Vond het Piet Piraat verhaal juist leuk om terug te lezen, jammer dat ik het gemist hebquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar dat 'gezeik' kent iedereen zo langzamerhand wel en even daarvoor was BQ zelf ook gepikeerd omdat iedereen even pauze nam na de reiki. En eh, bagger of niet, we hebben vanmiddag enorme lol gehad in de COS vanwege Piet Piraat en zijn trawant... dat laat ik me door geen gereformeerde heikneuter afnemen![]()
Okee ik begrijp hetquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:02 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet![]()
.
Wat mensen over de miljonairs verkondigen mag gewoon zolang het ontopic is. Of het nu Huub of Amanda is.
Ik heb een uiterst melige COS terug mogen lezenquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:06 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja en nu post ze dus niet en dat vind ik jammer
Hoi Maril !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Ik zag het meer als een gevalletje actie-reactie.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Leandra begon, en andere stemden er mee in. Lees de COSsen maar na wijsneus, en trek dan je muil open.![]()
BeeQueen zei alleen maar dat de foto die F04 plaatste, al meerdere malen voorbij was geweest, en dat klopte, en kreeg toen oeverloos, niet terzake doende gezeik over haar heen.
Men moet hier gewoon leeuk COS-sen en niet zo op elkaar lopen vitten.quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Leest nu focking niemand de COS? Dit is al de zoveelste keer dat die kutcap voorbij komt.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:12 schreef DennisBax het volgende:
[..]
Hoi Maril !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Met jou alles goed ? Met mij niet hoor
Ik kan zowat de straat niet meer over joh
Boodschappen doen is een hel
quote:
Yep heb zoals beloofd maandag een foto met krant gemaakt ter bewijs dat ik het ECHT ben !!quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:12 schreef KimiK het volgende:
[..]
Heb je al bewezen dat je Dennix bent![]()
Je hoeft echt niet blond te zijn om te lezen wie ermee werd bedoeld....quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:07 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ten eerste spiek ik niet...ik zag bij het lezen van die topic jou toevallig staan. Ik lees daar wel eens mee, omdat ik ook wel eens wil lachen inplaats van dat soms slappe geouwehoer in de COS. En nog maals er is niemand geweest die de naam BQ gebruikt heeft.
Dat bedoel, de rots in de branding!quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:06 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja en nu post ze dus niet en dat vind ik jammer
quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:13 schreef DennisBax het volgende:
[..]
[..]
Yep heb zoals beloofd maandag een foto met krant gemaakt ter bewijs dat ik het ECHT ben !!
Dennis is opgepleurd party !
Mmm dat hoofdletter gebruik komt me ERG bekend voorquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:13 schreef DennisBax het volgende:
[..]
[..]
Yep heb zoals beloofd maandag een foto met krant gemaakt ter bewijs dat ik het ECHT ben !!
Precies, zijn al je chakra's nog open, of moest dat juist niet?quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:13 schreef noekje het volgende:
Wat nou dan?
Beequeen, kom terug!![]()
Wat Disana zegt. Het was gewoon leuk en het was nav de streams. Big fucking deal!
Sjips nu voel ik me schuldig! Ik heb vanochtend als eerste die link geplaats en een uurtje later nog een keer, maar dat was nog voordat iedereen wakker was. Ik was niet van plan om deze hetze te ontlokken...quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:09 schreef coldstar het volgende:
[quote]Op dinsdag 4 december 2007 21:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Leandra begon, en andere stemden er mee in. Lees de COSsen maar na wijsneus, en trek dan je muil open.![]()
BeeQueen zei alleen maar dat de foto die F04 plaatste, al meerdere malen voorbij was geweest, en dat klopte, en kreeg toen oeverloos, niet terzake doende gezeik over haar heen.
[/qu
Luister betweter, je kan met mij ook gaan beginnen, maar lees zelf eerst maar eens terug.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik ga ook iemands vertrouwen in schaamte nemen.![]()
quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:13 schreef DennisBax het volgende:
[..]
[..]
De meesten hier hebben Piet Piraat gezien, dus die zijn helemaal cooooooooollllllquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Sjips nu voel ik me schuldig! Ik heb vanochtend als eerste die link geplaats en een uurtje later nog een keer, maar dat was nog voordat iedereen wakker was. Ik was niet van plan om deze hetze te ontlokken...
PLS allemaal ff cooldown nou OK..
Ja, dat begrijp ik ook niet, die voegt niets toe naar mijn mening.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:06 schreef tipsch het volgende:
Jezus, wat doet die kut-Luc nou weer in DGK?
Das toch Reikieen ut Grunn ! Wat kan er mooier zijn?quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:19 schreef KimiK het volgende:
[..]
De meesten hier hebben Piet Piraat gezien, dus die zijn helemaal cooooooooollllll
quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:18 schreef Ziet het volgende:
selene lult amanda wel plat, alleen heeft amanda dat zelf niet door...
Heb zelden zo gelachen als vanmiddagquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar dat 'gezeik' kent iedereen zo langzamerhand wel en even daarvoor was BQ zelf ook gepikeerd omdat iedereen even pauze nam na de reiki. En eh, bagger of niet, we hebben vanmiddag enorme lol gehad in de COS vanwege Piet Piraat en zijn trawant... dat laat ik me door geen gereformeerde heikneuter afnemen![]()
Ja, we zitten nou allemaal met zo'n sjaatje op onze kop en proberen te zwevenquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:19 schreef KimiK het volgende:
[..]
De meesten hier hebben Piet Piraat gezien, dus die zijn helemaal cooooooooollllll
Blijf je doen af je nix bent? je hebt toch al toegegeven dat je het niet bent, inc foto en alles. Was een goeie trouwens!quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:12 schreef DennisBax het volgende:
[..]
Hoi Maril !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Met jou alles goed ? Met mij niet hoor
Ik kan zowat de straat niet meer over joh
Boodschappen doen is een hel
Probeer me daar een voorstelling van te maken, de COSsers met een sjaaltje op en zweven maarquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, we zitten nou allemaal met zo'n sjaatje op onze kop en proberen te zweven [ afbeelding ]
Ik zit op een teiltjequote:Op dinsdag 4 december 2007 21:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, we zitten nou allemaal met zo'n sjaatje op onze kop en proberen te zweven [ afbeelding ]
Sorryquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:22 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Blijf je doen af je nix bent? je hebt toch al toegegeven dat je het niet bent, inc foto en alles. Was een goeie trouwens!
Nou nee, als ik mijn mondhoeken omhoog doe dan komt er alleen maar duivelse lucht binnen. Eveneens is de drain op mijn kop verstopt door een lief zuiver wezen en mijn wortelchakra wilde toch liever een tuinboon zijn en zit momenteel in een indentiteitscrisis. Alles mooi kut dus.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:17 schreef 2live het volgende:
[..]
Precies, zijn al je chakra's nog open, of moest dat juist niet?
Teiltje op je hoofd zetten, staat 'zweveriger'quote:
Zelfde hier, had echt even streampauze nodig erna. Minder leuk wordt het als je hoort dat ditzelfde koppel een keer een demonstratie heeft gegeven voor de plaatselijk Multiple Sclerose groep... we hebben even goed vergeleken en het waren beslist Piet en Griet.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:21 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Heb zelden zo gelachen als vanmiddag
Ik zit erop he...niet erin!quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:28 schreef KimiK het volgende:
[..]
Nu wordt het wel een hele aparte visualisatie![]()
FOK
Was een keer op zo"n beurs en ik had hoofdpijn en daar stonden mensen die voetmassages gaven en toen deden ze ook reiki (met de handen op mijn voorhoofd), ik voelde de warmte binnen mn hoofd, vond dat overigens niet relaxt, die voetenmassage was wel heerlijk.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:27 schreef chufi het volgende:
Ik heb 1 keer een reiki behandeling ondergaan en vond het wel relaxed en ontspannend. Daarnaast voelde ik ook warmte in mn lichaam opkomen ! Maar zweven nee echt niet :-)
quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:31 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik zit erop he...niet erin!
![]()
Ontopic: Huub wil de tepels zien van Selene...
Dan heb ik toch liever een miet en grietquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Zelfde hier, had echt even streampauze nodig erna. Minder leuk wordt het als je hoort dat ditzelfde koppel een keer een demonstratie heeft gegeven voor de plaatselijk Multiple Sclerose groep... we hebben even goed vergeleken en het waren beslist Piet en Griet.
Een band of brothers (quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:19 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik ook niet, die voegt niets toe naar mijn mening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |