zoveel sex en dat allemaal met de kleren aanquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:59 schreef -Blurk- het volgende:
Piraat denkt volgens mij aan zijn eigen wortelchakra
en aan zn portemonaie-chakraquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:59 schreef -Blurk- het volgende:
En Lieke aan het wortelchakra van Selene.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:59 schreef -Blurk- het volgende:
Oké dus ze gaan zo bij Piet Piraat op z'n gezicht zitten...quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:59 schreef Prospera het volgende:
Ah je begint met de positie met de ogen en je moet erop zitten begrijp ik.
Oh ja, lichaam. Dat wat je echt vast kunt pakken, i.t.t. chakra's. Nou, als het niet te ordinair op jullie overkomt, dan ga ik dat lichaam maar even voeden dan.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Je moet vooral naar je lichaam luisteren hoor.Op dit moment geeft het duidelijk aan dat het behoeft heeft aan een kop thee en wat boterhammetjes.
Hef die blokkade dus op.
Juist; Huub hoort bij het voetvolk.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik moest eerst lachen, maar nou je het zegt, is dit natuurlijk helemaal precies verkeerd voor Lieke. Het voedt alleen haar gevoelens van superioriteit maar.
Je bent iig goed in visualiseren, reiki niks voor je?quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:01 schreef noekje het volgende:
Zij hebben vast een heel vies huis met een gebatikte sprei over de bank.
Zo'n huis als Belinda maar dan hemelser.
Wat onder die sjaal of in die broek?quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:03 schreef Nomrc2 het volgende:
zit me steeds af te vragen of piraat iets te verbergen heeft
een kale kneiter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |