Ach, ik weet dat je het als een geintje bedoeld, maar het betekend vaak wel dat hij je leuk vindt. Maar leuk is zo veel omvattend. Ik merk iig bij mijzelf dat het je gewoon een goed gevoel geeft om zoiets kleins 'galant' te doen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:46 schreef MUUS het volgende:
[..]
Maar van arrogantie voel je toch niks, gekkie.. Mond dichtplakken en gaan met je stevige banaan.
.
Trouwens, trouwens, TROUWENS!! Vrijdag liep ik met mijn handen (te) vol door de gangen en toen liet ik blijkbaar iets vallen. Ineens hoorde ik achter me: "MUUS, je laat wat vallen." Voor ik kon zien wat er op de grond was beland, was J. (Stats: getrouwd, zeer smakelijk, 2 kinderen, huis van 6 ton met 7 slaapkamers en een fontein) al voor me gebukt. "Alsjeblieft" zei hij en toen liep hij weer door.
Kortom, ik moet wel woest aantrekkelijk zijn.
Jezus, wat een zwaar leven eigenlijk..
Zodra ze begint te praten hangt hij al slap, en no way dat hij dan nog enig vorm van leven vertoond totdat desbetreffende persoon weg is gegaanquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:46 schreef MUUS het volgende:
[..]
Maar van arrogantie voel je toch niks, gekkie.. Mond dichtplakken en gaan met je stevige banaan.
.
Trouwens, trouwens, TROUWENS!! Vrijdag liep ik met mijn handen (te) vol door de gangen en toen liet ik blijkbaar iets vallen. Ineens hoorde ik achter me: "MUUS, je laat wat vallen." Voor ik kon zien wat er op de grond was beland, was J. (Stats: getrouwd, zeer smakelijk, 2 kinderen, huis van 6 ton met 7 slaapkamers en een fontein) al voor me gebukt. "Alsjeblieft" zei hij en toen liep hij weer door.
Kortom, ik moet wel woest aantrekkelijk zijn.
Jezus, wat een zwaar leven eigenlijk..
Maar ik: Woest Onaantrekkelijke man, ongetrouwd, geen kinderen, geen huis van 6 ton met 7 kamers en fontein en een kutbaantje als consultant heb het ook niet makkelijk om een geschikte partner te vinden!quote:
Er wordt op iets heel anders gereageerd dan op schoonheid, namelijk op de herhaalde beweringen van TS dat ze zo'n mooi snoetje heeft en het daar zo moelijk mee heeft omdat alle mannen en vrouwen het daar zo moeilijk mee hebben.quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:02 schreef Twiggy het volgende:
Zo zeg, dit topic bewijst maar weer eens hoe dramatisch mensen kunnen reageren op schoonheid. De afgunst druipt er hier en daar vanaf.
Kijk maar uit, jij bent precies lekker genoeg en arrogant genoegquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:02 schreef Twiggy het volgende:
Zo zeg, dit topic bewijst maar weer eens hoe dramatisch mensen kunnen reageren op schoonheid. De afgunst druipt er hier en daar vanaf.
Hee, je dacht hetzelfde als ik!quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Er wordt op iets heel anders gereageerd dan op schoonheid, namelijk op de herhaalde beweringen van TS dat ze zo'n mooi snoetje heeft en het daar zo moelijk mee heeft omdat alle mannen en vrouwen het daar zo moeilijk mee hebben.
Dat is toch hetzelfde? TS vertelt over wat ze in d'r leven meemaakt als gevolg van d'r schoonheid en de helft van de replies zijn van mensen die daarvan over de flos gaan.quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Er wordt op iets heel anders gereageerd dan op schoonheid, namelijk op de herhaalde beweringen van TS dat ze zo'n mooi snoetje heeft en het daar zo moelijk mee heeft omdat alle mannen en vrouwen het daar zo moeilijk mee hebben.
Nou, nou. Misschien heb je zelf wel een attitude en blijven mensen daardoor uit de buurt. En dan bestempel je ze nu als onzeker.quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:34 schreef Twiggy het volgende:
[..]
Dat is toch hetzelfde? TS vertelt over wat ze in d'r leven meemaakt als gevolg van d'r schoonheid en de helft van de replies zijn van mensen die daarvan over de flos gaan.
Ik ben geen fotomodel maar heb een leuk genoeg snoetje om haar ervaringen te kunnen beamen. Bij mannen werkt het trouwens ook zo, ik had tot voor kort een relatie een model en hij ervaarde exact hetzelfde. Veel (onzekere) mensen hebben een enorme atitude als ze in de buurt van mooie mensen zijn en dat is niet echt leuk.
Allebei de dames in dit topic die beweren dat ze knap zijn hebben geen foboquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:39 schreef Scorpie het volgende:
En dat zeg je dan zonder een FoBo![]()
Owja Twiggy, ik heb foto`s van je gezien, zo knap ben je nou ook weer niet hoor![]()
Zeker niet "knap genoeg" om jezelf te identificeren met de TS, tenzij je wereldbeeld FUBAR is.
Lijd jij daar nou ook zo onder, dat je zo pienter bent?quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:14 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Hee, je dacht hetzelfde als ik!
Maar je hebt wel een mooi toetje!quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:41 schreef MUUS het volgende:
Is 'snoetje' het nieuwste hippe woord?
Ik weiger een snoetje te hebben.
Maar lieverd, dat zal mij toch een worst wezen?quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:39 schreef Scorpie het volgende:
En dat zeg je dan zonder een FoBo![]()
Owja Twiggy, ik heb foto`s van je gezien, zo knap ben je nou ook weer niet hoor![]()
Zeker niet "knap genoeg" om jezelf te identificeren met de TS, tenzij je wereldbeeld FUBAR is.
ik weiger meequote:Op dinsdag 4 december 2007 12:41 schreef MUUS het volgende:
Is 'snoetje' het nieuwste hippe woord?
Ik weiger een snoetje te hebben.
Dat is niet hetzelfde, niemand die hier reageert, reageert op de schoonheid van TS, simpelweg omdat ze die niet kennen, ze reageren op de manier van praten en reageren van TS en die spreekt mensen kennelijk niet aan.quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:34 schreef Twiggy het volgende:
[..]
Dat is toch hetzelfde? TS vertelt over wat ze in d'r leven meemaakt als gevolg van d'r schoonheid en de helft van de replies zijn van mensen die daarvan over de flos gaan.
Ik ben geen fotomodel maar heb een leuk genoeg snoetje om haar ervaringen te kunnen beamen. Bij mannen werkt het trouwens ook zo, ik had tot voor kort een relatie een model en hij ervaarde exact hetzelfde. Veel (onzekere) mensen hebben een enorme atitude als ze in de buurt van mooie mensen zijn en dat is niet echt leuk.
Thank you, dat was mijn punt.quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:47 schreef Deliah het volgende:
Ik herken het probleem. Ziet een vrouw er ook maar een beetje leuk uit (dus vrouwelijk en verzorgd), wordt ze standaard onderschat. Je hoeft er niet eens een modellen uiterlijk voor te hebben.
o ja, heel erg.quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Lijd jij daar nou ook zo onder, dat je zo pienter bent?
geeft niet, ik had niets te doenquote:
Je zou verbaast zijn. Een hoop plekken waar je met een mooie vrouw binnenloopt en vol zitten met gasten valt het me op dat gesprekken verstommen voor een paar secondenquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
geeft niet, ik had niets te doen.
Stom gezeik om niets zeg. Alsof een beetje kerel opeens geen woord meer kan uitbrengen bij een mooie meid. Ja, de kanslozen en introverte kereltjes misschien.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:57 schreef Scorpie het volgende:
Ik zou zelfs durven stellen dat wij mannen onderschat worden; net alsof elke "lekkere" vrouw onze mogelijkheid tot nadenken tot niets reduceert
Kom op zeg,
Ik ben echter wel nieuwsgierigquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:03 schreef Furia het volgende:
Na reactie 34 ben ik gestopt met lezen, maar TS vraagt hier toch niet om bevestiging dat ze knap is? Hoeft ze dus ook geen foto te laten zien. Daarnaast is haar verhaal best wel herkenbaar. Als je weet dat je mooi bent (in plaats van "als je weet dat je er niet slecht uitziet" *zucht*), dan moet je dat maar vooral niet zeggen, want voor je t weet ben je een arrogante kutsnol.
Uiteraard ben ik zelf ook prachtig en ik ga echt niet zeggen dat dat niet zo is, want er is geen mens op aarde waar ik mee zou willen ruilen. Zelfs als TS voor objectieve begrippen zo lelijk als de nacht was, dan zouden wij nog trots op haar moeten zijn vanwege haar tevredenheid met zichzelf.
Hier ben ik het iig zeker mee eens.. maar dat terzijdequote:Op dinsdag 4 december 2007 12:57 schreef Scorpie het volgende:
Ik zou zelfs durven stellen dat wij mannen onderschat worden; net alsof elke "lekkere" vrouw onze mogelijkheid tot nadenken tot niets reduceert
Kom op zeg,
Well spoken !quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:06 schreef RM-rf het volgende:
Overigens, mannen vinden een mooie vrouw die zeer zelfverzekerd is, van zichzelf weet dat ze knap is en dat laat merken bijna altijd hardstikke leuk ... Op één voorwaarde; En dat is dat ze dan wel moeten denken zelf een kans te maken bij zo'n vrouw, zelfs als dat maar een hypothetische kans is (omdat ze een relatie hébben... iedere man zal echter altijd inschatten of hij bij zo'n vrouw een kans heeft).
Zodra mannen een vrouw buiten hun 'League' vinden is het oordeel 'hoerrrr' al snel gemaakt en kan het oordeel snel negatief worden, zolang ze denken wél een kans te hebben, is het oordeel positief..
de truc is dan altijd mannen het idee te geven dat ze een kans te maken, wat echter als risico oplevert dat je ook zo potentiele 'stalkers' creeeren kan.
Voor vrouwen is het precies andersom, die zullen zo'n vrouw positief vinden zolang ze maar van zichzelf denken 'beter' te zijn en zich niet 'bedreigd' voelen..
Dat is een pure concurentie-drang.
Overigens kan het zijn dat bepaalde lelijkere vrouwen juist bewust het contact met 'mooiere' vrouwen opzoeken, in de hoop juist te profiteren van de 'kruimeltjes' die zo'n vrouw achterlaat... die hopen dan dankzij een mooiere vriendin meer contact en aandacht met mannen te krijgen..
Andersom is het voor mooie vrouwen veelvuldig kennelijk zeer aantrekkelijk een opvallend 'lelijke' vriendin te hebben, waarschijnlijk omdat het contrast hen des te meer aandacht oplevert.
Ik heb zelf eigenlijk de indruk dat mannen zichzelf niet snel te lelijk vinden voor een vrouw, of geintimideerd raken, eigenlijk. Ik zie regelmatig mannen in de kroeg behoorlijk uit hun league proberen te versierenquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:27 schreef cinnamongirl het volgende:
Het meest nare hieraan lijkt me de moeilijkheid van het vinden van een partner.
Bepaalde leuke mannen komen niet naar je toe omdat ze geintimideerd zijn en aan de andere kant komt al het gajes achter je aan; van die kerels die een trofee zoeken, etc.
Beetje onzin. Een normale mooie intelligente vrouw zal echt geen moeite hebben om een normale intelligente vent te vinden die aan haar uiterlijke eisen voldoet.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:27 schreef cinnamongirl het volgende:
Het meest nare hieraan lijkt me de moeilijkheid van het vinden van een partner.
Bepaalde leuke mannen komen niet naar je toe omdat ze geintimideerd zijn en aan de andere kant komt al het gajes achter je aan; van die kerels die een trofee zoeken, etc.
altijd eigenlijkquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb zelf eigenlijk de indruk dat mannen zichzelf niet snel te lelijk vinden voor een vrouw, of geintimideerd raken, eigenlijk. Ik zie regelmatig mannen in de kroeg behoorlijk uit hun league proberen te versieren
Een mooi dom meisje kan toch ook een mooie slimme jongen proberen te scoren in dat gevalquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:42 schreef HeatWave het volgende:
Ach ja, wat is league? Een mooi dom meisje zou meer hebben aan een niet zo knap maar wel slim vriendje natuurlijk. En als je 16 bent boeit dat niet, maar later speelt het meer en meer een rol lijkt het wel.
Maar goed, het oog wil ook wat en dan zoek je toch gewoon nog even verder? Zo moeilijk is het hele "versieren" en daten niet hoor..
Tuurlijk, dat kan net zo goed. Maar TS jankt dat die nooit met dr "durven" praten ofzo. nee, die kijkt waarschijnlijk wel beter uit na 2 woorden uit dr janksmoelquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Een mooi dom meisje kan toch ook een mooie slimme jongen proberen te scoren in dat geval
Universeel toepasbaar op vrijwel alle typische vrouwenproblemen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:33 schreef HeatWave het volgende:
Vrouwen moeten gewoon eens niet zo zeiken over dit soort dingen, het is geen probleem, je maakt er een probleem van!
als ik R&P zo lees kunnen mannen er ook wat van hoor. Al die topics over de friendzone, want de reden dat ze nog geen vriendin hebben is dat vrouwen alleen klootzakken willenquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:46 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Universeel toepasbaar op vrijwel alle typische vrouwenproblemen.![]()
Vrouwen denken gewoon teveel na over dit soort dingen,...
Wees godvergeten blij dat iemand je ziet staan. Leuk zo'n knap koppie, maar het neukt niet anders.
Mnja, zij kon er wel mee omgaan want zij was het wel gewoon.quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:45 schreef Deceptie het volgende:
[..]
Dat zijn ze ook! Vinden ze zelf dan he.
Hoe ben jij daar mee omgegaan destijds?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |