Je zegt het inderdaad goed, ze zijn allemaal niet eerlijk. dat bedoelde ik juist te zeggen....jij zei dat huub zo eerlijk was vandaar.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:05 schreef Desii het volgende:
[..]
Er is niemand eerlijk in het spel......... Lieke niet... Amanda niet en Huub ook niet!!
En na wat Amanda allemaal al geflikt heeft bij Lieke, snap ik niet waarom ze dit niet aanpakt.... maar das mijn mening
Ja dat blijf ik ook een naaistreek vinden, Eric heeft Huub er per slot van rekening ingehouden en wat doet ie?quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:08 schreef coldstar het volgende:
[..]
Daarna veraad onze goede huub zijn vriend Eric volkomen en steekt hem een mes in zijn rug. Ook toen kwam bijna alles van Eric af. Vertgeet niet dat Huub toen ook nog behhoorlijk alcohol dronk en dat hij toen helemaal dacht dat hij de keizer was.
ik heb nog nooit gezegd, dat Huub eerlijk is.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:12 schreef coldstar het volgende:
[..]
Je zegt het inderdaad goed, ze zijn allemaal niet eerlijk. dat bedoelde ik juist te zeggen....jij zei dat huub zo eerlijk was vandaar.
Nee, das het mooiste....quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:15 schreef Clank het volgende:
Wat heeft Amanda afgeluisterd.. of Brian??
quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:15 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ja dat blijf ik ook een naaistreek vinden, Eric heeft Huub er per slot van rekening ingehouden en wat doet ie?![]()
Vanaf nu zijn we allemaal voor Jaap, hij zit daar al op z'n plek dus laat 'm dan ook maar winnen...
Eric kreeg een toneelhaak, dat is allang duidelijk. Hij wilde er zelf uit. Eric en Huub zijn nu nog heel hecht, dus waar hebben we het over.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:15 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ja dat blijf ik ook een naaistreek vinden, Eric heeft Huub er per slot van rekening ingehouden en wat doet ie?![]()
Vanaf nu zijn we allemaal voor Jaap, hij zit daar al op z'n plek dus laat 'm dan ook maar winnen...
Nou.. nog lange niet!!quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:15 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Eric nog bevriend is met Huub?quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:15 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Net als Sylvia?quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Eric kreeg een toneelhaak, dat is allang duidelijk. Hij wilde er zelf uit. Eric en Huub zijn nu nog heel hecht, dus waar hebben we het over.
Dan nog gun ik het Jaap net iets meer omdat ik eigenlijk niemand de overwinnning gunquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:19 schreef Clank het volgende:
[..]
Nou.. nog lange niet!!![]()
Jaap is mij veel te veel op het tv moment gericht.. doet één keer per dag zijn ding en zondert zich verder veel af. En zo onbetrouwbaar als de neten.. en dan nog dat saldo gedrag. Neuh.. voor mij hoeft Jaap niet
Eric geeft nog heel veel om Huub.Wie zijn wij dan om daar over te blijven zeuren.Er zal wel iets achter hebben gezeten.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:15 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Allemaal hebben ze een verleden in DGK. Het moet alleen niet zo zijn, dat wel met z'n alle alleen maar naar de pijpen van Huub blijven dansen. Stel dat Lieke nu mee werkt om Amanda aan te pakken, moet ze uit kijken dat Huub niet weer medelijden krijgt met amanda, Lieke de boosdoenster weer is en Huub er weer mooi en zo eerlijk uit springt. Dat zou de echte rede kunnen zijn waarom Lieke niet mee wil werken om Amanda aan te pakken. (voorzover Amanda zich daar wat van aantrekt)quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:15 schreef Desii het volgende:
[..]
ik heb nog nooit gezegd, dat Huub eerlijk is.
Vind wel dat ze nu Amanda moeten aanpakken en niet moeten afwachten.....
Ik hoef die Brain niet te verdedigen die behoefte heb ik niet, maar ik snap als je fan bent van iemand (Huub in dit geval)dat je hem wil verdedigen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:00 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Iedere keer als Huub wat wil mag het niet, wat moet die jongen dan? Trouwens, noem mij eens 1 leuke actie van Brian, ook door hemzelf uitgevoerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |