Staat Feyenoord boven ons ?quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan ga je eens wat anders doen dan gluren bij de buren....
Name the facts and we got an issue:quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Altijd al gedacht dat Brian en Amanda dwarsliggers zijn ......
[ afbeelding ]
Name the facts : Kijk eens op de cap hoe ze in bed liggen ........quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Name the facts and we got an issue:
- Stemmigen
Zal wel haar B%Nerd naam zijn geweest ! Wat is nu het alternatief?quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:09 schreef Ziet het volgende:
selene heet geen selene?? wat is dit nou weer
Bedoel Topic: B&A liggen dwars..quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Name the facts : Kijk eens op de cap hoe ze in bed liggen ........
zijn grappen en grollen worden toch nooit uitgezonden.quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nieuwe maand : Japio moet weer TV-minuten maken ......
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze heb wel een aardig koppiequote:Op dinsdag 4 december 2007 00:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nieuwe maand : Japio moet weer TV-minuten maken ......
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu mis ik DB of mezelf met reals-streamsquote:Op dinsdag 4 december 2007 00:23 schreef Carlaa het volgende:
wat is dat voor super dildo waar lieke mee speelt? geen wonder dat ze over huub klaagt!
Beter een kunst Huub dan een zeikHuubquote:Op dinsdag 4 december 2007 00:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke met een kunsthuub ?
[ afbeelding ]
Ja , maar die heeft ie pas sinds Dennis er in was ..? Vanaf toen werd er pas een hoop roze !quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:30 schreef miesy het volgende:
huub heeft de roze onderbroeken syndroom overgenomen..
[ afbeelding ]
oh nee, vergat ik, erik hield er ook wel van.quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja , maar die heeft ie pas sinds Dennis er in was ..? Vanaf toen werd er pas een hoop roze !
En dat was vanaf het moment dat ze 'n mannelijke stylist hebben voor kleding. Hij is waarschijnlijk ook roze ......quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja , maar die heeft ie pas sinds Dennis er in was ..? Vanaf toen werd er pas een hoop roze !
Truste Fokkert.quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:38 schreef chufi het volgende:
Tis weer volop jolijt op de COS, dream on all ! I am off for the day !Sweet Nite Fokkers
Huub heeft regelmatig in dit ondersetje rond gelopen. Maar dat moet kunnen in my opinionquote:Op dinsdag 4 december 2007 00:34 schreef miesy het volgende:
[..]
oh nee, vergat ik, erik hield er ook wel van.
maar kan me tot nu toe geen huub in roze onderbroek heugen...
quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Huub heeft regelmatig in dit ondersetje rond gelopen. Maar dat moet kunnen in my opinion
Oh, maril ook nog wakker...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |