Emiel!!quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:23 schreef Varen het volgende:
Het goddelijk licht kan nou naar binnen via je kruin sjakka
Ratelband ook in da house?quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:23 schreef Varen het volgende:
Het goddelijk licht kan nou naar binnen via je kruin sjakka
Dat heb ik dus ook na de poweryoga. Ontspan je kaak en laat je ogen los..quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet goed in. Na poweryoga moeten we ook altijd tien minuten liggend mediteren. 'Maak je wangen zacht'... Tuurlijk!
Niets voor mij, dus. Ik word er juist onrustig van en weet niet hoe snel ik bij het in de auto stappen een rustgevende peuk moet opsteken.
Geen zeiki maar reikiquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook na de poweryoga. Ontspan je kaak en laat je ogen los..
Sterf denk ik dan. Zeker omdat het op het eind is, wil ik alleen maar roken
Wel handig even voor Lieke. Als ze doet aan Reiki, dan zeikt ze even nie.
t
die was super...... Jaap op zijn bestquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Piet Agoras, ik vergeet hem nooit meer.
moet zeggen dat dit de beste raad is die lieke de laatste tijd heeft gekregenquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:19 schreef beequeen het volgende:
Durf maar voor gek te staan, zegt de gek.
Die 'aandachtige' en goedgelovige kwezelblik is toch om van over je nek te gaan? Beste leerlingetje van de klas.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:31 schreef noekje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook al zo'n lieve begripvolle blik. Stomme doos.
en nu zijn ze bezig met 3.03 beta ?quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:30 schreef Varen het volgende:
Man vertelt nu over de geschiedenis van Reiki
vroeger had je Reiki 1,2 en 3
nu heb je een ander systeempje.
Piraat is er ingerold.
Dit was een mooi moment om hem te mutenquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:26 schreef Disana het volgende:
Bijbelse potpourri, voor elck wat wils.
OT, duidelijke reply in de FBquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar wat kan mij dat schelenHad er trouwens zelf ook best bij willen zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |