Komt de nerd van Selene vanavond op bezoek in de kooi?quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:07 schreef beequeen het volgende:
OMG, de Nerd komt ook nog vanavond....arme jongen.
Dat heeft Selene zelf aangekondigd, maar ik kan me voorstellen dat hij het af laat weten.quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Komt de nerd van Selene vanavond op bezoek in de kooi?
Was dat voor vanavond of komt hij op haar verjaardag??quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat heeft Selene zelf aangekondigd, maar ik kan me voorstellen dat hij het af laat weten.
Heel vrouw vriendelijk. Die Huub zal wel heel ergh veel van Lieke houden,het druip ervan afquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:05 schreef Deisyy het volgende:
Huub tegen Lieke: In dit topje heb je geen...eh... heel weinig borsten.
Ze vertelde dat hij vandaag zou komen maar niks is wat het lijkt in dat hok.quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:12 schreef KimiK het volgende:
[..]
Was dat voor vanavond of komt hij op haar verjaardag??
wb
quote:
Tegen haar vriendin zei ze dat hij donderdag komt en 1 nachtje blijft slapen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze vertelde dat hij vandaag zou komen maar niks is wat het lijkt in dat hok.
ty
We wachten af, heb het hele programma niet gezien dus weet niet wie haar nerd isquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze vertelde dat hij vandaag zou komen maar niks is wat het lijkt in dat hok.
ty
Wat een lulkoek. Als mijn vriend mij er op wijst dat mijn kont in een bepaalde broek nogal fors is, is hij vrouwonvriendelijk?quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:13 schreef coldstar het volgende:
[..]
Heel vrouw vriendelijk. Die Huub zal wel heel ergh veel van Lieke houden,het druip ervan af![]()
Hij zat 3 minuten geleden in het kantoor foto's op de pc te bekijken.quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:18 schreef beequeen het volgende:
Brian is al een tijdje spoorllos, pammetjestijd?
Hoezo veranderd jou kont dan zo vaakquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat een lulkoek. Als mijn vriend mij er op wijst dat mijn kont in een bepaalde broek nogal fors is, is hij vrouwonvriendelijk?
Ga nog maar even een paar lesjes met vrouwen omgaan nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |