abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55042625
Ja Lieke die reiki's komen echt alleen maar speciaal voor jou naar de kooi, na een aflevering hadden ze eigenlijk zoiets van my god waar stappen we in maar kwamen toch maar speciaal voor Lieke
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_55042666
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 20:05 schreef Desii het volgende:

[..]

Er is niemand eerlijk in het spel......... Lieke niet... Amanda niet en Huub ook niet!!

En na wat Amanda allemaal al geflikt heeft bij Lieke, snap ik niet waarom ze dit niet aanpakt.... maar das mijn mening
Je zegt het inderdaad goed, ze zijn allemaal niet eerlijk. dat bedoelde ik juist te zeggen....jij zei dat huub zo eerlijk was vandaar.
pi_55042714
Jaap is helemaal gek aan het worden...
Hij denkt nu door wat opmerkingen van Amanda...dat ze (B&A) alles afluisteren of hebben afgeluisterd. Zowel binnen als nu net in kantoor.
ook Huub loopt gelijk weer te terringlijeren... met een vriend als Jaap....
pi_55042722
Wat heeft Amanda afgeluisterd.. of Brian??
pi_55042726
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 20:08 schreef coldstar het volgende:

[..]

Daarna veraad onze goede huub zijn vriend Eric volkomen en steekt hem een mes in zijn rug. Ook toen kwam bijna alles van Eric af. Vertgeet niet dat Huub toen ook nog behhoorlijk alcohol dronk en dat hij toen helemaal dacht dat hij de keizer was.
Ja dat blijf ik ook een naaistreek vinden, Eric heeft Huub er per slot van rekening ingehouden en wat doet ie?
Vanaf nu zijn we allemaal voor Jaap, hij zit daar al op z'n plek dus laat 'm dan ook maar winnen...
pi_55042732
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 20:12 schreef coldstar het volgende:

[..]

Je zegt het inderdaad goed, ze zijn allemaal niet eerlijk. dat bedoelde ik juist te zeggen....jij zei dat huub zo eerlijk was vandaar.
ik heb nog nooit gezegd, dat Huub eerlijk is.

Vind wel dat ze nu Amanda moeten aanpakken en niet moeten afwachten.....
pi_55042748
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 20:15 schreef Clank het volgende:
Wat heeft Amanda afgeluisterd.. of Brian??
Nee, das het mooiste....
pi_55042753
Oh.. ik weet het al.. het gaat over het verstoppen van de cp's en ze Amanda laten opgraven (zogenaamd)
pi_55042754
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 20:15 schreef ilona-scuderia het volgende:

[..]

Ja dat blijf ik ook een naaistreek vinden, Eric heeft Huub er per slot van rekening ingehouden en wat doet ie?
Vanaf nu zijn we allemaal voor Jaap, hij zit daar al op z'n plek dus laat 'm dan ook maar winnen...
pi_55042783
quote:

[..]

Eric kreeg een toneelhaak, dat is allang duidelijk. Hij wilde er zelf uit. Eric en Huub zijn nu nog heel hecht, dus waar hebben we het over.
pi_55042789
Die Jensen uitzending is nu wel een geschikt moment. Dan kunnen ze Brian opnieuw pakken op z'n vrouw onvriendelijkheid.
pi_55042837
quote:

[..]

Nou.. nog lange niet!!
Jaap is mij veel te veel op het tv moment gericht.. doet één keer per dag zijn ding en zondert zich verder veel af. En zo onbetrouwbaar als de neten.. en dan nog dat saldo gedrag. Neuh.. voor mij hoeft Jaap niet
pi_55042852
quote:

[..]

Waarom denk je dat Eric nog bevriend is met Huub?
pi_55042868
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 20:17 schreef mootie het volgende:

[..]

Eric kreeg een toneelhaak, dat is allang duidelijk. Hij wilde er zelf uit. Eric en Huub zijn nu nog heel hecht, dus waar hebben we het over.
Net als Sylvia?
Bart is iig wél tijdig vertrokken, maar of het ook echt wat wordt met paardenmeisje Lesley betwijfel ik, Bart heeft namelijk ook een ego
Jaap zegt net dat ie gesloopt wordt als ie de kooi uitkomt, wat een briljant acteur hè...
pi_55042891
Maakt Jaap weer tv?
pi_55042964
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 20:19 schreef Clank het volgende:

[..]

Nou.. nog lange niet!!
Jaap is mij veel te veel op het tv moment gericht.. doet één keer per dag zijn ding en zondert zich verder veel af. En zo onbetrouwbaar als de neten.. en dan nog dat saldo gedrag. Neuh.. voor mij hoeft Jaap niet
Dan nog gun ik het Jaap net iets meer omdat ik eigenlijk niemand de overwinnning gun
Maar ik vind Jaap gewoon een fascinerende vent, ik wist niet dat we die nog hadden hier...
  dinsdag 4 december 2007 @ 20:24:51 #67
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_55042971
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_55042975
quote:

[..]

Eric geeft nog heel veel om Huub.Wie zijn wij dan om daar over te blijven zeuren.Er zal wel iets achter hebben gezeten.
pi_55042976
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 20:15 schreef Desii het volgende:

[..]

ik heb nog nooit gezegd, dat Huub eerlijk is.

Vind wel dat ze nu Amanda moeten aanpakken en niet moeten afwachten.....
Allemaal hebben ze een verleden in DGK. Het moet alleen niet zo zijn, dat wel met z'n alle alleen maar naar de pijpen van Huub blijven dansen. Stel dat Lieke nu mee werkt om Amanda aan te pakken, moet ze uit kijken dat Huub niet weer medelijden krijgt met amanda, Lieke de boosdoenster weer is en Huub er weer mooi en zo eerlijk uit springt. Dat zou de echte rede kunnen zijn waarom Lieke niet mee wil werken om Amanda aan te pakken. (voorzover Amanda zich daar wat van aantrekt)
pi_55043111
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 20:00 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Iedere keer als Huub wat wil mag het niet, wat moet die jongen dan? Trouwens, noem mij eens 1 leuke actie van Brian, ook door hemzelf uitgevoerd?
Ik hoef die Brain niet te verdedigen die behoefte heb ik niet, maar ik snap als je fan bent van iemand (Huub in dit geval)dat je hem wil verdedigen.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_55043113
wie komt daar?
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
  dinsdag 4 december 2007 @ 20:32:11 #72
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_55043116
DAAAAAAAAAAAAAAARRRR WORDT AAN DE DEUR GEKLOPT.....
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_55043137
Huub wil Amanda aan gaan pakken?
Had ie dat de afgelopen 8 maanden niet kunnen doen? Hij heeft genoeg mogelijkheden daarvoor gehad om Amanda helemaal door het lint te laten gaan. Beetje laat Huub...
  dinsdag 4 december 2007 @ 20:32:51 #74
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_55043138
Luc!!
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_55043140
LUC~!!!!!!!!!!!!!!!
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
pi_55043141
quote:

[..]

We hebben het over eerlijk zijn. Echte vrienden doen elkaar zoiets niet aan. Overigens denk ik dat Eric meer de vriend van Sylvia is en gebleven, als de vriend van Huub.... maar goed zo denk ik erover. Toen Natasia de laatste keer de Villa in kwam omhelsde Sylvia en natasia elkaar ook alsof ze de grootste vriendinnen waren, terwijl wij allemaal weten dat die twee elkaars bloed wel konden drinken.
  dinsdag 4 december 2007 @ 20:33:55 #77
170337 Shayndel
The Queen Of The Night Aria
pi_55043174
quote:

[..]
Van mij maakt niet zoveel meer uit. Als Jaap of Huub maar wint.
En een beetje meer spel en actie mag er ook wel weer komen.
Lieke doet niet zoveel meer. Ik zie haar meeste ruzie zoeken met Huub. Zij speelt geen echte spel.
Die wil alleen spelen als het haar uitkomt. Nu ze goed met amanda omgaat en zoekt ze alleen vriendschap tenzij ze weer ruzie heeft/maakt.Ze het doel van het spel vergeten en hangt maar wat rond.
Misschien is het beter dat zij ook maar eens naar huis gaat.
~* Shema Yisrael Adonai Eloheinu Adonai Ehad - Yeshua HaMashiach *~
pi_55043185
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 20:08 schreef eeff het volgende:
Ik denk dat Huub Mr. Wikipedia is
T iss vermoeiend om kritiek te hebben op Huub, tis gemakelijker om Amanda Brain of Lieke hier af te kaken anders krijg je continu te horen hoe geweldig eerlijk Huub is en die andere niet. afijn ik ga naar house kijken.
pi_55043208
Wat een achterlijk gezeik over BeeQueen hier. Als er iemand zich inzet voor de COS is zij het wel.
En lekker belangrijk hoeveel posts zij op een dag heeft. BeeQueen, laat ze maar dom lullen!!!
Dolf is de baas
Insaantje
pi_55043240
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 20:34 schreef maril het volgende:

[..]

T iss vermoeiend om kritiek te hebben op Huub, tis gemakelijker om Amanda Brain of Lieke hier af te kaken anders krijg je continu te horen hoe geweldig eerlijk Huub is en die andere niet. afijn ik ga naar house kijken.
Fijn dat we weten wat jouw voorkeur qua tv-programma's heeft
pi_55043251
Kado van Luc
pi_55043268
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 20:33 schreef Shayndel het volgende:
Lieke doet niet zoveel meer. Ik zie haar meeste ruzie zoeken met Huub. Zij speelt geen echte spel.
Dacht altijd dat je 2 personen nodig had om ruzie te maken, vooral als het elke dag dezelfde ruzie is

En NIEMAND in dat huis speelt nog een spel...af en toe voeren ze wat opdrachtjes uit voor de redaktie, maar uiteindelijk komt er toch niets van terecht... de laatste keer dat het een spel leek was toen Sylvia niet mocht stemmen en iedereen zich afvroeg of Eric Huub erin zou houden...maar sindsdien is er geen spel meer...
pi_55043279
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 20:35 schreef Lobasca het volgende:
Wat een achterlijk gezeik over BeeQueen hier. Als er iemand zich inzet voor de COS is zij het wel.
En lekker belangrijk hoeveel posts zij op een dag heeft. BeeQueen, laat ze maar dom lullen!!!
Helemaal met je eens Lobasca, misschien is iedereen in zijn waarde laten hier.
pi_55043281
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 20:34 schreef maril het volgende:

[..]

Kap eens met dat trollen. Je flikt dat iedere keer.

Huub krijgt genoeg kritiek hier.
pi_55043296
quote:
Maar ik heb geencommentaar op haar, alleen op Huub , maar zij trekt het mij te persoonlijk aan, Heb het nooit gehad over haar posting moet ze helemaal zelf weten.
pi_55043316
quote:
Kan BQ niet voor zichzelf op komen? Er is hier niemand geweest die iets over haar gezegd heeft. Leandra schreef over COS vervuiling (even terug lezen) Dat BQ zich steeds voelt aangesproken, is haar pakkie aan.
pi_55043324
quote:

[..]

Komt bij dat Eric de laatste weken heel erg met Natasja optrok en Huub in de steek liet,dat was ook niet zo aardig, Huub vond dat ook een rotstreek van Eric, maar dat is iedereen blijkbaar vergeten.
pi_55043329
pi_55043331
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 20:38 schreef schatje het volgende:

[..]

Kap eens met dat trollen. Je flikt dat iedere keer.

Huub krijgt genoeg kritiek hier.
De andere nog meer Amanda en Brain en Jaap en Lieke, ik heb recht op vrije meningsuiting.
pi_55043333
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 20:39 schreef maril het volgende:

[..]

Maar ik heb geencommentaar op haar, alleen op Huub , maar zij trekt het mij te persoonlijk aan, Heb het nooit gehad over haar posting moet ze helemaal zelf weten.
Lobasca heeft het niet over jouw post
pi_55043354
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 20:40 schreef coldstar het volgende:

[..]

Kan BQ niet voor zichzelf op komen? Er is hier niemand geweest die iets over haar gezegd heeft. Leandra schreef over COS vervuiling (even terug lezen) Dat BQ zich steeds voelt aangesproken, is haar pakkie aan.
Lees zelf ook is terug.
pi_55043367
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 20:40 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Komt bij dat Eric de laatste weken heel erg met Natasja optrok en Huub in de steek liet,dat was ook niet zo aardig, Huub vond dat ook een rotstreek van Eric, maar dat is iedereen blijkbaar vergeten.
Eeeew flashback naar Eric die als een hysterisch wijf met Amanda de jurk van Liekes lijf probeerte te trekken.
pi_55043374
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 20:40 schreef maril het volgende:

[..]

De andere nog meer Amanda en Brain en Jaap en Lieke, ik heb recht op vrije meningsuiting.
Of was het geen grapje
pi_55043380
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 20:40 schreef maril het volgende:

[..]

Onzin. Je leest selectief.

Degene die eigenlijk het minst kritiek krijgt is Jaap.
pi_55043385
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 20:40 schreef mootie het volgende:

[..]

Lobasca heeft het niet over jouw post
Nou., enigzins wel. Maril wist niet hoe gauw ze haar duimen moest opsteken, na de aanval van Leandra. En de moderatie laat hier ook zwaar te wensen over.
Dolf is de baas
Insaantje
pi_55043412
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 20:42 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Nou., enigzins wel. Maril wist niet hoe gauw ze haar duimen moest opsteken, na de aanval van Leandra. En de moderatie laat hier ook zwaar te wensen over.
Oops shit, dat herinner ik me nu

Maril, voel je aangesproken door Lobasca!
pi_55043423
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 20:41 schreef Ning het volgende:

[..]

Lees zelf ook is terug.
Hoef ik niet te doen want ik lees deze topic van het begin af aan al mee.
pi_55043463
Amanda zegt dat ze veel van barbie weg heeft..
pi_55043464
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 20:42 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Ik heb haar zelfs naar haar commentaar genomineerd als meest irritanten user op fok, ook dat is mijn recht in het vrije meningsuiting, ook daar laat BQ van zich horen ten opzichten van mij, niet erg maar wie de bal kaatst, kan hem bij mij terug verwachten.
pi_55043479
quote:
Iedereen zou Beequeen eigenlijk dankbaar moeten zijn voor de vele goede informatie die zij dag in dag uit levert. Zowiezo, iedereen die een topic maakt of een update vind ik klasse
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')