Is moeilijk te zien met al die rotzooi op haar gezicht.quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:34 schreef blomst het volgende:
Die Jas stond Palma beter.
Miss Vampier is 39, dat had ik haar ook nog niet gegeven.
Dat is ze toch ook?quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:37 schreef Sonique het volgende:
Wat ziet Amanda er verrot uit zeg... Niet normaal..
Ze ziet er uit als een uitgekotste straathoer met een slechte pruik...
[ afbeelding ]
wat voor bont heeft Amanda dan op haar hoofd?quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:37 schreef Sonique het volgende:
Wat ziet Amanda er verrot uit zeg... Niet normaal..
Ze ziet er uit als een uitgekotste straathoer met een slechte pruik...
[ afbeelding ]
Ik snap sowieso niet waarom Amanda echt bond wil dragen?quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:38 schreef 2live het volgende:
[..]
wat voor bont heeft Amanda dan op haar hoofd?
Schaamhaarquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:38 schreef 2live het volgende:
[..]
wat voor bont heeft Amanda dan op haar hoofd?
Ik heb een tijdje in Zeist gewerkt en veel antroposofen ontmoet, breek me de bek niet open, wat een vreemd volk.quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:37 schreef -Blurk- het volgende:
Vegetariërs en veganisten wórden niet ouder, ze zien er alleen ouder uit.
Toc merkwaardig dat ze niet hysterisch is over die catastrofe op haar hoofd.quote:
Wat hebben ze toch tegen dieren, die veganisten en vegetariërs? Ik snap dat niet.....quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:37 schreef -Blurk- het volgende:
Vegetariërs en veganisten wórden niet ouder, ze zien er alleen ouder uit.
Neuh, is juist leuk als je ze wel beledigt. Raar en akelig volkquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje in Zeist gewerkt en veel antroposofen ontmoet, breek me de bek niet open, wat een vreemd volk.
Ik hoop dat ik niemand hier beledig.
Ja, heel raarquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:41 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Wat hebben ze toch tegen dieren, die veganisten en vegetariërs? Ik snap dat niet.....
ze hebben iig dezelfde intelligentie als brian en amandaquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Absoluut, de show zag er prima uit.
Brain en Amanda hebben het steeds over hun eigen site, ik dacht dat het een grapje was maar het is dus waar.
http://www.brianamanda.nl/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |