Komt de nerd van Selene vanavond op bezoek in de kooi?quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:07 schreef beequeen het volgende:
OMG, de Nerd komt ook nog vanavond....arme jongen.
Dat heeft Selene zelf aangekondigd, maar ik kan me voorstellen dat hij het af laat weten.quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Komt de nerd van Selene vanavond op bezoek in de kooi?
Was dat voor vanavond of komt hij op haar verjaardag??quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat heeft Selene zelf aangekondigd, maar ik kan me voorstellen dat hij het af laat weten.
Heel vrouw vriendelijk. Die Huub zal wel heel ergh veel van Lieke houden,het druip ervan afquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:05 schreef Deisyy het volgende:
Huub tegen Lieke: In dit topje heb je geen...eh... heel weinig borsten.
Ze vertelde dat hij vandaag zou komen maar niks is wat het lijkt in dat hok.quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:12 schreef KimiK het volgende:
[..]
Was dat voor vanavond of komt hij op haar verjaardag??
wb
quote:
Tegen haar vriendin zei ze dat hij donderdag komt en 1 nachtje blijft slapen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze vertelde dat hij vandaag zou komen maar niks is wat het lijkt in dat hok.
ty
We wachten af, heb het hele programma niet gezien dus weet niet wie haar nerd isquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze vertelde dat hij vandaag zou komen maar niks is wat het lijkt in dat hok.
ty
Wat een lulkoek. Als mijn vriend mij er op wijst dat mijn kont in een bepaalde broek nogal fors is, is hij vrouwonvriendelijk?quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:13 schreef coldstar het volgende:
[..]
Heel vrouw vriendelijk. Die Huub zal wel heel ergh veel van Lieke houden,het druip ervan af![]()
Hij zat 3 minuten geleden in het kantoor foto's op de pc te bekijken.quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:18 schreef beequeen het volgende:
Brian is al een tijdje spoorllos, pammetjestijd?
Hoezo veranderd jou kont dan zo vaakquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat een lulkoek. Als mijn vriend mij er op wijst dat mijn kont in een bepaalde broek nogal fors is, is hij vrouwonvriendelijk?
Ga nog maar even een paar lesjes met vrouwen omgaan nemen.
Ik ben voorquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:21 schreef Starlie het volgende:
Tjonge jonge laat die Luc ff lekker oprotten, wat die gozer nou hier..!?
Totaal overbodig geworden nu Naad en Nix weg zijn.
Zet er dan 10x liever Nicolaas in o.i.d.. met het oog op SintNicolaas..
Joh echt? Volgens mij is dat al een kwartiertje geleden maar goed.quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hij zat 3 minuten geleden in het kantoor foto's op de pc te bekijken.
Met zijn familie geloof ikquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:19 schreef blomst het volgende:
Waar stopt Jaap mee?
Brian zat in het kantoor
Yep, je hebt zojuist mn punt bewezen, lessen zijn nodig.quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:21 schreef coldstar het volgende:
[..]
Hoezo veranderd jou kont dan zo vaak
Draag jij altijd hetzelfde model broek dan?quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:21 schreef coldstar het volgende:
[..]
Hoezo veranderd jou kont dan zo vaak
Pesthumeur ?quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Joh echt? Volgens mij is dat al een kwartiertje geleden maar goed.
Zijn vriendin heeft 1 broek en draagt die 365 dagen per jaar.quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Draag jij altijd hetzelfde model broek dan?
Tja, dan verklaart dat zijn opmerkingquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Zijn vriendin heeft 1 broek en draagt die 365 dagen per jaar.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Yep, je hebt zojuist mn punt bewezen, lessen zijn nodig.
De ene broek is de andere niet.
Ja hoor vaak zat....maar me kont veranderd er nooit doorquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Draag jij altijd hetzelfde model broek dan?
Huhquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
Heb ff niet gekeken, wat is er aan de hand met die zot aan de telefoon?
Hij heeft denk ik ook even Piet Piraat nodig, d'r is iets mis met zijn chakra'squote:Op dinsdag 4 december 2007 22:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hij heeft de foto;s van zijn verlof gekeken. En hij is nu heel erg verdiretig omdat hij ze zo heel erg mist.quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nou gefeli, dan ben je de enige persoon op deze aardkloot wiens kont er in elke broek hetzelfde uitziet.quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:33 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ja hoor vaak zat....maar me kont veranderd er nooit doorEn ik draag nog moderne broeken ook.
O wat zijn we blijquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
HuhIk zat ff niet op te letten en hebben we inene een jankende Brian aan de telefoon.
Maar het is een goede emotie, zegt hij. Blij dat te horen
Zeg maar haar tegen zijn hoor, mijn man en ik liggen hier in een deukquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Zijn vriendin heeft 1 broek en draagt die 365 dagen per jaar.
ook, maar tis volgens mij niet gespeeld dit.quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij heeft de foto;s van zijn verlof gekeken. En hij is nu heel erg verdiretig omdat hij ze zo heel erg mist.
Maar het is een goed gevoel, hij is heel blij.
En zijn broer blijft toch zijn broer.
Met andere woorden Saint Brrrr wil zijn tvmomentje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |