Kookwedstrijd? Die ging toch niet meer door, of heb ik er één gemist?quote:Op dinsdag 4 december 2007 08:43 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Amanda: Ik doe hier de meeste dingen, bijna alle activiteiten volg ik en
als ik hier uit ben , heb ik ook best veel gespaard, want ik heb geen vaste lasten,
mijn grote liefde ligt in DGK, dit is mijn nieuwe basis na alles wat ik heb meegemaakt in mijn leven
ik heb altijd wel contactpunten, daar heb ik de popupoll niet voor nodig, ik verdiende veel punten
aan de kookwedstrijd en visagiewedstrijd, Brian heeft ook altijd contactpunten.
Leuk die zenders microfoons....quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:51 schreef chufi het volgende:
http://www.nufoto.nl/2007/12/04/premiere-the-golden-compass-12/
Nog ff wat fotos van de premiere gisteravond
Wat een A-sterren allemaal!quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:51 schreef chufi het volgende:
http://www.nufoto.nl/2007/12/04/premiere-the-golden-compass-12/
Nog ff wat fotos van de premiere gisteravond
Ze gaat nu naar de kapaslone maar ik ben bang dat we het moment supreme niet te zien krijgen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:49 schreef Copycat het volgende:
Degene die een cap kan maken van Amanda's handdoekloze 'haar', verdient mijn eeuwige respect.
Als ze niet luistert weet ze inmiddels wat er kan gebeuren.quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:44 schreef beequeen het volgende:
Brian is weer aan het commanderen vanuit zijn bed en Amanda volgt zijn bevelen zonder morren op.
Hij kon voor mij in de stront zakken, pak je eigen handdoek maar.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:56 schreef Kaleddis het volgende:
Komop Huub, trek die handdoek van d'r hoofd, je kan het !
http://www.nufoto.nl/2007/12/04/premiere-the-golden-compass-11/quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:57 schreef Meganog het volgende:
[..]
Haha die foto waarop Amanda haar plastic borsten naar voren opzij duwt. Klasse meid is het toch.
Wat is er mis met een trui en een polo-shirt?quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:57 schreef T-lex het volgende:
WTF heeft Huub aan....weer een opa/oma fotoshoot vandaag?
De kleur bijvoorbeeld...krijg je toch spontaan een winterdip van.quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat is er mis met een trui en een polo-shirt?
Trut dat het is. Ze zou ook eens een keer wél aan onze ochtendlach denken.quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:08 schreef beequeen het volgende:
Helaas Cc, ze heeft haar haarstuk al op, ik zei het toch?
[ afbeelding ]
Wat knus! Ik wist niet dat Selene mee was en dat ze zoveel ruimte in zich had.quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:14 schreef beequeen het volgende:
Brian en Amanda zaten gisteravond in een logé.
(Uitjes zonder stemming en feestjes in DGK)quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:34 schreef blomst het volgende:
Het is te hopen dat Amanda de eerste tijd geen uitjes meer krijgt via stemmingen,
volgens mij heeft ze de meeste uitjes gekregen.
Dat verzin je tochquote:Op dinsdag 4 december 2007 10:36 schreef petraa het volgende:
A: Ik kreeg een hamster van een vriendje toen ik 9 jaar was en toen liet hij hem van de trap vallen. Een ander vriendinnetje had een vogeltje en ik mocht er geen een van me moeder, maar ik dacht als ik hem meeneem dan vindt ze het vast goed. het was maar een paar huizen van mij vandaan, me vriendin zei je moet hem goed vasthouden. Dus ik liep buiten hield hem stevig vast en toen ik bij me moeder kwam zei ik mam kijk eens ik heb een vogeltje en toen was hij dood, want ik had hem te stevig vast gehouden. Toen heb ik hem onder de kraan gehouden want ik wilde dat hij het weer ging doen.
Ze steekt echt af bij de rest van de modellen maar dat was te verwachten. Bedankt blommeke.quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:57 schreef blomst het volgende:
Amanda op de catwalk, wel goed opletten ze is zo weer uit beeld
Samen met wifebeater gezellig op de bank hangen, kindjes van God hè?quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:14 schreef Jewscky1 het volgende:
Mag die silicone snol wel op de bank liggen?????????????????????????
Qua lengte, loopje en outfit is ze in alles de mindere van de overige modellen. Eerlijk is eerlijk: de rest van de show zag er beter uit dan ik had verwacht.quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:02 schreef beequeen het volgende:
Ze steekt echt af bij de rest van de modellen maar dat was te verwachten. Bedankt blommeke.
Haha ze moeten toch echt wat anders gaan verzinnen voor die 'tandarts' truc.quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:16 schreef beequeen het volgende:
Amanda's verstandskies is ontstoken.
FEBO, wie gaan jullie bellen, haar moeder of zus? Een van de 2 zal toch wel even tijd hebben om het hokje te bezoeken van de week.
(Die hele jury, fotoshoot en selectie was nep in de kooi, Jan zocht het type Amanda)quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:23 schreef Copycat het volgende:
Qua lengte, loopje en outfit is ze in alles de mindere van de overige modellen.
Eerlijk is eerlijk: de rest van de show zag er beter uit dan ik had verwacht.
Dat hele Barbiegirl idee kwam naar mijn mening niet uit de verf in die show. Amanda leek met haar eenvoudige poppenjurkje verdwaald tussen langbenige modellen in beter zittende outfits.quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:36 schreef tuinfluiter het volgende:
Het idee van Jan was om een meisje als barbiegirl mee te laten lopen in zjin show,
Amanda was voor hem DE barbiegirl........maar was Jan op zoek geweest naar een
meisje ala zijn modellen, dan had Lieke en haar loopje beter in de show gepast.
Absoluut, de show zag er prima uit.quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Qua lengte, loopje en outfit is ze in alles de mindere van de overige modellen. Eerlijk is eerlijk: de rest van de show zag er beter uit dan ik had verwacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |