OTquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die zijn vegetarisch of veganist.
Mooie beeldspraak.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:11 schreef Varen het volgende:
selene mag van hogerhand meedoen
Ik vind ze niet 'vreemd'. Ik vind ze van een spruitjestenenkrommende gewonigheid, gewoon piepeltjes die zich willen onderscheiden maar hooguit sukses hebben bij andere piepeltjesquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:11 schreef Katewalker het volgende:
[..]
![]()
Ik vind dit soort wat "vreemde" mensen juist wel interessant...
quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:12 schreef T-lex het volgende:
[..]
Selene gunt Piet Piraat even en goeie blik in haar voorgevel.
Ha, ja. Maar mijn pissigheidslevel begint ook al aardig te stijgen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:13 schreef beequeen het volgende:
Ik lig in een deuk hier.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op de rug gezien lijkt die man wel een "wijze uit het Oosten" bij het kribje van Jezusquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:13 schreef beequeen het volgende:
Ik lig in een deuk hier.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:15 schreef Disana het volgende:
Stel je voor dat er in je buik een rode ronde bal zit.
Een vleesboom ofzo?
..dan moet ze eerst even gaan poepen..quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:15 schreef tuinfluiter het volgende:
Vandaag Reiki 1, Selene mag meedoen......
Selene wil ook meedoen met de Reiki inwijding, want ze denkt blokkeringen te hebben.
Welnee, hij heeft de kop van een visverkoper of kroegbaasquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:15 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Op de rug gezien lijkt die man wel een "wijze uit het Oosten" bij het kribje van Jezus
Denk aan je kruinchakra dan komt alles goed.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ha, ja. Maar mijn pissigheidslevel begint ook al aardig te stijgen.
En dan maar hopen dat ze geen bruine bonen hebben gegetenquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:16 schreef Varen het volgende:
Je ademt uit via je stuit
Shit, heb ik dat al die jaren verkeerd gedaanquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:16 schreef Varen het volgende:
Je ademt uit via je stuit
Je verzet je en blokkeert daarmee de benodigde sfeerquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:16 schreef Katewalker het volgende:
"Vol met je aandacht op je adem"..Ik merk dat mijn aandacht naar die borsten van Selena gaat..had ze niet wat anders aan kunnen doen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |