Samen met wifebeater gezellig op de bank hangen, kindjes van God hè?quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:14 schreef Jewscky1 het volgende:
Mag die silicone snol wel op de bank liggen?????????????????????????
Qua lengte, loopje en outfit is ze in alles de mindere van de overige modellen. Eerlijk is eerlijk: de rest van de show zag er beter uit dan ik had verwacht.quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:02 schreef beequeen het volgende:
Ze steekt echt af bij de rest van de modellen maar dat was te verwachten. Bedankt blommeke.
Haha ze moeten toch echt wat anders gaan verzinnen voor die 'tandarts' truc.quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:16 schreef beequeen het volgende:
Amanda's verstandskies is ontstoken.
FEBO, wie gaan jullie bellen, haar moeder of zus? Een van de 2 zal toch wel even tijd hebben om het hokje te bezoeken van de week.
(Die hele jury, fotoshoot en selectie was nep in de kooi, Jan zocht het type Amanda)quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:23 schreef Copycat het volgende:
Qua lengte, loopje en outfit is ze in alles de mindere van de overige modellen.
Eerlijk is eerlijk: de rest van de show zag er beter uit dan ik had verwacht.
Dat hele Barbiegirl idee kwam naar mijn mening niet uit de verf in die show. Amanda leek met haar eenvoudige poppenjurkje verdwaald tussen langbenige modellen in beter zittende outfits.quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:36 schreef tuinfluiter het volgende:
Het idee van Jan was om een meisje als barbiegirl mee te laten lopen in zjin show,
Amanda was voor hem DE barbiegirl........maar was Jan op zoek geweest naar een
meisje ala zijn modellen, dan had Lieke en haar loopje beter in de show gepast.
Absoluut, de show zag er prima uit.quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Qua lengte, loopje en outfit is ze in alles de mindere van de overige modellen. Eerlijk is eerlijk: de rest van de show zag er beter uit dan ik had verwacht.
En geschrokken ?quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:44 schreef Copycat het volgende:
Caps?
Yep.quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:45 schreef Clank het volgende:
Zijn dat tatoos op haar armen??
Ik slaap vannacht met het licht aan.quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:45 schreef Kaleddis het volgende:
En geschrokken ?
quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:48 schreef Kaleddis het volgende:
Amanda trekt de eerste jas aan, owkeeeeeee
Maar die ander gaat um ook niet worden, veuls te lang.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |