Deed Viola dat ook niet te pas en te onpas in Hotel Big Brother, reiki ?quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:33 schreef maril het volgende:
[..]
Was een keer op zo"n beurs en ik had hoofdpijn en daar stonden mensen die voetmassages gaven en toen deden ze ook reiki (met de handen op mijn voorhoofd), ik voelde de warmte binnen mn hoofd, vond dat overigens niet relaxt, die voetenmassage was wel heerlijk.
antwerpenquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:35 schreef Myriam1978 het volgende:
Waar heeft Selene gewoond voor Nederland?
Antwerpen België dacht ikquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:35 schreef Myriam1978 het volgende:
Waar heeft Selene gewoond voor Nederland?
Daar lijkt het op, hoewel Selene natuurlijk wel nieuw is. Luc ooit ook. Ik vind het alleen altijd van die weinig inspirerende types. Modepop of popster, flikker er nou gewoon eens een incorrecte boer inquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:35 schreef coldstar het volgende:
Kennelijk kunnen ze geen andere mensen meer krijgen om gast speler in DGK te zijn
quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:38 schreef Lobasca het volgende:
Ik lees de COS tegenwoordig niet meer terug.. Wat doet Luc daar?
Daarna Brasschaat, Antwerpen en Tilburg. Ergens tussendoor ook nog een tijdje in Zweden.quote:
Luc komt binnen en dequote:Op dinsdag 4 december 2007 21:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
Daar lijkt het op, hoewel Selene natuurlijk wel nieuw is. Luc ooit ook. Ik vind het alleen altijd van die weinig inspirerende types. Modepop of popster, flikker er nou gewoon eens een incorrecte boer in
Blijkbaar niet, mogelijk dat Luc's single flopt en maar als miljonair blijft om toch nog wat geld terug te verdienen..quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:35 schreef coldstar het volgende:
Kennelijk kunnen ze geen andere mensen meer krijgen om gast speler in DGK te zijn
Dat effect had Nadia op meer mannen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:42 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Luc komt binnen en dezijn niet van de lucht...
ik viel alleen maar bij die gast in slaap...lammetjesthee en een gezichtsmasker met Nadia...
quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:44 schreef beequeen het volgende:
Niemand heeft dus meegekregen dat Luc Naad van zich moest schudden omdat zij wel met hem wilde neuken en hij niet met haar.
En dan dat tergende volste begrip voor dat gedrocht Brianquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:42 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Luc komt binnen en dezijn niet van de lucht...
ik viel alleen maar bij die gast in slaap...lammetjesthee en een gezichtsmasker met Nadia...
Niemand heeft dus meegekregen dat Luc Naad van zich moest schudden omdat zij wel met hem wilde neuken en hij niet met haar.
Wat zullen we drinken zeven dagen lang?quote:
Hij heeft haar toch wel geneukt en zij heeft hem zeker gepijpt.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:46 schreef chufi het volgende:
[..]
![]()
Klopt Luc moest niks hebben van dat schizofrene kind
Echt niet! Bij Jensen heeft Luc uit de doeken gedaan dat Naad lag te meuren en hij deed alsof, door de dekens met zn hand op en neer te bewegen, hetgeen zeer realistisch overkwam op de streamsquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:48 schreef maril het volgende:
[..]
Hij heeft haar toch wel geneukt en zij heeft hem zeker gepijpt.toch?(ik zag dat bij DWDD)
Luister even naar het nummer van Brain....ik ga voor het nummer van Huub zegt niet dat hij kan zingen, Brian pretendeerl dat hij kan rappen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:48 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
![]()
wat is dat nummer slecht gezongen zeg door Huub...
Doe maar iets, ikzelf zit aan het water en de colaquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat zullen we drinken zeven dagen lang?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:52 schreef schatje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dat hij weer moet komen als butler.
Net geluisterd....het is allebei teiltjeswaardig...quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Luister even naar het nummer van Brain....ik ga voor het nummer van Huub.
Huub pretendeert niet dat hij kan zingen, Brian wel dat hij kan rappen.
Beequeenquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:44 schreef beequeen het volgende:
Vind ik ook! Bij mij thuis! Bedservice!quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:52 schreef schatje het volgende:
[ afbeelding ]
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:52 schreef schatje het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe zou het nu met Psycho Naad gaan? Zal ze al ingeckeckt zijn op de funny farm?quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:44 schreef beequeen het volgende:
Tuurlijk., maar ik kan nu eenmaal meer van hebben Huub dan van Brieien..quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:54 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Net geluisterd....het is allebei teiltjeswaardig...
Jaap zat erbij toen ze erover begonnen in het kantoor. Kreeg de indruk dat het over Huub en Lieke en een brief ging.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:51 schreef Katewalker het volgende:
Brian zegt tegen Amanda; "we gaan hem helemaal gek maken..jij ook"...
Wie? Jaap?
eerlijk zullen we alles delen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vind ik ook! Bij mij thuis! Bedservice!
Als óók Brian moet meedoen, zal het wel om Huub gaanquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:51 schreef Katewalker het volgende:
Brian zegt tegen Amanda; "we gaan hem helemaal gek maken..jij ook"...
Wie? Jaap?
The Beatles hebben daar toch een nummer over, title please?quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe zou het nu met Psycho Naad gaan? Zal ze al ingeckeckt zijn op de funny farm?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |