quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:31 schreef TiNo_Flo het volgende:
Huub wil het spel weer harder spelen de komende tijd. Lieke zegt dat ze dat niet gaat doen omdat ze het de laatste tijd wel goed met Amanda kan vinden en ook aan zichzelf denkt. Ze voelt zich goed nu en wil haar positie stabiel houden. Huub begrijpt dit niet echt en zegt tegen Lieke dat ze dan zijn positie zwakker maakt. Huub gaat vervolgens naar Jaap om het te bespreken, maar Lieke volgt Huub naar het kantoor en doen beide verslag aan Jaap.
Juist. Lieke moet het ff oplossen..quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:33 schreef T-lex het volgende:
Huub moet niet lullen...:O
Hij wil dat Lieke tegen Amanda gaat spelen. Lieke ziet dat niet zo zitten omdat ze nu juist een beetje goed met Amanda kan. Huub zelf maakt elke ruzie met Amanda het liefst zo snel mogelijk goed.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:41 schreef fredfik het volgende:
waarom zit lieke in de kutkooi???
voor een paar smarties !!!!!!!!
Maar Huub weet toch helemaaaal hoe het zit? Tussen ja of nee is geen ruimte. Hij pakt je op elk antwoord. Wat doet ie zelf nu?quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:47 schreef maril het volgende:
Maar Huub geeft alleen opdrachten en voerd zelf dan niets uit. Lieke moet die ruzie maken
Heb jij nooit die acties van Huub en Eric gezien?quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:47 schreef maril het volgende:
Maar Huub geeft alleen opdrachten en voert zelf dan niets uit. Lieke moet die ruzie maken
Dat doet hij ook bij Jaap, en als Jaap iets leuk doet probeert hij de vruchten ervan te plukken, ik vind hem een profiteur.
Dan hebben we over een half jaar geledenquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:53 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Heb jij nooit die acties van Huub en Eric gezien?
Telt het dan niet meer?quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:54 schreef maril het volgende:
[..]
Dan hebben we over een half jaar geleden
Toen hij Jaap nog als een voetveeg behandelden.quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:54 schreef maril het volgende:
[..]
Dan hebben we over een half jaar geleden
Ik heb het over nu. Lieke was mewt Huub ook sterk, nu niet meerquote:
Zeker weten!!quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:49 schreef Desii het volgende:
Toch heeft Huub gelijk..... Lieke voelt der eigen supergoed, maar ze wil goed met Amanda blijven.... nou, als het andersom zou zijn, zou Amanda niet aarzelen hoor
Iedere keer als Huub wat wil mag het niet, wat moet die jongen dan? Trouwens, noem mij eens 1 leuke actie van Brian, ook door hemzelf uitgevoerd?quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:56 schreef maril het volgende:
[..]
Ik heb het over nu. Lieke was mewt Huub ook sterk, nu niet meer
quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:01 schreef heracles het volgende:
Oooh wat was die tijd mooi dat Erick ging stofzuigen om Natasia wakker te houden die de volgende dag zou afrijden voor haar rijbewijs.
met heimwee denk ik terug naar de Talpa-tijdquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:01 schreef heracles het volgende:
Oooh wat was die tijd mooi dat Erick ging stofzuigen om Natasia wakker te houden die de volgende dag zou afrijden voor haar rijbewijs.
Ja, maar Lieke voelt zich goed omdat ze veel beter in d'r vel zit. En dat komt deels omdat de vijandigheid er een beetje uit is...ook tussen haar en Amanda&Brian.quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:49 schreef Desii het volgende:
Toch heeft Huub gelijk..... Lieke voelt der eigen supergoed, maar ze wil goed met Amanda blijven.... nou, als het andersom zou zijn, zou Amanda niet aarzelen hoor
Huub is helemaal niet zo eerlijk als hier steeds wordt neergezet. Huub is zelfs heel erg oneerlijk, hij doet en zegt eerst, vervolgens denk hij na, merkt dat hij dit niet kon maken en begint te slijmen. En dan maar roepen hoe eerlijk je wel niet bent. Ik denk dat Lieke en amanda vele male eerlijker zijn als Huub. Laten Lieke en amanda maar samen gaan, denk dat ze beide veel sterker samen staan.quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:58 schreef Desii het volgende:
Je kan veel zeggen van Huub.... maar laf istie niet.
Brian is de lafbek, die overal zijn vrouwtjes inzet....
Die kop van Bart was toen ook leuk.Zo had Bart vaker moeten doen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:01 schreef heracles het volgende:
preciesquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:03 schreef Guuskeee het volgende:
iemand moet lieke ff uitleggen dat ze niet in een 5 sterren hotel zit daar, maar in een SPEL waar mensen elkaar er moeten proberen UIT TE WERKEN.
Er is niemand eerlijk in het spel......... Lieke niet... Amanda niet en Huub ook niet!!quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:03 schreef coldstar het volgende:
[..]
Huub is helemaal niet zo eerlijk als hier steeds wordt neergezet. Huub is zelfs heel erg oneerlijk, hij doet en zegt eerst, vervolgens denk hij na, merkt dat hij dit niet kon maken en begint te slijmen. En dan maar roepen hoe eerlijk je wel niet bent. Ik denk dat Lieke en amanda vele male eerlijker zijn als Huub. Laten Lieke en amanda maar samen gaan, denk dat ze beide veel sterker samen staan.
als je dat nog nooit gezien hebt zit dat maskertje waarschijnlijk een beetje te strak om je koppiequote:Op dinsdag 4 december 2007 20:02 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ja, maar Lieke voelt zich goed omdat ze veel beter in d'r vel zit. En dat komt deels omdat de vijandigheid er een beetje uit is...ook tussen haar en Amanda&Brian.![]()
Huub praat altijd lekker makkelijk....maar zelf is iets tegen Amanda en of Brian doen heb ik hem nog niet zien doen.
Nou leuk was dat.....Daarna veraad onze goede huub zijn vriend Eric volkomen en steekt hem een mes in zijn rug. Ook toen kwam bijna alles van Eric af. Vertgeet niet dat Huub toen ook nog behhoorlijk alcohol dronk en dat hij toen helemaal dacht dat hij de keizer was.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:01 schreef heracles het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |