We hebben het over eerlijk zijn. Echte vrienden doen elkaar zoiets niet aan. Overigens denk ik dat Eric meer de vriend van Sylvia is en gebleven, als de vriend van Huub.... maar goed zo denk ik erover. Toen Natasia de laatste keer de Villa in kwam omhelsde Sylvia en natasia elkaar ook alsof ze de grootste vriendinnen waren, terwijl wij allemaal weten dat die twee elkaars bloed wel konden drinken.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Eric kreeg een toneelhaak, dat is allang duidelijk. Hij wilde er zelf uit. Eric en Huub zijn nu nog heel hecht, dus waar hebben we het over.
Van mij maakt niet zoveel meer uit. Als Jaap of Huub maar wint.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:15 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Vanaf nu zijn we allemaal voor Jaap, hij zit daar al op z'n plek dus laat 'm dan ook maar winnen...
T iss vermoeiend om kritiek te hebben op Huub, tis gemakelijker om Amanda Brain of Lieke hier af te kaken anders krijg je continu te horen hoe geweldig eerlijk Huub is en die andere niet. afijn ik ga naar house kijken.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:08 schreef eeff het volgende:
Ik denk dat Huub Mr. Wikipedia is
Fijn dat we weten wat jouw voorkeur qua tv-programma's heeftquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:34 schreef maril het volgende:
[..]
T iss vermoeiend om kritiek te hebben op Huub, tis gemakelijker om Amanda Brain of Lieke hier af te kaken anders krijg je continu te horen hoe geweldig eerlijk Huub is en die andere niet. afijn ik ga naar house kijken.
Dacht altijd dat je 2 personen nodig had om ruzie te maken, vooral als het elke dag dezelfde ruzie isquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:33 schreef Shayndel het volgende:
Lieke doet niet zoveel meer. Ik zie haar meeste ruzie zoeken met Huub. Zij speelt geen echte spel.
Helemaal met je eens Lobasca, misschien is iedereen in zijn waarde laten hier.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:35 schreef Lobasca het volgende:
Wat een achterlijk gezeik over BeeQueen hier. Als er iemand zich inzet voor de COS is zij het wel.
En lekker belangrijk hoeveel posts zij op een dag heeft. BeeQueen, laat ze maar dom lullen!!!
Kap eens met dat trollen. Je flikt dat iedere keer.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:34 schreef maril het volgende:
[..]
T iss vermoeiend om kritiek te hebben op Huub, tis gemakelijker om Amanda Brain of Lieke hier af te kaken anders krijg je continu te horen hoe geweldig eerlijk Huub is en die andere niet. afijn ik ga naar house kijken.
Maar ik heb geencommentaar op haar, alleen op Huub , maar zij trekt het mij te persoonlijk aan, Heb het nooit gehad over haar posting moet ze helemaal zelf weten.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:35 schreef Lobasca het volgende:
Wat een achterlijk gezeik over BeeQueen hier. Als er iemand zich inzet voor de COS is zij het wel.
En lekker belangrijk hoeveel posts zij op een dag heeft. BeeQueen, laat ze maar dom lullen!!!
Kan BQ niet voor zichzelf op komen? Er is hier niemand geweest die iets over haar gezegd heeft. Leandra schreef over COS vervuiling (even terug lezen) Dat BQ zich steeds voelt aangesproken, is haar pakkie aan.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:35 schreef Lobasca het volgende:
Komt bij dat Eric de laatste weken heel erg met Natasja optrok en Huub in de steek liet,dat was ook niet zo aardig, Huub vond dat ook een rotstreek van Eric, maar dat is iedereen blijkbaar vergeten.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Eric kreeg een toneelhaak, dat is allang duidelijk. Hij wilde er zelf uit. Eric en Huub zijn nu nog heel hecht, dus waar hebben we het over.
De andere nog meer Amanda en Brain en Jaap en Lieke, ik heb recht op vrije meningsuiting.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:38 schreef schatje het volgende:
[..]
Kap eens met dat trollen. Je flikt dat iedere keer.
Huub krijgt genoeg kritiek hier.
Lobasca heeft het niet over jouw postquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:39 schreef maril het volgende:
[..]
Maar ik heb geencommentaar op haar, alleen op Huub , maar zij trekt het mij te persoonlijk aan, Heb het nooit gehad over haar posting moet ze helemaal zelf weten.
Lees zelf ook is terug.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:40 schreef coldstar het volgende:
[..]
Kan BQ niet voor zichzelf op komen? Er is hier niemand geweest die iets over haar gezegd heeft. Leandra schreef over COS vervuiling (even terug lezen) Dat BQ zich steeds voelt aangesproken, is haar pakkie aan.
Eeeew flashback naar Eric die als een hysterisch wijf met Amanda de jurk van Liekes lijf probeerte te trekken.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:40 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Komt bij dat Eric de laatste weken heel erg met Natasja optrok en Huub in de steek liet,dat was ook niet zo aardig, Huub vond dat ook een rotstreek van Eric, maar dat is iedereen blijkbaar vergeten.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:40 schreef maril het volgende:
[..]
De andere nog meer Amanda en Brain en Jaap en Lieke, ik heb recht op vrije meningsuiting.
Onzin. Je leest selectief.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:40 schreef maril het volgende:
[..]
De andere nog meer Amanda en Brain en Jaap en Lieke, ik heb recht op vrije meningsuiting.
Nou., enigzins wel. Maril wist niet hoe gauw ze haar duimen moest opsteken, na de aanval van Leandra. En de moderatie laat hier ook zwaar te wensen over.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Lobasca heeft het niet over jouw post
Oops shit, dat herinner ik me nuquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nou., enigzins wel. Maril wist niet hoe gauw ze haar duimen moest opsteken, na de aanval van Leandra. En de moderatie laat hier ook zwaar te wensen over.
Ik heb haar zelfs naar haar commentaar genomineerd als meest irritanten user op fok, ook dat is mijn recht in het vrije meningsuiting, ook daar laat BQ van zich horen ten opzichten van mij, niet erg maar wie de bal kaatst, kan hem bij mij terug verwachten.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nou., enigzins wel. Maril wist niet hoe gauw ze haar duimen moest opsteken, na de aanval van Leandra. En de moderatie laat hier ook zwaar te wensen over.
Iedereen zou Beequeen eigenlijk dankbaar moeten zijn voor de vele goede informatie die zij dag in dag uit levert. Zowiezo, iedereen die een topic maakt of een update vind ik klassequote:Op dinsdag 4 december 2007 20:35 schreef Lobasca het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |