Ik krijg hier zo'n jaren tachtig herbeleving van... alleen is het oranje nu paars.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit was een mooi moment om hem te muten
zoeken, je moet zoeken!quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:32 schreef Guuskeee het volgende:
eeej er is NOG een ingang tussen je vagina en je anus, gvd die heb ik nog nooit gevonden
Ja daag dat is je 1ste chakraquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:32 schreef Varen het volgende:
Het stikt van de chakra's
er zit ook een chakra tussen je vagina en je anus
Dat klinkt bekend ja. Onwaarschijnlijk was ook dat het in een klap over was toen. Waar zijn al die lui toen ineens geblevenquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik krijg hier zo'n jaren tachtig herbeleving van... alleen is het oranje nu paars.
Geen persoonlijke ervaring hoor, maar allemaal van die idioten om je heen ineens.
Misschien zijn het nu wel losers zoals deze hier.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat klinkt bekend ja. Onwaarschijnlijk was ook dat het in een klap over was toen. Waar zijn al die lui toen ineens gebleven
Bagwanquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik krijg hier zo'n jaren tachtig herbeleving van... alleen is het oranje nu paars.
Geen persoonlijke ervaring hoor, maar allemaal van die idioten om je heen ineens.
Langzamerhand word ik chagra van al die chakra'squote:Op dinsdag 4 december 2007 13:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien zijn het nu wel losers zoals deze hier.
Lieke was een goede discipel geweest.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:36 schreef Prospera het volgende:
[..]
Bagwan![]()
Oranje kleding en ondergoed en veel roll's royce's
stoned op de bank lingo kijkenquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat klinkt bekend ja. Onwaarschijnlijk was ook dat het in een klap over was toen. Waar zijn al die lui toen ineens gebleven
Niks niet over. Ze zijn er nog steeds en ze staan nog steeds boven het aardse gepeupel en zij hebben alle wijsheid in pacht. De workshops, lezingen, cursussen zijn ontelbaar.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij is nu hemelsquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Lieke was een goede discipel geweest.
Allemaal verdwenen naar Puna.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:35 schreef pullup het volgende:
[..]
ssssssssssssssssssssssstquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Je bént je woede niet, je hébt woede.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:37 schreef -Blurk- het volgende:
Zw is niet boos op mij, ze heeft boze gevoelens naar mij toe, what the hell is the difference???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |