Is moeilijk te zien met al die rotzooi op haar gezicht.quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:34 schreef blomst het volgende:
Die Jas stond Palma beter.
Miss Vampier is 39, dat had ik haar ook nog niet gegeven.
Dat is ze toch ook?quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:37 schreef Sonique het volgende:
Wat ziet Amanda er verrot uit zeg... Niet normaal..
Ze ziet er uit als een uitgekotste straathoer met een slechte pruik...
[ afbeelding ]
wat voor bont heeft Amanda dan op haar hoofd?quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:37 schreef Sonique het volgende:
Wat ziet Amanda er verrot uit zeg... Niet normaal..
Ze ziet er uit als een uitgekotste straathoer met een slechte pruik...
[ afbeelding ]
Ik snap sowieso niet waarom Amanda echt bond wil dragen?quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:38 schreef 2live het volgende:
[..]
wat voor bont heeft Amanda dan op haar hoofd?
Schaamhaarquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:38 schreef 2live het volgende:
[..]
wat voor bont heeft Amanda dan op haar hoofd?
Ik heb een tijdje in Zeist gewerkt en veel antroposofen ontmoet, breek me de bek niet open, wat een vreemd volk.quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:37 schreef -Blurk- het volgende:
Vegetariërs en veganisten wórden niet ouder, ze zien er alleen ouder uit.
Toc merkwaardig dat ze niet hysterisch is over die catastrofe op haar hoofd.quote:
Wat hebben ze toch tegen dieren, die veganisten en vegetariërs? Ik snap dat niet.....quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:37 schreef -Blurk- het volgende:
Vegetariërs en veganisten wórden niet ouder, ze zien er alleen ouder uit.
Neuh, is juist leuk als je ze wel beledigt. Raar en akelig volkquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje in Zeist gewerkt en veel antroposofen ontmoet, breek me de bek niet open, wat een vreemd volk.
Ik hoop dat ik niemand hier beledig.
Ja, heel raarquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:41 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Wat hebben ze toch tegen dieren, die veganisten en vegetariërs? Ik snap dat niet.....
ze hebben iig dezelfde intelligentie als brian en amandaquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Absoluut, de show zag er prima uit.
Brain en Amanda hebben het steeds over hun eigen site, ik dacht dat het een grapje was maar het is dus waar.
http://www.brianamanda.nl/
Moet je het gastenboek eens lezenquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:44 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ze hebben iig dezelfde intelligentie als brian en amanda![]()
je moet eens helemaal rechtsonder kijken hoe ze contact schrijven![]()
![]()
![]()
JIj begrijpt het.quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Neuh, is juist leuk als je ze wel beledigt. Raar en akelig volk
quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:41 schreef Sonique het volgende:
Ganzen lever
ForceFeeding!!!
[ afbeelding ]
Ter illustratie, KErst komt er weer aan...
Dat is geen gastenboek maar een chatbox.quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:45 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Moet je het gastenboek eens lezen
Daar wordt tenminste hard gewerkt!quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:41 schreef Sonique het volgende:
Ganzen lever
ForceFeeding!!!
[ afbeelding ]
Heb eens een keer bij iemand gegeten die strikt vega-whatever was, linzensoep, heeft een week geduurd voor mijn maag weer tot rust gekomen was, geef mij maar een lekkere biefstuk hoor....quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje in Zeist gewerkt en veel antroposofen ontmoet, breek me de bek niet open, wat een vreemd volk.
Walgelijk, dat snap ik dan weer wel dat mensen dit niet willen eten.quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:41 schreef Sonique het volgende:
Ganzen lever
ForceFeeding!!!
[ afbeelding ]
"Brian is een spontante jongen die erg van feesten houd."quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:44 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat denk je van kanidatenquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:44 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
![]()
![]()
http://www.brianamanda.mygb.nl/quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is geen gastenboek maar een chatbox.
Bedankt voor de cos te openen en en het maken van de OP.quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:31 schreef Prospera het volgende:
Amanda mag kiezen uit een 3 tal nepbontjassen van de stichting bont voor dieren.
Kwestie van smaak ... of van geen smaakquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:40 schreef Katewalker het volgende:
Sohee..wat een gemopper hier op die ontwerpsters en jassen..echt opvallend..
![]()
Amanda heeft dus eindelijk haar jassen..Bont voor dieren heeft woord gehouden..Amanda heeft nu twee unieke jassen...mét een verhaal er aan vast..best bijzonder..en zo lelijk zijn ze niet hoor..kwestie van smaak..
Dat klopt toch? Alleen bestaat Brian's idee van een feestje uit fysiek geweld jegens Amanda. Is allemaal heel spontaan hoor.quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:49 schreef Meganog het volgende:
[..]
"Brian is een spontante jongen die erg van feesten houd."
Whehehehe Als Amanda zelf die site had gemaakt had ze het als " kont act" geschreven en was je doorgelinkt naar een filmpje van haar teasers dansjequote:Op dinsdag 4 december 2007 12:44 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hé gatver, zulke beelden hoef ik niet te zienquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:41 schreef Sonique het volgende:
Ganzen lever
ForceFeeding!!!
[ afbeelding ]
Twee jassen, en ze mag ze allebei houden.quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:50 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Bedankt voor de cos te openen en en het maken van de OP.
Mocht Amanda uit 2 of 3 jassen de winnaar kiezen?
En ze mag alle jassen wel houden?
quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Whehehehe Als Amanda zelf die site had gemaakt had ze het als " kont act" geschreven en was je doorgelinkt naar een filmpje van haar teasers dansje
Nooit eerder gezien, dus vertel!quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:57 schreef noekje het volgende:
Ow noesss, de onderbuik mensen zijn er!
Ik heb een atroposofische arts,ik ben erg blij met hemquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
...en dat geloof ik meteen van jou..quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:58 schreef maril het volgende:
[..]
Ik heb een atroposofische arts,ik ben erg blij met hem
Ze drage foeilelijke gewaden en luisteren heel bewust en knikken graag. Zij is echt weg van de ruimte.quote:
Dat zijn gewoon fans van 6 jaar oud. Of met het verstandelijke vermogen van een zesjarige....quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:53 schreef beequeen het volgende:
Over Brian op hun eigen site, let op het geweldige taalgebruik en spel/taalfouten.
Naam: Brian
geboorte-datum : 14-04-1981
beroep : IT- Consultant
de goudenkooi ingekomen op : 23-09-2006
Relatie: Amanda
Hekel aan: Huub/Lieke
Brian over de site: Super tof! & wat lief!
Brian is een spontante jongen die erg van feesten houd. hij is in de gouden kooi verliefd geworden op de mooie Amanda, samen gaan ze nu al een half jaar samen! afentoe is het wel is ruzie met elkaar maar dat moet ook weleens gebeuren anders is het geen relatie. ze proberen samen zo ver mogelijk te komen.
Gohquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:59 schreef beequeen het volgende:
Ik las in de COS dat Huub graag mee wilde doen met de cursus maar de keuze is dus op Selène gevallen.
Hoe verrassend.
Fijn voor je , doe hem de groeten.quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:58 schreef maril het volgende:
[..]
Ik heb een atroposofische arts,ik ben erg blij met hem
Dat wordt dus een uurtje verlekkerd ergeren aan onzinquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze drage foeilelijke gewaden en luisteren heel bewust en knikken graag. Zij is echt weg van de ruimte.
De meneer vraagt of Huub de tuinman is.
Dus ja, ze zitten op Reiki.
Ik eet al meer dan 20 jaar geen dierlijke producten... maar wat dat met antroposofen te maken heeft?quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
http://www.peterstaal.praktijkinfo.nl/quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:59 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
...en dat geloof ik meteen van jou..
Maril, ik geloof het écht.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:02 schreef maril het volgende:![]()
[..]
http://www.peterstaal.praktijkinfo.nl/
Die zijn vegetarisch of veganist.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:02 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik eet al meer dan 20 jaar geen dierlijke producten... maar wat dat met antroposofen te maken heeft?
Ja, dat wordt lachenquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:05 schreef pullup het volgende:
De voorbereidingen voor deze komische act zijn veelbelovend
....en schoenen van kamelenhaar? Of heeft Amanda dat allemaal in haar pruik verwerkt?quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:05 schreef Disana het volgende:
Ha ha, ze hebben frutsels van (konijnen)bont bij zich.
Wat is een bodhran in vredesnaam?quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:06 schreef beequeen het volgende:
Heeft die vent nu een bodhrán bij zich? Mooi instrument.
bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Reikiquote:De energie waarmee men in de Reikimethode werkt is volgens beoefenaars overal aanwezig. Ze gaat vooraf aan alle manifestatievormen, en is het energetische fundament van de wereld. De energie manifesteert zich op de verschillende niveaus (van het meest subtiele, causale niveau, via de mentale/astrale niveaus, tot in het meest grove, fysieke niveau) en vormt zodoende alle afzonderlijke objecten, lichamen en wezens.
Weet je, die pruik op zich is prima... het is wat ze ermee doet. Dat ding gaat echt niet lang mee.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:06 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
....en schoenen van kamelenhaar? Of heeft Amanda dat allemaal in haar pruik verwerkt?
Ik ook! Het is dat ik weer moet werken anders ging ik lekker met je meebashen.quote:
Een Ierse trommel zeg maar. Ik ben dol op Irish Folk music.quote:
En dan zoeken wij ter compensatie wat grove nummers op op YouTube, met veel 'fuck you' enzoquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:08 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Straks moeten ze allemaal Kumbaya zingen, let maar op...
Selene maakt van haar hart geen moordkuil en dat waardeer ik we in haar.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:02 schreef tuinfluiter het volgende:
Amanda: Ik heb zelf wat krullen gemaakt met rollers en haarlak erin gedaan.
Selene: Niet doen, leen dan mijn krultang, want nu ziet je haar er weer uit als stro.
Wat heb jij een pech, dit wordt echt misselijkmakend komisch.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ook! Het is dat ik weer moet werken anders ging ik lekker met je meebashen.
Kunnen zij geen gastspelers worden?
Laat dat maar aan ons over, ben al op zoek naar de heaviest metal die ik kan vinden..quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:09 schreef Disana het volgende:
[..]
En dan zoeken wij ter compensatie wat grove nummers op op YouTube, met veel 'fuck you' enzo
quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:08 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Straks moeten ze allemaal Kumbaya zingen, let maar op...
http://www.youtube.com/watch?v=RqtgfjkB6Pgquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:09 schreef Disana het volgende:
[..]
En dan zoeken wij ter compensatie wat grove nummers op op YouTube, met veel 'fuck you' enzo
Piet Piraat!quote:
OTquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die zijn vegetarisch of veganist.
Mooie beeldspraak.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:11 schreef Varen het volgende:
selene mag van hogerhand meedoen
Ik vind ze niet 'vreemd'. Ik vind ze van een spruitjestenenkrommende gewonigheid, gewoon piepeltjes die zich willen onderscheiden maar hooguit sukses hebben bij andere piepeltjesquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:11 schreef Katewalker het volgende:
[..]
![]()
Ik vind dit soort wat "vreemde" mensen juist wel interessant...
quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:12 schreef T-lex het volgende:
[..]
Selene gunt Piet Piraat even en goeie blik in haar voorgevel.
Ha, ja. Maar mijn pissigheidslevel begint ook al aardig te stijgen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:13 schreef beequeen het volgende:
Ik lig in een deuk hier.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op de rug gezien lijkt die man wel een "wijze uit het Oosten" bij het kribje van Jezusquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:13 schreef beequeen het volgende:
Ik lig in een deuk hier.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:15 schreef Disana het volgende:
Stel je voor dat er in je buik een rode ronde bal zit.
Een vleesboom ofzo?
..dan moet ze eerst even gaan poepen..quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:15 schreef tuinfluiter het volgende:
Vandaag Reiki 1, Selene mag meedoen......
Selene wil ook meedoen met de Reiki inwijding, want ze denkt blokkeringen te hebben.
Welnee, hij heeft de kop van een visverkoper of kroegbaasquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:15 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Op de rug gezien lijkt die man wel een "wijze uit het Oosten" bij het kribje van Jezus
Denk aan je kruinchakra dan komt alles goed.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ha, ja. Maar mijn pissigheidslevel begint ook al aardig te stijgen.
En dan maar hopen dat ze geen bruine bonen hebben gegetenquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:16 schreef Varen het volgende:
Je ademt uit via je stuit
Shit, heb ik dat al die jaren verkeerd gedaanquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:16 schreef Varen het volgende:
Je verzet je en blokkeert daarmee de benodigde sfeerquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:16 schreef Katewalker het volgende:
"Vol met je aandacht op je adem"..Ik merk dat mijn aandacht naar die borsten van Selena gaat..had ze niet wat anders aan kunnen doen..
quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:17 schreef pullup het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat ze geen bruine bonen hebben gegeten
Dat zeggen tegen iemand met een waterhoofd, is nooit grappig.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:16 schreef Varen het volgende:
Piraat: midden op je hoofd zit een flexibele buis.
Ik kom niet meer bij hierquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat zeggen tegen iemand met een waterhoofd, is nooit grappig.
ook wel genoemd: ruften, scheten, windenquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:16 schreef Varen het volgende:
licht of lucht?quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:18 schreef Varen het volgende:
Als je inademt met je mondhoeken omhoog, komt er meer licht binnen, volgens de piraat
Jah om die tieten kan je niet heen tochquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Je verzet je en blokkeert daarmee de benodigde sfeer
Dat durven ze gewoon niet aan Disaan, weet je nog die helderziende vrouw die Jaap helemaal in de maling nam?quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:19 schreef Disana het volgende:
Toch jammer dat Huub niet mee mocht doen. Of Jaap. Beetje commentaar had geen kwaad gekund.
Ik ben er ook niet goed in. Na poweryoga moeten we ook altijd tien minuten liggend mediteren. 'Maak je wangen zacht'... Tuurlijk!quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:16 schreef noekje het volgende:
Mediteren! De meest onzinnige bezigheid ooit. Allemaal mensen die voelen dat ze wegglijden in het universum. Ik denk dan alleen maar aan sigaretten. Standaard is dat.
Die ogen moeten dicht zodat ze niet door de boerenkoppen van die lui heen prikken.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:20 schreef Prospera het volgende:
[..]
Jah om die tieten kan je niet heen toch
Oh daarom moeten ze de ogen dicht doen
Heb je het nu over reiki of bedoel je Amanda?quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:20 schreef Varen het volgende:
Ademtocht voor ademtocht trek je de flexibele buis naar binnen
zette de streams aan zag die kop van die die vent en dacht :quote:
Ja, dat zien we elke nacht bij Amanda, met die flexibele van Brianquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:20 schreef Varen het volgende:
Ademtocht voor ademtocht trek je de flexibele buis naar binnen
Ja, maar wat kan mij dat schelenquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:20 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat durven ze gewoon niet aan Disaan, weet je nog die helderziende vrouw die Jaap helemaal in de maling nam?
Piet Agoras, ik vergeet hem nooit meer.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:20 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat durven ze gewoon niet aan Disaan, weet je nog die helderziende vrouw die Jaap helemaal in de maling nam?
Emiel!!quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:23 schreef Varen het volgende:
Het goddelijk licht kan nou naar binnen via je kruin sjakka
Ratelband ook in da house?quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:23 schreef Varen het volgende:
Het goddelijk licht kan nou naar binnen via je kruin sjakka
Dat heb ik dus ook na de poweryoga. Ontspan je kaak en laat je ogen los..quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet goed in. Na poweryoga moeten we ook altijd tien minuten liggend mediteren. 'Maak je wangen zacht'... Tuurlijk!
Niets voor mij, dus. Ik word er juist onrustig van en weet niet hoe snel ik bij het in de auto stappen een rustgevende peuk moet opsteken.
Geen zeiki maar reikiquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook na de poweryoga. Ontspan je kaak en laat je ogen los..
Sterf denk ik dan. Zeker omdat het op het eind is, wil ik alleen maar roken
Wel handig even voor Lieke. Als ze doet aan Reiki, dan zeikt ze even nie.
t
die was super...... Jaap op zijn bestquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Piet Agoras, ik vergeet hem nooit meer.
moet zeggen dat dit de beste raad is die lieke de laatste tijd heeft gekregenquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:19 schreef beequeen het volgende:
Durf maar voor gek te staan, zegt de gek.
Die 'aandachtige' en goedgelovige kwezelblik is toch om van over je nek te gaan? Beste leerlingetje van de klas.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:31 schreef noekje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook al zo'n lieve begripvolle blik. Stomme doos.
en nu zijn ze bezig met 3.03 beta ?quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:30 schreef Varen het volgende:
Man vertelt nu over de geschiedenis van Reiki
vroeger had je Reiki 1,2 en 3
nu heb je een ander systeempje.
Piraat is er ingerold.
Dit was een mooi moment om hem te mutenquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:26 schreef Disana het volgende:
Bijbelse potpourri, voor elck wat wils.
OT, duidelijke reply in de FBquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar wat kan mij dat schelenHad er trouwens zelf ook best bij willen zitten.
Ik krijg hier zo'n jaren tachtig herbeleving van... alleen is het oranje nu paars.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit was een mooi moment om hem te muten
zoeken, je moet zoeken!quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:32 schreef Guuskeee het volgende:
eeej er is NOG een ingang tussen je vagina en je anus, gvd die heb ik nog nooit gevonden
Ja daag dat is je 1ste chakraquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:32 schreef Varen het volgende:
Het stikt van de chakra's
er zit ook een chakra tussen je vagina en je anus
Dat klinkt bekend ja. Onwaarschijnlijk was ook dat het in een klap over was toen. Waar zijn al die lui toen ineens geblevenquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik krijg hier zo'n jaren tachtig herbeleving van... alleen is het oranje nu paars.
Geen persoonlijke ervaring hoor, maar allemaal van die idioten om je heen ineens.
Misschien zijn het nu wel losers zoals deze hier.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat klinkt bekend ja. Onwaarschijnlijk was ook dat het in een klap over was toen. Waar zijn al die lui toen ineens gebleven
Bagwanquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik krijg hier zo'n jaren tachtig herbeleving van... alleen is het oranje nu paars.
Geen persoonlijke ervaring hoor, maar allemaal van die idioten om je heen ineens.
Langzamerhand word ik chagra van al die chakra'squote:Op dinsdag 4 december 2007 13:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien zijn het nu wel losers zoals deze hier.
Lieke was een goede discipel geweest.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:36 schreef Prospera het volgende:
[..]
Bagwan![]()
Oranje kleding en ondergoed en veel roll's royce's
stoned op de bank lingo kijkenquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat klinkt bekend ja. Onwaarschijnlijk was ook dat het in een klap over was toen. Waar zijn al die lui toen ineens gebleven
Niks niet over. Ze zijn er nog steeds en ze staan nog steeds boven het aardse gepeupel en zij hebben alle wijsheid in pacht. De workshops, lezingen, cursussen zijn ontelbaar.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij is nu hemelsquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Lieke was een goede discipel geweest.
Allemaal verdwenen naar Puna.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:35 schreef pullup het volgende:
[..]
ssssssssssssssssssssssstquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Je bént je woede niet, je hébt woede.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:37 schreef -Blurk- het volgende:
Zw is niet boos op mij, ze heeft boze gevoelens naar mij toe, what the hell is the difference???
Dat soort onzin wil ik niet eens snappenquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Je bént je woede niet, je hébt woede.
Dat jij dat nou niet snapt...
Maar hij mist zijn auto'squote:Op dinsdag 4 december 2007 13:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Met plastic handschoenen betast hij de hemelse maagden
Ze houden zichzelf voor de gek.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:41 schreef Guuskeee het volgende:
zouden die zwevers dit zelf echt geleuven? of is dit gewoon hun werk en zitten ze in het weekend lekker op de camping in hun trainingspakkies?
Het kan mij niet snel genoeg afgelopen zijn maar ze worden nu ingewijd.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:40 schreef Copycat het volgende:
Tot hoe laat duurt dit geneuzel?
Ik denk niet dat ze gewoon met elkaar omgaan. Kan niet, dan vallen ze uit hun rol.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:41 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat soort onzin wil ik niet eens snappen![]()
Zouden die twee zweverds nog sex hebben of alleen boze gevoelens naar elkaar toe, ehhh ik bedoel angst?
Gaat Piraat ze nu ontmaagden?quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:43 schreef Varen het volgende:
Piraat vraagt of Lieke en Selene het zeker weten
Misschien via haar eerste chakra, wie weet?quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:41 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat soort onzin wil ik niet eens snappen![]()
Zouden die twee zweverds nog sex hebben of alleen boze gevoelens naar elkaar toe, ehhh ik bedoel angst?
Daarom is zij ook nog steeds bij Huubquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Lieke was een goede discipel geweest.
Dat klinkt als een aannemelijke mogelijkheid.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Niks niet over. Ze zijn er nog steeds en ze staan nog steeds boven het aardse gepeupel en zij hebben alle wijsheid in pacht. De workshops, lezingen, cursussen zijn ontelbaar.
Geen wonder dat Lieke dit zo aanspreekt.
Huub is heilig vergeleken bij dit soort gedachtengoedquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:44 schreef maril het volgende:
[..]
Daarom is zij ook nog steeds bij Huub
Piraat is er klaar voorquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:45 schreef -Blurk- het volgende:
Jezus mijn oren wat is dat voor herrie?
Jaquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:45 schreef noekje het volgende:
Die gast heeft de middag van zijn leven. Zijn vrouw ziet hij alleen maar in paarse lakens maar nu heeft hij zicht op het stringetje van Lieke waar die echt even naar keek en de borsten van Selene.
Nou, daar krijg je wel een harde chakra van!
quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:45 schreef noekje het volgende:
Die gast heeft de middag van zijn leven. Zijn vrouw ziet hij alleen maar in paarse lakens maar nu heeft hij zicht op het stringetje van Lieke waar die echt even naar keek en de borsten van Selene.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:45 schreef noekje het volgende:
Heel aards, denk nou eens aan je chakra's foei!quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:48 schreef Disana het volgende:
Is het erg aards als ik pal na dit spirituele moment een boterhammetje met thee ga maken?
Ohquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:49 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Heel aards, denk nou eens aan je chakra's foei!
Ben je gek, ga jij je zonnevlek maar voeden hoor.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:48 schreef Disana het volgende:
Is het erg aards als ik pal na dit spirituele moment een boterhammetje met thee ga maken?
Volgens mevrouw moet je na zo'n sessie niet de weg op gaan, een boterhammetje mag misschien.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:48 schreef Disana het volgende:
Ja, via de energie tussen de vagina en de anus en ze hebben er zin an.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:50 schreef Nomrc2 het volgende:
btw
gaan lieke en selene nu gewoon sex hebben ?
Waarom klinkt dat nou zo aards schunnig?quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben je gek, ga jij je zonnevlek maar voeden hoor.
Ja, doe ik. Even naar Skepsis.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:51 schreef Prospera het volgende:
[..]
Volgens mevrouw moet je na zo'n sessie niet de weg op gaan, een boterhammetje mag misschien.
Ff nalezen op internet lijkt me verstandiger
Haal ik wat chakra's door elkaar misschien?quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom klinkt dat nou zo aards schunnig?
Welnee, da's je bullshit alert knobbeltje.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:52 schreef -Blurk- het volgende:
Krijg zo'n jeuk aan 1 van mijn chakra's...what to do?
foei.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:48 schreef Disana het volgende:
Te laat. Jakkes, nou moet ik mezelf weer douchen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Haal ik wat chakra's door elkaar misschien?
Volgens mij mag je gewoon krabben hoor, google het anders even.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:52 schreef -Blurk- het volgende:
Krijg zo'n jeuk aan 1 van mijn chakra's...what to do?
Mijn zwevende chakra's noem ik gewoon katten. Komen vanzelf naar de keuken toe als ik mijn boterhammetje straks mag gaan maken.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:54 schreef Desii het volgende:
[..]
foei.... daar heb je toch je zwevende chakra's voor.... het is een kwestie van concentreren Disana..... en de thee kom vanzelf naar je toe... en niet zomaar gewone thee..... neeeuuujjj lammetjes thee
O, ja, dát is het. Vind het trouwens wel erg aards dat die Tanja gewoon naar de wc moet, kan ze dat niet wegvisualiseren door haar chakra's?quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Welnee, da's je bullshit alert knobbeltje.
Geil....quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:52 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, via de energie tussen de vagina en de anus en ze hebben er zin an.
reikipornoquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:54 schreef Guuskeee het volgende:
nu gaat piet piraat met zn mond de tepelchakras van selene stimuleren, terwijl lieke piet piraat zn kruischakra in dr mond neemt...
Ik denk dat Huub nog wel wat reiki voor zijn kiezen krijgt bij de eerst komende ruzie.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:56 schreef beequeen het volgende:
Huub mag God op zijn blote knieen danken dat lieke Selene heeft uitgekozen om aan deze onzin mee te doen.
Volgens mij had hij in een deuk gelegen.
Je moet vooral naar je lichaam luisteren hoor.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn zwevende chakra's noem ik gewoon katten. Komen vanzelf naar de keuken toe als ik mijn boterhammetje straks mag gaan maken.
Ik moest eerst lachen, maar nou je het zegt, is dit natuurlijk helemaal precies verkeerd voor Lieke. Het voedt alleen haar gevoelens van superioriteit maar.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:58 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik denk dat Huub nog wel wat reiki voor zijn kiezen krijgt bij de eerst komende ruzie.
zoveel sex en dat allemaal met de kleren aanquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:59 schreef -Blurk- het volgende:
Piraat denkt volgens mij aan zijn eigen wortelchakra
en aan zn portemonaie-chakraquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:59 schreef -Blurk- het volgende:
En Lieke aan het wortelchakra van Selene.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:59 schreef -Blurk- het volgende:
Oké dus ze gaan zo bij Piet Piraat op z'n gezicht zitten...quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:59 schreef Prospera het volgende:
Ah je begint met de positie met de ogen en je moet erop zitten begrijp ik.
Oh ja, lichaam. Dat wat je echt vast kunt pakken, i.t.t. chakra's. Nou, als het niet te ordinair op jullie overkomt, dan ga ik dat lichaam maar even voeden dan.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Je moet vooral naar je lichaam luisteren hoor.Op dit moment geeft het duidelijk aan dat het behoeft heeft aan een kop thee en wat boterhammetjes.
Hef die blokkade dus op.
Juist; Huub hoort bij het voetvolk.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik moest eerst lachen, maar nou je het zegt, is dit natuurlijk helemaal precies verkeerd voor Lieke. Het voedt alleen haar gevoelens van superioriteit maar.
Je bent iig goed in visualiseren, reiki niks voor je?quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:01 schreef noekje het volgende:
Zij hebben vast een heel vies huis met een gebatikte sprei over de bank.
Zo'n huis als Belinda maar dan hemelser.
Wat onder die sjaal of in die broek?quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:03 schreef Nomrc2 het volgende:
zit me steeds af te vragen of piraat iets te verbergen heeft
een kale kneiter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |