het volgende:
[..]
T iss vermoeiend om kritiek te hebben op Huub, tis gemakelijker om Amanda Brain of Lieke hier af te kaken anders krijg je continu te horen hoe geweldig eerlijk Huub is en die andere niet. afijn ik ga naar house kijken.
Maar ik heb geencommentaar op haar, alleen op Huub , maar zij trekt het mij te persoonlijk aan, Heb het nooit gehad over haar posting moet ze helemaal zelf weten.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:35 schreef Lobasca het volgende:
Wat een achterlijk gezeik over BeeQueen hier. Als er iemand zich inzet voor de COS is zij het wel.
En lekker belangrijk hoeveel posts zij op een dag heeft. BeeQueen, laat ze maar dom lullen!!!
Kan BQ niet voor zichzelf op komen? Er is hier niemand geweest die iets over haar gezegd heeft. Leandra schreef over COS vervuiling (even terug lezen) Dat BQ zich steeds voelt aangesproken, is haar pakkie aan.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:35 schreef Lobasca het volgende:
Komt bij dat Eric de laatste weken heel erg met Natasja optrok en Huub in de steek liet,dat was ook niet zo aardig, Huub vond dat ook een rotstreek van Eric, maar dat is iedereen blijkbaar vergeten.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:17 schreef mootie het volgende:
[..]
De andere nog meer Amanda en Brain en Jaap en Lieke, ik heb recht op vrije meningsuiting.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:38 schreef schatje het volgende:
[..]
Kap eens met dat trollen. Je flikt dat iedere keer.
Huub krijgt genoeg kritiek hier.
Lobasca heeft het niet over jouw postquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:39 schreef maril het volgende:
[..]
Maar ik heb geencommentaar op haar, alleen op Huub , maar zij trekt het mij te persoonlijk aan, Heb het nooit gehad over haar posting moet ze helemaal zelf weten.
Lees zelf ook is terug.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:40 schreef coldstar het volgende:
[..]
Kan BQ niet voor zichzelf op komen? Er is hier niemand geweest die iets over haar gezegd heeft. Leandra schreef over COS vervuiling (even terug lezen) Dat BQ zich steeds voelt aangesproken, is haar pakkie aan.
Eeeew flashback naar Eric die als een hysterisch wijf met Amanda de jurk van Liekes lijf probeerte te trekken.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:40 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Komt bij dat Eric de laatste weken heel erg met Natasja optrok en Huub in de steek liet,dat was ook niet zo aardig, Huub vond dat ook een rotstreek van Eric, maar dat is iedereen blijkbaar vergeten.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:40 schreef maril het volgende:
[..]
De andere nog meer Amanda en Brain en Jaap en Lieke, ik heb recht op vrije meningsuiting.
Onzin. Je leest selectief.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:40 schreef maril het volgende:
[..]
De andere nog meer Amanda en Brain en Jaap en Lieke, ik heb recht op vrije meningsuiting.
Nou., enigzins wel. Maril wist niet hoe gauw ze haar duimen moest opsteken, na de aanval van Leandra. En de moderatie laat hier ook zwaar te wensen over.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Lobasca heeft het niet over jouw post
Oops shit, dat herinner ik me nuquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nou., enigzins wel. Maril wist niet hoe gauw ze haar duimen moest opsteken, na de aanval van Leandra. En de moderatie laat hier ook zwaar te wensen over.
Ik heb haar zelfs naar haar commentaar genomineerd als meest irritanten user op fok, ook dat is mijn recht in het vrije meningsuiting, ook daar laat BQ van zich horen ten opzichten van mij, niet erg maar wie de bal kaatst, kan hem bij mij terug verwachten.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nou., enigzins wel. Maril wist niet hoe gauw ze haar duimen moest opsteken, na de aanval van Leandra. En de moderatie laat hier ook zwaar te wensen over.
Iedereen zou Beequeen eigenlijk dankbaar moeten zijn voor de vele goede informatie die zij dag in dag uit levert. Zowiezo, iedereen die een topic maakt of een update vind ik klassequote:Op dinsdag 4 december 2007 20:35 schreef Lobasca het volgende:
Krijgen we nou ook al dat een mod gaat bepalen over wie we mogen schrijven (Nee toch) We zitten hier toch op FOk en niet op NOW LIVE?quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:38 schreef schatje het volgende:
[..]
Kap eens met dat trollen. Je flikt dat iedere keer.
Huub krijgt genoeg kritiek hier.
Aangezien dit allemaal on-topic, en niet via FB, gestart is, ga ik hier ook verder...quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:45 schreef maril het volgende:
[..]
Ik heb haar zelfs naar haar commentaar genomineerd als meest irritanten user op fok, ook dat is mijn recht in het vrije meningsuiting, ook daar laat BQ van zich horen ten opzichten van mij, niet erg maar wie de bal kaatst, kan hem bij mij terug verwachten.
Lekker makkelijk. Waar was de mod toen het gezeik begon?quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:47 schreef schatje het volgende:
Zullen we maar weer ontopic gaan?
Als iemand keer op keer onzin aan het verkondigen zie ik het als trollen. Bovendien draait het in dit topic nog altijd om commentaar op de streams. Niet op de users die hier posten en wat hun voorkeur is.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:46 schreef coldstar het volgende:
[..]
Krijgen we nou ook al dat een mod gaat bepalen over wie we mogen schrijven (Nee toch) We zitten hier toch op FOk en niet op NOW LIVE?
Sorryquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:50 schreef schatje het volgende:
[..]
Als iemand keer op keer onzin aan het verkondigen zie ik het als trollen. Bovendien draait het in dit topic nog altijd om commentaar op de streams. Niet op de users die hier posten en wat hun voorkeur is.
Dus commentaar op de streams, de miljonairs.
Op de users die hier posten.
vraag het in [FB # 17] Wie zuigt er het meest?quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lekker makkelijk. Waar was de mod toen het gezeik begon?
Vreemd dat jij eerst op een andere topic zt en nu ineens in de COS patij komt trekken voor BQ. Er is hier niemand die ook maar iets over haar geschreven heb. Zij is degerne die zich van alles en nog wat aan treekt ook al heb je het n iet eens over haar. Zodra je niet zo'n positief over Huub bent , voelt zoju zich aangewsproken.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lekker makkelijk. Waar was de mod toen het gezeik begon?
Ja, en? BeeQueen wordt hier grof beledigd, en geen mod die er wat van zegt!quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:50 schreef schatje het volgende:
[..]
Als iemand keer op keer onzin aan het verkondigen zie ik het als trollen. Bovendien draait het in dit topic nog altijd om commentaar op de streams. Niet op de users die hier posten en wat hun voorkeur is.
Dat hoop ik ook maar eigenlijk weten we allemaal al dat die rat gaat winnen, en de redactie is daar al een tijdje mee bezig door sympathie voor 'm te kwekenquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:33 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Van mij maakt niet zoveel meer uit. Als Jaap of Huub maar wint.
En een beetje meer spel en actie mag er ook wel weer komen.
Lieke doet niet zoveel meer. Ik zie haar meeste ruzie zoeken met Huub. Zij speelt geen echte spel.
Die wil alleen spelen als het haar uitkomt. Nu ze goed met amanda omgaat en zoekt ze alleen vriendschap tenzij ze weer ruzie heeft/maakt.Ze het doel van het spel vergeten en hangt maar wat rond.
Misschien is het beter dat zij ook maar eens naar huis gaat.
Een klein, chubby worstje met grote memmen?quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:51 schreef blomst het volgende:
amanda denkt ws dat Barbie naar haar maten zijn gemaakt
Vreemd dat jij spiekt waar ik zitquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:55 schreef coldstar het volgende:
[..]
Vreemd dat jij eerst op een andere topic zt en nu ineens in de COS patij komt trekken voor BQ. Er is hier niemand die ook maar iets over haar geschreven heb. Zij is degerne die zich van alles en nog wat aan treekt ook al heb je het n iet eens over haar. Zodra je niet zo'n positief over Huub bent , voelt zoju zich aangewsproken.
Dat is toch ook de bedoeling dat je hier on topic dingen leest.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:53 schreef maril het volgende:
[..]
Sorry, maar ik lees hier voortduren ontopic dingen, maar goed de boodschap is duidelijk
Ik heb even teruggelezen, maar de hele COS wordt 'beledigd' en niemand in het bijzonder. Wat ik meer niet snap is dat iemand nog steeds, alweer, met dat geklaag over de COS aan komt zettenquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, en? BeeQueen wordt hier grof beledigd, en geen mod die er wat van zegt!
Is het weer zover?quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dan moet je ook zo eerlijk zijn om de mensen te waarschuwen die voortdurend onzin lopen te verkondigen, alleen maar over Brain, Amanda, voorheen Dennis en Nadia.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:50 schreef schatje het volgende:
[..]
kloptt ik bedoel offtopicquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is toch ook de bedoeling dat je hier on topic dingen leest.
Hij zei: Als jullie het willen blijf ik slapen, gevolgd door hysterisch wijvengekrijs, dus ik neem aan van wel.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:57 schreef schatje het volgende:
Blijft Luc nou slapen of niet?
quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:57 schreef schatje het volgende:
Blijft Luc nou slapen of niet?
Wie heeft haar grof beledigd ? Als je wat zegt moet je dat ook aan kunne tonen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij is een beetje laat, Nadia is al weer thuis.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij zei: Als jullie het willen blijf ik slapen, gevolgd door hysterisch wijvengekrijs, dus ik neem aan van wel.
Kunnen we weer leuk lammetjesthee drinken straks.
Dat is het probleem nietquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:58 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dan moet je ook zo eerlijk zijn om de mensen te waarschuwen die voortdurend onzin lopen te verkondigen, alleen maar over Brain, Amanda, voorheen Dennis en Nadia.
Tuurlijk, iemand die net een single heeft uitgebracht, heel logisch.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:03 schreef maril het volgende:
Luc zou ook de nieuwe miljonair kunnen zijn natuurlijk.
Volgens mij vindt Lieke Hem ook wel leuk, lijkt mij een mooie combiquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:02 schreef Varen het volgende:
[..]
Hij is een beetje laat, Nadia is al weer thuis.
Leuk voor Lieke. Kan ze d'r koude voetjes bij hem opwarmen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:03 schreef Myriam1978 het volgende:
Is Luc de nwe Miljonair dan?
Hij kan toch optreden doen die amateurs toch ook (Huub en Brain)quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Tuurlijk, iemand die net een single heeft uitgebracht, heel logisch.
Leandra begon, en andere stemden er mee in. Lees de COSsen maar na wijsneus, en trek dan je muil open.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:02 schreef coldstar het volgende:
[..]
Wie heeft haar grof beledigd ? Als je wat zegt moet je dat ook aan kunne tonen.
geen idee eigenlijkquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:03 schreef Myriam1978 het volgende:
Is Luc de nwe Miljonair dan?
ja en nu post ze dus niet en dat vind ik jammerquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Leandra begon, en andere stemden er mee in. Lees de COSsen maar na wijsneus, en trek dan je muil open.![]()
BeeQueen zei alleen maar dat de foto die F04 plaatste, al meerdere malen voorbij was geweest, en dat klopte, en kreeg toen oeverloos, niet terzake doende gezeik over haar heen.
Een echte speler kan toch niet dag in dag uit de villa verlaten voor optredens en promotiewerk...quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:05 schreef maril het volgende:
[..]
Hij kan toch optreden doen die amateurs toch ook (Huub en Brain)
gewoon... mooi zitten te zijnquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:06 schreef tipsch het volgende:
Jezus, wat doet die kut-Luc nou weer in DGK?
Ten eerste spiek ik niet...ik zag bij het lezen van die topic jou toevallig staan. Ik lees daar wel eens mee, omdat ik ook wel eens wil lachen inplaats van dat soms slappe geouwehoer in de COS. En nog maals er is niemand geweest die de naam BQ gebruikt heeft.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vreemd dat jij spiekt waar ik zitHad niks met Huub te maken, hier wordt BQ aangevallen omdat ze 14 uur op een dag zou streamen. So what?
Ja, maar dat 'gezeik' kent iedereen zo langzamerhand wel en even daarvoor was BQ zelf ook gepikeerd omdat iedereen even pauze nam na de reiki. En eh, bagger of niet, we hebben vanmiddag enorme lol gehad in de COS vanwege Piet Piraat en zijn trawant... dat laat ik me door geen gereformeerde heikneuter afnemenquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Leandra begon, en andere stemden er mee in. Lees de COSsen maar na wijsneus, en trek dan je muil open.![]()
BeeQueen zei alleen maar dat de foto die F04 plaatste, al meerdere malen voorbij was geweest, en dat klopte, en kreeg toen oeverloos, niet terzake doende gezeik over haar heen.
Vond het Piet Piraat verhaal juist leuk om terug te lezen, jammer dat ik het gemist hebquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar dat 'gezeik' kent iedereen zo langzamerhand wel en even daarvoor was BQ zelf ook gepikeerd omdat iedereen even pauze nam na de reiki. En eh, bagger of niet, we hebben vanmiddag enorme lol gehad in de COS vanwege Piet Piraat en zijn trawant... dat laat ik me door geen gereformeerde heikneuter afnemen![]()
Okee ik begrijp hetquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:02 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet![]()
.
Wat mensen over de miljonairs verkondigen mag gewoon zolang het ontopic is. Of het nu Huub of Amanda is.
Ik heb een uiterst melige COS terug mogen lezenquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:06 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja en nu post ze dus niet en dat vind ik jammer
Hoi Maril !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Ik zag het meer als een gevalletje actie-reactie.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Men moet hier gewoon leeuk COS-sen en niet zo op elkaar lopen vitten.quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Leest nu focking niemand de COS? Dit is al de zoveelste keer dat die kutcap voorbij komt.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:12 schreef DennisBax het volgende:
[..]
Hoi Maril !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Met jou alles goed ? Met mij niet hoor
Ik kan zowat de straat niet meer over joh
Boodschappen doen is een hel
quote:
Yep heb zoals beloofd maandag een foto met krant gemaakt ter bewijs dat ik het ECHT ben !!quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:12 schreef KimiK het volgende:
[..]
Heb je al bewezen dat je Dennix bent![]()
Je hoeft echt niet blond te zijn om te lezen wie ermee werd bedoeld....quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:07 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ten eerste spiek ik niet...ik zag bij het lezen van die topic jou toevallig staan. Ik lees daar wel eens mee, omdat ik ook wel eens wil lachen inplaats van dat soms slappe geouwehoer in de COS. En nog maals er is niemand geweest die de naam BQ gebruikt heeft.
Dat bedoel, de rots in de branding!quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:06 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja en nu post ze dus niet en dat vind ik jammer
quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:13 schreef DennisBax het volgende:
[..]
[..]
Yep heb zoals beloofd maandag een foto met krant gemaakt ter bewijs dat ik het ECHT ben !!
Dennis is opgepleurd party !
Mmm dat hoofdletter gebruik komt me ERG bekend voorquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:13 schreef DennisBax het volgende:
[..]
[..]
Yep heb zoals beloofd maandag een foto met krant gemaakt ter bewijs dat ik het ECHT ben !!
Precies, zijn al je chakra's nog open, of moest dat juist niet?quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:13 schreef noekje het volgende:
Wat nou dan?
Beequeen, kom terug!![]()
Wat Disana zegt. Het was gewoon leuk en het was nav de streams. Big fucking deal!
Sjips nu voel ik me schuldig! Ik heb vanochtend als eerste die link geplaats en een uurtje later nog een keer, maar dat was nog voordat iedereen wakker was. Ik was niet van plan om deze hetze te ontlokken...quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:09 schreef coldstar het volgende:
[quote]Op dinsdag 4 december 2007 21:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
[/qu
Luister betweter, je kan met mij ook gaan beginnen, maar lees zelf eerst maar eens terug.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik ga ook iemands vertrouwen in schaamte nemen.![]()
quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:13 schreef DennisBax het volgende:
[..]
[..]
De meesten hier hebben Piet Piraat gezien, dus die zijn helemaal cooooooooollllllquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Sjips nu voel ik me schuldig! Ik heb vanochtend als eerste die link geplaats en een uurtje later nog een keer, maar dat was nog voordat iedereen wakker was. Ik was niet van plan om deze hetze te ontlokken...
PLS allemaal ff cooldown nou OK..
Ja, dat begrijp ik ook niet, die voegt niets toe naar mijn mening.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:06 schreef tipsch het volgende:
Jezus, wat doet die kut-Luc nou weer in DGK?
Das toch Reikieen ut Grunn ! Wat kan er mooier zijn?quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:19 schreef KimiK het volgende:
[..]
De meesten hier hebben Piet Piraat gezien, dus die zijn helemaal cooooooooollllll
quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:18 schreef Ziet het volgende:
selene lult amanda wel plat, alleen heeft amanda dat zelf niet door...
Heb zelden zo gelachen als vanmiddagquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar dat 'gezeik' kent iedereen zo langzamerhand wel en even daarvoor was BQ zelf ook gepikeerd omdat iedereen even pauze nam na de reiki. En eh, bagger of niet, we hebben vanmiddag enorme lol gehad in de COS vanwege Piet Piraat en zijn trawant... dat laat ik me door geen gereformeerde heikneuter afnemen![]()
Ja, we zitten nou allemaal met zo'n sjaatje op onze kop en proberen te zwevenquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:19 schreef KimiK het volgende:
[..]
De meesten hier hebben Piet Piraat gezien, dus die zijn helemaal cooooooooollllll
Blijf je doen af je nix bent? je hebt toch al toegegeven dat je het niet bent, inc foto en alles. Was een goeie trouwens!quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:12 schreef DennisBax het volgende:
[..]
Hoi Maril !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Met jou alles goed ? Met mij niet hoor
Ik kan zowat de straat niet meer over joh
Boodschappen doen is een hel
Probeer me daar een voorstelling van te maken, de COSsers met een sjaaltje op en zweven maarquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, we zitten nou allemaal met zo'n sjaatje op onze kop en proberen te zweven [ afbeelding ]
Ik zit op een teiltjequote:Op dinsdag 4 december 2007 21:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, we zitten nou allemaal met zo'n sjaatje op onze kop en proberen te zweven [ afbeelding ]
Sorryquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:22 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Blijf je doen af je nix bent? je hebt toch al toegegeven dat je het niet bent, inc foto en alles. Was een goeie trouwens!
Nou nee, als ik mijn mondhoeken omhoog doe dan komt er alleen maar duivelse lucht binnen. Eveneens is de drain op mijn kop verstopt door een lief zuiver wezen en mijn wortelchakra wilde toch liever een tuinboon zijn en zit momenteel in een indentiteitscrisis. Alles mooi kut dus.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:17 schreef 2live het volgende:
[..]
Precies, zijn al je chakra's nog open, of moest dat juist niet?
Teiltje op je hoofd zetten, staat 'zweveriger'quote:
Zelfde hier, had echt even streampauze nodig erna. Minder leuk wordt het als je hoort dat ditzelfde koppel een keer een demonstratie heeft gegeven voor de plaatselijk Multiple Sclerose groep... we hebben even goed vergeleken en het waren beslist Piet en Griet.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:21 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Heb zelden zo gelachen als vanmiddag
Ik zit erop he...niet erin!quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:28 schreef KimiK het volgende:
[..]
Nu wordt het wel een hele aparte visualisatie![]()
FOK
Was een keer op zo"n beurs en ik had hoofdpijn en daar stonden mensen die voetmassages gaven en toen deden ze ook reiki (met de handen op mijn voorhoofd), ik voelde de warmte binnen mn hoofd, vond dat overigens niet relaxt, die voetenmassage was wel heerlijk.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:27 schreef chufi het volgende:
Ik heb 1 keer een reiki behandeling ondergaan en vond het wel relaxed en ontspannend. Daarnaast voelde ik ook warmte in mn lichaam opkomen ! Maar zweven nee echt niet :-)
quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:31 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik zit erop he...niet erin!
![]()
Ontopic: Huub wil de tepels zien van Selene...
Dan heb ik toch liever een miet en grietquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Zelfde hier, had echt even streampauze nodig erna. Minder leuk wordt het als je hoort dat ditzelfde koppel een keer een demonstratie heeft gegeven voor de plaatselijk Multiple Sclerose groep... we hebben even goed vergeleken en het waren beslist Piet en Griet.
Een band of brothers (quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:19 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik ook niet, die voegt niets toe naar mijn mening.
Deed Viola dat ook niet te pas en te onpas in Hotel Big Brother, reiki ?quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:33 schreef maril het volgende:
[..]
Was een keer op zo"n beurs en ik had hoofdpijn en daar stonden mensen die voetmassages gaven en toen deden ze ook reiki (met de handen op mijn voorhoofd), ik voelde de warmte binnen mn hoofd, vond dat overigens niet relaxt, die voetenmassage was wel heerlijk.
antwerpenquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:35 schreef Myriam1978 het volgende:
Waar heeft Selene gewoond voor Nederland?
Antwerpen België dacht ikquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:35 schreef Myriam1978 het volgende:
Waar heeft Selene gewoond voor Nederland?
Daar lijkt het op, hoewel Selene natuurlijk wel nieuw is. Luc ooit ook. Ik vind het alleen altijd van die weinig inspirerende types. Modepop of popster, flikker er nou gewoon eens een incorrecte boer inquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:35 schreef coldstar het volgende:
Kennelijk kunnen ze geen andere mensen meer krijgen om gast speler in DGK te zijn
quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:38 schreef Lobasca het volgende:
Ik lees de COS tegenwoordig niet meer terug.. Wat doet Luc daar?
Daarna Brasschaat, Antwerpen en Tilburg. Ergens tussendoor ook nog een tijdje in Zweden.quote:
Luc komt binnen en dequote:Op dinsdag 4 december 2007 21:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
Daar lijkt het op, hoewel Selene natuurlijk wel nieuw is. Luc ooit ook. Ik vind het alleen altijd van die weinig inspirerende types. Modepop of popster, flikker er nou gewoon eens een incorrecte boer in
Blijkbaar niet, mogelijk dat Luc's single flopt en maar als miljonair blijft om toch nog wat geld terug te verdienen..quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:35 schreef coldstar het volgende:
Kennelijk kunnen ze geen andere mensen meer krijgen om gast speler in DGK te zijn
Dat effect had Nadia op meer mannen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:42 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Luc komt binnen en dezijn niet van de lucht...
ik viel alleen maar bij die gast in slaap...lammetjesthee en een gezichtsmasker met Nadia...
quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:44 schreef beequeen het volgende:
Niemand heeft dus meegekregen dat Luc Naad van zich moest schudden omdat zij wel met hem wilde neuken en hij niet met haar.
En dan dat tergende volste begrip voor dat gedrocht Brianquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:42 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Luc komt binnen en dezijn niet van de lucht...
ik viel alleen maar bij die gast in slaap...lammetjesthee en een gezichtsmasker met Nadia...
Niemand heeft dus meegekregen dat Luc Naad van zich moest schudden omdat zij wel met hem wilde neuken en hij niet met haar.
Wat zullen we drinken zeven dagen lang?quote:
Hij heeft haar toch wel geneukt en zij heeft hem zeker gepijpt.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:46 schreef chufi het volgende:
[..]
![]()
Klopt Luc moest niks hebben van dat schizofrene kind
Echt niet! Bij Jensen heeft Luc uit de doeken gedaan dat Naad lag te meuren en hij deed alsof, door de dekens met zn hand op en neer te bewegen, hetgeen zeer realistisch overkwam op de streamsquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:48 schreef maril het volgende:
[..]
Hij heeft haar toch wel geneukt en zij heeft hem zeker gepijpt.toch?(ik zag dat bij DWDD)
Luister even naar het nummer van Brain....ik ga voor het nummer van Huub zegt niet dat hij kan zingen, Brian pretendeerl dat hij kan rappen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:48 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
![]()
wat is dat nummer slecht gezongen zeg door Huub...
Doe maar iets, ikzelf zit aan het water en de colaquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat zullen we drinken zeven dagen lang?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:52 schreef schatje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dat hij weer moet komen als butler.
Net geluisterd....het is allebei teiltjeswaardig...quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Luister even naar het nummer van Brain....ik ga voor het nummer van Huub.
Huub pretendeert niet dat hij kan zingen, Brian wel dat hij kan rappen.
Beequeenquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:44 schreef beequeen het volgende:
Vind ik ook! Bij mij thuis! Bedservice!quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:52 schreef schatje het volgende:
[ afbeelding ]
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:52 schreef schatje het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe zou het nu met Psycho Naad gaan? Zal ze al ingeckeckt zijn op de funny farm?quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:44 schreef beequeen het volgende:
Tuurlijk., maar ik kan nu eenmaal meer van hebben Huub dan van Brieien..quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:54 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Net geluisterd....het is allebei teiltjeswaardig...
Jaap zat erbij toen ze erover begonnen in het kantoor. Kreeg de indruk dat het over Huub en Lieke en een brief ging.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:51 schreef Katewalker het volgende:
Brian zegt tegen Amanda; "we gaan hem helemaal gek maken..jij ook"...
Wie? Jaap?
eerlijk zullen we alles delen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vind ik ook! Bij mij thuis! Bedservice!
Als óók Brian moet meedoen, zal het wel om Huub gaanquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:51 schreef Katewalker het volgende:
Brian zegt tegen Amanda; "we gaan hem helemaal gek maken..jij ook"...
Wie? Jaap?
The Beatles hebben daar toch een nummer over, title please?quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe zou het nu met Psycho Naad gaan? Zal ze al ingeckeckt zijn op de funny farm?
Komt de nerd van Selene vanavond op bezoek in de kooi?quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:07 schreef beequeen het volgende:
OMG, de Nerd komt ook nog vanavond....arme jongen.
Dat heeft Selene zelf aangekondigd, maar ik kan me voorstellen dat hij het af laat weten.quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Komt de nerd van Selene vanavond op bezoek in de kooi?
Was dat voor vanavond of komt hij op haar verjaardag??quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat heeft Selene zelf aangekondigd, maar ik kan me voorstellen dat hij het af laat weten.
Heel vrouw vriendelijk. Die Huub zal wel heel ergh veel van Lieke houden,het druip ervan afquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:05 schreef Deisyy het volgende:
Huub tegen Lieke: In dit topje heb je geen...eh... heel weinig borsten.
Ze vertelde dat hij vandaag zou komen maar niks is wat het lijkt in dat hok.quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:12 schreef KimiK het volgende:
[..]
Was dat voor vanavond of komt hij op haar verjaardag??
wb
quote:
Tegen haar vriendin zei ze dat hij donderdag komt en 1 nachtje blijft slapen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze vertelde dat hij vandaag zou komen maar niks is wat het lijkt in dat hok.
ty
We wachten af, heb het hele programma niet gezien dus weet niet wie haar nerd isquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze vertelde dat hij vandaag zou komen maar niks is wat het lijkt in dat hok.
ty
Wat een lulkoek. Als mijn vriend mij er op wijst dat mijn kont in een bepaalde broek nogal fors is, is hij vrouwonvriendelijk?quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:13 schreef coldstar het volgende:
[..]
Heel vrouw vriendelijk. Die Huub zal wel heel ergh veel van Lieke houden,het druip ervan af![]()
Hij zat 3 minuten geleden in het kantoor foto's op de pc te bekijken.quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:18 schreef beequeen het volgende:
Brian is al een tijdje spoorllos, pammetjestijd?
Hoezo veranderd jou kont dan zo vaakquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat een lulkoek. Als mijn vriend mij er op wijst dat mijn kont in een bepaalde broek nogal fors is, is hij vrouwonvriendelijk?
Ga nog maar even een paar lesjes met vrouwen omgaan nemen.
Ik ben voorquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:21 schreef Starlie het volgende:
Tjonge jonge laat die Luc ff lekker oprotten, wat die gozer nou hier..!?
Totaal overbodig geworden nu Naad en Nix weg zijn.
Zet er dan 10x liever Nicolaas in o.i.d.. met het oog op SintNicolaas..
Joh echt? Volgens mij is dat al een kwartiertje geleden maar goed.quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hij zat 3 minuten geleden in het kantoor foto's op de pc te bekijken.
Met zijn familie geloof ikquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:19 schreef blomst het volgende:
Waar stopt Jaap mee?
Brian zat in het kantoor
Yep, je hebt zojuist mn punt bewezen, lessen zijn nodig.quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:21 schreef coldstar het volgende:
[..]
Hoezo veranderd jou kont dan zo vaak
Draag jij altijd hetzelfde model broek dan?quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:21 schreef coldstar het volgende:
[..]
Hoezo veranderd jou kont dan zo vaak
Pesthumeur ?quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Joh echt? Volgens mij is dat al een kwartiertje geleden maar goed.
Zijn vriendin heeft 1 broek en draagt die 365 dagen per jaar.quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Draag jij altijd hetzelfde model broek dan?
Tja, dan verklaart dat zijn opmerkingquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Zijn vriendin heeft 1 broek en draagt die 365 dagen per jaar.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Yep, je hebt zojuist mn punt bewezen, lessen zijn nodig.
De ene broek is de andere niet.
Ja hoor vaak zat....maar me kont veranderd er nooit doorquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Draag jij altijd hetzelfde model broek dan?
Huhquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
Heb ff niet gekeken, wat is er aan de hand met die zot aan de telefoon?
Hij heeft denk ik ook even Piet Piraat nodig, d'r is iets mis met zijn chakra'squote:Op dinsdag 4 december 2007 22:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hij heeft de foto;s van zijn verlof gekeken. En hij is nu heel erg verdiretig omdat hij ze zo heel erg mist.quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nou gefeli, dan ben je de enige persoon op deze aardkloot wiens kont er in elke broek hetzelfde uitziet.quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:33 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ja hoor vaak zat....maar me kont veranderd er nooit doorEn ik draag nog moderne broeken ook.
O wat zijn we blijquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
HuhIk zat ff niet op te letten en hebben we inene een jankende Brian aan de telefoon.
Maar het is een goede emotie, zegt hij. Blij dat te horen
Zeg maar haar tegen zijn hoor, mijn man en ik liggen hier in een deukquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Zijn vriendin heeft 1 broek en draagt die 365 dagen per jaar.
ook, maar tis volgens mij niet gespeeld dit.quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij heeft de foto;s van zijn verlof gekeken. En hij is nu heel erg verdiretig omdat hij ze zo heel erg mist.
Maar het is een goed gevoel, hij is heel blij.
En zijn broer blijft toch zijn broer.
Met andere woorden Saint Brrrr wil zijn tvmomentje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |