Moet je het gastenboek eens lezenquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:44 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ze hebben iig dezelfde intelligentie als brian en amanda![]()
je moet eens helemaal rechtsonder kijken hoe ze contact schrijven![]()
![]()
![]()
JIj begrijpt het.quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Neuh, is juist leuk als je ze wel beledigt. Raar en akelig volk
quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:41 schreef Sonique het volgende:
Ganzen lever
ForceFeeding!!!
[ afbeelding ]
Ter illustratie, KErst komt er weer aan...
Dat is geen gastenboek maar een chatbox.quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:45 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Moet je het gastenboek eens lezen
Daar wordt tenminste hard gewerkt!quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:41 schreef Sonique het volgende:
Ganzen lever
ForceFeeding!!!
[ afbeelding ]
Heb eens een keer bij iemand gegeten die strikt vega-whatever was, linzensoep, heeft een week geduurd voor mijn maag weer tot rust gekomen was, geef mij maar een lekkere biefstuk hoor....quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje in Zeist gewerkt en veel antroposofen ontmoet, breek me de bek niet open, wat een vreemd volk.
Ik hoop dat ik niemand hier beledig.
Walgelijk, dat snap ik dan weer wel dat mensen dit niet willen eten.quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:41 schreef Sonique het volgende:
Ganzen lever
ForceFeeding!!!
[ afbeelding ]
"Brian is een spontante jongen die erg van feesten houd."quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:44 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat denk je van kanidatenquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:44 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
![]()
![]()
http://www.brianamanda.mygb.nl/quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is geen gastenboek maar een chatbox.
Bedankt voor de cos te openen en en het maken van de OP.quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:31 schreef Prospera het volgende:
Amanda mag kiezen uit een 3 tal nepbontjassen van de stichting bont voor dieren.
Kwestie van smaak ... of van geen smaakquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:40 schreef Katewalker het volgende:
Sohee..wat een gemopper hier op die ontwerpsters en jassen..echt opvallend..
![]()
Amanda heeft dus eindelijk haar jassen..Bont voor dieren heeft woord gehouden..Amanda heeft nu twee unieke jassen...mét een verhaal er aan vast..best bijzonder..en zo lelijk zijn ze niet hoor..kwestie van smaak..
Dat klopt toch? Alleen bestaat Brian's idee van een feestje uit fysiek geweld jegens Amanda. Is allemaal heel spontaan hoor.quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:49 schreef Meganog het volgende:
[..]
"Brian is een spontante jongen die erg van feesten houd."
Whehehehe Als Amanda zelf die site had gemaakt had ze het als " kont act" geschreven en was je doorgelinkt naar een filmpje van haar teasers dansjequote:Op dinsdag 4 december 2007 12:44 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hé gatver, zulke beelden hoef ik niet te zienquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:41 schreef Sonique het volgende:
Ganzen lever
ForceFeeding!!!
[ afbeelding ]
Twee jassen, en ze mag ze allebei houden.quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:50 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Bedankt voor de cos te openen en en het maken van de OP.
Mocht Amanda uit 2 of 3 jassen de winnaar kiezen?
En ze mag alle jassen wel houden?
quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Whehehehe Als Amanda zelf die site had gemaakt had ze het als " kont act" geschreven en was je doorgelinkt naar een filmpje van haar teasers dansje
Nooit eerder gezien, dus vertel!quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:57 schreef noekje het volgende:
Ow noesss, de onderbuik mensen zijn er!
Ik heb een atroposofische arts,ik ben erg blij met hemquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje in Zeist gewerkt en veel antroposofen ontmoet, breek me de bek niet open, wat een vreemd volk.
Ik hoop dat ik niemand hier beledig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |