Al wekenquote:Op maandag 3 december 2007 19:24 schreef Nostalgist het volgende:
Lieke is strontvervelend vandaag......
Er is een foto van Jaap die Huub kust of omgekeerd, geintje natuurlijk.quote:Op maandag 3 december 2007 19:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat was een fan die hem een kus op de mond gaf, was verder niks geen zoenen bij.
Is het Tailor Trash of Trailer Trash?quote:Op maandag 3 december 2007 19:19 schreef Nostalgist het volgende:
En Vast !
Brian en Amanda zijn naar een premiere....
Huub, Jaap, Selène en Lieke zijn de enige bewoners (voor een tijdje)
Wat zal de avond ons gaan geven ?![]()
Oeh.... die eerste is ook leuk..... Maar ik heb de tweede al in FB aangevraagdquote:Op maandag 3 december 2007 19:33 schreef Dark het volgende:
[..]
Is het Tailor Trash of Trailer Trash?
Je merkt dat Jaap en Huub heel veel babbelen off stream, die 2 hebben duidelijk veel lol samen.quote:Op maandag 3 december 2007 19:34 schreef Nostalgist het volgende:
Huub en Jaap zitten al een hele tijd "inside-jokes" uit te wisselen....oa. over Sven die de optredens geregeld heeft.....
Géén idee wat ze bedoelen.....
Leuk!quote:Op maandag 3 december 2007 19:33 schreef Dark het volgende:
[..]
Is het Tailor Trash of Trailer Trash?
Wat grappig.quote:Op maandag 3 december 2007 19:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er is een foto van Jaap die Huub kust of omgekeerd, geintje natuurlijk.
[ afbeelding ]
Lieke en Huub daarentegen lachen nog maar weinig samen.quote:Op maandag 3 december 2007 19:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je merkt dat Jaap en Huub heel veel babbelen off stream, die 2 hebben duidelijk veel lol samen.
Praat me er niet van, ik kan het niet meer horen dat geruzie tussen die twee.quote:Op maandag 3 december 2007 19:37 schreef 2live het volgende:
[..]
Lieke en Huub daarentegen lachen nog maar weinig samen.
Jaap vond tongzoenen uitwisselen van bacterien, klinkt ook ineens een stuk minder lekker.quote:Op maandag 3 december 2007 19:40 schreef beequeen het volgende:
Volgens JW komen er hormonen los in je mond tijdens het tongzoenen....... Veenendaal toch?
Donequote:Op maandag 3 december 2007 19:34 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Oeh.... die eerste is ook leuk..... Maar ik heb de tweede al in FB aangevraagd
Ach ja, van iemand die het geil vindt om bh-bandjes te voelen, kijk ik hier niet van opquote:Op maandag 3 december 2007 19:42 schreef 2live het volgende:
[..]
Jaap vond tongzoenen uitwisselen van bacterien, klinkt ook ineens een stuk minder lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |