Luister even naar het nummer van Brain....ik ga voor het nummer van Huub zegt niet dat hij kan zingen, Brian pretendeerl dat hij kan rappen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:48 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
![]()
wat is dat nummer slecht gezongen zeg door Huub...
Doe maar iets, ikzelf zit aan het water en de colaquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat zullen we drinken zeven dagen lang?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:52 schreef schatje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dat hij weer moet komen als butler.
Net geluisterd....het is allebei teiltjeswaardig...quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Luister even naar het nummer van Brain....ik ga voor het nummer van Huub.
Huub pretendeert niet dat hij kan zingen, Brian wel dat hij kan rappen.
Beequeenquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:44 schreef beequeen het volgende:
Niemand heeft dus meegekregen dat Luc Naad van zich moest schudden omdat zij wel met hem wilde neuken en hij niet met haar.
Vind ik ook! Bij mij thuis! Bedservice!quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:52 schreef schatje het volgende:
[ afbeelding ]
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:52 schreef schatje het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe zou het nu met Psycho Naad gaan? Zal ze al ingeckeckt zijn op de funny farm?quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:44 schreef beequeen het volgende:
Niemand heeft dus meegekregen dat Luc Naad van zich moest schudden omdat zij wel met hem wilde neuken en hij niet met haar.
Tuurlijk., maar ik kan nu eenmaal meer van hebben Huub dan van Brieien..quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:54 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Net geluisterd....het is allebei teiltjeswaardig...
Jaap zat erbij toen ze erover begonnen in het kantoor. Kreeg de indruk dat het over Huub en Lieke en een brief ging.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:51 schreef Katewalker het volgende:
Brian zegt tegen Amanda; "we gaan hem helemaal gek maken..jij ook"...
Wie? Jaap?
eerlijk zullen we alles delen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vind ik ook! Bij mij thuis! Bedservice!
Als óók Brian moet meedoen, zal het wel om Huub gaanquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:51 schreef Katewalker het volgende:
Brian zegt tegen Amanda; "we gaan hem helemaal gek maken..jij ook"...
Wie? Jaap?
The Beatles hebben daar toch een nummer over, title please?quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe zou het nu met Psycho Naad gaan? Zal ze al ingeckeckt zijn op de funny farm?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |