Dat soort onzin wil ik niet eens snappenquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Je bént je woede niet, je hébt woede.
Dat jij dat nou niet snapt...
Maar hij mist zijn auto'squote:Op dinsdag 4 december 2007 13:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Met plastic handschoenen betast hij de hemelse maagden
Ze houden zichzelf voor de gek.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:41 schreef Guuskeee het volgende:
zouden die zwevers dit zelf echt geleuven? of is dit gewoon hun werk en zitten ze in het weekend lekker op de camping in hun trainingspakkies?
Het kan mij niet snel genoeg afgelopen zijn maar ze worden nu ingewijd.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:40 schreef Copycat het volgende:
Tot hoe laat duurt dit geneuzel?
Ik denk niet dat ze gewoon met elkaar omgaan. Kan niet, dan vallen ze uit hun rol.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:41 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat soort onzin wil ik niet eens snappen![]()
Zouden die twee zweverds nog sex hebben of alleen boze gevoelens naar elkaar toe, ehhh ik bedoel angst?
Gaat Piraat ze nu ontmaagden?quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:43 schreef Varen het volgende:
Piraat vraagt of Lieke en Selene het zeker weten
Misschien via haar eerste chakra, wie weet?quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:41 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat soort onzin wil ik niet eens snappen![]()
Zouden die twee zweverds nog sex hebben of alleen boze gevoelens naar elkaar toe, ehhh ik bedoel angst?
Daarom is zij ook nog steeds bij Huubquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Lieke was een goede discipel geweest.
Dat klinkt als een aannemelijke mogelijkheid.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Niks niet over. Ze zijn er nog steeds en ze staan nog steeds boven het aardse gepeupel en zij hebben alle wijsheid in pacht. De workshops, lezingen, cursussen zijn ontelbaar.
Geen wonder dat Lieke dit zo aanspreekt.
Huub is heilig vergeleken bij dit soort gedachtengoedquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:44 schreef maril het volgende:
[..]
Daarom is zij ook nog steeds bij Huub
Piraat is er klaar voorquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:45 schreef -Blurk- het volgende:
Jezus mijn oren wat is dat voor herrie?
Jaquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:45 schreef noekje het volgende:
Die gast heeft de middag van zijn leven. Zijn vrouw ziet hij alleen maar in paarse lakens maar nu heeft hij zicht op het stringetje van Lieke waar die echt even naar keek en de borsten van Selene.
Nou, daar krijg je wel een harde chakra van!
quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:45 schreef noekje het volgende:
Die gast heeft de middag van zijn leven. Zijn vrouw ziet hij alleen maar in paarse lakens maar nu heeft hij zicht op het stringetje van Lieke waar die echt even naar keek en de borsten van Selene.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:45 schreef noekje het volgende:
Heel aards, denk nou eens aan je chakra's foei!quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:48 schreef Disana het volgende:
Is het erg aards als ik pal na dit spirituele moment een boterhammetje met thee ga maken?
Ohquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:49 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Heel aards, denk nou eens aan je chakra's foei!
Ben je gek, ga jij je zonnevlek maar voeden hoor.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:48 schreef Disana het volgende:
Is het erg aards als ik pal na dit spirituele moment een boterhammetje met thee ga maken?
Volgens mevrouw moet je na zo'n sessie niet de weg op gaan, een boterhammetje mag misschien.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:48 schreef Disana het volgende:
Ja, via de energie tussen de vagina en de anus en ze hebben er zin an.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:50 schreef Nomrc2 het volgende:
btw
gaan lieke en selene nu gewoon sex hebben ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |