Krijgen we nou ook al dat een mod gaat bepalen over wie we mogen schrijven (Nee toch) We zitten hier toch op FOk en niet op NOW LIVE?quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:38 schreef schatje het volgende:
[..]
Kap eens met dat trollen. Je flikt dat iedere keer.
Huub krijgt genoeg kritiek hier.
Aangezien dit allemaal on-topic, en niet via FB, gestart is, ga ik hier ook verder...quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:45 schreef maril het volgende:
[..]
Ik heb haar zelfs naar haar commentaar genomineerd als meest irritanten user op fok, ook dat is mijn recht in het vrije meningsuiting, ook daar laat BQ van zich horen ten opzichten van mij, niet erg maar wie de bal kaatst, kan hem bij mij terug verwachten.
Lekker makkelijk. Waar was de mod toen het gezeik begon?quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:47 schreef schatje het volgende:
Zullen we maar weer ontopic gaan?
Als iemand keer op keer onzin aan het verkondigen zie ik het als trollen. Bovendien draait het in dit topic nog altijd om commentaar op de streams. Niet op de users die hier posten en wat hun voorkeur is.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:46 schreef coldstar het volgende:
[..]
Krijgen we nou ook al dat een mod gaat bepalen over wie we mogen schrijven (Nee toch) We zitten hier toch op FOk en niet op NOW LIVE?
Sorryquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:50 schreef schatje het volgende:
[..]
Als iemand keer op keer onzin aan het verkondigen zie ik het als trollen. Bovendien draait het in dit topic nog altijd om commentaar op de streams. Niet op de users die hier posten en wat hun voorkeur is.
Dus commentaar op de streams, de miljonairs.
Op de users die hier posten.
vraag het in [FB # 17] Wie zuigt er het meest?quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lekker makkelijk. Waar was de mod toen het gezeik begon?
Vreemd dat jij eerst op een andere topic zt en nu ineens in de COS patij komt trekken voor BQ. Er is hier niemand die ook maar iets over haar geschreven heb. Zij is degerne die zich van alles en nog wat aan treekt ook al heb je het n iet eens over haar. Zodra je niet zo'n positief over Huub bent , voelt zoju zich aangewsproken.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lekker makkelijk. Waar was de mod toen het gezeik begon?
Ja, en? BeeQueen wordt hier grof beledigd, en geen mod die er wat van zegt!quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:50 schreef schatje het volgende:
[..]
Als iemand keer op keer onzin aan het verkondigen zie ik het als trollen. Bovendien draait het in dit topic nog altijd om commentaar op de streams. Niet op de users die hier posten en wat hun voorkeur is.
Dat hoop ik ook maar eigenlijk weten we allemaal al dat die rat gaat winnen, en de redactie is daar al een tijdje mee bezig door sympathie voor 'm te kwekenquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:33 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Van mij maakt niet zoveel meer uit. Als Jaap of Huub maar wint.
En een beetje meer spel en actie mag er ook wel weer komen.
Lieke doet niet zoveel meer. Ik zie haar meeste ruzie zoeken met Huub. Zij speelt geen echte spel.
Die wil alleen spelen als het haar uitkomt. Nu ze goed met amanda omgaat en zoekt ze alleen vriendschap tenzij ze weer ruzie heeft/maakt.Ze het doel van het spel vergeten en hangt maar wat rond.
Misschien is het beter dat zij ook maar eens naar huis gaat.
Een klein, chubby worstje met grote memmen?quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:51 schreef blomst het volgende:
amanda denkt ws dat Barbie naar haar maten zijn gemaakt
Vreemd dat jij spiekt waar ik zitquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:55 schreef coldstar het volgende:
[..]
Vreemd dat jij eerst op een andere topic zt en nu ineens in de COS patij komt trekken voor BQ. Er is hier niemand die ook maar iets over haar geschreven heb. Zij is degerne die zich van alles en nog wat aan treekt ook al heb je het n iet eens over haar. Zodra je niet zo'n positief over Huub bent , voelt zoju zich aangewsproken.
Dat is toch ook de bedoeling dat je hier on topic dingen leest.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:53 schreef maril het volgende:
[..]
Sorry, maar ik lees hier voortduren ontopic dingen, maar goed de boodschap is duidelijk
Ik heb even teruggelezen, maar de hele COS wordt 'beledigd' en niemand in het bijzonder. Wat ik meer niet snap is dat iemand nog steeds, alweer, met dat geklaag over de COS aan komt zettenquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, en? BeeQueen wordt hier grof beledigd, en geen mod die er wat van zegt!
Is het weer zover?quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dan moet je ook zo eerlijk zijn om de mensen te waarschuwen die voortdurend onzin lopen te verkondigen, alleen maar over Brain, Amanda, voorheen Dennis en Nadia.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:50 schreef schatje het volgende:
[..]
kloptt ik bedoel offtopicquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is toch ook de bedoeling dat je hier on topic dingen leest.
Hij zei: Als jullie het willen blijf ik slapen, gevolgd door hysterisch wijvengekrijs, dus ik neem aan van wel.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:57 schreef schatje het volgende:
Blijft Luc nou slapen of niet?
quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:57 schreef schatje het volgende:
Blijft Luc nou slapen of niet?
Wie heeft haar grof beledigd ? Als je wat zegt moet je dat ook aan kunne tonen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij is een beetje laat, Nadia is al weer thuis.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij zei: Als jullie het willen blijf ik slapen, gevolgd door hysterisch wijvengekrijs, dus ik neem aan van wel.
Kunnen we weer leuk lammetjesthee drinken straks.
Dat is het probleem nietquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:58 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dan moet je ook zo eerlijk zijn om de mensen te waarschuwen die voortdurend onzin lopen te verkondigen, alleen maar over Brain, Amanda, voorheen Dennis en Nadia.
Tuurlijk, iemand die net een single heeft uitgebracht, heel logisch.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:03 schreef maril het volgende:
Luc zou ook de nieuwe miljonair kunnen zijn natuurlijk.
Volgens mij vindt Lieke Hem ook wel leuk, lijkt mij een mooie combiquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:02 schreef Varen het volgende:
[..]
Hij is een beetje laat, Nadia is al weer thuis.
Leuk voor Lieke. Kan ze d'r koude voetjes bij hem opwarmen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:03 schreef Myriam1978 het volgende:
Is Luc de nwe Miljonair dan?
Hij kan toch optreden doen die amateurs toch ook (Huub en Brain)quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Tuurlijk, iemand die net een single heeft uitgebracht, heel logisch.
Leandra begon, en andere stemden er mee in. Lees de COSsen maar na wijsneus, en trek dan je muil open.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:02 schreef coldstar het volgende:
[..]
Wie heeft haar grof beledigd ? Als je wat zegt moet je dat ook aan kunne tonen.
geen idee eigenlijkquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:03 schreef Myriam1978 het volgende:
Is Luc de nwe Miljonair dan?
ja en nu post ze dus niet en dat vind ik jammerquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Leandra begon, en andere stemden er mee in. Lees de COSsen maar na wijsneus, en trek dan je muil open.![]()
BeeQueen zei alleen maar dat de foto die F04 plaatste, al meerdere malen voorbij was geweest, en dat klopte, en kreeg toen oeverloos, niet terzake doende gezeik over haar heen.
Een echte speler kan toch niet dag in dag uit de villa verlaten voor optredens en promotiewerk...quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:05 schreef maril het volgende:
[..]
Hij kan toch optreden doen die amateurs toch ook (Huub en Brain)
gewoon... mooi zitten te zijnquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:06 schreef tipsch het volgende:
Jezus, wat doet die kut-Luc nou weer in DGK?
Ten eerste spiek ik niet...ik zag bij het lezen van die topic jou toevallig staan. Ik lees daar wel eens mee, omdat ik ook wel eens wil lachen inplaats van dat soms slappe geouwehoer in de COS. En nog maals er is niemand geweest die de naam BQ gebruikt heeft.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vreemd dat jij spiekt waar ik zitHad niks met Huub te maken, hier wordt BQ aangevallen omdat ze 14 uur op een dag zou streamen. So what?
Ja, maar dat 'gezeik' kent iedereen zo langzamerhand wel en even daarvoor was BQ zelf ook gepikeerd omdat iedereen even pauze nam na de reiki. En eh, bagger of niet, we hebben vanmiddag enorme lol gehad in de COS vanwege Piet Piraat en zijn trawant... dat laat ik me door geen gereformeerde heikneuter afnemenquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Leandra begon, en andere stemden er mee in. Lees de COSsen maar na wijsneus, en trek dan je muil open.![]()
BeeQueen zei alleen maar dat de foto die F04 plaatste, al meerdere malen voorbij was geweest, en dat klopte, en kreeg toen oeverloos, niet terzake doende gezeik over haar heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |