quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:17 schreef pullup het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat ze geen bruine bonen hebben gegeten
Dat zeggen tegen iemand met een waterhoofd, is nooit grappig.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:16 schreef Varen het volgende:
Piraat: midden op je hoofd zit een flexibele buis.
Ik kom niet meer bij hierquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat zeggen tegen iemand met een waterhoofd, is nooit grappig.
ook wel genoemd: ruften, scheten, windenquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:16 schreef Varen het volgende:
Je ademt uit via je stuit
licht of lucht?quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:18 schreef Varen het volgende:
Als je inademt met je mondhoeken omhoog, komt er meer licht binnen, volgens de piraat
Jah om die tieten kan je niet heen tochquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Je verzet je en blokkeert daarmee de benodigde sfeer
Dat durven ze gewoon niet aan Disaan, weet je nog die helderziende vrouw die Jaap helemaal in de maling nam?quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:19 schreef Disana het volgende:
Toch jammer dat Huub niet mee mocht doen. Of Jaap. Beetje commentaar had geen kwaad gekund.
Ik ben er ook niet goed in. Na poweryoga moeten we ook altijd tien minuten liggend mediteren. 'Maak je wangen zacht'... Tuurlijk!quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:16 schreef noekje het volgende:
Mediteren! De meest onzinnige bezigheid ooit. Allemaal mensen die voelen dat ze wegglijden in het universum. Ik denk dan alleen maar aan sigaretten. Standaard is dat.
Die ogen moeten dicht zodat ze niet door de boerenkoppen van die lui heen prikken.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:20 schreef Prospera het volgende:
[..]
Jah om die tieten kan je niet heen toch
Oh daarom moeten ze de ogen dicht doen
Heb je het nu over reiki of bedoel je Amanda?quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:20 schreef Varen het volgende:
Ademtocht voor ademtocht trek je de flexibele buis naar binnen
zette de streams aan zag die kop van die die vent en dacht :quote:
Ja, dat zien we elke nacht bij Amanda, met die flexibele van Brianquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:20 schreef Varen het volgende:
Ademtocht voor ademtocht trek je de flexibele buis naar binnen
Ja, maar wat kan mij dat schelenquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:20 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat durven ze gewoon niet aan Disaan, weet je nog die helderziende vrouw die Jaap helemaal in de maling nam?
Piet Agoras, ik vergeet hem nooit meer.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:20 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat durven ze gewoon niet aan Disaan, weet je nog die helderziende vrouw die Jaap helemaal in de maling nam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |