abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55028751
De titel is misschien ietwat dramatisch gekozen, maar helaas wel waar. Ik heb getwijfeld of ik dit allemaal neer zou pennen, maar ik weet zeker dat er vrouwen zijn die dit herkennen.

Uiteraard ben ik blij met het feit dat ik mooi ben, maar er kleven meer nadelen aan dan mensen durven te bedenken.

- Valse bescheidenheid. In dit land mag je niet zeggen dat je jezelf mooi vindt, dat stuit ons Calvinisten tegen de borst. Maar waarom zou ik ontkennen hoe ik er uit zie? Als ik in de spiegel kijk, zie ik toch echt een mooie vrouw. Ik heb jarenlang modellenwerk op hoog niveau gedaan, acht van die tien mannen is alleen nog maar in staat tot stamelen als ze mij zien, ik ben gewoon mooi. Maar als je zegt dat je tevreden bent met je uiterlijk, dan ben je opeens arrogant!
Daar staat tegenover dat als je dan valse bescheidenheid tentoonstelt (welnee, ik vind mezelf normaal) dan noemen mensen je een aansteller.

- Vrouwen haten je. Ik gok uit pure jaloezie en angst dat ik achter hun mannen aanga, maar alleen omdat ik bijna iedereen kan krijgen, betekent dat niet dat ik ook iedereen wil! En zeker geen vent die zijn vrouw bedriegt. Omdat ik een leuk snoetje heb, moet ik wel een kutwijf zijn. Emancipatie zal ook nooit een succes worden, omdat vrouwen elkaar het licht in de ogen niet gunnen.

- Je wordt nooit enkel op je prestaties beoordeeld. Want je kan natuurlijk onmogelijk mooi én slim zijn, dus heb je een promotie alleen maar te danken aan je snoetje. Daarnaast zijn mooie vrouwen altijd sletten, want die loonsverhoging kan je alleen maar verdiend hebben door de baas te pijpen. . Vooral mannen zijn geneigd je snel werk uit handen te nemen en in Jip en Janneke taal tegen je te praten, immers gebruik ik al mijn hersencapaciteit om mijn lippen te tuiten.

- Mannen gedragen zich onmogelijk. Zie ook het bovenstaande stuk. Ze gaan zich ontzettend uitsloven om aandacht van je te krijgen, want een mooie vrouw die geinteresseerd in je is, is de grootste streling van je ego mogelijk. Collega's halen 80 keer per dag koffie voor je, willen je helpen met je projecten en bieden aan je computer thuis te repareren / op je katten te passen / je Ikea-meubels in elkaar te komen zetten etc. als je een gesprek hebt met iemand over bovengenoemde zaken. De vrouwelijke collegae zien dit natuurlijk en worden weer groen en geel van jaloezie. Ze behandelen je als stront, terwijl ik alleen maar opmerk dat m'n PC kuren heeft en de heren meteen over elkaar heen buitelen om me te kunnen "redden"!

- Vind maar een leuke man. Het grootste gedeelte durft je niet aan te spreken, omdat ze je op een torenhoog voetstuk plaatsen. De mannen die je wel durven aan te spreken, vinden zichzelf vaak god's gift to women en willen niet snappen dat je die mening niet deelt. En nee, vertellen dat je bereid bent je vrouw voor mij te verlaten is géén compliment.

Zo. Nu zullen er ongetwijfeld eerst een aantal reacties volgen die mijn gelijk alleen maar bevestigen, maar ik hoop dat er enkele vrouwen zijn die mijn verhaal herkennen.
Vanwege de zaken enzo
pi_55028782
quote:
Uiteraard ben ik blij met het feit dat ik mooi ben
Verder dan dat heb ik al niet gelezen; arrogante kuthoer
pi_55028818
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:28 schreef NED het volgende:

[..]

.
En je bevestigt meteen mijn eerste punt. jaloerse lelijkerd.
Vanwege de zaken enzo
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:31:17 #4
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_55028819
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:27 schreef Deceptie het volgende:

Zo. Nu zullen er ongetwijfeld eerst een aantal reacties volgen die mijn gelijk alleen maar bevestigen,
quote:

[..]

quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:30 schreef unox_worst het volgende:
Post er dan ook een foto bij, nu komt het idd alleen maar arrogant over.
TS: Misschien is Fok niet de juiste plaats hiervoor.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:32:28 #5
25417 KoFt
A-A-A-A-ADSL!
pi_55028837
Ik vind het wel cool dat je dit neer zet
Zelf ben ik geen bloedmooie vrouw, maar ik kan me jouw verhaal echt heel goed voorstellen. Je wordt echt veroordeeld aan de hand van maatschappelijke normen, en helaas zijn die van mooie vrouwen niet echt geweldig.

Heb je eigenlijk alleen maar dit soort dingen ervaren, of is het contact met andere mensen ook wel eens 'normaal' verlopen?
tu fumes encore?
j'ai lu, que chague année, une petite population de petite ville meurt des suites de tabbagisme. c'est quelque chose per réfléchir n'est pas?
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:32:33 #6
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_55028838
Nu ben ik wel erg benieuwd of de hele OP wel geldig is .
Leuk verhaal hoor, maar bewijs wil wel handig zijn. Ik kan ook hard roepen dat het zo zwaar is als lekkere vent. Maar iedereen die in mijn fobo kijkt weet wel beter .
pi_55028841
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:31 schreef Deceptie het volgende:

[..]

.
Ik ben niet jaloers en ook niet lelijk. Ik loop er alleen niet zo mee te koop.

Te koop lopen siert je totaal niet. Geen wonder dat geen enkele vent je aanspreekt, die zien meteen wat voor een arrogante kutsnol je bent en bedenken zich wel twee keer
pi_55028868
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:32 schreef KoFt het volgende:
Ik vind het wel cool dat je dit neer zet
Zelf ben ik geen bloedmooie vrouw, maar ik kan me jouw verhaal echt heel goed voorstellen. Je wordt echt veroordeeld aan de hand van maatschappelijke normen, en helaas zijn die van mooie vrouwen niet echt geweldig.

Heb je eigenlijk alleen maar dit soort dingen ervaren, of is het contact met andere mensen ook wel eens 'normaal' verlopen?
Toffe reactie, tijd dat de waarheid gezegd wordt! .

Natuurlijk is het soms ook wel normaal, voornamelijk bij intelligente mensen die zeker zijn van zichzelf en zich niet laten intimideren door een leuk snoetje. Helaas zijn die mensen dun gezaaid.
Vanwege de zaken enzo
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:34:29 #9
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55028875
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:32 schreef NED het volgende:

Ik zie niet dat TS te koop loopt met haar schoonheid omdat ze een topic hierover opent. En ik kan me eerlijk gezegd tot op zekere hoogte best vinden in haar OP.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_55028882
Dus zo ongeveer iedereen doet raar tegen je, aangezien je zo knap bent Zijn er ook nog mensen die normaal doen?
#winning
pi_55028885
Het doel van het verhaal is niet echt of ze nu wel of niet arrogant is of wel?
Ik kan me wel inleven dat het lastig is om alleen maar op je uiterlijk beoordeeld te worden, en dat daarmee ook een hoop vooroordelen ontstaan over wat je voor persoon bent.
En als man kan ik ook zeggen dat het inderdaad niet echt makkelijk is om op een normale manier met een vrouw om te gaan die van een bepaald kaliber "schoonheid" is.
Maarja, mijn enige vraag is een beetje: Wat probeer je hier nu mee te bereiken eigenlijk?
I am the Alpha and the Omega
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:34:59 #12
36431 bleiblei
pi_55028887
Overigens vind ik vooral dit stukje wel lollig:
quote:
De mannen die je wel durven aan te spreken, vinden zichzelf vaak god's gift to women en willen niet snappen dat je die mening niet deelt.
Uit het hele verhaal lijkt wel alsof je jezelf god's gift to men vindt. Of is dat niet zo?
pi_55028888
Waarom draag je geen Burkha?

Dat zou al je problemen zo moeten oplossen en is ook veel zedelijker voor een single vrouw in een vijandige mannenwereld..
Hierover zou Bansheeboy eens een essay moeten schrijven, de behoefte van westerse vrouwen aan de Burkha
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_55028903
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:32 schreef NED het volgende:

[..]

Te koop lopen siert je totaal niet. Geen wonder dat geen enkele vent je aanspreekt, die zien meteen wat voor een arrogante kutsnol je bent en bedenken zich wel twee keer
Ik loop er ook niet mee te koop, ik weiger alleen mezelf lelijker te praten zodat jij minder snel last hebt van je minderwaardigheidscomplex. Dat is ook de reden dat je me meteen een arrogante kutsnol noemt, je probeert me omlaag te halen en boven me te staan, zodat je je weer wat beter kan voelen over jezelf. Valse macht heet dat.

Kortom, je onevenredig heftige reacties zeggen zo ontzettend veel over jou en helemaal niets over mij.
Vanwege de zaken enzo
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:37:20 #15
25417 KoFt
A-A-A-A-ADSL!
pi_55028917
quote:
Wat beoordeel je haar nou op een stukje tekst? Je weet haar naam niet, haar uiterlijk, haar leven, haar idealen, haar dromen, haar sores, haar alles... je weet níks van haar waardoor je ook maar enigzins een gegronde mening over haar kan geven!
Dus ga niet meteen lopen schelden en afbekken, dán kom je pas arrogant over.
tu fumes encore?
j'ai lu, que chague année, une petite population de petite ville meurt des suites de tabbagisme. c'est quelque chose per réfléchir n'est pas?
pi_55028921
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:34 schreef bleiblei het volgende:
Overigens vind ik vooral dit stukje wel lollig:
[..]

Uit het hele verhaal lijkt wel alsof je jezelf god's gift to men vindt. Of is dat niet zo?
Waar blijkt dat uit dan? Ik heb gewoon een leuk snoetje en dito lijf en ben me daarvan bewust. Maar god's gift to men? Nee, dat dan weer niet. Voor mij zegt uiterlijk namelijk zo ontzettend weinig.
Vanwege de zaken enzo
pi_55028923
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:34 schreef bleiblei het volgende:
Tuurlijk vind ze dat, alleen zal ze het stellig ontkennen.

Die wijven pik je er zo uit en die laat ik met plezier links liggen.

Leuk rukvoer maar voor de rest heb je er geen flikker aan

=edit=
Zie je wel
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:38:56 #18
36431 bleiblei
pi_55028947
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:36 schreef Deceptie het volgende:

[..]

Ik loop er ook niet mee te koop, ik weiger alleen mezelf lelijker te praten zodat jij minder snel last hebt van je minderwaardigheidscomplex. Dat is ook de reden dat je me meteen een arrogante kutsnol noemt, je probeert me omlaag te halen en boven me te staan, zodat je je weer wat beter kan voelen over jezelf. Valse macht heet dat.

Kortom, je onevenredig heftige reacties zeggen zo ontzettend veel over jou en helemaal niets over mij.
Als je nu begint met mensen te negeren die je niet normaal behandelen (ja, dan wordt je idd door die lui gezien als zijnde arrogant, maar dat ben je ook als je wel de discussie met ze aan gaat). En gewoon je eigen leven leidt zonder te veel van andere mensen & hun meningen aan te trekken heb je een veel leuker leven .
Doen lelijke mensen zoals ik namelijk ook .
pi_55028955
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:34 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik zie niet dat TS te koop loopt met haar schoonheid omdat ze een topic hierover opent. En ik kan me eerlijk gezegd tot op zekere hoogte best vinden in haar OP.
Herkenning!

En even aanvullend op mijn eerdere stuk tekst, ik loop niet te koop met mijn uiterlijk. Op mijn werk kleed ik me formeel en degelijk, draag amper make up en loop zeker niet op mezelf te geilen in de spiegel de hele dag. Dus waar het te koop mee lopen vandaan komt is een compleet raadsel.
Vanwege de zaken enzo
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:40:02 #20
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_55028961
Mooiheid speelt bij mij alleen bij de eerste indruk mee.

Ik geef wel toe dat ik voor vrouwen vaker iets "even" doe of hulp aan bied dan voor mannen, maar hoe mooi ze zijn speelt daar niet echt een rol bij, behalve in het begin wellicht.

Uiteindelijk gaat het er toch gewoon om hoe lekker je met iemand kunt werken en op zich kan ik met het juiste type vrouw vaak iets beter samenwerken dan met een man. Maar liever dus een leuke intelligente vrouw dan een mooie vrouw (ok in een relatie wil het oog ook wat, natuurlijk.) dus in werk etc. zal het voordeel van de mooie vrouw waarschijnlijk maar tijdelijk zijn, als het er al is.
[KNE]-Mod
pi_55028963
Na het lezen van de OP denk ik niet dat uiterlijke schoonheid het probleem is maar meer de uitstraling en opstelling van TS.

daarmee is het niet gezegd dat TS de schuldige is
pi_55028977
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:37 schreef KoFt het volgende:
Je weet haar naam niet, haar uiterlijk, haar leven, haar idealen, haar dromen, haar sores, haar alles... je weet níks van haar waardoor je ook maar enigzins een gegronde mening over haar kan geven!
Nouja, behalve haar naam heeft ze de rest mooi in de OP verpakt dacht ik zo
pi_55028978
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:37 schreef KoFt het volgende:

[..]

Wat beoordeel je haar nou op een stukje tekst? Je weet haar naam niet, haar uiterlijk, haar leven, haar idealen, haar dromen, haar sores, haar alles... je weet níks van haar waardoor je ook maar enigzins een gegronde mening over haar kan geven!
Dus ga niet meteen lopen schelden en afbekken, dán kom je pas arrogant over.

He, dit vind ik nou een normale reactie. De users hier weten niet wie ik ben, enkel dat ik gezegend ben met een leuk snoetje en dat zelf ook wel zie, dus krijg ik meteen allemaal bagger over me uitgestort.
Vanwege de zaken enzo
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:41:09 #24
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_55028979
Ja elk nadeel hep z'n voordeel. Ik citeer Johan Cruiff niet graag, maar het is hier wel relevant.

Uit onderzoeken is gebleken ( ) dat mooie mensen over het algemeen wel gelukkiger zijn dan lelijke(re) mensen. Maar in jouw geval is het blijkbaar nogal extreem (je schoonheid dus)?

Ik heb dit verhaal wel eens eerder gehoord van meisjes/vrouwen. Maar zo extreem dat je er geen relatie op kan nahouden niet.
Maar ik denk toch dat het ook deels aan jou zelf ligt. Jij wordt in een hokje gestopt door mannen (en vrouwen, maar dat is ff niet relevant). Jouw reactie hierop is alle mannen in een hokje stoppen. Ik lees in je OP dat álle mannen denken dat je dom bent, je behandelen als een baby enz enz.

Ik weet niet, maar ik denk dat je in de verkeerde vijver vist. Ik heb genoeg vrienden die mooie vrouwen helemaal niet zo behandelen. (Als je niks te vertellen hebt, kan je het wel vergeten. Dat idee.) Ik denk, en dit is een aanname, dat je meestal passief bent in partnerkeuze. Daar wil ik mee zeggen dat je wordt gekozen, en zelf niet kiest. Het is een bepaald type mannen dat op jou durft af te stappen. Want het is nou eenmaal een bepaald type mannen dat op een vrouw durft af te stappen.
Dus, mijn tip: kies zelf. Loop zelf eens naar een jongen/man (ik heb je leeftijd niet gezien). En dan niet eentje die het meest opvallend is, maar een meer gereserveerd type. Waarvan je denkt dat er wel enigszins intellect in schuilt.

PS Je vraagt in je topic naar reacties van vrouwen en herkenning (dus misschien wilde je alleen maar zeuren), maar ik dacht: misschien is dit nuttig.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:42:18 #25
36431 bleiblei
pi_55029000
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:37 schreef Deceptie het volgende:

[..]

Waar blijkt dat uit dan? Ik heb gewoon een leuk snoetje en dito lijf en ben me daarvan bewust. Maar god's gift to men? Nee, dat dan weer niet. Voor mij zegt uiterlijk namelijk zo ontzettend weinig.
Uit je hele OP blijkt dat je verwachtingspatroon is dat iedereen je tof en geweldig moet vinden omdat je knap bent?
Mensen die normaal behandelt worden hebben ook massa's lui die ze niet aan durven te spreken, vrouwen die jaloers zijn, vrouwen die op je neer kijken. Het probleem ligt niet bij aaal die anderen. Het probleem ligt bij jezelf. Jij wil door iedereen tof en geweldig gevonden worden. Jij wil door leuke mannen aangesproken worden. etc. etc.

Wat maakt het verschil dan tussen jij en alle anderen op deze wereld?
Helemaal niets! Jij verpakt het alleen in een "mooie mensen zijn zielig"-papiertje.
Net als die gozer met zijn kansloze mooiemensendating site.

Tief toch op. Het zijn dingen waar iedereen mee te maken heeft. Mooi, lelijk, slim, dom, blank en pikzwart. Iedereen heeft die "problemen".
Je moet je der alleen over heen kunnen zetten .
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:42:32 #26
36431 bleiblei
pi_55029007
Trek je eigen plan ipv. druk te gaan maken om wat anderen vinden!
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:42:55 #27
149959 SQ
snelle trees
pi_55029011
quote:

[..]

Ja, dat blijkt !!!
disclaimer
pi_55029017
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:41 schreef NED het volgende:

[..]

Nouja, behalve haar naam heeft ze de rest mooi in de OP verpakt dacht ik zo
Ja, want daar staat ook echt in waar ik allemaal voor sta, wat mijn dromen en idealen zijn, wat mijn passie is, hoe ik met mensen omga.

Je hebt gelijk, jij weet echt alles van me, kent me van haver tot gort en hebt helemaal gelijk dat je me niets vind.
Vanwege de zaken enzo
pi_55029025
Veel mannen weten gewoon absoluut niet hoe ze met mooierdangemiddelde vrouwen om moeten gaan. Grote bek over zo'n 'chickie' tegen hun maten, maar als puntje bij paaltje komt lijkt het alsof ze geconfronteerd worden met
Jezus Christus in eigen persoon.

Ik reken mezelf niet tot bloedmooie vrouwen of wat dan ook, en ben hier zelf ook geen slachtoffer van, maar ik kan wel ontzettend goed observeren
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:43:45 #30
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_55029028
quote:

[..]

Ik heb gewoon een leuk snoetje en dito lijf en ben me daarvan bewust.
Ja, dat kan iedereen wle zeggen op een forum.

Maar afgezien van dat is het "probleem" blijkbaar reeël, was pas nog in het nieuws. (Mede daarom is dit topic van iemand zonder fotoboek wel érg toevallig, maar ok, het idee is wel interessant.)
[KNE]-Mod
pi_55029032
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:42 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja, dat blijkt !!!
He ho!
Dat is hoe anderen op mij reageren! Waaruit blijkt dan dat ik uiterlijk heel belangrijk vind?
Vanwege de zaken enzo
pi_55029036
kan dit wel voorstellen ja.
ik heb zelf een tijd lang een bloedmooie vriendin gehad en het was langs de ene kant gewoon niet leuk om mee over straat te komen.
Iedereen keek je aan en achterna en ze dachten waarschijnlijk allemaal dat ze beter waren voor haar dan ik.

Garfield!!!!!
pi_55029038
quote:
Dus waar het te koop mee lopen vandaan komt is een compleet raadsel.
Nou bijvoorbeeld dat je zegt dat je jaaaaren lang modellen werk op hoog niveau hebt gedaan.
Waarom is het nodig om dat erbij te zetten? Ik ken meer mooie meiden die dat NIET gedaan hebben.

Ik zie dergelijke uitspraken zeker als "te koop lopen"
Schei toch uit, je hele OP is een grote opsomming van hoe geweldig je wel niet bent !
pi_55029042
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:34 schreef Deceptie het volgende:

[..]

Toffe reactie, tijd dat de waarheid gezegd wordt! .

Natuurlijk is het soms ook wel normaal, voornamelijk bij intelligente mensen die zeker zijn van zichzelf en zich niet laten intimideren door een leuk snoetje. Helaas zijn die mensen dun gezaaid.
gezien je vorige topic ben jij dat dus niet, zeker van jezelf, anders had je je niet zo laten intimideren tot een tongzoen tijdens een evaluatiegesprek

verder lopen ook mindere goden als ik tegen jouw genoemde issues aan, hoor, vrouwen moet je altijd voor je winnen, en helemaal als je succes boekt bij de heren, en dat kan je dus ook doen met een wat minder . volgens de regels, mooi uiterlijk, dus ach, je bent niet alleen, miljoenen aantrekkelijke dames, mooi of gewoon niet onaardig om te zien op goede dagen, delen jouw vreselijke lot.

een beetje zelfverzekerde vrouw lacht erom, vermant zich als het "weer eens zo ver is" en doet een tandje meer haar best om die al dan niet vermeend jaloerse dames voor zich te winnen, duurt soms even, maar dan heb je ook wat, onder andere samen lol om "al die" om aandacht ploerende heren...

ergo, luxe probleem wat zo om te zetten is in voornamelijk voordeel.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_55029047
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:43 schreef parselmouth het volgende:
Veel mannen weten gewoon absoluut niet hoe ze met mooierdangemiddelde vrouwen om moeten gaan. Grote bek over zo'n 'chickie' tegen hun maten, maar als puntje bij paaltje komt lijkt het alsof ze geconfronteerd worden met
Jezus Christus in eigen persoon.

Ik reken mezelf niet tot bloedmooie vrouwen of wat dan ook, en ben hier zelf ook geen slachtoffer van, maar ik kan wel ontzettend goed observeren
Vanwege de zaken enzo
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:44:52 #36
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55029054
TS hoeft geen foto's meer te plaatsen, want ook al vinden mannen haar daadwerkelijk mooi, ze hebben zich nu al zó erg aan haar geërgerd dat ze dat niet eens meer willen toegeven .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:45:06 #37
149959 SQ
snelle trees
pi_55029060
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:43 schreef Deceptie het volgende:

[..]

He ho!
Dat is hoe anderen op mij reageren! Waaruit blijkt dan dat ik uiterlijk heel belangrijk vind?
Omdat je al je problemen afschuift op het feit dat je een mooi uiterlijk zou hebben?
disclaimer
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:45:24 #38
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_55029064
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:38 schreef Viking84 het volgende:
Overigens geven jullie TS nu alleen maar gelijk .
Nah, als w eniet zouden reageren had ze gelijk omdat de mannen dan niet durven en de vrouwen te jaloers zijn, als we wel reageren happen de mannen en zijn de vrouwen zo jaloers dat ze het topic proberen onderuit te halen. Dus je kunt op die manier altijd wel met een "bewijs" voor de stelling van TS komen.
[KNE]-Mod
pi_55029065
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:43 schreef garfield_online het volgende:
kan dit wel voorstellen ja.
ik heb zelf een tijd lang een bloedmooie vriendin gehad en het was langs de ene kant gewoon niet leuk om mee over straat te komen.
Iedereen keek je aan en achterna en ze dachten waarschijnlijk allemaal dat ze beter waren voor haar dan ik.

Dat zijn ze ook! Vinden ze zelf dan he.
Hoe ben jij daar mee omgegaan destijds?
Vanwege de zaken enzo
pi_55029076
Mevrouw is omdat ze toevallig weet dat ze mooi is gelijk een kutsnol? Als ik het verhaal zo lees, dan is het vrij logisch dat ze weet dat ze mooi is. Als ze niet mooi zou zijn, zou ze geen modellenwerk hebben gedaan (die zijn nu eenmaal vaak mooi, al is "mooi" geen vastomlijnd begrip). Dus ik snap eigenlijk al die negatieve reacties niet zo.
Maar eerlijk is eerlijk, mannen (wat ik zelf ook ben) krijgen graag aandacht van mooie vrouwen, het is zelfs gebleken uit Brits onderzoek (geen bron, sorry) dat de meeste mannen alleen vrienden worden met vrouwen die zij mooi vinden. Dat gedeelte over het op een voetstuk plaatsen snap ik dan ook weer wel, sommige vrouwen zijn gewoon zo mooi dat je er bang van zou worden .

Dussuh: helaas geen vrouw die je verhaal herkent, maar een man die het verhaal wel enigszins begrijpt (denkt te begrijpen). Telt dat ook?
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:47:07 #41
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_55029095
Heel vaak hoor je trouwens dat vrouwen in het algemeen liever niet met alleen vrouwen werken en liever een mannelijke manager hebben. Vrouwen vertrouwen elkaar voor geen meter op de werkvloer! (Terecht of onterecht, I dunno.)
[KNE]-Mod
pi_55029102
Zo.. anders zet je alle mannen even in hetzelfde hokje. Misschien moeten jullie eens buiten de 16+ disco en foute tenten kijken..
Verder; dat je niet trots op jezelf mag zijn is inderdaad een vervelende trend. Of je nu rijk, mooi of slim bent, als je er tevreden mee bent is het opeens "puur kwaad".

En de TS kan vast niet vertellen dat ze bepaalde dingen niet juist makkelijk voor elkaar krijgt omdat ze er goed uitziet.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_55029112
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:45 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Omdat je al je problemen afschuift op het feit dat je een mooi uiterlijk zou hebben?
Waar lees jij dat? Ik schuif nergens al mijn problemen af op mijn uiterlijk! Ik beschrijf in mijn tekst een aantal zaken waar ik steeds tegenaan loop. Daarnaast gaat het niet alleen om mij, ik zie bij mijn vriendinnen hetzelfde gebeuren.

Eentje is pas cum laude afgestudeerd, bij de ceremonie zat er iemand achter me die haarfijn uitlegde dat mijn vriendin ongetwijfeld bepaalde handelingen had uitgericht om zulke goede resultaten te behalen, want als je zo mooi bent als zij kan je natuurlijk onmogelijk gewoon 5 jaar lang keihard hebben gestudeerd om zo'n topresultaat te behalen.
Vanwege de zaken enzo
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:48:55 #44
149959 SQ
snelle trees
pi_55029126
De problemen die TS noemt gelden voor alle vrouwen, zelfs ik herken mezelf in sommige "problemen" die ze noemt, het heeft niks met mooi zijn te maken, eerder het feit dat je überhaupt een vagina hebt
disclaimer
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:49:03 #45
36431 bleiblei
pi_55029131
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:48 schreef Deceptie het volgende:

[..]

Waar lees jij dat? Ik schuif nergens al mijn problemen af op mijn uiterlijk! Ik beschrijf in mijn tekst een aantal zaken waar ik steeds tegenaan loop. Daarnaast gaat het niet alleen om mij, ik zie bij mijn vriendinnen hetzelfde gebeuren.

Eentje is pas cum laude afgestudeerd, bij de ceremonie zat er iemand achter me die haarfijn uitlegde dat mijn vriendin ongetwijfeld bepaalde handelingen had uitgericht om zulke goede resultaten te behalen, want als je zo mooi bent als zij kan je natuurlijk onmogelijk gewoon 5 jaar lang keihard hebben gestudeerd om zo'n topresultaat te behalen.
Jij zegt toch bij al je punten dat het komt omdat je zo bloedmooi bent?
Of ben ik nu gek?
pi_55029143
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:47 schreef Cheiron het volgende:
Zo.. anders zet je alle mannen even in hetzelfde hokje. Misschien moeten jullie eens buiten de 16+ disco en foute tenten kijken..
Verder; dat je niet trots op jezelf mag zijn is inderdaad een vervelende trend. Of je nu rijk, mooi of slim bent, als je er tevreden mee bent is het opeens "puur kwaad".

En de TS kan vast niet vertellen dat ze bepaalde dingen niet juist makkelijk voor elkaar krijgt omdat ze er goed uitziet.
Natuurlijk krijg ik bepaalde dingen makkelijker gedaan omdat ik er goed uit zie, maar dat is een ander discussie. Die ik een andere keer dolgraag met je wil voeren.
Vanwege de zaken enzo
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:49:56 #47
149959 SQ
snelle trees
pi_55029150
quote:

[..]

Mèn, je bevestigt bijna mijn vooroordelen over knappe vrouwen

Je schuift wel alles af op je uiterlijk. Je zegt letterlijk dat je uiterlijk je alleen maar ellende oplevert
disclaimer
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:50:01 #48
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_55029152
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:48 schreef ErikT het volgende:
En dan om plaatjes roepen. Kanslozer kan bijna niet.
Iemand die in haar 2e topic al gelijk gaat roepen hoe mooi ze is, 99% kans dat het een kloon is...
[KNE]-Mod
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:50:12 #49
36431 bleiblei
pi_55029155
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:48 schreef ErikT het volgende:
Jezus hee, de reacties hier zijn echt in-en-in triest. Hebben jullie nog nooit met een mooi meisje gepraat ofzo? TS is echt niet de enige met dit wel degelijk bestaande probleem.

En dan om plaatjes roepen. Kanslozer kan bijna niet.
Een beetje vrouw gaat toch niet zo een topic op internet jetsen. Kom op hey.
Ik ga toch ook geen topic posten dat het zo zwaar is om een berg geld op mijn rekening te hebben .
Ondanks dat het toch echt zeker te weten een erg zwaar leven is.
pi_55029157
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:49 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Jij zegt toch bij al je punten dat het komt omdat je zo bloedmooi bent?
Of ben ik nu gek?
Ja, die punten wel ja, maar dat zijn niet "al mijn problemen"! Dat zijn zaken waar ik -en alle mooie vrouwen met mij- steeds tegenaan lopen.
Vanwege de zaken enzo
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:51:24 #51
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_55029178
quote:
Ja maar is dit nou echt een probleem? Je kan daar toch gewoon op reageren. Met iets als: "Tja, jammer dat jij verder niks bereikt hebt in je leven, anders had ze misschien jou wel moeten pijpen om dat papiertje te halen. Had je één keertje minder hoeven rukken het afgelopen jaar."

Weet ik veel. Of je negeert die mensen. Wat kan jou dat nou schelen.
pi_55029199
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:49 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Mèn, je bevestigt bijna mijn vooroordelen over knappe vrouwen

Je schuift wel alles af op je uiterlijk. Je zegt letterlijk dat je uiterlijk je alleen maar ellende oplevert
Oeh, daar zit het pijnpunt he!
Ik bevestig al je vooroordelen over knappe vrouwen en daarom ben jij waarschijnlijk exact zo als de mensen die ik in mijn tekst heb beschreven.

Nooit zal je mij horen beweren dat mijn uiterlijk me alleen maar ellende oplevert, maar dat het óók ellende oplevert, waar mensen niet stil bij staan.
Vanwege de zaken enzo
pi_55029200
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:49 schreef Deceptie het volgende:

[..]

Natuurlijk krijg ik bepaalde dingen makkelijker gedaan omdat ik er goed uit zie,
Uiterlijk was toch niet belangrijk?

Wel de voordelen ervan willen hebben maar gelijk lopen klagen als de aandacht wat meer ongewenst is

Nogmaals uitelijk is niet het probleem maar je uitstraling en opstelling.
pi_55029202
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:49 schreef Deceptie het volgende:

[..]

Natuurlijk krijg ik bepaalde dingen makkelijker gedaan omdat ik er goed uit zie, maar dat is een ander discussie. Die ik een andere keer dolgraag met je wil voeren.
Was mijn hoofdpunt ook niet natuurlijk
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:52:23 #55
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_55029206
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:50 schreef Deceptie het volgende:

Dat zijn zaken waar ik -en alle mooie vrouwen met mij- steeds tegenaan lopen.
-1 generalisatie
[KNE]-Mod
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:52:48 #56
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_55029214
quote:
Zo. Nu zullen er ongetwijfeld eerst een aantal reacties volgen die mijn gelijk alleen maar bevestigen, maar ik hoop dat er enkele vrouwen zijn die mijn verhaal herkennen.
Je schrijft aardig. De opzet is leuk en ziet er goed uit... alleen die inhoud...

Behoorlijk zwart-wit (groen-geel) maar misschien heb je wel gelijk.

Ik ben geen mooie vrouw dus ik weet niet precies hoe je je voelt. Wel ben ik een man die graag naar mooie vrouwen kijkt (DUH! ) en inderdaad vroeger wel eens stotterde of mooie vrouwen helemaal niet durfde aan te spreken omdat ik (in mijn perceptie) toch ver 'out of their league' lag!

Nou hebben die vrouwen ook niet erg veel gedaan om dat gevoel weg te nemen vroeger dus ik zal er niet al te ver naast hebben gezeten. Maar dat terzijde...

Ik leef met je mee, maar het enige wat je eraan kan doen is snel oud en verrimpeld worden! Sorry...
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_55029220
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:51 schreef ErikT het volgende:

[..]

Ja maar is dit nou echt een probleem? Je kan daar toch gewoon op reageren. Met iets als: "Tja, jammer dat jij verder niks bereikt hebt in je leven, anders had ze misschien jou wel moeten pijpen om dat papiertje te halen. Had je één keertje minder hoeven rukken het afgelopen jaar."

Weet ik veel. Of je negeert die mensen. Wat kan jou dat nou schelen.
Oh, ik heb er ook niet op gereageerd hoor. Het is alleen een voorbeeld van de zwakzinnige reacties die altijd komen als een mooie vrouw iets presteert.
Vanwege de zaken enzo
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:53:21 #58
149959 SQ
snelle trees
pi_55029227
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:52 schreef Deceptie het volgende:

[..]

Ik bevestig al je vooroordelen over knappe vrouwen en daarom ben jij waarschijnlijk exact zo als de mensen die ik in mijn tekst heb beschreven.

Nooit zal je mij horen beweren dat mijn uiterlijk me alleen maar ellende oplevert, maar dat het óók ellende oplevert, waar mensen niet stil bij staan.
Ohja, ik zie het al, je bent nu al goed ingeburgerd op Fok: ik ben natuurlijk gewoon jaloeoeoeoeoeoeoeoers!
disclaimer
pi_55029234
*was aan het zoeken naar foto's van een model genaamd Liza geboren op 02-02-1980 .. maar schijnbaar was het niet op zon hoog niveau / of je gebruikt fake info *

Ik begrijp je wel hoor .. ben een redelijk normale maar verlegen jongen en heb 2,5 jaar een vriendin nu en ook zij kijkt jaloers naar mooie vrouwen en ik krijg regelmatig een stomp als ik ook kijk

Ook ik zet knappen vrouwen / meisjes op een voet .. Ze kunnen iedereen krijgen waarom zouden ze mij dan willen .. misschien een beetje onzeker maar denk dat de meeste normale mannen zo wel denken. ..
Lampjes fabrikant eerste klasse!
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:54:33 #60
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_55029243
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:50 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Iemand die in haar 2e topic al gelijk gaat roepen hoe mooi ze is, 99% kans dat het een kloon is...
En al is ze een kloon. Nou en. Het probleem bestaat in het echt. Of het nou voor TS echt zo is of niet, blijkbaar wil ze erover praten. Misschien voor een vriendin. Boeiend.
Er zijn nuttige dingen over te zeggen.

Tip aan TS: negeer al het gezeik en haal de nuttige dingen eruit. Want er is ook een aantal nuttige dingen gezegd.
pi_55029245
quote:

[..]

Die problemen heeft toch iedereen die geen middelmaat is? Of je nu extreem knap bent, veel geld hebt, uitzonderlijk intelligent of wat dan ook, je zult altijd te maken krijgen met vervelende reacties van jaloerse mensen.
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:54:48 #62
36431 bleiblei
pi_55029251
quote:

[..]

Je komt een beetje dom over bij mij.
Maar goed... Dat is natuurlijk ook wel weer stereotiep .
Je ziet simpelweg niet wat er geroepen wordt. Je wil het hele punt niet mee krijgen. En ach je bent zo zielig omdat je knap bent. En ach... Een hoop ellende komt doordat je zo mooi bent terwijl alle vrouwen last hebben van alle punten in je openingspost.

Maar ja... Dat wil je niet horen. Want dan moet je je standpunt veranderen.
Och och, wat ben je zielig.
pi_55029266
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:45 schreef goober het volgende:
Mevrouw is omdat ze toevallig weet dat ze mooi is gelijk een kutsnol? Als ik het verhaal zo lees, dan is het vrij logisch dat ze weet dat ze mooi is. Als ze niet mooi zou zijn, zou ze geen modellenwerk hebben gedaan (die zijn nu eenmaal vaak mooi, al is "mooi" geen vastomlijnd begrip). Dus ik snap eigenlijk al die negatieve reacties niet zo.
Maar eerlijk is eerlijk, mannen (wat ik zelf ook ben) krijgen graag aandacht van mooie vrouwen, het is zelfs gebleken uit Brits onderzoek (geen bron, sorry) dat de meeste mannen alleen vrienden worden met vrouwen die zij mooi vinden. Dat gedeelte over het op een voetstuk plaatsen snap ik dan ook weer wel, sommige vrouwen zijn gewoon zo mooi dat je er bang van zou worden .

Dussuh: helaas geen vrouw die je verhaal herkent, maar een man die het verhaal wel enigszins begrijpt (denkt te begrijpen). Telt dat ook?
Dat telt zeer zeker goober! Bedankt voor je reactie.
Vanwege de zaken enzo
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:56:41 #64
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_55029304
terugvindpics
Huilen dan.
pi_55029306
Wijvennijd is zooooo van alle tijden.
Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:56:54 #66
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_55029310
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:54 schreef ErikT het volgende:
Tip aan TS: negeer al het gezeik en haal de nuttige dingen eruit. Want er is ook een aantal nuttige dingen gezegd.
Ik zie ook dat je alleen maar op de zeik-reacties reageert. Is dit in het echt ook zo?

Misschien zit ik er wel naast met mijn aanname dat je altijd gekozen wordt (zie mijn eerste reactie), en doe je het gewoon zelf. Lekker self-fulfilling prophecy.
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:57:17 #67
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_55029320
quote:

[..]

En al is ze een kloon. Nou en.
Nou, als TS stiekum Croupouque is, of Herald is het nog wel aardig, maar als een 45jarige verveelde man op zijn werk een beetje loopt te kutten zodat hij vanavond iets heeft om over te lachen op zijn gare weblog toch al weer minder...
quote:
Het probleem bestaat in het echt. Of het nou voor TS echt zo is of niet,
Ja, dat had ik al gezegd.
[KNE]-Mod
pi_55029324
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:54 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Je komt een beetje dom over bij mij.
Maar goed... Dat is natuurlijk ook wel weer stereotiep .
Je ziet simpelweg niet wat er geroepen wordt. Je wil het hele punt niet mee krijgen. En ach je bent zo zielig omdat je knap bent. En ach... Een hoop ellende komt doordat je zo mooi bent terwijl alle vrouwen last hebben van alle punten in je openingspost.

Maar ja... Dat wil je niet horen. Want dan moet je je standpunt veranderen.
Och och, wat ben je zielig.
Ík ben niet zielig. Ik vraag nergens om medelijden, ik beschrijf enkel een aantal situaties en als je alle berichten in deze thread leest, zie je dat er zowaar mensen zijn die dat herkennen! Daar ging het me om, niet om zielig gevonden te worden.
Vanwege de zaken enzo
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:57:27 #69
36431 bleiblei
pi_55029330
quote:

[..]

En al is ze een kloon. Nou en. Het probleem bestaat in het echt. Of het nou voor TS echt zo is of niet, blijkbaar wil ze erover praten. Misschien voor een vriendin. Boeiend.
Er zijn nuttige dingen over te zeggen.

Het probleem is een probleem waar iedereen mee kampt.
Iedereen wil vanalles maar kan niet alles krijgen. Dat is absoluut niet toe te schrijven aan een mooi uiterlijk.

Het enige wat kloten is aan een mooie vrouw is dat als ze je vriendin is je der moet delen met de hele wereld.
Ikzelf zou daar ongelooflijk kriegel van worden. Maar goed... Er zijn ook een hoop kerels die daar van genieten.

Van alle andere punten heeft iedereen last. Niet alleen mooie mensen.
pi_55029331

Dit gaat leuk worden. 80% van de Fok!kers zijn ontzettend calvinistisch, dus dit topic levert geheid gezeik op.

Ik vind het helemaal niet erg als een vrouw zich zelf mooi/lekker/geil/what ever vindt. Het is de manier waarop je mee omgaat wat mij tot braakneigingen brengt. Mooie vrouw of niet, arrogantie is niet een ding waar ik warm van wordt.
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_55029335
Zonder foto`s neem ik dit topic dus echt niet serieus he. Dit kan elk kind van 14 met puisten op zn harses nog schrijven.

Owja, en mooie vrouwen die dit:
quote:
maar alleen omdat ik bijna iedereen kan krijgen
schrijven en denken, zijn wel arrogante kuthoeren. Mooie vrouwen die dat soort dingen niet denken, zijn tof

[ Bericht 60% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2007 11:01:22 ]
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:58:31 #72
36431 bleiblei
pi_55029347
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:57 schreef Deceptie het volgende:

[..]

Ík ben niet zielig. Ik vraag nergens om medelijden, ik beschrijf enkel een aantal situaties en als je alle berichten in deze thread leest, zie je dat er zowaar mensen zijn die dat herkennen! Daar ging het me om, niet om zielig gevonden te worden.
Waarom post je op een openbaar forum zo een narrowminded topic dan?
Om aandacht toch?
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:58:31 #73
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_55029348
Mooi of lelijk, kloon of echt, in dit topic is TS vooral een zeikwijf.
[KNE]-Mod
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:59:36 #74
36431 bleiblei
pi_55029366
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:57 schreef zwaaibaai het volgende:
[ afbeelding ]

Dit gaat leuk worden. 80% van de Fok!kers zijn ontzettend calvinistisch, dus dit topic levert geheid gezeik op.

Ik vind het helemaal niet erg als een vrouw zich zelf mooi/lekker/geil/what ever vindt. Het is de manier waarop je mee omgaat wat mij tot braakneigingen brengt. Mooie vrouw of niet, arrogantie is niet een ding waar ik warm van wordt.
Juist. Mooie mensen zijn hartstikke okee. Niets mis mee. Maar ze moeten niet met misplaatste arrogantie aankomen. Jullie zijn imho net zo normaal als een lelijkerd als Bill Gates. Je bent alleen wat leuker om naar te kijken. That's all.

Maar dit topic kan zo linea recta naar www.mooiemensen.com .
pi_55029377
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:55 schreef Deceptie het volgende:

[..]

Dat telt zeer zeker goober! Bedankt voor je reactie.
Kan ik me nu weer op mijn afstudeerproject proberen te storten
pi_55029380
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:56 schreef ErikT het volgende:

[..]

Ik zie ook dat je alleen maar op de zeik-reacties reageert. Is dit in het echt ook zo?

Misschien zit ik er wel naast met mijn aanname dat je altijd gekozen wordt (zie mijn eerste reactie), en doe je het gewoon zelf. Lekker self-fulfilling prophecy.
Nee, natuurlijk is de wijze van discussie en mijn reactie niet te vergelijken met RL, omdat daar deze discussie maar niet gevoerd kan worden. Met mijn vriendinnen praat ik er wel over, maar zij hebben exact dezelfde 'problemen'.
Maar hier kan je juist rustig ingaan op die mensen die je RL negeert of vriendelijk benadert.

Dus ik negeer echt niet de positieve posts die wél in mijn straatje liggen om de negatieve te kunnen uitvergroten en zo 'mijn gelijk' te bevestigen.

Het gaat me hier namelijk niet om gelijk hebben of krijgen.
Vanwege de zaken enzo
pi_55029383
ach, ik ken het wel, ben dan weliswaar een man, maar ja, al die kerels die je dan graag willen helpen, en dan heb ik het nog niet over al die vrouwen die "wel eens voor je willen koken"

ik word er af en toe erg moe van en kan me voorstellen dat het ook niet leuk is voor mijn vriendin.
pi_55029385
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:43 schreef Deceptie het volgende:

Je hebt gelijk, jij weet echt alles van me, kent me van haver tot gort en hebt helemaal gelijk dat je me niets vind.
Wel eens gedacht om minder te happen? Je lokt hiermee nog meer reacties uit. Iets met eigenwaarde..
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:01:09 #79
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_55029388
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:00 schreef Deceptie het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk is de wijze van discussie en mijn reactie niet te vergelijken met RL, omdat daar deze discussie maar niet gevoerd kan worden. Met mijn vriendinnen praat ik er wel over, maar zij hebben exact dezelfde 'problemen'.
Maar hier kan je juist rustig ingaan op die mensen die je RL negeert of vriendelijk benadert.

Dus ik negeer echt niet de positieve posts die wél in mijn straatje liggen om de negatieve te kunnen uitvergroten en zo 'mijn gelijk' te bevestigen.

OK. Maar dan ben ik benieuwd. Klopt mijn aanname dat je altijd gekozen wordt en nooit zelf kiest? En dat je alle mannen op één hoop veegt?
pi_55029391
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:59 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Juist. Mooie mensen zijn hartstikke okee. Niets mis mee. Maar ze moeten niet met misplaatste arrogantie aankomen.
Jullie zijn imho net zo normaal als een lelijkerd als Bill Gates. Je bent alleen wat leuker om naar te kijken. That's all.
He, ik zou zo mijn snoet inruilen voor zijn hersenen hoor! dat dan weer wel.
Ik vind mezelf ook niet beter dan wie dan ook, andere mensen zetten me steeds op dat voetstuk.
Vanwege de zaken enzo
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:01:49 #81
186375 Wakinyan
Thunder and Wind
pi_55029401
quote:
alleen omdat ik bijna iedereen kan krijgen
Dit strookt niet met mijn idee van "niet arrogant"
quote:
Vooral mannen zijn geneigd je snel werk uit handen te nemen en in Jip en Janneke taal tegen je te praten, immers gebruik ik al mijn hersencapaciteit om mijn lippen te tuiten.
Als je écht hersens hebt, lul ze dan onder tafel. "Probleem" vrij snel opgelost.
quote:
Collega's halen 80 keer per dag koffie voor je, willen je helpen met je projecten en bieden aan je computer thuis te repareren / op je katten te passen / je Ikea-meubels in elkaar te komen zetten etc. als je een gesprek hebt met iemand over bovengenoemde zaken. De vrouwelijke collegae zien dit natuurlijk en worden weer groen en geel van jaloezie. Ze behandelen je als stront, terwijl ik alleen maar opmerk dat m'n PC kuren heeft en de heren meteen over elkaar heen buitelen om me te kunnen "redden"!
Sla die hulp dan af, dombo
quote:
Vind maar een leuke man. Het grootste gedeelte durft je niet aan te spreken, omdat ze je op een torenhoog voetstuk plaatsen.
Stap zélf op iemand af die jíj leuk vindt; zo maak je van jezelf weer een stom versierobject
The Thunderbird's name comes from that common supposition that the beating of its enormous wings causes thunder and stirs the wind.
  Vis een optie? dinsdag 4 december 2007 @ 11:02:17 #82
70532 loveli
N
pi_55029410
Goede reactie van Milagro, jammer dat TS daar niet op reageert.
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:44 schreef milagro het volgende:

[..]

gezien je vorige topic ben jij dat dus niet, zeker van jezelf, anders had je je niet zo laten intimideren tot een tongzoen tijdens een evaluatiegesprek

verder lopen ook mindere goden als ik tegen jouw genoemde issues aan, hoor, vrouwen moet je altijd voor je winnen, en helemaal als je succes boekt bij de heren, en dat kan je dus ook doen met een wat minder . volgens de regels, mooi uiterlijk, dus ach, je bent niet alleen, miljoenen aantrekkelijke dames, mooi of gewoon niet onaardig om te zien op goede dagen, delen jouw vreselijke lot.

een beetje zelfverzekerde vrouw lacht erom, vermant zich als het "weer eens zo ver is" en doet een tandje meer haar best om die al dan niet vermeend jaloerse dames voor zich te winnen, duurt soms even, maar dan heb je ook wat, onder andere samen lol om "al die" om aandacht ploerende heren...

ergo, luxe probleem wat zo om te zetten is in voornamelijk voordeel.
crap in = crap out
pi_55029412
Ik vind dit niet echt een R&P topic, weet niet waar ik het wel zelf zou plaatsen, maar toch .

Verder heb je wel gelijk . Ik moet zeggen dat ik zelf altijd toch wel ergens jaloers ben op mooie, knappe meisjes/vrouwen omdat ik het zelf niet ben .
En weten dat je knap bent wordt ook inderdaad altijd zo afgekraakt, maar vaak ook omdat mensen zich er naar gaan gedragen. Weet niet precies hoe ik dat uit moet leggen maar ik ken wel een aantal van dat soort mensen . Gewoon dat uit de hoogte doen, je arrogant/hoogmoedig opstellen.
Maar aan de andere kant; als je knap bent en jezelf alleen zit af te kraken dan heb ik eerder iets van: PFFFFF mens zeik niet, je ziet er goed uit en dat weet je.
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:02:33 #84
36431 bleiblei
pi_55029417
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:00 schreef Deceptie het volgende:

[..]

Gek hé? Dat je vriendinnen dezelfde "problemen" hebben?
Ik heb ook dezelfde problemen. Er zijn mensen die me haten, er zijn mensen die me okee vinden.
Als ik in de kroeg sta komen er nooit toffe vrouwen op me af en okee... als er iets met mijn pc is moet ik het zelf oplossen, maar dat lijkt me eerder een voordeel dan een 'probleem'. Kortom... Je 'problemen' zijn grotendeels universeel.
pi_55029426
quote:
- Valse bescheidenheid. In dit land mag je niet zeggen dat je jezelf mooi vindt, dat stuit ons Calvinisten tegen de borst. Maar waarom zou ik ontkennen hoe ik er uit zie? Als ik in de spiegel kijk, zie ik toch echt een mooie vrouw. Ik heb jarenlang modellenwerk op hoog niveau gedaan, acht van die tien mannen is alleen nog maar in staat tot stamelen als ze mij zien, ik ben gewoon mooi. Maar als je zegt dat je tevreden bent met je uiterlijk, dan ben je opeens arrogant!
Daar staat tegenover dat als je dan valse bescheidenheid tentoonstelt (welnee, ik vind mezelf normaal) dan noemen mensen je een aansteller.
Ik heb daar persoonlijk geen moeite mee. Zolang je gewoon tevreden met jezelf bent en je niet op je uiterlijk laat voorstaan of je beter voelt dan anderen tenminste Er is een verschil tussen zelfverzekerdheid en arrogantie. Als er bij jou sprake is van het eerste - good for you. Ik zou willen dat ik het zelf zo voelde
quote:

- Vrouwen haten je. Ik gok uit pure jaloezie en angst dat ik achter hun mannen aanga, maar alleen omdat ik bijna iedereen kan krijgen, betekent dat niet dat ik ook iedereen wil! En zeker geen vent die zijn vrouw bedriegt. Omdat ik een leuk snoetje heb, moet ik wel een kutwijf zijn. Emancipatie zal ook nooit een succes worden, omdat vrouwen elkaar het licht in de ogen niet gunnen.
Ik heb 2 vriendinnen die echt bloedjemooi zijn. Maar ook gewoon heel leuk en aardig. En die hebben vriendinnen bij de vleet. Dus als vrouwen haten je niet direct als je een mooi uiterlijk hebt. Misschien is er iets meer aan de hand.
quote:

- Je wordt nooit enkel op je prestaties beoordeeld. Want je kan natuurlijk onmogelijk mooi én slim zijn, dus heb je een promotie alleen maar te danken aan je snoetje. Daarnaast zijn mooie vrouwen altijd sletten, want die loonsverhoging kan je alleen maar verdiend hebben door de baas te pijpen. . Vooral mannen zijn geneigd je snel werk uit handen te nemen en in Jip en Janneke taal tegen je te praten, immers gebruik ik al mijn hersencapaciteit om mijn lippen te tuiten.
Wat een onzin. Voor mijn baas bijvoorbeeld geldt alleen wat je presteert - of je nou mooi of lelijk bent. Want je prestaties brengen geld in het laatje. Dus: he couldn't care less. Misschien maakt het wel uit in wat voor soort bedrijf je werkt. Ik zin in de televisiebranche en daar kijkt men niet meer op van hier en daar een leuk smoeltje.
quote:
- Mannen gedragen zich onmogelijk. Zie ook het bovenstaande stuk. Ze gaan zich ontzettend uitsloven om aandacht van je te krijgen, want een mooie vrouw die geinteresseerd in je is, is de grootste streling van je ego mogelijk. Collega's halen 80 keer per dag koffie voor je, willen je helpen met je projecten en bieden aan je computer thuis te repareren / op je katten te passen / je Ikea-meubels in elkaar te komen zetten etc. als je een gesprek hebt met iemand over bovengenoemde zaken. De vrouwelijke collegae zien dit natuurlijk en worden weer groen en geel van jaloezie. Ze behandelen je als stront, terwijl ik alleen maar opmerk dat m'n PC kuren heeft en de heren meteen over elkaar heen buitelen om me te kunnen "redden"!
Mannen vinden het vaak nu eenmaal fijn om te redden Ik ben zelf helemaal niet bloedjemooi, maar mijn mannelijke collega's doen ook nooit moeilijk over ikeameubels in elkaar zetten of mijn computer fixen oid. Ik vind dat wel prettig, dat mensen je willen helpen. Waarom zie jij het als een probleem?
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:03:19 #86
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_55029435
Bill Gates wordt weer door iedereen vriendelijk benaderd omdat ie zoveel geld heeft, behalve door linuxnerds die weer jaloers zijn dat ze met hun superieure OS niet zoveel verdienen.
[KNE]-Mod
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:03:37 #87
36431 bleiblei
pi_55029442
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:01 schreef Deceptie het volgende:

[..]

Ik vind mezelf ook niet beter dan wie dan ook, andere mensen zetten me steeds op dat voetstuk.
Zet je je daar niet perongeluk zelf op?
Mensen die heel prettig in omgang zijn worden echt niet op een voetstuk gezet. Mensen met hun neus in de lucht wel.
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:04:08 #88
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_55029452
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:57 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Het probleem is een probleem waar iedereen mee kampt.
Iedereen wil vanalles maar kan niet alles krijgen. Dat is absoluut niet toe te schrijven aan een mooi uiterlijk.

Het enige wat kloten is aan een mooie vrouw is dat als ze je vriendin is je der moet delen met de hele wereld.
Ikzelf zou daar ongelooflijk kriegel van worden. Maar goed... Er zijn ook een hoop kerels die daar van genieten.

Van alle andere punten heeft iedereen last. Niet alleen mooie mensen.
Aha.
Dus alle mensen hebben exact dezelfde problemen. Maakt niet uit waardoor het komt.

Wat gek dat er dan niet één pil, één behandelmethode is om alle psychologische problemen op te lossen. Raar dat er maatwerk bestaat. Heel vreemd.

Gaaf wereldbeeld heb jij.
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:05:17 #89
36431 bleiblei
pi_55029467
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:04 schreef ErikT het volgende:

[..]

Aha.
Dus alle mensen hebben exact dezelfde problemen. Maakt niet uit waardoor het komt.

Wat gek dat er dan niet één pil, één behandelmethode is om alle psychologische problemen op te lossen. Raar dat er maatwerk bestaat. Heel vreemd.

Gaaf wereldbeeld heb jij.
Tjonge, heb jij een opleiding tot docent wiskunde afgerond? Erg snugger kom je niet over.
Selectief lezen kan elke dwaas . Lekker lame hoor.

Ik zal het even uitleggen. We hebben het hier over de problemen zoals omschreven in de OP. Soit?
pi_55029470
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:01 schreef ErikT het volgende:

[..]

OK. Maar dan ben ik benieuwd. Klopt mijn aanname dat je altijd gekozen wordt en nooit zelf kiest? En dat je alle mannen op één hoop veegt?
Nou nee, niet helemaal. Toen ik jonger was wel, maar toen zat ik ook in een hele andere wereld. Als er dan iemand op je afstapt die ook zijn geld verdient met zijn uiterlijk, dan ga je er eerder in mee.

Tegenwoordig stap ik liever zelf op iemand af en dat gaat vaak goed. (Al komt het soms ook voor dat een man zich lamschrikt omdat ik laat merken interesse in hem te hebben )

En natuurlijk generaliseer ik een beetje, niet alle mannen zijn hetzelfde en reageren hetzelfde.
Vanwege de zaken enzo
pi_55029475
quote:
Val toch op een hoop. Een en al hoog van de toren geblaas over hoe knap je wel niet bent en dat je iedereen kan krijgen die je wilt en etc etc etc.

Als ik je een tip mag geven: pas je gedrag eens wat aan, want (volgens een oud russisch gezegde): "Wie te lang wacht, slaapt uiteindelijk bij de geit!"

Als jij zo blijft zoals je nu bent eindig je ook bij de geit ipv met een leuke vent

=edit=
En die hersenen heb je ook niet getuige je andere topic.
Komop zeg, je vind jezelf zooo fucking geweldig, maar je bent nog te achterlijk om je baas duidelijk te maken dat je niet gedient van hem bent en je kust vrolijk met hem mee

Achterlijk wijf
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:06:46 #92
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_55029488
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:05 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Tjonge, heb jij een opleiding tot docent wiskunde afgerond? Erg snugger kom je niet over.
Selectief lezen kan elke dwaas . Lekker lame hoor.
Ik heb alleen die post gelezen.
En fyi nee ik heb die opleiding niet afgerond. Ik sta onbevoegd voor de klas.

Altijd opvallend dat als mensen geen argumenten meer hebben dat ze dan in mijn profiel gaan kijken en daar iets uithalen om op in te gaan hakken. Dat komt lekker snugger over.
pi_55029489
Overigens, mannen vinden een mooie vrouw die zeer zelfverzekerd is, van zichzelf weet dat ze knap is en dat laat merken bijna altijd hardstikke leuk ... Op één voorwaarde; En dat is dat ze dan wel moeten denken zelf een kans te maken bij zo'n vrouw, zelfs als dat maar een hypothetische kans is (omdat ze een relatie hébben... iedere man zal echter altijd inschatten of hij bij zo'n vrouw een kans heeft).

Zodra mannen een vrouw buiten hun 'League' vinden is het oordeel 'hoerrrr' al snel gemaakt en kan het oordeel snel negatief worden, zolang ze denken wél een kans te hebben, is het oordeel positief..
de truc is dan altijd mannen het idee te geven dat ze een kans te maken, wat echter als risico oplevert dat je ook zo potentiele 'stalkers' creeeren kan.

Voor vrouwen is het precies andersom, die zullen zo'n vrouw positief vinden zolang ze maar van zichzelf denken 'beter' te zijn en zich niet 'bedreigd' voelen..
Dat is een pure concurentie-drang.
Overigens kan het zijn dat bepaalde lelijkere vrouwen juist bewust het contact met 'mooiere' vrouwen opzoeken, in de hoop juist te profiteren van de 'kruimeltjes' die zo'n vrouw achterlaat... die hopen dan dankzij een mooiere vriendin meer contact en aandacht met mannen te krijgen..
Andersom is het voor mooie vrouwen veelvuldig kennelijk zeer aantrekkelijk een opvallend 'lelijke' vriendin te hebben, waarschijnlijk omdat het contrast hen des te meer aandacht oplevert.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:06:56 #94
44963 MadMarine
geregistreerde gek
pi_55029492
quote:
- Vind maar een leuke man. Het grootste gedeelte durft je niet aan te spreken, omdat ze je op een torenhoog voetstuk plaatsen. De mannen die je wel durven aan te spreken, vinden zichzelf vaak god's gift to women en willen niet snappen dat je die mening niet deelt. En nee, vertellen dat je bereid bent je vrouw voor mij te verlaten is géén compliment.
waarom stappen z.g.n. 'leuke/mooie vrouwen' dan nooit op normale mannen af, wat normale vrouwen ook zouden doen? met andere woorden, waarom verwacht je hetzelfde behandelt te worden, terwijl je zelf al anders doet?
ga maar even met die witte meneer mee...
[b]best bekeken topic, ooit[/b]
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:07:02 #95
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_55029494
Als TS nog één keer 'snoetje' zegt, dan ga ik gillend van de lach onder mijn bureau liggen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_55029507
Maar goed TS. Je bent zelf ook verantwoordelijk voor het feit dat je met de nek aangekeken wordt, als je daadwerkelijk denkt dat elke vent met je naar bed wil, dan is je wereldbeeld een beetje........naief
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:07:30 #97
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_55029513
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:05 schreef Deceptie het volgende:

[..]

Nou nee, niet helemaal. Toen ik jonger was wel, maar toen zat ik ook in een hele andere wereld. Als er dan iemand op je afstapt die ook zijn geld verdient met zijn uiterlijk, dan ga je er eerder in mee.

Tegenwoordig stap ik liever zelf op iemand af en dat gaat vaak goed. (Al komt het soms ook voor dat een man zich lamschrikt omdat ik laat merken interesse in hem te hebben )

En natuurlijk generaliseer ik een beetje, niet alle mannen zijn hetzelfde en reageren hetzelfde.
Dus eigenlijk is het probleem veel kleiner dan je doet voorkomen en kan je er al best goed mee omgaan.
pi_55029514
een topic als dit kan ook eigenlijk enkel door een vent geopend zijn, hè , het is heel erg niet des vrouws om zoiets te doen namelijk , vrouwen slachtoffereriseren namelijk in small doses, dagelijks, tussen de regels door verzuchtend terwijl heel subtiel het truitje van de schouder glijdt... oeps, heb ik weer, hihihi ..
pi_55029534
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:06 schreef RM-rf het volgende:

Overigens kan het zijn dat bepaalde lelijkere vrouwen juist bewust het contact met 'mooiere' vrouwen opzoeken, in de hoop juist te profiteren van de 'kruimeltjes' die zo'n vrouw achterlaat... die hopen dan dankzij een mooiere vriendin meer contact en aandacht met mannen te krijgen..
Andersom is het voor mooie vrouwen veelvuldig kennelijk zeer aantrekkelijk een opvallend 'lelijke' vriendin te hebben, waarschijnlijk omdat het contrast hen des te meer aandacht oplevert.
Net of je zo naar je vriendinnen kijkt Ik ga om met bepaalde vrouwen omdat ik ze leuke meiden vind en goed met ze kan opschieten. Couldn't care less of ze een haakneus en een bochel hebben of er uit zien als heidi klum.
pi_55029550
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:08 schreef Ripley het volgende:

[..]

Net of je zo naar je vriendinnen kijkt Ik ga om met bepaalde vrouwen omdat ik ze leuke meiden vind en goed met ze kan opschieten. Couldn't care less of ze een haakneus en een bochel hebben of er uit zien als heidi klum.
En ik maar denken dat het vanwege mijn uiterlijk was.

Wat een Deceptie.
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:09:43 #101
163252 Noway666
Nee weg nr666
pi_55029551
*PROEST*

Wat een drama zeg, tering als je echt mooi maar ook slim bent dan zou je zelf wel op het idee zijn gekomen om een trouwring om te doen. Meeste kerels taaien wel af als ze weten dat je naast een mooi lijf ook een partner hebt, hoe kan het ook anders.
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:10:55 #102
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_55029583
quote:

[..]

Het is een gegeven dat meisjes in vriendinnen groepjes vaak qua schoonheid heel dicht bij elkaar liggen.

Of het bewust of onbewust gebeurt weet ik niet (ik denk het 2e), maar dit kan echt geen toeval zijn.
pi_55029596
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:02 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik heb daar persoonlijk geen moeite mee. Zolang je gewoon tevreden met jezelf bent en je niet op je uiterlijk laat voorstaan of je beter voelt dan anderen tenminste Er is een verschil tussen zelfverzekerdheid en arrogantie. Als er bij jou sprake is van het eerste - good for you. Ik zou willen dat ik het zelf zo voelde
Ik voel me absoluut niet beter dan anderen! Natuurlijk ken ik dat gevoel wel, maar dat is dan vakinhoudelijk en niet gericht op mijn uiterlijk. Ik heb er niets voor gedaan, het is geen prestatie. Dus om me daarvoor beter te voelen.. nee.
[..]
quote:
Ik heb 2 vriendinnen die echt bloedjemooi zijn. Maar ook gewoon heel leuk en aardig. En die hebben vriendinnen bij de vleet. Dus als vrouwen haten je niet direct als je een mooi uiterlijk hebt. Misschien is er iets meer aan de hand.
De meeste van mijn vriendinnen ken ik nog uit mijn modellentijd, de rest ken ik van uitgaan en werk. Dus natuurlijk haat niet elke vrouw je meteen, maar helaas zijn er toch veel vrouwen die meteen een bepaald soort wrok tegen je koesteren.
[..]
quote:
Wat een onzin. Voor mijn baas bijvoorbeeld geldt alleen wat je presteert - of je nou mooi of lelijk bent. Want je prestaties brengen geld in het laatje. Dus: he couldn't care less. Misschien maakt het wel uit in wat voor soort bedrijf je werkt. Ik zin in de televisiebranche en daar kijkt men niet meer op van hier en daar een leuk smoeltje.
Voor mijn baas ook. Alleen denken sommige van mijn collega's er anders over. Ik zit in het bank en verzekeringswezen en daar kijkt men wel nog steeds flink op van een leuk smoeltje.
[..]
quote:
Mannen vinden het vaak nu eenmaal fijn om te redden Ik ben zelf helemaal niet bloedjemooi, maar mijn mannelijke collega's doen ook nooit moeilijk over ikeameubels in elkaar zetten of mijn computer fixen oid. Ik vind dat wel prettig, dat mensen je willen helpen. Waarom zie jij het als een probleem?
Hulp is fijn. Maar als ik vertel dat ik gisteravond alleen maar bezig ben geweest met mijn PC omdat deze kuren heeft en mannen meteen over elkaar heen vallen om me te 'redden' terwijl ik daar niet om vraag en er door vrouwen daar ook meteen weer op een bepaalde manier op gereageerd wordt, dan vind ik dat vervelend. Het is zelden slechts hulp, maar een manier om bij me 'binnen' te komen.
Vanwege de zaken enzo
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:11:40 #104
140390 Dangel
Vive la Mort
pi_55029601
Mannen willen niet datje slim bent, ze willen je alleen maar neuken
Dans le foret, si noir que la nuit peut devenir, respirer
~Autumn, 2002
pi_55029616
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:10 schreef ErikT het volgende:

[..]

Het is een gegeven dat meisjes in vriendinnen groepjes vaak qua schoonheid heel dicht bij elkaar liggen.

Of het bewust of onbewust gebeurt weet ik niet (ik denk het 2e), maar dit kan echt geen toeval zijn.
Ik denk 1e. Die zoeken elkaar vaak op maar dit zijn dan ook de personen die zichzelf nogal hoog hebben.
tevens tvp voor eventuele pics
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
pi_55029625
quote:

[..]

ja, tuurlijk zeg je dat, je gaat zoiets niet toegeven natuurlijk
pi_55029659
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:07 schreef ErikT het volgende:

[..]

Dus eigenlijk is het probleem veel kleiner dan je doet voorkomen en kan je er al best goed mee omgaan.
Kan ik ook wel, maar het blijft storend. Het gaat me ook meer om herkenning en dat dit taboe ook eens uitgesproken moet worden.

Je mag jezelf niet mooi/slim/leuk/whatever vinden. Vooral jezelf omlaaghalen, want dan voelen andere mensen zich minder bedreigd door je.
Vanwege de zaken enzo
pi_55029670
quote:
De mannen die je wel durven aan te spreken, vinden zichzelf vaak god's gift to women en willen niet snappen dat je die mening niet deelt.
Ik zie het probleem niet, soort zoekt soort.

Overigens is mijn ervaring met hele mooie vrouwen vooral dat ze zeer weinig mee hebben gemaakt en geen weerstand gewend zijn. Dat maakt ze voor mij vaak volkomen oninteressant, of ze nu intelligent zijn of niet. Ik hou van wat minder 'gepolijste' vrouwen denk ik.

Natuurlijk krijg je een hoop negativiteit over je heen omdat je mooi bent, maar dat geldt voor 9/10 andere menselijke eigenschappen ook. Deal with it.

Overigens kan het ook nog best voorkomen dat je zo interessant niet bent of misschien geen leuke uitstraling hebt. Er zijn genoeg modellen die wonderschoon op foto's kunnen staan, maar weinig 'eigen' uitstraling hebben. Een leuk koppie is belangrijk, maar daarmee ben je er nog niet. Ik ken zelf ook een meisje wat veel modellenwerk heeft gedaan, maar compleet niet mooi is in mijn ogen. Iedere meug zijn heug denk ik dan en wellicht is zo'n 'god's gift to women'-man nog niet zo gek voor je.
Verbaal terrorist
pi_55029673
Op vrijdag 16 november 2007 11:36 schreef Buschetta het volgende:
Je bent nu officieel een crimineel
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:15:32 #110
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_55029687
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:11 schreef Deceptie het volgende:
Hulp is fijn. Maar als ik vertel dat ik gisteravond alleen maar bezig ben geweest met mijn PC omdat deze kuren heeft en mannen meteen over elkaar heen vallen om me te 'redden' terwijl ik daar niet om vraag en er door vrouwen daar ook meteen weer op een bepaalde manier op gereageerd wordt, dan vind ik dat vervelend. Het is zelden slechts hulp, maar een manier om bij me 'binnen' te komen.
Dit kan gewoon opgelost worden met gedragstherapie. Deze is echt heel simpel:

- niet meer zeuren dat je iets niet kon maken in een gemengd gezelschap.
- als je wilt zeuren, doe dat dan tegen vrouwen
- als je een oplossing wil, vraag dat dan aan een man (ik ga er ff vanuit dat vrouwen geen computers kunnen fixen) die je al kent en waarvan je geen problemen verwacht.

Opgelost. En zo is het waarschijnlijk in 1000 situaties. Maar je moet je dus inhouden. En je ervaring gebruiken. En die heb je dus blijkbaar zat.
pi_55029697
quote:

[..]

Mwah.. ik stelde ook niet dat vrouwen (of mannen) dat soort dingen bewust doen: Veel van dat soort sociale handelingen zijn grotendeels onbewust...
Diegene zal dan zeggen 'dat hij met die-en-die omgaat omdat hij zich er prettig bijvoelt'...

Vrijwel altijd is dat 'prettig voelen' echter wel degelijk in meer of mindere mate gebaseerd op uiterlijke vertoning.

Overigens is dat argumenet van "Nou hé, daar herken is me helemaal niet in, zo ben ik helemààl niet" als het gaat om een ietwat hard-realistische benadering van sociale motieven bij menselijke contact typisch voor vrouwen...
Die stellen graag voor dat hun sociale contacten niets te maken hebben met het behalen van puur indivduele voordeeltjes....
Vreemd genoeg is dat bij vrouwen echter onderbewust veel sterker... vrouwen zijn ook veel socialer, maar dat komt ook puur omdat ze veel voordeel halen uit hun sociale gedrag... iets als netwerken, diplomatie bedrijven en onderling binnen sociale contacten ook strtagie bedrijven kunnen vrouwen ook veel beter dan mannen, die vaker 'sociaal onhandig' zijn (alhoewel juist succesvolle mannen ook vaak socialer zijn en daar ook een deel van hun succes uithalen).
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:15:58 #112
168456 DaneV
chown -R us.us *yourbase
pi_55029698
Naarmate de jaren voorbij gaan zal het probleem steeds kleiner worden
pi_55029700
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:14 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

Ik zie het probleem niet, soort zoekt soort.

Overigens is mijn ervaring met hele mooie vrouwen vooral dat ze zeer weinig mee hebben gemaakt en geen weerstand gewend zijn. Dat maakt ze voor mij vaak volkomen oninteressant, of ze nu intelligent zijn of niet. Ik hou van wat minder 'gepolijste' vrouwen denk ik.

Natuurlijk krijg je een hoop negativiteit over je heen omdat je mooi bent, maar dat geldt voor 9/10 andere menselijke eigenschappen ook. Deal with it.
Weinig meegmaakt? Geen weerstand? Hoe bedoel je dat?
Vanwege de zaken enzo
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:16:19 #114
149959 SQ
snelle trees
pi_55029706
quote:

De meeste van mijn vriendinnen ken ik nog uit mijn modellentijd,
Hier val je definitief door de mand
disclaimer
pi_55029725
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:15 schreef ErikT het volgende:

[..]

Dit kan gewoon opgelost worden met gedragstherapie. Deze is echt heel simpel:

- niet meer zeuren dat je iets niet kon maken in een gemengd gezelschap.
- als je wilt zeuren, doe dat dan tegen vrouwen
- als je een oplossing wil, vraag dat dan aan een man (ik ga er ff vanuit dat vrouwen geen computers kunnen fixen) die je al kent en waarvan je geen problemen verwacht.

Opgelost. En zo is het waarschijnlijk in 1000 situaties. Maar je moet je dus inhouden. En je ervaring gebruiken. En die heb je dus blijkbaar zat.
Ho eens even! Ik zeurde niet, ik merkte het op!
Vanwege de zaken enzo
pi_55029736
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:16 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Hier val je definitief door de mand
Hoezo?
Vanwege de zaken enzo
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:18:12 #117
149959 SQ
snelle trees
pi_55029741
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:17 schreef Deceptie het volgende:

[..]

Hoezo?
_!
disclaimer
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:18:27 #118
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_55029744
quote:
Waarschijnlijk heb je een vervelende persoonlijkheid. Mijn vriendin (ex-topmodel) runt een succesvol modellenbureau en die meiden zijn alleen competatief tijdens werk. Daarbuiten allemaal leuke meiden.
Feit dat jij opmerkt dat je "iedereen wel kan krijgen" geeft aan dat je niet beseft dat al die mannen die je hebt "gekregen" je waarschijnlijk als een trofee zagen en waarschijnlijk duren je relaties niet al te lang daardoor.
quote:
Tuurlijk zal dit zo zijn op de administratie van de palletsorteerfabriek. In een serieus bedrijf zal dit wel meevallen.
quote:
Normaals je werkt samen met idioten. Normale mensen kijken na een week wel door jouw schoonheid en behandelen je dan hetzelfde als ieder ander.
quote:
Hier heb je wel een punt. Echt mooie vrouwen worden zelden aangesproken. Er is sprake van intimidatie dus daar kunnen de meeste mannen moeilijk mee omgaan.
Maar daarnaast scheidt je daarmee wel het kaf van het koren. De mannen die je namelijk wel aanspreken en die je normaal als een evenwaardig persoon behandelen zal je snel herkennen.

Wat je ook vergeet is dat lelijke mensen hetzelfde probleem hebben. En daar zijn er een hoop van.
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:18:37 #119
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_55029749
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:14 schreef Deceptie het volgende:

[..]

Kan ik ook wel, maar het blijft storend. Het gaat me ook meer om herkenning en dat dit taboe ook eens uitgesproken moet worden.
Okee, je wilde dus vooral zeuren. Dat staat je vrij.
Maar is het nou echt een taboe? Er waren toch mensen genoeg hier die het herkennen.
quote:
Je mag jezelf niet mooi/slim/leuk/whatever vinden. Vooral jezelf omlaaghalen, want dan voelen andere mensen zich minder bedreigd door je.
Mogen, mogen. Van wie niet. Wat interesseert jou die mensen.

Ik moet toch weer ff met bleiblei meegaan in zijn post over dat iedereen wel zo'n probleem heeft. Ik heb dit ook op één gebied. Kwestie van beetje aanpassen, de juiste sociale contacten, en je niet interesseren in de mening van bepaalde mensen.
pi_55029756
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:18 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

_!
Ik ben mooi, dus dom. Kortom, leg het even voor me uit, mijn ene hersencel is te druk bezig met het tuiten van mijn lippen.
Vanwege de zaken enzo
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:19:03 #121
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_55029764
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:17 schreef Deceptie het volgende:

[..]

Ho eens even! Ik zeurde niet, ik merkte het op!
Same same. Moet je dat niet meer doen.
pi_55029771
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:14 schreef Deceptie het volgende:
Waarom niet? Ligt denk ik meer aan je eigen omgeving.
pi_55029774
Vrouwen als TS zijn geweldig om NEE tegen te zeggen.

Wie je me die stapel papier even pakken aub? NEE!!
Haal je me even wat drinekn? NEE!!
Mijn computer is stuk, wil je daar even naar kijken? NEE!!

Dat is het allermooiste van dergelijke arrogante kutwijven. Die hebben nog nooit nee gehoord.
Die gezichten die je dan te zien krijgt zijn werkelijk prachtig
pi_55029777
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:15 schreef DaneV het volgende:
Naarmate de jaren voorbij gaan zal het probleem steeds kleiner worden
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:19:24 #125
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_55029779
quote:

[..]

Ik voel me absoluut niet beter dan anderen! Natuurlijk ken ik dat gevoel wel, maar dat is dan vakinhoudelijk en niet gericht op mijn uiterlijk. Ik heb er niets voor gedaan, het is geen prestatie. Dus om me daarvoor beter te voelen.. nee.
[..]
[..]

De meeste van mijn vriendinnen ken ik nog uit mijn modellentijd, de rest ken ik van uitgaan en werk. Dus natuurlijk haat niet elke vrouw je meteen, maar helaas zijn er toch veel vrouwen die meteen een bepaald soort wrok tegen je koesteren.
[..]
[..]

Voor mijn baas ook. Alleen denken sommige van mijn collega's er anders over. Ik zit in het bank en verzekeringswezen en daar kijkt men wel nog steeds flink op van een leuk smoeltje.
[..]
[..]

Welkom in de wereld die vrouw zijn heet. Of je nu een fotomodel bent of gewoon een redelijk gemiddeld uiterlijk hebt, vrouwen zijn onder elkaar egwoon vaak niet zo aardig. Zoek gewoon de wel leuke meiden eruit, die zijn er zat.

En vrouw zijn heeft een paar nadelen ja - als ik gebeld word door een man denkt hij snel dat ik de secretaresse ben. Ik maak dan vrij snel duidelijk dat dat zeker niet het geval is. En ik word wat minder serieus genomen dan een man in een grijs pak.

Maar ja, aan de andere kant heeft het ook zo zijn voordelen. Als ik een boete dreig te krijgen zet ik grote ogen op en doe onschuldig en 8 van de 10 keer scheelt dat me de boete.. Als ik mijn kaartje voor een concert ben vergeten kijk ik zielig en mag ik toch naar binnen. En so what als ze me onderschatten - het geeft mij de gelegenheid om ze te verrassen. En ik ben echt verre van een fotomodel.

Het heeft zijn voors en zijn tegens. Maar ik vind het wel leuk om een vrouw te zijn
pi_55029794
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:18 schreef Deceptie het volgende:

[..]

Ik ben mooi, dus dom. Kortom, leg het even voor me uit, mijn ene hersencel is te druk bezig met het tuiten van mijn lippen.
Ben blij! Er zijn ook minder mooie vrouwen waarbij hun tweede hersencel bezig is met te zorgen dat ze niet in de keuken schijten!
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:20:47 #127
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_55029803
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:19 schreef NED het volgende:

Dat is het allermooiste van dergelijke arrogante kutwijven. Die hebben nog nooit nee gehoord.
En uiteindelijk vallen ze voor je.
pi_55029811
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:19 schreef NED het volgende:

Het is nog waar ook wat je zegt! Behalve het arrogante kutwijven gedeelte, ik vind het heerlijk als een man weigert voor me te rennen.
Vanwege de zaken enzo
pi_55029824
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:07 schreef milagro het volgende:
een topic als dit kan ook eigenlijk enkel door een vent geopend zijn, hè , het is heel erg niet des vrouws om zoiets te doen namelijk , vrouwen slachtoffereriseren namelijk in small doses, dagelijks, tussen de regels door verzuchtend terwijl heel subtiel het truitje van de schouder glijdt... oeps, heb ik weer, hihihi ..
Hè bah milagro, ik voel me ineens heel lomp en lelijk in mijn coltrui. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_55029825
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:16 schreef Deceptie het volgende:

[..]

Weinig meegemaakt? Geen weerstand? Hoe bedoel je dat?
Over het algemeen worden hele mooie vrouwen constant op een voetstuk geplaatst en krijgen weinig met weerstand te maken. Ze vinden altijd steun, er zijn genoeg vriendinnen (immers jaloezie is 1, maar jij trekt ook mannen voor haar aan), makkelijker een baan vinden, sneller gewaardeerd door collega's, etc etc...

Je hebt nooit nee gehoord.
Verbaal terrorist
pi_55029837
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:19 schreef Ripley het volgende:

[..]

Welkom in de wereld die vrouw zijn heet. Of je nu een fotomodel bent of gewoon een redelijk gemiddeld uiterlijk hebt, vrouwen zijn onder elkaar egwoon vaak niet zo aardig. Zoek gewoon de wel leuke meiden eruit, die zijn er zat.

En vrouw zijn heeft een paar nadelen ja - als ik gebeld word door een man denkt hij snel dat ik de secretaresse ben. Ik maak dan vrij snel duidelijk dat dat zeker niet het geval is. En ik word wat minder serieus genomen dan een man in een grijs pak.

Maar ja, aan de andere kant heeft het ook zo zijn voordelen. Als ik een boete dreig te krijgen zet ik grote ogen op en doe onschuldig en 8 van de 10 keer scheelt dat me de boete.. Als ik mijn kaartje voor een concert ben vergeten kijk ik zielig en mag ik toch naar binnen. En so what als ze me onderschatten - het geeft mij de gelegenheid om ze te verrassen. En ik ben echt verre van een fotomodel.

Het heeft zijn voors en zijn tegens. Maar ik vind het wel leuk om een vrouw te zijn
Ik vind het ook fijn om vrouw te zijn, ik belicht hier ook maar een aspect.
Toch raar dat vrouwen zichzelf en elkaar blijven tegenwerken.
Vanwege de zaken enzo
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:22:35 #132
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_55029852
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:20 schreef ErikT het volgende:

[..]

En uiteindelijk vallen ze voor je.
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:20 schreef Deceptie het volgende:

[..]

Het is nog waar ook wat je zegt! Behalve het arrogante kutwijven gedeelte, ik vind het heerlijk als een man weigert voor me te rennen.
pi_55029875
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:20 schreef Deceptie het volgende:

[..]

Ik doe dergelijke dingen zeker hoor, maar puur en alleen voor eigen vermaak en niet omdat ik interesse in ze heb

Gewoon even een beetje de zaak opnaaien en dan weglopen zonder iets te zeggen.

En als ze dan bv in de kroeg aan het einde van de avond uiteindelijk naar je toe komen lopen omdat ze het toch wel interessant vinden en ze eindelijk de stap zetten om zelf bv je nummer te vragen dan zet je ze nog een keer te kakken met een overduidelijk NEE!

pi_55029886
TS heeft gelijk! .
Alleen moet ik altijd lachen als zo'n onzeker mokkel zich probeert beter te voelen door mij omlaag te halen. .
Ja, ik heb mijn baas gepijpt, ja, ik wil je vriend neuken en nee, ik kan niks alleen. .
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_55029887
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:22 schreef ErikT het volgende:

[..]

[..]

Vanwege de zaken enzo
pi_55029904
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:24 schreef NED het volgende:

[..]

Ik doe dergelijke dingen zeker hoor, maar puur en alleen voor eigen vermaak en niet omdat ik interesse in ze heb

Gewoon even een beetje de zaak opnaaien en dan weglopen zonder iets te zeggen.

En als ze dan bv in de kroeg aan het einde van de avond uiteindelijk naar je toe komen lopen omdat ze het toch wel interessant vinden en ze eindelijk de stap zetten om zelf bv je nummer te vragen dan zet je ze nog een keer te kakken met een overduidelijk NEE!

Dan ben je gewoon een eikel. Waarom zou je iemand op zo'n manier te kakken willen zetten? Ze omlaag halen zodat jij je beter voelt?
Vanwege de zaken enzo
pi_55029917
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:26 schreef Deceptie het volgende:

[..]

Dan ben je gewoon een eikel. Waarom zou je iemand op zo'n manier te kakken willen zetten? Ze omlaag halen zodat jij je beter voelt?
Puur voor mijn eigen vermaak
En ja, ik ben een eikel, maar ook daar loop ik niet zo mee te koop
pi_55029946
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:27 schreef NED het volgende:

[..]

Puur voor mijn eigen vermaak
En ja, ik ben een eikel, maar ook daar loop ik niet zo mee te koop
Ik hoop dat je op een dag een lief meisje treft die er voor zorgt dat je wat zekerder van jezelf wordt en niet meer zulke nare streken hoeft uit te halen om een goed gevoel te krijgen.
Vanwege de zaken enzo
pi_55029951
Er kleven meer nadelen aan mooi zijn als vrouw zijnde dan voordelen?

Ah, vandaar dat die vrouwen als ze ouder worden nogal vaak hun rimpeltjes glad laten strijken en in een depressie komen als ze in de spiegel zien dat de mooie jonge meid een oude heks wordt.

Mwah, geloof daar niet zo in. Geniet gewoon van je leven en dat je goed uitziet en het kan echt niet zijn dat alle mannen in katzwijm vallen als ze jou zien. Genoeg mannen kijken verder dan een mooi uiterlijk en zijn daar niet van onder de indruk.
pi_55029959
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:28 schreef ErikT het volgende:

[..]

Jammer dat dit op een forum gebeurt, anders had ik weer een mooi verhaal erbij.

Ik ga wat anders doen. Succes met je dingen.
Bedankt. Jij ook!
Vanwege de zaken enzo
pi_55029976
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:28 schreef Deceptie het volgende:

[..]

Ik hoop dat je op een dag een lief meisje treft die er voor zorgt dat je wat zekerder van jezelf wordt en niet meer zulke nare streken hoeft uit te halen om een goed gevoel te krijgen.
Ik heb een lief meisje, ben zeker van mezelf en haal nog altijd zo nu en dan dergelijke streken uit

Anyway, ik ben er weg van, suc6 alvast met "de geit"
pi_55030001
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:21 schreef MUUS het volgende:

[..]

Hè bah milagro, ik voel me ineens heel lomp en lelijk in mijn coltrui. .
, jij hebt altijd nog je haar, joh, dat je eerst in een knot doet, dan verzucht "hè, het zit niet lekker, oh dat rothaar ook altijd" en dan trek je dat elastiekje, of die haarklem eruit en dan valt dat haar over je bedekte schouders.... wel door blijven klagen, hè, dat het nooooooit zit, en zo, dat het zo dik is, en daarom zo lastig, en dat terwijl je quasi geërgerd door dat vermaledijde haar woelt, en al die dames met hun blonde steile piekhaar groen van jaloezie zich zwijgend zitten te verbijten en de kerels wild van verlangen, jou visualiseren 'bovenop' , met deindende borsten half bedekt door die lange wiilde donkere manen van je "jaa, jaaaaa kom maar schatje, kom maar, doe maar, jaaaaaa...." .... "uh Henk hoe zit het met dat rapport??? " ...... PLOP!!!!!!! ...... "hè, wat? oh.... uhm ja, komt eraan!!!!!!!" om dan eerst effe langs het toilet te gaan, de boel recht te zetten daar benee.
pi_55030053
quote:

- Valse bescheidenheid. In dit land mag je niet zeggen dat je jezelf mooi vindt, dat stuit ons Calvinisten tegen de borst.
True. Maar waarom zou je van jezelf toegeven dat je mooi bent? Zoiets krijgt iets magisch als je er niet mee te koop loopt. Ik vind mezelf ook mooi, gewoon zoals ik ben, hoewel ik volgens mij écht geen lekker wijf ben. Een ander kan dat wel of niet met me eens zijn. Maar ik merk wel dat, als je er leuk uitziet en je gewoon down to earth bent, dat mannen je wel gewoon aan durven te spreken en mensen nemen je veel eerder serieus. Onbereikbaarheid kan ook in je nadeel werken.
quote:
- Vrouwen haten je. Ik gok uit pure jaloezie en angst dat ik achter hun mannen aanga, maar alleen omdat ik bijna iedereen kan krijgen, betekent dat niet dat ik ook iedereen wil!
Hier valt weinig tegenin te brengen. Helaas. Vrouwen voelen zich schijnbaar bedreigd door een dame met een leuk koppie. Ik trek me daar niet veel van aan, met de majority hoef ik geen vriendinnen te zijn. Als ze mij als bedreiging zien, dan moeten ze dat lekker zelf weten. TS, heb jij je weleens bedreigd gevoeld door een mooie vrouw?
quote:
- Je wordt nooit enkel op je prestaties beoordeeld. Want je kan natuurlijk onmogelijk mooi én slim zijn, dus heb je een promotie alleen maar te danken aan je snoetje. Vooral mannen zijn geneigd je snel werk uit handen te nemen en in Jip en Janneke taal tegen je te praten, immers gebruik ik al mijn hersencapaciteit om mijn lippen te tuiten.
Dit probleem ligt wel degelijk bij jou. Hoe serieus mensen je nemen is afhankelijk van je eigen opstelling. Natuurlijk moet je, als je mooi bent, iets harder je best doen om serieus genomen te worden (en opletten dat je niet in een bedrijf vol seksisten terecht komt). Maar nogmaals, met een down to earth werkhouding kom je een heel eind. Mensen nemen je eerder serieus als je van jezelf niet lijkt te weten dat je mooi bent.
quote:
- Mannen gedragen zich onmogelijk. Zie ook het bovenstaande stuk. Ze gaan zich ontzettend uitsloven om aandacht van je te krijgen, want een mooie vrouw die geinteresseerd in je is, is de grootste streling van je ego mogelijk.
Nogmaals, down to earth zijn is hierin veel leuker. Waarom geen interesse tonen in iedereen? Ieder mens (man of vrouw) heeft een verhaal en als je daarvoor openstaat, kom je met hele toffe mensen in contact. OK, natuurlijk zit je niet met iedereen op 1 golflengte maar met vriendelijkheid kom je een heel eind. En niet met iemand willen praten omdat hij/zij qua uiterlijk niet aan de standaard voldoet is dom want uiteindelijk ontzeg je jezelf best veel.
quote:
Kom dan van die ivoren toren van je. Komt 'ie weer he? Down to earth zijn, dan durft iedereen je aan te spreken. Bijkomend nadeel is dat de minder aantrekkelijken dan ook ineens ballen tonen, maar die hebben vaak toch meer inhoud. En mannen die zichzelf gods gift to women vinden, daar praat ik persoonlijk liefst helemaal niet mee.
pi_55030087
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:31 schreef milagro het volgende:

[..]

, jij hebt altijd nog je haar, joh, dat je eerst in een knot doet, dan verzucht "hè, het zit niet lekker, oh dat rothaar ook altijd" en dan trek je dat elastiekje, of die haarklem eruit en dan valt dat haar over je bedekte schouders.... wel door blijven klagen, hè, dat het nooooooit zit, en zo, dat het zo dik is, en daarom zo lastig, en dat terwijl je quasi geërgerd door dat vermaledijde haar woelt, en al die dames met hun blonde steile piekhaar groen van jaloezie zich zwijgend zitten te verbijten en de kerels wild van verlangen, jou visualiseren 'bovenop' , met deindende borsten half bedekt door die lange wiilde donkere manen van je "jaa, jaaaaa kom maar schatje, kom maar, doe maar, jaaaaaa...." .... "uh Henk hoe zit het met dat rapport??? " ...... PLOP!!!!!!! ...... "hè, wat? oh.... uhm ja, komt eraan!!!!!!!" om dan eerst effe langs het toilet te gaan, de boel recht te zetten daar benee.
Roar. . Ik ga even euh... koffie halen ofzo.
Oi!
pi_55030171
Mijn piemel heeft last van het arrogante-vrouwen syndroom; zodra er 1tje voor hem staat weigert spontaan elke functie
pi_55030206
Zeik niet mens. Ik spreek je wel later als je eruit ziet als een gnoompje. Kijken of je er dan nog steeds zo over denkt.
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:43:02 #147
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_55030241
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:41 schreef Deceptie het volgende:

[..]

He, dit vind ik nou een normale reactie. De users hier weten niet wie ik ben, enkel dat ik gezegend ben met een leuk snoetje en dat zelf ook wel zie, dus krijg ik meteen allemaal bagger over me uitgestort.
Dat is wel typisch...
DIT is een normale reaktie en mensen die kritiek leveren zijn jaloers...

Als je zelf je OP terugleest, vind je het dan echt zo raar dat mensen zeggen dat je arrogant overkomt?
Het ligt ook aan je uitstraling of mensen je aanspreken of niet, als je ontoegankelijk en afwijzend overkomt, als je open en hartelijk overkomt en een vriendelijk woord klaar hebt, straal je dat uit.

Je moet niet klagen, ben blij dat je mooi bent, en zorg dat je wat toegankelijker wordt.
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
pi_55030323
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:40 schreef Scorpie het volgende:
Mijn piemel heeft last van het arrogante-vrouwen syndroom; zodra er 1tje voor hem staat weigert spontaan elke functie
Maar van arrogantie voel je toch niks, gekkie. . Mond dichtplakken en gaan met je stevige banaan. .

Trouwens, trouwens, TROUWENS!! Vrijdag liep ik met mijn handen (te) vol door de gangen en toen liet ik blijkbaar iets vallen. Ineens hoorde ik achter me: "MUUS, je laat wat vallen." Voor ik kon zien wat er op de grond was beland, was J. (Stats: getrouwd, zeer smakelijk, 2 kinderen, huis van 6 ton met 7 slaapkamers en een fontein) al voor me gebukt. "Alsjeblieft" zei hij en toen liep hij weer door.

Kortom, ik moet wel woest aantrekkelijk zijn.

Jezus, wat een zwaar leven eigenlijk. .
Oi!
pi_55030347
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:46 schreef MUUS het volgende:

[..]

Maar van arrogantie voel je toch niks, gekkie. . Mond dichtplakken en gaan met je stevige banaan. .

Trouwens, trouwens, TROUWENS!! Vrijdag liep ik met mijn handen (te) vol door de gangen en toen liet ik blijkbaar iets vallen. Ineens hoorde ik achter me: "MUUS, je laat wat vallen." Voor ik kon zien wat er op de grond was beland, was J. (Stats: getrouwd, zeer smakelijk, 2 kinderen, huis van 6 ton met 7 slaapkamers en een fontein) al voor me gebukt. "Alsjeblieft" zei hij en toen liep hij weer door.

Open er een topic over
Gr. Gr.
pi_55030355
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:31 schreef milagro het volgende:

[..]

pi_55030357
quote:

[..]

pi_55030371
quote:

[..]

Maar van arrogantie voel je toch niks, gekkie. [afbeelding]. Mond dichtplakken en gaan met je stevige banaan. [afbeelding].

Jezus, wat een zwaar leven eigenlijk. [afbeelding].
Lekker wijf
pi_55030446
Kun je ook iets anders verzinnen om over te praten? Je hebt het alleen maar over je uiterlijk....zit je in het leger?

Trouwens ik denk dat wij vrouwen altijd wel last hebben van mannen en mannen van ons...je maakt het jezelf vooral erg moeilijk. Dat je je er zo druk over maakt....misschien moet je een andere baan zoeken als het tussen jou en je collega's niet goed werkt.
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:51:33 #154
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_55030454
quote:

[..]

Ach, ik weet dat je het als een geintje bedoeld, maar het betekend vaak wel dat hij je leuk vindt. Maar leuk is zo veel omvattend. Ik merk iig bij mijzelf dat het je gewoon een goed gevoel geeft om zoiets kleins 'galant' te doen.
Maar als een vrouw er naar vraagt is het wat mij betreft niet meer galant en spontaan en ga ik recalcitrant doen. Dus als ze het bij de TS nog steeds doen als ze er naar vraagt dan heeft ze wellicht toch een punt
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_55030673
Dus omdat je iets opraapt voor een ander wil je gelijk maar sex met diegene
Kut hey, dan moet ik echt nog een hoop vriendinnen neuken
  dinsdag 4 december 2007 @ 12:02:32 #156
124948 Averon
One of the good guys
pi_55030736
Tja, je uiterlijk/uitstraling heb je nu eenmaal. Kijk de meeste mannen zijn nu eenmaal nogal fysiek/uiterlijk gericht. Dus als ze een mooie vrouw voorbij zien komen dan draaien al die koppen vanzelf mee. Het is alleen erg oppervlakkig om zoveel meer daar in te zoeken dan simpel biologische lust. Mannen kijken graag. Vrouwen zijn niet veel beter, als een man erg aantrekkelijk is 'vechten' die ook om zijn aandacht.

Mooie mensen schijnen volgens onderzoek eerder promotie te krijgen, lagere prijzen te betalen, voorgetrokken worden bij projectvoorstellen, krijgen minder bekeuringen etc.
Mooie mensen worden vaker als dom gezien, hebben meer last van jaloezie en komen minder snel in leidinggevende posities.

Voor- en nadelen.
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
Code, justify, code - Pitr Dubovich
pi_55030738
Zo zeg, dit topic bewijst maar weer eens hoe dramatisch mensen kunnen reageren op schoonheid. De afgunst druipt er hier en daar vanaf.
pi_55030749
quote:

[..]

Zodra ze begint te praten hangt hij al slap, en no way dat hij dan nog enig vorm van leven vertoond totdat desbetreffende persoon weg is gegaan
  dinsdag 4 december 2007 @ 12:07:39 #159
116015 SicSicSics
pi_55030876
quote:
Maar ik: Woest Onaantrekkelijke man, ongetrouwd, geen kinderen, geen huis van 6 ton met 7 kamers en fontein en een kutbaantje als consultant heb het ook niet makkelijk om een geschikte partner te vinden!

Dus eigenlijk is gewoon alles kut!

Maar hoor je mij er over huilen!?! Ik ben mans genoeg om te accepteren dat ik lelijk ben en slecht op de markt lig. TS zou ook vrouws genoeg moeten zijn om haar situatie te accepteren en te omarmen. Anders ben je gewoon een huilie!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 4 december 2007 @ 12:10:53 #160
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_55030958
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 12:02 schreef Twiggy het volgende:
Zo zeg, dit topic bewijst maar weer eens hoe dramatisch mensen kunnen reageren op schoonheid. De afgunst druipt er hier en daar vanaf.
Er wordt op iets heel anders gereageerd dan op schoonheid, namelijk op de herhaalde beweringen van TS dat ze zo'n mooi snoetje heeft en het daar zo moelijk mee heeft omdat alle mannen en vrouwen het daar zo moeilijk mee hebben.
pi_55030984
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 12:02 schreef Twiggy het volgende:
Kijk maar uit, jij bent precies lekker genoeg en arrogant genoeg
  dinsdag 4 december 2007 @ 12:13:01 #162
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_55031012
Ik wil even mededelen dat ik TS helemaal niet ken.
Ik weet niet of ze mooi is.

De reakties die hier gegeven worden, worden neit gegeven nav TS haar uiterlijk(dat zien wij niet) maar door TS haar praat.
Het kan dus niet zo zijn dat mensen die hier op een bepaalde manier reageren (negatief zullen we zeggen) dit doen uit jaloezie om hoe ze eruit ziet.
  dinsdag 4 december 2007 @ 12:14:26 #163
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_55031044
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 12:10 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Er wordt op iets heel anders gereageerd dan op schoonheid, namelijk op de herhaalde beweringen van TS dat ze zo'n mooi snoetje heeft en het daar zo moelijk mee heeft omdat alle mannen en vrouwen het daar zo moeilijk mee hebben.
Hee, je dacht hetzelfde als ik!
pi_55031205
Misschien is TS wel een vent.

Zelfs de knapste meisjes/vrouwen hebben meestal nog wel een aantal punten bij zichzelf te benoemen die ze niet mooi vinden. Vrouwen zijn niet snel tevreden over hun uiterlijk, in tegenstelling tot mannen.
  dinsdag 4 december 2007 @ 12:26:33 #165
116015 SicSicSics
pi_55031262
De titel is misschien ietwat dramatisch gekozen, maar helaas wel waar. Ik heb getwijfeld of ik dit allemaal neer zou pennen, maar ik weet zeker dat er mannen zijn die dit herkennen.

Uiteraard ben ik niet blij met het feit dat ik stink, maar er kleven meer nadelen aan dan mensen durven te bedenken.

- Valse bescheidenheid. In dit land mag je niet zeggen dat je vindt dat je stinkt, dat stuit ons Calvinisten tegen de borst. Maar waarom zou ik ontkennen hoe ik er ruik? Als ik mijn neus ophaal, ruik ik toch echt een stinkende kerel. Ik heb jarenlang met kaas gewerkt ophoog niveau, acht van die tien mensen is alleen nog maar in staat tot het grijpen naar de neus als ze mij ruiken, ik stink gewoon. Maar als je zegt dat je tevreden bent met je geur, dan ben je opeens arrogant!
Daar staat tegenover dat als je dan valse bescheidenheid tentoonstelt (welnee, ik vind mezelf normaal ruiken) is niemand het met je eens.

- Vrouwen haten je. Ik gok uit pure afgunst en omdat ik hun parfum verpest, maar alleen omdat ik bijna iedereen weg kan jagen, betekent dat niet dat ik dat ook wil! En zeker geen mooie vrouw die topics opent over hoe mooi ze wel niet is. Omdat ik een leuk vreemd geurtje heb, moet ik wel een viezerik zijn. Emancipatie zal ook nooit een succes worden, omdat mannen en vrouwen simpelweg niet gelijk zijn (maar die regel slaat nergens op in dit topic).

- Je wordt nooit enkel op je prestaties beoordeeld. Want je kan natuurlijk onmogelijk stinken én slim zijn, dus heb je een promotie alleen maar te danken aan het feit dat je baas je niet meer op de afdeling wilde hebben. Daarnaast zijn stinkende mannen altijd vies, want die loonsverhoging kan je alleen maar verdiend hebben door die douche die je nooit neemt. . Vooral mannen zijn geneigd je snel werk uit handen te nemen en in Jip en Janneke taal tegen je te praten, immers ben ik dan eerder klaar met mijn werk en mag ik weer naar huis .

- Mannen gedragen zich onmogelijk. Zie ook het bovenstaande stuk. Ze gaan zich ontzettend uitsloven om je weg te krijgen, want stinkende mannen op je afdeling, is de reinste inbreuk op het collectieve ego. Collega's halen 80 keer per dag koffie voor je, willen je helpen met je projecten en bieden aan je douche thuis te repareren / je varkens te wassen / je geurvreters te komen ophangen etc. als je een gesprek hebt met iemand over bovengenoemde zaken. De vrouwelijke collegae zien dit natuurlijk en worden weer groen en geel van jaloezie. Ze behandelen je als stront, terwijl ik alleen maar opmerk dat m'n douche kuren heeft en de heren meteen over elkaar heen buitelen om me te kunnen "redden"!

- Vind maar een leuke vrouw. Het grootste gedeelte durft je niet aan te spreken, omdat ze liever zo ver mogelijk uit je buurt blijven. De vrouwen die je wel durven aan te spreken, lopen met een wasknijper op hun neus of zijn zo dik dat de vetkwabben voor hun neus hangen. En nee, vertellen dat je bereid bent je douche voor mij te verlaten is géén compliment.

Zo. Nu zullen er ongetwijfeld eerst een aantal reacties volgen die mij een ongelovelijke troll noemen, en ik hoop niet dat er enkele mensen zijn die mijn verhaal herkennen.

Lekker uitwisselbaar dit verhaal!
Fine, fuck you then!
pi_55031277
TS staat zich er op voor mooi te zijn. Waarom daar over liegen, dus zal wel waar zijn.
TS, jij ziet jouw uiterlijk en hoe jouw omgeving er mee om gaat als een probleem.
Echter, het probleem zit hem alleen niet in jouw uiterlijk en hoe jouw omgeving er mee om gaat, maar hoe jij er zelf mee omgaat.

Je bent je bewust van schoonheid, waar op zich helemaal niets op tegen is. Er is alleen een verschil in de houding "ik ben zeker niet onaantrekkelijk en hier ben ik blij mee dat ik dit geluk heb gehad" en tussen "i'm a f*cking hot chick and you KNOW it baby!!". Naar mijn idee neig jij meer naar dat laatste en dat merken mensen. Of je het nou wil of niet; door de constante bevestiging van je omgeving dat je er goed uit ziet en de plaatsing door mannen van jou op een voetstuk, dag in dag uit, ga je er zelf nog in geloven ook (in die plaats op dat voetstuk).

Iemand uitmaken voor "jaloerse lelijkerd" nadat hij jou heeft geflamed, onthult hoeveel waarde jij stiekem WEL hecht aan je uiterlijk. Het probleem is gewoon dat jij jezelf altijd onderbewust op een ander 'level' plaatst dan andere vrouwen, omdat jij je zo ontzettend bewust bent van het verschil. Is waarschijnlijk gekomen door die overkill aan aandacht, maar ik durf er geld om te wedden dat je dit vrij vaak uitbuit als het jou uitkomt. En nee hiermee zeg ik niet dat je jouw weg omhoog geneukt hebt, maar meer in de kleine dingetjes.

Volgens mij moet je zelf gewoon sympathieker worden, want zo kom je iig hier absoluut niet over. In dat opzicht vind ik het ook niet vreemd dat het moeilijk is om aan een leuke man te komen, want die wil uiteindelijk ook gewoon een lieve vrouw.
"Het is een bedreiging voor onze cultuur om geluk te reduceren tot aangename ervaringen" - Joep Dohmen
pi_55031436
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 12:10 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dat is toch hetzelfde? TS vertelt over wat ze in d'r leven meemaakt als gevolg van d'r schoonheid en de helft van de replies zijn van mensen die daarvan over de flos gaan.
Ik ben geen fotomodel maar heb een leuk genoeg snoetje om haar ervaringen te kunnen beamen. Bij mannen werkt het trouwens ook zo, ik had tot voor kort een relatie een model en hij ervaarde exact hetzelfde. Veel (onzekere) mensen hebben een enorme atitude als ze in de buurt van mooie mensen zijn en dat is niet echt leuk.
pi_55031553
En dat zeg je dan zonder een FoBo

Owja Twiggy, ik heb foto`s van je gezien, zo knap ben je nou ook weer niet hoor
Zeker niet "knap genoeg" om jezelf te identificeren met de TS, tenzij je wereldbeeld FUBAR is.

[ Bericht 42% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2007 12:40:14 ]
pi_55031559
och gut wat een taboe!
pi_55031575
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 12:34 schreef Twiggy het volgende:

[..]

Dat is toch hetzelfde? TS vertelt over wat ze in d'r leven meemaakt als gevolg van d'r schoonheid en de helft van de replies zijn van mensen die daarvan over de flos gaan.
Ik ben geen fotomodel maar heb een leuk genoeg snoetje om haar ervaringen te kunnen beamen. Bij mannen werkt het trouwens ook zo, ik had tot voor kort een relatie een model en hij ervaarde exact hetzelfde. Veel (onzekere) mensen hebben een enorme atitude als ze in de buurt van mooie mensen zijn en dat is niet echt leuk.
Nou, nou. Misschien heb je zelf wel een attitude en blijven mensen daardoor uit de buurt. En dan bestempel je ze nu als onzeker.
Zelf ben ik ook verre van lelijk maar heb in het dagelijks leven eigenlijk geen last van wat jullie ervaren. Ik ben verder niet zo bezig met m'n uiterlijk ofzo en wat mensen ervan vinden maar leid gewoon m'n dagelijkse leventje. Doe maar normaal, doe je al gek genoeg.
Ik heb liever dat mensen me oordelen om hoe ik ben ipv hoe ik eruit zie. En heb het gevoel dat mensen in het algemeen niet snel worden afgeschrikt door een mooi uiterlijk, misschien eerder door de 'air' die sommige mensen daardoor om zich heen hebben?
Liever een mooi persoon die lacht en vrolijk is dan een mooierd die zich ergert en boos kijkt omdat ze denkt dat iedereen alleen naar haar uiterlijk kijkt.
pi_55031595
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 12:39 schreef Scorpie het volgende:

Zeker niet "knap genoeg" om jezelf te identificeren met de TS, tenzij je wereldbeeld FUBAR is.
Allebei de dames in dit topic die beweren dat ze knap zijn hebben geen fobo
Gr. Gr.
pi_55031613
Is 'snoetje' het nieuwste hippe woord?

Ik weiger een snoetje te hebben.
Oi!
  dinsdag 4 december 2007 @ 12:43:09 #173
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_55031639
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 12:14 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

Hee, je dacht hetzelfde als ik!
Lijd jij daar nou ook zo onder, dat je zo pienter bent?
pi_55031665
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 12:41 schreef MUUS het volgende:

Maar je hebt wel een mooi toetje!
pi_55031691
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 12:39 schreef Scorpie het volgende:

Maar lieverd, dat zal mij toch een worst wezen?
Ik deel mijn ervaringen, of jij mij knap vindt of niet doet er helemaal niet toe.
Bovendien beweer ik dat nergens dus wat is nou eigenlijk het probleem?
pi_55031694
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 12:41 schreef MUUS het volgende:

ik weiger mee
  dinsdag 4 december 2007 @ 12:46:31 #177
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_55031718
Je vind jezelf ohzo knap, maar je hebt blijkbaar niet de geestelijke baggage om er mee om te gaan, dus ben je iig niet echt een totaalplaatje .

Een mooie, slimme meid heeft geen last van jaloerse vrouwen en kwijlende mannen maar die weet zich bij beide groepen zo te presenteren dat ze geen moeite met dr hebben. En serieus genomen worden (whehe) ligt echt niet aan je uiterlijk maar aan wat er uit je mond komt.

En verder loop je te zeuren, maar goed .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_55031760
Ik herken het probleem. Ziet een vrouw er ook maar een beetje leuk uit (dus vrouwelijk en verzorgd), wordt ze standaard onderschat. Je hoeft er niet eens een modellen uiterlijk voor te hebben.

Ik maak mezelf er ook wel eens schuldig aan . Zo van: 'Studeer jij elektrotechniek , dat is echt niet aan je te zien'.
  dinsdag 4 december 2007 @ 12:48:27 #179
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_55031782
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 12:34 schreef Twiggy het volgende:

[..]

Dat is niet hetzelfde, niemand die hier reageert, reageert op de schoonheid van TS, simpelweg omdat ze die niet kennen, ze reageren op de manier van praten en reageren van TS en die spreekt mensen kennelijk niet aan.

Ik ben absoluut niet onzeker, niet bang dat iemand mijn vriend "af zal pakken" en het kan me weinig schelen als iemand mooi is, ik weet wat ik waard ben en daar brengt een knappe toet geen verandering in.
Wat me wel opvalt(mijn stiefzusje is model) is dat mooie vrouwen niet altijd even vriendelijk zijn.
Het zou best kunnen dat dit komt omdat ze vaak negatief benaderd zijn door andere vrouwen, of misschien omdat ze regelmatig ervaring hebben gehad met mannen die dachten dat ze dom of gemakkelijk waren.
Kan best en ik kan me ook voorstellen dat je daardoor een meer gesloten of een arrogante uitstraling hebt/krijgt.
Maar dan komt het OOK door die uitstraling en niet alleen door het uiterlijk.

Ik heb een heel aardige,intelligente maar niet zo knappe jongen(nou ja, zag er best okee uit, maar hij was een stuk kleiner) mijn stiefzusje zien benaderen en ze deed gewoon net of ze hem niet zag...En het maar raar vinden dat mensen je arrogant noemen

Verder IS ze niet arrogant, niet dom, wel aardig en je kunt heel erg met haar lachen, maar dat weten de mensen die zien dat zij zich afkeert van iemand zonder een woord te zeggen niet...
pi_55031787
Je bent een uur te laat HW
  dinsdag 4 december 2007 @ 12:49:34 #181
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_55031811
TS kan er gewoon niet mee omgaan.

Slotje
Huilen dan.
pi_55031819
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 12:47 schreef Deliah het volgende:
Ik herken het probleem. Ziet een vrouw er ook maar een beetje leuk uit (dus vrouwelijk en verzorgd), wordt ze standaard onderschat. Je hoeft er niet eens een modellen uiterlijk voor te hebben.
Thank you, dat was mijn punt.
  dinsdag 4 december 2007 @ 12:50:08 #183
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_55031829
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 12:43 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Lijd jij daar nou ook zo onder, dat je zo pienter bent?
o ja, heel erg.
Ik kan bijna niet meer normaal over de gang lopen.

Zullen we een topic openen?
  dinsdag 4 december 2007 @ 12:50:12 #184
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_55031831
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 12:48 schreef NED het volgende:
Je bent een uur te laat HW
geeft niet, ik had niets te doen .

Stom gezeik om niets zeg. Alsof een beetje kerel opeens geen woord meer kan uitbrengen bij een mooie meid. Ja, de kanslozen en introverte kereltjes misschien.

Ik beweer niet dat het me niets doet hoor, ik kijk graag, maar als ik aanleiding of gelegenheid heb kan je best wel normaal mee praten vaak ook .
Get woke, go broke!
pi_55031949
Ik zou zelfs durven stellen dat wij mannen onderschat worden; net alsof elke "lekkere" vrouw onze mogelijkheid tot nadenken tot niets reduceert
Kom op zeg,
  dinsdag 4 december 2007 @ 12:58:58 #186
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_55032000
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 12:50 schreef HeatWave het volgende:

[..]

geeft niet, ik had niets te doen .

Stom gezeik om niets zeg. Alsof een beetje kerel opeens geen woord meer kan uitbrengen bij een mooie meid. Ja, de kanslozen en introverte kereltjes misschien.
Je zou verbaast zijn. Een hoop plekken waar je met een mooie vrouw binnenloopt en vol zitten met gasten valt het me op dat gesprekken verstommen voor een paar seconden
  dinsdag 4 december 2007 @ 13:03:03 #187
107521 Furia
snoopy weer
pi_55032120
Na reactie 34 ben ik gestopt met lezen, maar TS vraagt hier toch niet om bevestiging dat ze knap is? Hoeft ze dus ook geen foto te laten zien. Daarnaast is haar verhaal best wel herkenbaar. Als je weet dat je mooi bent (in plaats van "als je weet dat je er niet slecht uitziet" *zucht*), dan moet je dat maar vooral niet zeggen, want voor je t weet ben je een arrogante kutsnol.

Uiteraard ben ik zelf ook prachtig en ik ga echt niet zeggen dat dat niet zo is, want er is geen mens op aarde waar ik mee zou willen ruilen. Zelfs als TS voor objectieve begrippen zo lelijk als de nacht was, dan zouden wij nog trots op haar moeten zijn vanwege haar tevredenheid met zichzelf.

Vaak zijn trouwens de attention-whore types pas strontvervelend, "oh, ik ben niet zo bijzonder he" en dan 30 foto's plaatsen en geilen op de reacties Ik noem maar even geen namen.
  dinsdag 4 december 2007 @ 13:03:04 #188
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_55032121
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 12:57 schreef Scorpie het volgende:
Ik zou zelfs durven stellen dat wij mannen onderschat worden; net alsof elke "lekkere" vrouw onze mogelijkheid tot nadenken tot niets reduceert
Kom op zeg,

Huilen dan.
  dinsdag 4 december 2007 @ 13:09:35 #189
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_55032323
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 13:03 schreef Furia het volgende:
Na reactie 34 ben ik gestopt met lezen, maar TS vraagt hier toch niet om bevestiging dat ze knap is? Hoeft ze dus ook geen foto te laten zien. Daarnaast is haar verhaal best wel herkenbaar. Als je weet dat je mooi bent (in plaats van "als je weet dat je er niet slecht uitziet" *zucht*), dan moet je dat maar vooral niet zeggen, want voor je t weet ben je een arrogante kutsnol.

Uiteraard ben ik zelf ook prachtig en ik ga echt niet zeggen dat dat niet zo is, want er is geen mens op aarde waar ik mee zou willen ruilen. Zelfs als TS voor objectieve begrippen zo lelijk als de nacht was, dan zouden wij nog trots op haar moeten zijn vanwege haar tevredenheid met zichzelf.

Ik ben echter wel nieuwsgierig Ik zou graag willen kijken of ik net als de TS vind dat ze mooi is. Maar niemand is verplicht tot het posten van een foto natuurlijk
  dinsdag 4 december 2007 @ 13:17:33 #190
51443 JaZekerZ
..prepare to flash
pi_55032554
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 12:57 schreef Scorpie het volgende:
Kom op zeg,
Hier ben ik het iig zeker mee eens.. maar dat terzijde

Voor de rest wel een interessant topique, TS.
Ik denk dat de oplossing bij jezelf ligt. Je kunt namelijk gerust lak hebben aan hoe anderen denken over je en tegen je doen. Ik heb het idee dat je je gedrag nogal afstemt op hoe anderen reageren. Je kunt beter proberen jezelf te zijn ipv op allerlei mogelijke manieren het gedrag van mensen te koppen met je uiterlijk. Vraag jezelf eens af: waarom trek je dit gedrag van anderen zo aan? Voor iemand die dan op zo'n manier 'universeel-lekker' is zoals je schetst, vind ik dat je relatief behoorlijk onzeker overkomt.. Dus misschien heb je iets aan m'n goedbedoeld advies
  dinsdag 4 december 2007 @ 13:20:12 #191
68988 Lexjuuuh
Sarcast pur sang
pi_55032645
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:06 schreef RM-rf het volgende:
Overigens, mannen vinden een mooie vrouw die zeer zelfverzekerd is, van zichzelf weet dat ze knap is en dat laat merken bijna altijd hardstikke leuk ... Op één voorwaarde; En dat is dat ze dan wel moeten denken zelf een kans te maken bij zo'n vrouw, zelfs als dat maar een hypothetische kans is (omdat ze een relatie hébben... iedere man zal echter altijd inschatten of hij bij zo'n vrouw een kans heeft).

Zodra mannen een vrouw buiten hun 'League' vinden is het oordeel 'hoerrrr' al snel gemaakt en kan het oordeel snel negatief worden, zolang ze denken wél een kans te hebben, is het oordeel positief..
de truc is dan altijd mannen het idee te geven dat ze een kans te maken, wat echter als risico oplevert dat je ook zo potentiele 'stalkers' creeeren kan.

Voor vrouwen is het precies andersom, die zullen zo'n vrouw positief vinden zolang ze maar van zichzelf denken 'beter' te zijn en zich niet 'bedreigd' voelen..
Dat is een pure concurentie-drang.
Well spoken !

OT: ik weet niet zo goed wat ik van TS moet vinden...tot nu toe een verwaand stuk vreten eigenlijk.
"Chaos is het woord voor een orde die we niet begrijpen"
pi_55032831
Het meest nare hieraan lijkt me de moeilijkheid van het vinden van een partner.
Bepaalde leuke mannen komen niet naar je toe omdat ze geintimideerd zijn en aan de andere kant komt al het gajes achter je aan; van die kerels die een trofee zoeken, etc.
  dinsdag 4 december 2007 @ 13:32:59 #193
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_55032963
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 13:27 schreef cinnamongirl het volgende:
Bepaalde leuke mannen komen niet naar je toe omdat ze geintimideerd zijn en aan de andere kant komt al het gajes achter je aan; van die kerels die een trofee zoeken, etc.
Ik heb zelf eigenlijk de indruk dat mannen zichzelf niet snel te lelijk vinden voor een vrouw, of geintimideerd raken, eigenlijk. Ik zie regelmatig mannen in de kroeg behoorlijk uit hun league proberen te versieren
  dinsdag 4 december 2007 @ 13:33:01 #194
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_55032964
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 13:27 schreef cinnamongirl het volgende:
Beetje onzin. Een normale mooie intelligente vrouw zal echt geen moeite hebben om een normale intelligente vent te vinden die aan haar uiterlijke eisen voldoet.

Alleen willen ze vaak de "spannende" types, de ruige ventjes. En laten die types nou niet echt het voorbeeld van de trouwe hond zijn .

En tegen de tijd dat ze er achterkomen dat dat ook niet alles is is de uiterlijke schoonheid allang vervaagd en dan hebben ze niet de geestelijke bagage om er mee om te gaan en zijn ze voor de "normale" man niet meer interessant.

Vrouwen moeten gewoon eens niet zo zeiken over dit soort dingen, het is geen probleem, je maakt er een probleem van!
Get woke, go broke!
pi_55033149
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 13:32 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik heb zelf eigenlijk de indruk dat mannen zichzelf niet snel te lelijk vinden voor een vrouw, of geintimideerd raken, eigenlijk. Ik zie regelmatig mannen in de kroeg behoorlijk uit hun league proberen te versieren
altijd eigenlijk

lelijke dwerg "hey, wil je dansen?"
Sneeuwwitje "nee, dank je "
lelijke dwerg "kapsoneskut"
  dinsdag 4 december 2007 @ 13:42:05 #196
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_55033262
Ach ja, wat is league? Een mooi dom meisje zou meer hebben aan een niet zo knap maar wel slim vriendje natuurlijk. En als je 16 bent boeit dat niet, maar later speelt het meer en meer een rol lijkt het wel .

Maar goed, het oog wil ook wat en dan zoek je toch gewoon nog even verder? Zo moeilijk is het hele "versieren" en daten niet hoor..
Get woke, go broke!
  dinsdag 4 december 2007 @ 13:44:36 #197
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_55033347
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 13:42 schreef HeatWave het volgende:
Ach ja, wat is league? Een mooi dom meisje zou meer hebben aan een niet zo knap maar wel slim vriendje natuurlijk. En als je 16 bent boeit dat niet, maar later speelt het meer en meer een rol lijkt het wel .

Maar goed, het oog wil ook wat en dan zoek je toch gewoon nog even verder? Zo moeilijk is het hele "versieren" en daten niet hoor..
Een mooi dom meisje kan toch ook een mooie slimme jongen proberen te scoren in dat geval
pi_55033349
Ik had eigenlijk niet eens zin om te reageren maar ik moet toch even kwijt dat ik TS een ontzettende aansteller vindt die schreeuwt om aandacht en dan met van die wannabe "psychologische" gestudeerde reacties reageerd. Een klassiek geval van aandachtstoornis. Huppelkut.
a dirty mind is a joy forever
Forum admin Jump: webicon weggehaald wegens veiligheidswaarschuwing.
  dinsdag 4 december 2007 @ 13:45:44 #199
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_55033391
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 13:44 schreef Ripley het volgende:

[..]

Een mooi dom meisje kan toch ook een mooie slimme jongen proberen te scoren in dat geval
Tuurlijk, dat kan net zo goed. Maar TS jankt dat die nooit met dr "durven" praten ofzo. nee, die kijkt waarschijnlijk wel beter uit na 2 woorden uit dr janksmoel .
Get woke, go broke!
pi_55033393
Al heeft een vrouw nog zo en mooi gezicht en een prachtig lichaam, als ze een tering karakter heeft, is het voor mij gewoon een tering wijf. (Even op zijn holland gezegd.)
Dat soort vrouwen krijgt van mij weinig tot geen aandacht.

Echter wanneer een vrouw een lief karakter heeft, kan ze op mijn aandacht rekenen.
Het is natuurlijk mooi meegenomen, als ze er ook leuk uit ziet, daar ben ik eerlijk in, maar het innerlijke is voor mij nog steeds het belangrijkste.

Maar TS, als ik je openingspost nog eens goed door lees, dan denk ik maar één ding: Over het paard getild !

Maar ja, je bent nog jong, dus je moet nog veel leren.

Ik zeg altijd maar zo, "Beauty is in the eye of the beholder."
pi_55033401
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 13:33 schreef HeatWave het volgende:

Vrouwen moeten gewoon eens niet zo zeiken over dit soort dingen, het is geen probleem, je maakt er een probleem van!
Universeel toepasbaar op vrijwel alle typische vrouwenproblemen.

Vrouwen denken gewoon teveel na over dit soort dingen,...

Wees godvergeten blij dat iemand je ziet staan. Leuk zo'n knap koppie, maar het neukt niet anders! Er zijn wel meer knappe koppies.
Verbaal terrorist
pi_55033422
1: ik begrijp je punt, al die dingen kan ik me wel in verplaatsen!

MAAR

2. Ik denk dat je jezelf tóch wel op een bepaald voetstuk plaatst, ook op je werk!? Anders zouden de vrouwen die je kennen op je werk écht niet zo reageren, lijkt mij...

Ik ken ook meiden die mooi zijn op mijn werk, maar die gaan ook gewoon goed en vooral leuk om met 'minder mooie' vrouwen... als je laat zien dat je gewoon normaal bent en normaal kletst en 'gewoon' leuk/spontaan bent vinden die vrouwen het echt niet erg hoor..... Maar wanneer je je op een bepaalde manier opstelt en daardoor misschien ook geniet van al die aandacht van de mannen, tja... dan kijken die vrouwen je met en scheef oog aan. Nogmaals; als je een normale verhouding hebt met je vrouwelijke collega's kan je zelfs samen lachen om al die (kansloze) mannen Maar waarschijnlijk is er dus een afstand tussen jouw en die andere collega's, waardoor ze je met een scheef oog aankijken! Ga ook eens met een wat minder mooie dame praten. Je zegt zelf dat je een mooie vriendin hebt. Ik weet zeker dat veel andere vriendinnen van je ook mooi zijn, dat 'soort' zoekt elkaar op. Netzoals in een klas alle nerdjes ook bij elkaar zitten. Maar wanneer een mooie dame eens 'normaal' met zo'n 'nerdje' zou gaan praten, ziet iedereen ook van: 'ow die dame voelt zich niet te goed/mooi voor zo'n nerd'.

Verder tja; wees eens blij. Mooie mensen hebben meer succes, vinden makkelijker een baan, hebben meer vrienden, zijn zelfverzekerder, hoeven zich (logisch) niet druk te maken om uiterlijk Bij jouw is het misschien extreem, maar toch....er zijn ook mensen met een verbrand gezicht. Dát is pas erg en extreem 'negatief'! Je moet je naar mijn inziens je er niet zo druk om maken maar er gewoon wat om lachen! Ik snap dat het vervelend is als mensen je nakijken op straat, bouwvakkers die naar je fluiten, kansloze mensen die je proberen te versieren. Maarja, shit happens. Beter dat ze je op zo'n manier aankijken dan mensen die er juist NIET uitzien, raar lopen etc. Die hebben het zelfde probleem: alleen op een andere manier. Denk daar anders eens overna!?
Haleloeja
  dinsdag 4 december 2007 @ 13:48:23 #203
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_55033464
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 13:46 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

Universeel toepasbaar op vrijwel alle typische vrouwenproblemen.

Vrouwen denken gewoon teveel na over dit soort dingen,...

Wees godvergeten blij dat iemand je ziet staan. Leuk zo'n knap koppie, maar het neukt niet anders.
als ik R&P zo lees kunnen mannen er ook wat van hoor. Al die topics over de friendzone, want de reden dat ze nog geen vriendin hebben is dat vrouwen alleen klootzakken willen Net een beetje als TS - altijd de reden buiten jezelf neerleggen
pi_55033472
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:45 schreef Deceptie het volgende:

[..]

Dat zijn ze ook! Vinden ze zelf dan he.
Hoe ben jij daar mee omgegaan destijds?
Mnja, zij kon er wel mee omgaan want zij was het wel gewoon.
Maar het is gewoon niet leuk als je met zen tweeën in een discotheek staat dat er dan gewoon stuk of 5 onnozele kerels haar te drinken komen brengen terwijl jij eventjes daarvoor nog met haar hebt gekust ofzo...
Is dan ook wel eens gebeurd dat de persoon in kwestie zen drinken in zen gezicht kreeg of dat ze het drinkte aanpakte en op zen voeten leegkapte

maargoed, leuk is het gewoon niet
Garfield!!!!!
  dinsdag 4 december 2007 @ 13:50:59 #205
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_55033535
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 13:48 schreef Ripley het volgende:

[..]

als ik R&P zo lees kunnen mannen er ook wat van hoor. Al die topics over de friendzone, want de reden dat ze nog geen vriendin hebben is dat vrouwen alleen klootzakken willen Net een beetje als TS - altijd de reden buiten jezelf neerleggen
Mannen moeten OOK niet zo jannken, niemand moet zo janken .

Men doet altijd alsof het iets nieuws, unieks en bijzonders is. Je bent mens en je wil neuken. Het liefst met een zo lekker mogelijk persoon. Nou, regel dat dan en als het niet lukt probeer je het nog een keer.

En tussendoor pak je gewoon alles wat er net onder zit om je frustraties op te uiten .

En op een gegeven moment klikt het en is alles ok.

Win-win situatie .
Get woke, go broke!
pi_55033613
quote:

[..]

Op 1 of andere manier lopen hier hier veel jankzakken en huilies van mannen op fok! rond. Wellicht is het toch een beetje de nerd-status van velen. Deze 'sorry excuses for men' leggen inderdaad de reden buiten zichzelf neer.

In de 'echte' wereld komen echter vrouwen vaak met dit soort cirkelredeneringen, drogredeneringen en 'ow wat ben ik zielig'- verhalen. Gelukkig is er ook in de 'echte' wereld een ruime hoeveelheid aan slappe hap onder de mannen om dit in stand te houden.

@TS: Jezus je bent knap, ik ook ... en dan? Wat erg zeg dat veel mensen mij en jou aantrekkelijk vinden. Wat een straf! Je hebt keus, wat piep je nou? Er zijn zat lelijke mensen op wie geen hond valt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Verloren_onschuld op 04-12-2007 14:03:05 ]
Verbaal terrorist
  dinsdag 4 december 2007 @ 13:58:53 #207
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_55033758
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 13:53 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

Op 1 of andere manier lopen hier hier veel jankzakken en huilies van mannen op fok! rond. Wellicht is het toch een beetje de nerd-status van velen. Deze 'sorry excuses for men' leggen inderdaad de reden buiten zichzelf neer.

In de 'echte' wereld komen echter vrouwen vaak met dit soort cirkelredeneringen, drogredeneringen en 'ow wat ben ik zielig'- verhalen. Gelukkig is er ook in de 'echte' wereld een ruime hoeveelheid aan slappe hap onder de mannen om dit in stand te houden.

Jezus je bent knap, ik ook ... en dan? Wat erg zeg dat veel mensen mij en jou aantrekkelijk vinden. Wat een straf! Je hebt keus, wat piep je nou? Er zijn zat lelijke mensen op wie geen hond valt.
Ik neem aan dat dat laatste deel voor de TS bestemd is?
pi_55033769
quote:

[..]

Klopt. Dat zijn dan ook zeikers en geen echte mannen. Mannen praten niet over hun gevoelens. 14.gif
  dinsdag 4 december 2007 @ 14:01:02 #209
163382 Inekris
Keeper of The Kangal
pi_55033814
Als TS geen foto plaatst is dat haar keus. Hoewel begrijpelijk, gezien het onderwerp en de OP, is vragen erom kansloos.

De discussie of TS een kloon is, is ook begrijpelijk, maar even niet hier.

@Ripley, persoonlijk vindt ik mensen uitmaken voor hoer wel bashen.

[ Bericht 69% gewijzigd door Inekris op 04-12-2007 15:29:46 ]
Op donderdag 17 januari 2008 15:49 schreef Burdie het volgende: Je bent in elk geval niet zo'n ingelikt en opgeschoten pubertje die wel even de wijsneus uit gaat hangen
pi_55036460
En weer open. NED, hou 's op met je gefrustreerde gescheld .

Lief en braaf zijn allemaal, voor je het weet dringt Sinterklaas bij je naar binnen omdat je mensen op internet hebt uitgescholden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2007 15:47:07 ]
pi_55036577
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 15:44 schreef clumsy_clown het volgende:

Lief en braaf zijn allemaal, voor je het weet dringt Sinterklaas bij je naar binnen omdat je mensen op internet hebt uitgescholden.

wel ja, jij dicht de goedheiligman zomaar even potentiele verkrachting toe
  dinsdag 4 december 2007 @ 15:51:13 #212
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_55036618
het is niet voor niets de goedgeiligman .

Anyway, we're back, carry on, nothing to see here .
Get woke, go broke!
  dinsdag 4 december 2007 @ 15:51:13 #213
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_55036620
wat is er nou weer mis met vloekende mooie vrouwen?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  dinsdag 4 december 2007 @ 15:51:20 #214
198428 shifty83
Nee, en jij bent wel perfect?
pi_55036624
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 13:59 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Klopt. Dat zijn dan ook zeikers en geen echte mannen. Mannen praten niet over hun gevoelens. 14.gif
Moet jij een proberen een lange relatie te onderhouden met een vrouw, zonder over je eigen gevoelens te praten... ze eisen het gewoon, of heb ik daar alleen last van
pi_55036687
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 15:49 schreef milagro het volgende:

[..]

wel ja, jij dicht de goedheiligman zomaar even potentiele verkrachting toe
Wat een verwildering weer. Waar gaat het heen met de maatschappij
  dinsdag 4 december 2007 @ 15:58:35 #216
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_55036800
Mooie vrouwen met een naar karakter zijn overigens strontvervelend. En die mogen van mij hun eigen computer fiksen.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
  dinsdag 4 december 2007 @ 15:59:23 #217
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_55036819
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 14:01 schreef Inekris het volgende:

@Ripley, persoonlijk vindt ik mensen uitmaken voor hoer wel bashen.
Aandachtshoer is even een andere nuance dan hoer, dear
pi_55036834
zeg, ik ga niet dat hele topic doorneuzen hoor maar staat er al ergens een foto? Ik bedoel, ik wil graag weten waar ik het over heb...

toch?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_55036886
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 15:51 schreef shifty83 het volgende:

[..]

Moet jij een proberen een lange relatie te onderhouden met een vrouw, zonder over je eigen gevoelens te praten... ze eisen het gewoon, of heb ik daar alleen last van
Rucksichtslos neerslaan!
Verbaal terrorist
  dinsdag 4 december 2007 @ 16:02:24 #220
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_55036888
tvp ...
aan de reacties leeswaardig
nu geen tijd voor zo'n lap tekst
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_55036910
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 15:44 schreef clumsy_clown het volgende:

Jeetje zeg, is sinds de laatste upgrade Fok ineens een plek geworden waar je elkander niet meer voor rotte vis mag uitmaken ofzo?

Er worden overal berichten van mij wegge-edit, forumbreed. Terwijl ik toch echt niet anders reageer dan voorheen hoor

Is dat nieuw beleid ofzo?
pi_55036946
Is ook een boek over, Het recht van de mooiste, van Nancy Etcoff
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  dinsdag 4 december 2007 @ 16:07:16 #223
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_55037002
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 16:05 schreef Scandalous het volgende:
Is ook een boek over, Het recht van de mooiste, van Nancy Etcoff
http://www.jeanne-doomen.net/volkskrant/schoonheid.html

Dat lijkt precies de tegenovergestelde conclusie te trekken als ik dit zo lees. Klopt dat? Heb jij het gelezen?
pi_55037098
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 16:07 schreef Ripley het volgende:

[..]

http://www.jeanne-doomen.net/volkskrant/schoonheid.html

Dat lijkt precies de tegenovergestelde conclusie te trekken als ik dit zo lees. Klopt dat? Heb jij het gelezen?
Heb het gelezen ja en het legt eigenlijk uit hoe iedereen -onbewust- mensen met een mooi uiterlijk anders behandelen. Is best interessant
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  dinsdag 4 december 2007 @ 16:15:44 #225
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_55037205
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 16:11 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Heb het gelezen ja en het legt eigenlijk uit hoe iedereen -onbewust- mensen met een mooi uiterlijk anders behandelen. Is best interessant
En geldt dat niet voor ongeveer elke groep?

Buitenlanders
Lelijke mensen
Kleine mannen
Lange vrouwen
Nerds (of wat je onder die categorie schaart als je iemand ziet)
domme mensen
dikke mensen

Enzenzenz...
pi_55037248
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 16:15 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

En geldt dat niet voor ongeveer elke groep?

Buitenlanders
Lelijke mensen
Kleine mannen
Lange vrouwen
Nerds (of wat je onder die categorie schaart als je iemand ziet)
domme mensen
dikke mensen

Enzenzenz...
Ja, daar gaat het juist ook over, 'de wetenschap van mooi en lelijk'.
pi_55037281
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 16:11 schreef Scandalous het volgende:

[..]

je moet maar zo denken, mooie Scandalous, beter anders behandeld worden omdat je zo mooi bent, dan omdat je lelijk bent, een nare huidaandoening hebt, dik bent, een duidelijk zichtbare handicap hebt.

schoonheid als probleem is gewoon een luxe probleem, of je bent dodelijk onzeker over je mentale bagage en dan is dát dus je probleem, niet je overmatig mooie uiterlijk.
pi_55037331
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 16:18 schreef milagro het volgende:
je moet maar zo denken, mooie Scandalous, beter anders behandeld worden omdat je zo mooi bent, dan omdat je lelijk bent, een nare huidaandoening hebt, dik bent, een duidelijk zichtbare handicap hebt.

schoonheid als probleem is gewoon een luxe probleem, of je bent dodelijk onzeker over je mentale bagage en dan is dát dus je probleem, niet je overmatig mooie uiterlijk.
Hee ik ben de TS niet!
De extremen zullen altijd anders behandeld worden, de hele mooie en de hele lelijke, zal ook nooit anders worden.
pi_55037437
Pics or you're ugly
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  dinsdag 4 december 2007 @ 16:27:11 #230
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_55037458
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 16:18 schreef milagro het volgende:

mensen houden er niet van om buiten 'de groep' geplaatst te worden, hoe dan ook. Of dat nou om iets positiefs of negatiefs gebeurt. Als dat wel gebeurt, vind ik niet dat je daar die groep de schuld van moet geven, zoals de toon in dit topic lijkt aan te geven: het is nu eenmaal zo en TS (en alle anderen die met zoveel schoonheid zijn opgezadeld, for that matter) zichzelf moet accepteren voor wat ze zijn.
Hoewel haar posts doen geloven dat ze vooral niet anders doet, waag ik daar toch aan te twijfelen - anders zou hier niet zoveel energie in dit topic gestoken worden.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_55037666
Om serieus te reageren:

Het is idd een mentaal probleem van de TS. Er zijn zat mooie mensen die normaal omgaan met de voor en nadelen die horen bij een knap uiterlijk.

TS echter weet hier niet goed mee om te gaan en doet alsof het aan alles en iedereen behalve haarzelf ligt. Het probleem is dat zijzelf juist totaal niet weet om te gaan met haar voorkomen. Een soort van hoogmoedige manier van gedragen, puur uit onzekerheid. Hoewel ze natuurlijk zal zeggen van niet, denkt ze diep in haar hart dat ze de wereld een plezier doet simpelweg omdat ze bestaat. Daar gaat het mis en die denkwijze moet je mee stoppen.

Succes
pi_55037782
"Oh, dat is makkelijk, zo'n doe-het-zelf-zaak, als ik jou vraag om een boor te pakken, zeg jij gewoon: doe het zelf"
pi_55037786
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 16:20 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Hee ik ben de TS niet!
De extremen zullen altijd anders behandeld worden, de hele mooie en de hele lelijke, zal ook nooit anders worden.
je bent de TS niet, maar hebt wel 2 boekjes gelezen inzake het probleem, vandaar
(ik reageer op jou, omdat je zo mooi ... lief bent, maar ik spreek in het algemeen , hoor )

anders behandeld worden vanwege een mooi uiterlijk, ach daar zullen nadelen aanzitten, maar die zijn op zeker weg te strepen tegen de voordelen, iets wat de leproze mist bijvoorbeeld, ik bedoel al die hippe zonnebrillen , wat heb je eraan als je geen neus meer hebt..

het klagen over "je mooie snoetje'" komt mij eerder blasé over dan oprecht als ware het echt vervelend
"ooh je hebt echt geen idee hoe het is, altijd maar mooi gevonden worden, prachtige borsten hebben én lange benen, én lang dik golvend haar, oogverblindend mooie ogen, volle lippen en nooit eens een pukkel, echt, je weet niet wat het is, ik mijd spiegels gewoon!! "

als je een leuk en opgeruimd karakter hebt, dan kijken mensen echt wel over dat mooie snoetje heen, of er doorheen zo u wil... zodra er niets te melden valt door het snoetje zelf, ja dan ga je je blind staren op dat snoetje alleen, het zij met bewondering, lust dan wel jaloezie

de dag dat je er niet meer op beoordeeld wordt, en die komt, of je moet jong sterven is juist voor menig mooie dame een zwarte dag, al die aandacht die ineens wegvalt, ja, dan wordt het dus ineens zwaar ja

'wij' gewone middelmatigen moeten het hebben van 'een goede dag' en zijn gepokt en gemazeld wat betreft ook eens géén aandacht trekken, legio mensen, mannen die niet voor je vallen etc etc... dus als onze goede dagen schaarser worden, dan is dat minder desastreus
  dinsdag 4 december 2007 @ 16:40:09 #234
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_55037790
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 16:35 schreef Flashwin het volgende:
Om serieus te reageren:

Het is idd een mentaal probleem van de TS. Er zijn zat mooie mensen die normaal omgaan met de voor en nadelen die horen bij een knap uiterlijk.

TS echter weet hier niet goed mee om te gaan en doet alsof het aan alles en iedereen behalve haarzelf ligt. Het probleem is dat zijzelf juist totaal niet weet om te gaan met haar voorkomen. Een soort van hoogmoedige manier van gedragen, puur uit onzekerheid. Hoewel ze natuurlijk zal zeggen van niet, denkt ze diep in haar hart dat ze de wereld een plezier doet simpelweg omdat ze bestaat. Daar gaat het mis en die denkwijze moet je mee stoppen.

Succes
En wat dacht je hiervan: TS verwacht dat er op een bepaalde manier op haar wordt gereageerd vanwege haar 'snoetje' en interpreteert dus ook al het gedrag dat ze tegenkomt op die manier. Ze krijgt daardoor voortdurend haar eigen vooroordelen bevestigd.
pi_55037814
Nu heb ik je uiterlijk niet eens kunnen beoordelen, maar als je in het dagelijks leven ook zo overkomt zoals je overkomt in dit topic, vind ik het alleen maar logisch dat je zo oppervlakkig behandeld wordt. Je gaat uit van cliche's en generalisaties (puur en alleen ervaring gaat er bij mij niet in, want ervaringen zijn altijd uniek, op zichzelf staand), en ik heb het idee dat anderen (uiteraard niet iedereen) haarfijn aanvoelen dat je je houding daarop gebaseerd hebt.

Daarbij is uiterlijk subjectief, en staat 'modellenwerk op hoog niveau' niet garant voor een geweldig uiterlijk, maar eerder voor symmetrie (vind ik dan).
pi_55037968
quote:
[b]Op dinsdag 4 december 2007 10:27 schreef

Haten is een groot woord. Maar als voorbeeld. Ik was laatst met een vriend mee naar een concert. Er waren wat vriendinnen en vrienden mee die ik nog niet kon. Met die mannen maak je dan vrij snel contact, praten lachen. Maar die vrouwen bestuderen je van top tot teen en trekken een vies gezicht, en weigeren ook maar een woordje te wisselen. Als ik dan wat zeg dan krijg ik antwoord maar een tegenvraag ho maar.
Ik ben er eigenlijk wel aan gewend. Mannen zijn eigenlijk veel leuker om even mee om te gaan dan vrouwen.
Look at Krull's necklace. It's got more ice than Liberace, don't you?
Andie: Oh, it's just a little frosting. Frosting? Frosting!
pi_55038041
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 16:49 schreef Frosting het volgende:

[..]

Haten is een groot woord. Maar als voorbeeld. Ik was laatst met een vriend mee naar een concert. Er waren wat vriendinnen en vrienden mee die ik nog niet kon. Met die mannen maak je dan vrij snel contact, praten lachen. Maar die vrouwen bestuderen je van top tot teen en trekken een vies gezicht, en weigeren ook maar een woordje te wisselen. Als ik dan wat zeg dan krijg ik antwoord maar een tegenvraag ho maar.
Ik ben er eigenlijk wel aan gewend. Mannen zijn eigenlijk veel leuker om even mee om te gaan dan vrouwen.
well duh, omdat je , in hun ogen, een lekker ding bent

denk maar niet dat mannen platonisch gezellig optrekken met iemand die ze fysiek een spook vinden, hoor

ook "dikke trollen" kunnen leuk in de omgang zijn, maar ja, je wordt liever gezien met een leuk lekker wijf, dan een leuk lelijk wijf
pi_55038242
Opvallend mooie mensen hebben maar zelden een interessant of mooi karakter, daar heb je namelijk enorme ruggegraat voor nodig. Die combinatie zie je zelden.
Gezien het gemekker in de OP lijkt TS me onderhevig aan hetzelfde probleem.
pi_55038246
Dat is altijd zo geweest.
Als je vrouwen naar elkaar ziet kijken zie je de jaloezie en afschuw als de één mooi is of leuke kleding aanheeft.. overal waar men elkaar tegen kan komen zie je dit fenomeen. Zo'n afkeurend vies gezicht.
i.t.t. mannen die wel kunnen zeggen dat een andere man mooi gekleed is of goed voor de dag komt.

P.S. zijn er nog mooie vrouwen die een mening hebben over deze stelling?
  dinsdag 4 december 2007 @ 17:06:50 #240
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_55038338
quote:
De titel is misschien ietwat dramatisch gekozen, maar helaas wel waar. Ik heb getwijfeld of ik dit allemaal neer zou pennen, maar ik weet zeker dat er vrouwen zijn die dit herkennen.

Uiteraard ben ik blij met het feit dat ik mooi ben, maar er kleven meer nadelen aan dan mensen durven te bedenken.

Post eens een paar foto's zonder make up of te strakke kledij. Ik durf mijn kont erom te verwedden dat je niet zo mooi bent als je jezelf inbeeld. Je zult je er vast naar kleden en verven. Echte schoonheid bestaat namelijk niet. Tevens ben je een arrogantie, aandachtsgeile kuthoer die dit naar alle waarschijnlijkheid zal blijven ontkennen maar zichzelf al voor kut heeft gezet door dit topic.
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
pi_55038464
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 16:40 schreef Lienekien het volgende:

[..]

En wat dacht je hiervan: TS verwacht dat er op een bepaalde manier op haar wordt gereageerd vanwege haar 'snoetje' en interpreteert dus ook al het gedrag dat ze tegenkomt op die manier. Ze krijgt daardoor voortdurend haar eigen vooroordelen bevestigd.
Juist. ze gaat elke sociale interactie ongelooflijk bevooroordeeld aan.

Ik heb ook eerder het idee dat TS dit topic niet geopend heeft voor een oplossing, maar eerder om een virtuele veer in haar reet te krijgen.
  dinsdag 4 december 2007 @ 17:14:53 #242
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_55038508
quote:
Uiteraard ben ik blij met het feit dat ik mooi ben, ...
Maar als je zegt dat je tevreden bent met je uiterlijk, dan ben je opeens arrogant!
Dat klopt idd niet. Je mag zeker blij zijn met je lichaam.
Maar op dit punt zit je arrogantie ook niet, dat zit hier:
quote:
maar alleen omdat ik bijna iedereen kan krijgen,
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  dinsdag 4 december 2007 @ 17:15:36 #243
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_55038527
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:02 schreef OldJeller het volgende:
Dat is altijd zo geweest.
Als je vrouwen naar elkaar ziet kijken zie je de jaloezie en afschuw als de één mooi is of leuke kleding aanheeft.. overal waar men elkaar tegen kan komen zie je dit fenomeen. Zo'n afkeurend vies gezicht.
i.t.t. mannen die wel kunnen zeggen dat een andere man mooi gekleed is of goed voor de dag komt.

P.S. zijn er nog mooie vrouwen die een mening hebben over deze stelling?
Alleen gillen mannen er wel altijd achteraan "maar ik ben geen homo hoor!".

Persoonlijk geef ik graag en regelmatig complimentjes - maar alleen als ik het echt meen
pi_55038566
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:02 schreef Cracka-ass het volgende:
Opvallend mooie mensen hebben maar zelden een interessant of mooi karakter, daar heb je namelijk enorme ruggegraat voor nodig. Die combinatie zie je zelden.
Wat een onzin. Hele mooie mensen hebben juist vaak een mooi en interessant karakter. In tegenstelling tot TS straalt de positiviteit en vreugde eraf bij die mensen.

Dat de meeste mooie mensen arrogant en inhoudsloos zouden zijn, wordt meestal geclaimd door lelijkerds die op hun 25ste nog steeds niet over hun middelbare schooltrauma's heen zijn.
pi_55038593
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:14 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Dat klopt idd niet. Je mag zeker blij zijn met je lichaam.
Maar op dit punt zit je arrogantie ook niet, dat zit hier:
[..]
Dat is niet echt arrogantie, eerder zelfverzekerdheid en het kan best een kern van waarheid bevatten. Dat jij je dat niet zou kunnen voorstellen en het afdoet als arrogantie, is weer een ander verhaal
  dinsdag 4 december 2007 @ 17:19:11 #246
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_55038618
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:17 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Wat een onzin. Hele mooie mensen hebben juist vaak een mooi en interessant karakter. In tegenstelling tot TS straalt de positiviteit en vreugde eraf bij die mensen.

Dat de meeste mooie mensen arrogant en inhoudsloos zouden zijn, wordt meestal geclaimd door lelijkerds die op hun 25ste nog steeds niet over hun middelbare schooltrauma's heen zijn.
Ook onzin. Je uiterlijk zegt niks over je innerlijk. Er zijn leuke en lieve mooie mensen en vervelende. Geldt ook voor lelijkerds overigens
pi_55038655
Zijn we al door de open deuren heen?
pi_55038693
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:19 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ook onzin. Je uiterlijk zegt niks over je innerlijk. Er zijn leuke en lieve mooie mensen en vervelende. Geldt ook voor lelijkerds overigens
misschien heb je over het woordje "vaak" heen gelezen. verder is het onzin om te zeggen dat uiterlijk niks over innerlijk zegt.
  dinsdag 4 december 2007 @ 17:22:06 #249
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_55038707
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:21 schreef Flashwin het volgende:

[..]

misschien heb je over het woordje "vaak" heen gelezen. verder is het onzin om te zeggen dat uiterlijk niks over innerlijk zegt.
Want?
  dinsdag 4 december 2007 @ 17:22:41 #250
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_55038718
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:18 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Dat is niet echt arrogantie, eerder zelfverzekerdheid en het kan best een kern van waarheid bevatten. Dat jij je dat niet zou kunnen voorstellen en het afdoet als arrogantie, is weer een ander verhaal
het is allemaal niet zo zwart/wit natuurlijk.

Er werkt hier een echt waanzinnig mooie meid, lang, slank, blond, mooie tieten, schitterend koppie, heerlijke kont. Echt een plaatje.

Toen ik dr voor het eerst zag dacht ik idd eerst ff "wow, wat een lekker wijf" en de daarbij behorende gedachten .

Alleen toen ik er achterkwam dat haar vermaak bestond uit De toppers in concert, Jan Smit, de surpisebar en de Cooldown was het echt me-teen over. Opeens is ze dan van een mooie meid in mijn ogen (persoonlijk dus) "slechts" een meisje waar ik seks mee zou willen als ik niets beters te doen zou hebben, maar verder ook echt helemaal niets.

Dus TS zal dan wel heel slim EN mooi zijn dat ze "iedereen kan krijgen" .
Get woke, go broke!
  dinsdag 4 december 2007 @ 17:25:34 #251
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_55038762
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:18 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Neuj..

Maar er kan een verschil zitten tussen krijgen en 'krijgen'
Ik bedoel krijgen om te houden... Voor langere tijd dus. En voor langere tijd maakt het geen flikker uit of je super knap bent of gewoontjes.

Als je denkt dat iedere man voor langere tijd bij je wil zijn omdat je leuk opgedroogd bent dan is dat arrogantie
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_55038763
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:22 schreef Ripley het volgende:

[..]

Want?
Want...je innerlijk wordt mede gevormd aan de hand van je uiterlijk.
pi_55038779
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:22 schreef HeatWave het volgende:
blaat
Zij zou jou dus kunnen krijgen, als ze wilde?
  dinsdag 4 december 2007 @ 17:29:12 #254
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_55038811
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:27 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Zij zou jou dus kunnen krijgen, als ze wilde?
Nee dus. Alleen als ik zou willen, en dat wil ik niet .
Get woke, go broke!
pi_55038842
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:29 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee dus. Alleen als ik zou willen, en dat wil ik niet .
Tuurlijk jongen, blijf daar maar in geloven.
pi_55038864
Is een persoon die zich zelf mooi / slim / eventuele andere positieve eigenschap noemt, arrogant?

Ik persoonlijk denk niet dat zo een persoon arrogant is.
Maar een persoon die zichzelf op een voetstuk plaatst (zichzelf beter vindt, waardevoller vindt, enz), die vind ik arrogant, mits deze persoon dat duidelijk tot uitdrukking brengt

.
pi_55038887
Eerst fotos dan kijken of je recht van spreken heb!!
  dinsdag 4 december 2007 @ 17:33:43 #258
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_55038905
Mij valt het op dat wijven die zichzelf lekker vinden het meestal niet zijn.

1 Troost: schoonheid is vergankelijk, dus binnen een paar jaartjes ben je van al je problemen verlost
pi_55038966
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:15 schreef Ripley het volgende:
Persoonlijk geef ik graag en regelmatig complimentjes - maar alleen als ik het echt meen
Je hebt mij ooit nog wel eens een complimentje gegeven.

Vraag me niet meer waarom dat destijds was, want ik weet ik niet meer
pi_55039001
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:31 schreef Deliah het volgende:
Is een persoon die zich zelf mooi / slim / eventuele andere positieve eigenschap noemt, arrogant?

Ik persoonlijk denk niet dat zo een persoon arrogant is.
Dat denk ik ook niet
quote:
Maar een persoon die zichzelf op een voetstuk plaatst (zichzelf beter vindt, waardevoller vindt, enz), die vind ik arrogant, mits deze persoon dat duidelijk tot uitdrukking brengt

.
TS dus inderdaad ja
pi_55039241
Heeft mevrouw-ik-kan-iedereen-krijgen nou al foto's geplaatst?

Ik vraag trouwens ook heel erg af, wat je met mooi bedoeld? Britney spears "mooi" of, daphne bunskoek "mooi"? Wat ik bedoel is dat er nogal een groot verschil tussen het ideaal beeld van de lange blonde slanke vrouw met perfecte maten, en het mysterieuze buurmeisje dat iedereen betovert met haar verlegen lach.
pi_55039471
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:06 schreef Shitonya het volgende:

[..]

Post eens een paar foto's zonder make up of te strakke kledij. Ik durf mijn kont erom te verwedden dat je niet zo mooi bent als je jezelf inbeeld. Je zult je er vast naar kleden en verven. Echte schoonheid bestaat namelijk niet. Tevens ben je een arrogantie, aandachtsgeile kuthoer die dit naar alle waarschijnlijkheid zal blijven ontkennen maar zichzelf al voor kut heeft gezet door dit topic.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks
Pretentieus geneuzel.
  dinsdag 4 december 2007 @ 18:01:05 #263
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_55039495
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:00 schreef roooosje het volgende:

[..]

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks
Nu ben ik wel benieuwd eigenlijk
pi_55039626
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:06 schreef Shitonya het volgende:

[..]

Waarom zou ik in vredesnaam foto's van mezelf posten? Ik hoef me niet te bewijzen aan een stel gefrustreerde internetnerds zoals jij. Als je goed had gelezen weet je dat ik bijna geen make up draag (alleen mascara) en me op mijn werk altijd formeel kleed. Als ik uitga kleed ik me leuk en niet sletterig zoals de meeste vrouwen. Ik heb dat soort accessoires niet nodig om er leuk uit te zien.

En jij bent een onzeker mokkel die het niet kan hebben dat mijn leven wél leuk is, die dit naar alle waarschijnlijkheid zal blijven ontkennen maar zichzelf al voor kut heeft gezet door deze flamebait die kant noch wal raakt. .

Zo. Vanaf nu ga ik weer volwassen reageren.
Vanwege de zaken enzo
pi_55039645
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:01 schreef Ripley het volgende:

[..]

Nu ben ik wel benieuwd eigenlijk
Vooral dat ''echte schoonheid bestaat namelijk niet'', is gewoon ontzettend stom opgemerkt. Zo'n opmerking kan alleen maar geplaatst worden door iemand die:
a. Jaloers is, omdat ze van nature geen leuk uitziende meid is.
b. Iemand die gewoon niet beter weet.
c. Iemand die zelf geobsedeerd is door make up en mode.

Even een clichematige dooddoener, doch waarheid.: Ware schoonheid zit van binnen .
Pretentieus geneuzel.
pi_55039717
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:15 schreef Ripley het volgende:

[..]

Alleen gillen mannen er wel altijd achteraan "maar ik ben geen homo hoor!".
Als een man dat doet zegt dat genoeg over hoe zelfverzekerd hij is.
Als een vrouw plots gaat twijfelen aan een man die een andere man complimenteert om iets dan kent de vrouw die man niet, óf ze is oppervlakkig c.q. dom.
  dinsdag 4 december 2007 @ 18:24:58 #267
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_55040109
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:06 schreef Deceptie het volgende:

[..]

Waarom zou ik in vredesnaam foto's van mezelf posten? Ik hoef me niet te bewijzen aan een stel gefrustreerde internetnerds zoals jij. Als je goed had gelezen weet je dat ik bijna geen make up draag (alleen mascara) en me op mijn werk altijd formeel kleed. Als ik uitga kleed ik me leuk en niet sletterig zoals de meeste vrouwen. Ik heb dat soort accessoires niet nodig om er leuk uit te zien.

En jij bent een onzeker mokkel die het niet kan hebben dat mijn leven wél leuk is, die dit naar alle waarschijnlijkheid zal blijven ontkennen maar zichzelf al voor kut heeft gezet door deze flamebait die kant noch wal raakt. .

Zo. Vanaf nu ga ik weer volwassen reageren.
Het is geen vorm van "bewijzen", maar eerder een toelichting of voorbeeld, zodat menig mens je kan begrijpen. Nu is je topic enkel een verkapt "neuk-me-want-ik-ben-de-perfecte-vrouw-dus-neem-mijn-kapsones-er-maar-voor-de-grap-bij" topic. Wat is je doel sowieso met dit topic? Alsof er zulke foksters hier bestaan met zulke grootheidswaanzin en narcistische persoonlijkheid. Dat bijna iedere "man" je wilt is ook een waanbeeld van je, want niet iedereen valt op het ideaalbeeld waar jij jezelf voor aanziet.
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
  dinsdag 4 december 2007 @ 18:28:42 #268
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_55040168
Ik kan de TS volledig begrijpen met haar problemen, herken er een boel in.
Ik ben zelf nou niet bepaald gezegend met een lekker bekkie, maar dat heeft wel zo z'n voordelen kan ik je vertellen.
Laatst ook, bleek de PIN functie van de lokale automaat bij de spoorwegen niet te werken en ik had te weinig klein geld op zak en niemand die je ziet staan natuurlijk, laat staan iemand die je even 20 cent geeft zodat je ook via de legale wegen naar huis toe kan.
Dus vrolijk zwart rijdend van Maassluis naar Schiedam en ja hoor, controle en weer een paar euro armer omdat mijn vlotte babbel niet uit de verf kwam bij gebrek aan blond haar, blauwe ogen en een ander geslacht.

En waar zij constant wordt veroordeeld over d'r uitspraken m.b.t haar looks en uitstraling heb ik die problemen allemaal niet, ik krijg gewoon bevestigt wat ik zelf al weet zonder er om te vragen, ideaal natuurlijk van die gelijkgestemden die weten dat ze er beter uitzien en dat vermelden.
Zwaar irritant lijkt het me ook als vrijwel iedere meid die ik aanspreek niet weet wat ze moet zeggen, ook daar heb ik als minder bedeelde weinig last van aangezien de meeste meiden naar mij toe vrij duidelijk, open en direct zijn.

Daarnaast heb ik nog eens het voordeel dat mijn prestaties eruit worden gelicht omdat ik zo toch nog iets kan maken van m'n leven, en die arme jongen moet toch wat met z'n vrije tijd die vast niet ingenomen wordt door een leuke meid, hooguit z'n spelcomputer.
Tijd zat dus om te blokken op een goed cijfer en geen enkel persoon zal denken dat ik moet bijklussen om mijn cijfers op te krikken of die salarisverhoging te ontvangen.
Verder heb ik gewoon een vrij gemakkelijk leven wat zo af en toe wordt opgevuld door een gesprek met een mooie meid die spontaan laat weten dat d'r computer kuren heeft en aangezien ik er toch vrij levenloos uit zie heb ik vast wel tijd om haar te helpen met het inpluggen van de stroomstekker.
Ideaal leventje dus, gewoon lekker zelf de trap op en af om je lunch te halen, gezeik van de baas als ik een paar minuten te laat binnen loop terwijl mijn vrouwelijke collega een kwartier later binnen komt huppelen en gewoon rustig een biertje kunnen drinken in de lokale kroeg zonder constant lastig te worden gevallen door vrouwelijk schoon wat op veel sympatie kan rekenen bij de loverboys en players die zodoende zelf een grotere vijver houden om in te vissen.

Wat een lekker leventje heb ik eigenlijk en dan zou ik er toch niet aan moeten denken om zo'n vloek te moeten dragen, wat lijkt me dat toch een ergenis.
pi_55040233
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 16:41 schreef dawg het volgende:
Nu heb ik je uiterlijk niet eens kunnen beoordelen, maar als je in het dagelijks leven ook zo overkomt zoals je overkomt in dit topic, vind ik het alleen maar logisch dat je zo oppervlakkig behandeld wordt. Je gaat uit van cliche's en generalisaties (puur en alleen ervaring gaat er bij mij niet in, want ervaringen zijn altijd uniek, op zichzelf staand), en ik heb het idee dat anderen (uiteraard niet iedereen) haarfijn aanvoelen dat je je houding daarop gebaseerd hebt.

Daarbij is uiterlijk subjectief, en staat 'modellenwerk op hoog niveau' niet garant voor een geweldig uiterlijk, maar eerder voor symmetrie (vind ik dan).
Natuurlijk is de wijze waarop ik deze stelling hier ter sprake stel niet te vergelijken met hoe ik me IRL gedraag, dat spreekt voor zich, me dunkt.
Vanwege de zaken enzo
pi_55040268
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:24 schreef Shitonya het volgende:

[..]

Het is geen vorm van "bewijzen", maar eerder een toelichting of voorbeeld, zodat menig mens je kan begrijpen. Nu is je topic enkel een verkapt "neuk-me-want-ik-ben-de-perfecte-vrouw-dus-neem-mijn-kapsones-er-maar-voor-de-grap-bij" topic. Wat is je doel sowieso met dit topic? Alsof er zulke foksters hier bestaan met zulke grootheidswaanzin en narcistische persoonlijkheid. Dat bijna iedere "man" je wilt is ook een waanbeeld van je, want niet iedereen valt op het ideaalbeeld waar jij jezelf voor aanziet.
. Zo, hoe bedoel je de rancune druipt van je post af! Met jou in discussie gaan heeft zo te lezen absoluut geen zin, want jij leest dingen die ik absoluut niet getypt heb. Succes met je nare leven, ik gun je het beste.
Vanwege de zaken enzo
pi_55040282
Ik kan me opzich wel wat voorstellen bij wat je schrijft..maar toch..denk ik dat het grootste probleem voornamelijk bij jezelf ligt.

Naar mijn idee is er geen standaard beeld van wie/wat mooi is en wat lelijk.

Een voorbeeld.. ik kende een meid die in mijn ogen zeer aantrekkelijk was (niet dat is lesbi ben ) en ze deed ook modellenwerk. We werden vriendinnen en ik sprak ook over haar tegen mijn vriend. Toen hij haar na lange tijd eindelijk ontmoette zei hij, 'nou, vind je haar nu zo knap???' .. hij begreep het niet want hij vond haar totaal niks.

En dit is een voorbeeld van mij, maar ik weet zeker dat het ook op grotere schaal speelt.

Neem nou als voorbeeld Hollands next topmodel. De dames in kwestie zijn dus topmodellen, maar...excuseer mij.. ik vind 9 van de 10 dames echt niet zo mooi!!!!

Daarbij kun je ook dingen gaan zien op de manier waarop je ze wilt zien. Je kunt gaan geloven in je eigen denken. Als je begrijpt wat ik probeer te zeggen

En daarbij wil ik nog zeggen..nee, niet iedere vrouw haat een 'mooie' vrouw... ik zie ook niet iedere vrouw die in mijn ogen mooi is als vijandig vlees..helemaal niet zelfs. Ik zou zo iemand pas zien als vijand als ik zelf onzeker in mijn schoenen zou staan. In dit geval..ligt dat dus niet aan jou, maar aan de dames in kwestie zelf die jaloers zijn...denk ik
pi_55040296
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:31 schreef Deceptie het volgende:

[..]

Natuurlijk is de wijze waarop ik deze stelling hier ter sprake stel niet te vergelijken met hoe ik me IRL gedraag, dat spreekt voor zich, me dunkt.
En nog klaag je erover. Zegt genoeg, lijkt me.
Het gaat er maar net om hoe je mensen benadert. En jij benadert ze kennelijk op een manier waardoor je dat 'oppervlakkige' terugkrijgt. Zo simpel is het.
  dinsdag 4 december 2007 @ 18:35:20 #273
92279 N.icka
Windforce 11
pi_55040309
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:31 schreef Deceptie het volgende:

[..]

IRL ben je gewoon een vent , geen wonder dat je je dan anders gedraagt , me dunkt

Maar geeft niet hoor , je topics zijn buitengewoon vermakelijk
pi_55040345
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:34 schreef Starr_003 het volgende:
Ik kan me opzich wel wat voorstellen bij wat je schrijft..maar toch..denk ik dat het grootste probleem voornamelijk bij jezelf ligt.

Naar mijn idee is er geen standaard beeld van wie/wat mooi is en wat lelijk.

Een voorbeeld.. ik kende een meid die in mijn ogen zeer aantrekkelijk was (niet dat is lesbi ben ) en ze deed ook modellenwerk. We werden vriendinnen en ik sprak ook over haar tegen mijn vriend. Toen hij haar na lange tijd eindelijk ontmoette zei hij, 'nou, vind je haar nu zo knap???' .. hij begreep het niet want hij vond haar totaal niks.

En dit is een voorbeeld van mij, maar ik weet zeker dat het ook op grotere schaal speelt.

Neem nou als voorbeeld Hollands next topmodel. De dames in kwestie zijn dus topmodellen, maar...excuseer mij.. ik vind 9 van de 10 dames echt niet zo mooi!!!!

Daarbij kun je ook dingen gaan zien op de manier waarop je ze wilt zien. Je kunt gaan geloven in je eigen denken. Als je begrijpt wat ik probeer te zeggen

En daarbij wil ik nog zeggen..nee, niet iedere vrouw haat een 'mooie' vrouw... ik zie ook niet iedere vrouw die in mijn ogen mooi is als vijandig vlees..helemaal niet zelfs. Ik zou zo iemand pas zien als vijand als ik zelf onzeker in mijn schoenen zou staan. In dit geval..ligt dat dus niet aan jou, maar aan de dames in kwestie zelf die jaloers zijn...denk ik
Ik begrijp wat je probeert te zeggen en wil bij dezen nogmaals benadrukken dat mijn tekst ietwat gechargeerd is. Natuurlijk haten niet alle vrouwen me, er zijn ook zat leuke vrouwen zoals jij die naar de persoon kijken en niet naar de verpakking er om heen.
Vanwege de zaken enzo
  dinsdag 4 december 2007 @ 18:37:50 #275
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_55040364
Ik word altijd gezien als "de slimste". Dat is minstens zo erg.
Maar als ik een topic vergelijkbaar met de strekking van dit topic had geopend, had ik nooit zo snel zo veel reacties gehad.
TS heeft dus wel ergens een punt(je).
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_55040381
Mooi is zo ontzettend relatief dat dit topic de vuilnisbak in kan Dus je bent slank blond, blauwe ogen, jammer maar next puleaseee en zo hetzelfde voor andere personages van het mannelijke deel van de bevolking als je er anders uit zou zien.
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
pi_55040383
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:34 schreef dawg het volgende:

[..]

En nog klaag je erover. Zegt genoeg, lijkt me.
Het gaat er maar net om hoe je mensen benadert. En jij benadert ze kennelijk op een manier waardoor je dat 'oppervlakkige' terugkrijgt. Zo simpel is het.
Het is niet klagen, ik breng het ter sprake!
Vanwege de zaken enzo
pi_55040393
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:37 schreef Hyperdude het volgende:
Ik word altijd gezien als "de slimste". Dat is minstens zo erg.
Maar als ik een topic vergelijkbaar met de strekking van dit topic had geopend, had ik nooit zo snel zo veel reacties gehad.
TS heeft dus wel ergens een punt(je).
Vanwege de zaken enzo
pi_55040413
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:38 schreef Deceptie het volgende:

[..]

Okay. Ik vermoedde het al, maar nu weet ik zeker dat je fake bent.
pi_55040434
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:39 schreef dawg het volgende:

[..]

Okay. Ik vermoedde het al, maar nu weet ik zeker dat je fake bent.
Hoezo?
Waarom zou ik alle bovenstaande dingen verzinnen als ik er geregeld mee geconfronteerd word??
Vanwege de zaken enzo
  dinsdag 4 december 2007 @ 18:42:19 #282
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_55040464
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:38 schreef Deceptie het volgende:

[..]

Zo komt het niet over.
Mag ik even zeggen dat ik het vreemd vindt dat je op mensen die kritiek geven op een onderbouwde manier erg wienig commentaar geeft?
Kan het niet zo zijn dat je je gedraagt naar het beeld dat anderen van je hebben? Puur omdat je van ze verwacht dat ze op een bepaalde manier gaan reageren en je daar geen zin in hebt en je daarom afstandelijk opstelt?
pi_55040500
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:40 schreef Deceptie het volgende:

[..]

Hoezo?
Waarom zou ik alle bovenstaande dingen verzinnen als ik er geregeld mee geconfronteerd word??
volgens mij mag ik jou niet, ik ken wel mooie vrouwen, maar die zitten er niet mee.
En zijn er trots op, en met recht, en dan zeg ik ook gewoon, ik vind jouw mooi, normaal toch??
pi_55040530
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:40 schreef Deceptie het volgende:

[..]

Hoezo?
Omdat je reacties hier en in je andere topic voor zich spreken.
pi_55040542
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:42 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

Zo komt het niet over.
Mag ik even zeggen dat ik het vreemd vindt dat je op mensen die kritiek geven op een onderbouwde manier erg wienig commentaar geeft?
Kan het niet zo zijn dat je je gedraagt naar het beeld dat anderen van je hebben? Puur omdat je van ze verwacht dat ze op een bepaalde manier gaan reageren en je daar geen zin in hebt en je daarom afstandelijk opstelt?
Die selffullfilling prophecy werd eerder ook al aangehaald. Het kan kloppen dat ik me vaak afstandelijk opstel, maar mijns inziens niet op een arrogante manier, eerder bedeesd, omdat het dus voor kan komen dat ik -onterecht!- voor arrogant aangezien word.

Ik heb straks met een aantal vriendinnen afgesproken. Een van die vrouwen is een ex-collega van me en ze heeft altijd een hekel aan me gehad. Liet zich meeslepen in de roddels en afgunst. Ik heb haar toen een keer mee uit eten genomen, zodat ze de échte Liza kon leren kennen. Sindsdien zijn we dikke vriendinnen.
Vanwege de zaken enzo
pi_55040586
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:45 schreef dawg het volgende:

[..]

Omdat je reacties hier en in je andere topic voor zich spreken.
Om mezelf even aan te halen; sorry, ik ben mooi dus dom. Mijn ene hersencel heeft het te druk met het tuiten van mijn lippen, dus kan je alsjeblieft wat duidelijker uitleggen wat je bedoelt, want ik begrijp je niet.
Vanwege de zaken enzo
  dinsdag 4 december 2007 @ 18:48:08 #287
171950 Victor_Eremita
Tederheidsmachine
pi_55040610
Waar blijven die foto's nou?
Ik vind mezelf erg slim.
  dinsdag 4 december 2007 @ 18:51:57 #288
36431 bleiblei
pi_55040693
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:47 schreef Deceptie het volgende:

[..]

Om mezelf even aan te halen; sorry, ik ben mooi dus dom. Mijn ene hersencel heeft het te druk met het tuiten van mijn lippen, dus kan je alsjeblieft wat duidelijker uitleggen wat je bedoelt, want ik begrijp je niet.
Je valt een beetje in herhaling .
pi_55040707
Je nick is ook wel dubieus trouwens.
pi_55040863
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:52 schreef dawg het volgende:
Je nick is ook wel dubieus trouwens.
Ja, want mijn nick zegt ook echt zo veel Goed, je strooit met boude beweringen maar kan niks staven, vanaf nu ga ik dan ook niet meer serieus op je reageren.
Vanwege de zaken enzo
pi_55041088
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:17 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Eensch. (Iedereen die het voor de wind gaat is vrolijk.)
Totdat het een keer tegen zit, dan vergaat de wereld. Hoe triviaal tegenslagen en hindernissen ook zijn. Puur en alleen door het onvermogen om te gaan met tegenslag omdat ze gewend zijn dat hun sores wel geregeld wordt. Wat je die mensen nauwelijks kunt verwijten, echter worden ze er vaak wel lui en verwend door -> ruggegraatloos.
quote:
Dat klopt ook trouwens.
Maar dat die mensen zoeken naar een reden om hun eigen onvermogen mentaal te compenseren, diskwalificeert hun argument niet direct. Tenzij er geen argumenten zijn natuurlijk.
pi_55041282
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 19:07 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Eensch. (Iedereen die het voor de wind gaat is vrolijk.)
Totdat het een keer tegen zit, dan vergaat de wereld. Hoe triviaal tegenslagen en hindernissen ook zijn. Puur en alleen door het onvermogen om te gaan met tegenslag omdat ze gewend zijn dat hun sores wel geregeld wordt. Wat je die mensen nauwelijks kunt verwijten, echter worden ze er vaak wel lui en verwend door -> ruggegraatloos.
[..]

Dat klopt ook trouwens.
Maar dat die mensen zoeken naar een reden om hun eigen onvermogen mentaal te compenseren, diskwalificeert hun argument niet direct. Tenzij er geen argumenten zijn natuurlijk.
Wat een onzin zeg...dus als je mooi bent kun je niet tegen tegenslag omdat je een verwende troela bent zonder ruggengraat?
pi_55041457
quote:
- Vrouwen haten je.
Klopt. Jij laat hun onzeker voelen. En dat zul jij weten ook. Durf te wedden dat je ook vrijwel geen vrouwelijke vrienden hebt.

Maar goed, dat is de befaamde maaiveld-mentaliteit van Nederland. Je mag gewoonweg niet teveel succes hebben. Jammer, maar waar.

Vandaag hadden we het in m'n filosofie les nog over in hoeverre zelfliefde narcisme was. Iedereen was het ermee mee eens dat je van jezelf moest houden. Maar toen ik vroeg welke vrouwen zichzelf knap vonden, stak er geen enkele haar hand op. Heel, heel typerend.

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2007 19:31:43 ]
pi_55041539
Ik heb het hele topic doorworsteld
Graag een schouderklopje hiervoor

En nu wilde ik dus iets posten, maar eigenlijk heeft dat geen zin. Er is gewoon geen probleem, en dus geen discussie.

Enkel dit: als er nadelen zijn aan mooi zijn, dan moeten er ook voordelen zijn aan lelijk zijn! Daar ben ik eigenlijk veel benieuwder naar
pi_55041804
Moet trouwens wel zeggen dat je net zo zielig doet over je o zo geweldige uiterlijk als een lelijk eendje. Als iemand een kritische reactie geeft is deze per direct jaloers. Is dat je standaardreactie geworden? Vind het nogal kort door de bocht en je gaat nogal op in je eigen opvattingen. En laat dáár juist wel narcisme om de hoek komen.

Neem verantwoordelijkheid voor wie je bent, of je nu bloedmooi of spuuglelijk bent. Ook voor jou is schoonheid een keuze.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2007 19:54:36 ]
  dinsdag 4 december 2007 @ 19:40:00 #296
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_55041866
bijna vol..

ik voorspel een reeks

zeer vermakelijk idd.
Huilen dan.
pi_55042021
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:47 schreef Deceptie het volgende:

[..]

volgens mij ben je helemaal niet mooi. Mooie vrouwen zijn liev
pi_55042127
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:58 schreef Deceptie het volgende:

[..]

Ja, want mijn nick zegt ook echt zo veel Goed, je strooit met boude beweringen maar kan niks staven, vanaf nu ga ik dan ook niet meer serieus op je reageren.
Ja, rot op.
Ik was ontopic, dat jij nergens op ingaat kan ik niets aan doen natuurlijk.
  dinsdag 4 december 2007 @ 19:59:27 #299
93438 Shadowlyse
Ja zo gaat dat he
pi_55042335
Ts je komt over als een vrouw waar alle mannen in beginsel wild van worden. Later komen ze er achter dat je wel heel mooi bent maar gewoon niet leuk.
Je opent een topic en iedereen die ook maar iets tegen jouw inbrengt of (voorzichtig) suggereert dat het wel eens aan jouw zelf zou kunnen liggen krijgt een stortvloed tegenargumenten over zich heen.
Een beetje een "ik heb altijd gelijk en zoek mensen die het met mij eens zijn houding ". Dat is gewoon ontzettend vermoeiend en als je dan ook nog een mooie vrouw bent is het makkelijk om daar de krachtterm "arrogante kuthoer" op te plakken.

Als je een ander heel opvallend uiterlijk kenmerkt hebt, bv heel dik zijn dan, dan was je een "vadsige kuthoer".
Ik wil maar zeggen dat veel met je karakter, gekoppeld aan je uiterlijk, te maken heeft en de manier waarop je in het leven staat.
hier komt ooit een heel wijs en gewichtig citaat.....
  dinsdag 4 december 2007 @ 20:04:15 #300
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_55042449
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:31 schreef Deceptie het volgende:

[..]

.
Kan ook zijn dat mensen zich ergeren aan jou arrogante kijk mij eens knap zijn gedrag
  dinsdag 4 december 2007 @ 20:06:06 #301
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_55042494
LAPO!

wie opent de nieuwe?
Huilen dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')