quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:07 schreef Desii het volgende:
Dat kleine paardje loopt grappig.... net een dribbelend hondje
dat is wel weer slim van Piet Piraat, dat-soms onbewust werkend- is hij meteen ingedekt tegen eventuele schadeclaims..quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:07 schreef beequeen het volgende:
Van de site van Piet Piraat.
Als Reiki-leraar en Sjamaan, heel diep, soms onbewust werkend, door Universele, Goddelijke Energie in jouw en mijn leven de plaats te geven die het toebehoort.
Dan is hij wrs bezig met iemands wortelchakra.
Je hebt de smaak te pakken?quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:12 schreef Disana het volgende:
Volgende act, graag.
ja maar ook: eeej piet piraat, jij hebt mij reiki gegeven en ik merk dr niks van maat!quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:12 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
dat is wel weer slim van Piet Piraat, dat-soms onbewust werkend- is hij meteen ingedekt tegen eventuele schadeclaims..
Ik weet niet wat vermakelijker was; de streams of de commentaren hier.quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij niet dan? Ik stel iets voor met aura's of edelstenen. Nee, paranormale shit!
Ja, ondanks die zweverigheid heeft hij zich hierin goed ingedektquote:Op dinsdag 4 december 2007 15:15 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ja maar ook: eeej piet piraat, jij hebt mij reiki gegeven en ik merk dr niks van maat!
piet piraat: ja maar soms werkt het onbewust
Hey brother, great shit you made, them titties on the womens.quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:19 schreef Guuskeee het volgende:
morgen komt piet piraat terug en gaan ze over vuur lopen, overmorgen over water lopen, de dag daarna naar de venus met buitenaardse wezens kwartetten, en de dag daarna op de koffie bij god, een beetje bijkletsen
god tegen brian: nog sorry voor amanda, ik had die dag zoveel shit aan mn kop en ik weet niet waar ik mee bezig was. maar ja, ze rolt wel lekker makkelijk op dr rug he!quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Hey brother, great shit you made, them titties on the womens.
Sorry jongens, ik verkeer nog steeds onder invloed maar er ging iets mis.
Ja maar, ja maar, Brian is een kindje van Godquote:Op dinsdag 4 december 2007 15:23 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
god tegen brian: nog sorry voor amanda, ik had die dag zoveel shit aan mn kop en ik weet niet waar ik mee bezig was. maar ja, ze rolt wel lekker makkelijk op dr rug he!
Donequote:Op dinsdag 4 december 2007 14:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Dit gaat echt helemaal fout!
Ik voel een interventie aankomen.
Lobasca, Blurk en Beequeen, pm me even.
Ik ben een spirituele beweging aan het zoeken die bij me past. Ik denk aan iets in de richting van klankschalen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:01 schreef beequeen het volgende:
Waar is iedereen? Moet ik nu naar VOL om bij te lezen?
Ja, twee embryo's: Bro en Okéquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:12 schreef mootie het volgende:
Jaap: Mn moeder is net Nadia.
Jaap: Bizar verhaal! Er is geen echo gemaakt, maar ze heeft aan vriendin geschreven dat er 2 embryo's waren. 3 zwangerschapstesten, er was helemaal niks.
quote:
Katjang pedis indonesische pinda'squote:Op dinsdag 4 december 2007 16:08 schreef beequeen het volgende:
Wat is katjang pedingen, iemand?
Hete noten neuken?![]()
Toch zou het me niet verbazen als ze buiten inmiddels nog 2 tests had gedaan. Die zwangerschapsgekte ging wel heel ver, zowel bij haar als bij Dennis die meteen al haar kindje wilde.quote:
Me love those nuts.quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Katjang pedis indonesische pinda's
amandaquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Waarom willen Huub en Jaap de ceepees van Dennix begraven, athans de koker waar ze inzaten. Willen ze er een spelletje van maken om Brian te fucken?
Bij Nadia gaat het denk ik zover dat ze het zélf gelooft.quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch zou het me niet verbazen als ze buiten inmiddels nog 2 tests had gedaan. Die zwangerschapsgekte ging wel heel ver, zowel bij haar als bij Dennis die meteen al haar kindje wilde.
Heb jij ooit een stralende, van gezondheid blakende New Ager gezien? Waarom denk je dat die mensen zulke rare dingen opzoekenquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Shit, Carlo's dat is andere peperkoek dan die reiki mensen.
Mijn collega heeft reiki 2 gedaan en wilde wel even aan mijn aura voelen, ze wist precies waar mijn aura begon, en volgens haar moest mijn hoofd dan wat gaan prikkelen... Uuhhhm
En waarom zien Reiki mensen er altijd zo ongelukkig uit?
Zou ze soms een buikfixatie hebben... ze dacht ook al dat ze cellulitis op haar buik had. Altijd jammer toch dat je geen updates krijgt van mensen die vertrekken...quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:24 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Bij Nadia gaat het denk ik zover dat ze het zélf gelooft.
Leest nu focking niemand de COS? Dit is al de zoveelste keer dat die kutcap voorbij komt.quote:
Aha, indirect Brian dus, thankx.quote:
Misschien omdat ze ongelukkig zíjn? Ik zou ook heel ongelukkig worden van al dat gedoe de hele dag met die chakra's en de hele tijd dat gelul er overquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Shit, Carlo's dat is andere peperkoek dan die reiki mensen.
Mijn collega heeft reiki 2 gedaan en wilde wel even aan mijn aura voelen, ze wist precies waar mijn aura begon, en volgens haar moest mijn hoofd dan wat gaan prikkelen... Uuhhhm
En waarom zien Reiki mensen er altijd zo ongelukkig uit?
Ja, ik heb me vanmiddag gek gelachen, en vooral om de reacties hier..quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou ze soms een buikfixatie hebben... ze dacht ook al dat ze cellulitis op haar buik had. Altijd jammer toch dat je geen updates krijgt van mensen die vertrekken...
Saaie bedoening nu, na al dat lachen.
Nee, Piet Piraatquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:33 schreef beequeen het volgende:
Lieke ligt weer te slapen en wordt voor de 2e maal gewaarschuwd door de plasma dat ze wakker moet worden.
Reiki heeft haar leeggezogen?
Nope nog nooit.... En dan vinden ze jou stom omdat je er niet in "gelooft"quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb jij ooit een stralende, van gezondheid blakende New Ager gezien? Waarom denk je dat die mensen zulke rare dingen opzoeken![]()
Je avatar
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |