Universeel toepasbaar op vrijwel alle typische vrouwenproblemen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:33 schreef HeatWave het volgende:
Vrouwen moeten gewoon eens niet zo zeiken over dit soort dingen, het is geen probleem, je maakt er een probleem van!
als ik R&P zo lees kunnen mannen er ook wat van hoor. Al die topics over de friendzone, want de reden dat ze nog geen vriendin hebben is dat vrouwen alleen klootzakken willenquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:46 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Universeel toepasbaar op vrijwel alle typische vrouwenproblemen.![]()
Vrouwen denken gewoon teveel na over dit soort dingen,...
Wees godvergeten blij dat iemand je ziet staan. Leuk zo'n knap koppie, maar het neukt niet anders.
Mnja, zij kon er wel mee omgaan want zij was het wel gewoon.quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:45 schreef Deceptie het volgende:
[..]
Dat zijn ze ook! Vinden ze zelf dan he.
Hoe ben jij daar mee omgegaan destijds?
Mannen moeten OOK niet zo jannken, niemand moet zo jankenquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
als ik R&P zo lees kunnen mannen er ook wat van hoor. Al die topics over de friendzone, want de reden dat ze nog geen vriendin hebben is dat vrouwen alleen klootzakken willenNet een beetje als TS - altijd de reden buiten jezelf neerleggen
Op 1 of andere manier lopen hier hier veel jankzakken en huilies van mannen op fok! rond. Wellicht is het toch een beetje de nerd-status van velen. Deze 'sorry excuses for men' leggen inderdaad de reden buiten zichzelf neer.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
als ik R&P zo lees kunnen mannen er ook wat van hoor. Al die topics over de friendzone, want de reden dat ze nog geen vriendin hebben is dat vrouwen alleen klootzakken willenNet een beetje als TS - altijd de reden buiten jezelf neerleggen
Ik neem aan dat dat laatste deel voor de TS bestemd is?quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:53 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Op 1 of andere manier lopen hier hier veel jankzakken en huilies van mannen op fok! rond. Wellicht is het toch een beetje de nerd-status van velen. Deze 'sorry excuses for men' leggen inderdaad de reden buiten zichzelf neer.
In de 'echte' wereld komen echter vrouwen vaak met dit soort cirkelredeneringen, drogredeneringen en 'ow wat ben ik zielig'- verhalen. Gelukkig is er ook in de 'echte' wereld een ruime hoeveelheid aan slappe hap onder de mannen om dit in stand te houden.
Jezus je bent knap, ik ook ... en dan? Wat erg zeg dat veel mensen mij en jou aantrekkelijk vinden. Wat een straf! Je hebt keus, wat piep je nou? Er zijn zat lelijke mensen op wie geen hond valt.
Klopt. Dat zijn dan ook zeikers en geen echte mannen. Mannen praten niet over hun gevoelens. 14.gifquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:44 schreef clumsy_clown het volgende:
En weer open. NED, hou 's op met je gefrustreerde gescheld.
Lief en braaf zijn allemaal, voor je het weet dringt Sinterklaas bij je naar binnen omdat je mensen op internet hebt uitgescholden.
Moet jij een proberen een lange relatie te onderhouden met een vrouw, zonder over je eigen gevoelens te praten... ze eisen het gewoon, of heb ik daar alleen last vanquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Klopt. Dat zijn dan ook zeikers en geen echte mannen. Mannen praten niet over hun gevoelens. 14.gif
Wat een verwildering weer. Waar gaat het heen met de maatschappijquote:Op dinsdag 4 december 2007 15:49 schreef milagro het volgende:
[..]
wel ja, jij dicht de goedheiligman zomaar even potentiele verkrachting toe
Aandachtshoer is even een andere nuance dan hoer, dearquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:01 schreef Inekris het volgende:
@Ripley, persoonlijk vindt ik mensen uitmaken voor hoer wel bashen.
Rucksichtslos neerslaan!quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:51 schreef shifty83 het volgende:
[..]
Moet jij een proberen een lange relatie te onderhouden met een vrouw, zonder over je eigen gevoelens te praten... ze eisen het gewoon, of heb ik daar alleen last van
Jeetje zeg, is sinds de laatste upgrade Fok ineens een plek geworden waar je elkander niet meer voor rotte vis mag uitmaken ofzo?quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:44 schreef clumsy_clown het volgende:
En weer open. NED, hou 's op met je gefrustreerde gescheld.
Lief en braaf zijn allemaal, voor je het weet dringt Sinterklaas bij je naar binnen omdat je mensen op internet hebt uitgescholden.
http://www.jeanne-doomen.net/volkskrant/schoonheid.htmlquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:05 schreef Scandalous het volgende:
Is ook een boek over, Het recht van de mooiste, van Nancy Etcoff
Heb het gelezen ja en het legt eigenlijk uit hoe iedereen -onbewust- mensen met een mooi uiterlijk anders behandelen. Is best interessantquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
http://www.jeanne-doomen.net/volkskrant/schoonheid.html
Dat lijkt precies de tegenovergestelde conclusie te trekken als ik dit zo lees. Klopt dat? Heb jij het gelezen?
En geldt dat niet voor ongeveer elke groep?quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:11 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Heb het gelezen ja en het legt eigenlijk uit hoe iedereen -onbewust- mensen met een mooi uiterlijk anders behandelen. Is best interessant
Ja, daar gaat het juist ook over, 'de wetenschap van mooi en lelijk'.quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:15 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
En geldt dat niet voor ongeveer elke groep?
Buitenlanders
Lelijke mensen
Kleine mannen
Lange vrouwen
Nerds (of wat je onder die categorie schaart als je iemand ziet)
domme mensen
dikke mensen
Enzenzenz...
je moet maar zo denken, mooie Scandalous, beter anders behandeld worden omdat je zo mooi bent, dan omdat je lelijk bent, een nare huidaandoening hebt, dik bent, een duidelijk zichtbare handicap hebt.quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:11 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Heb het gelezen ja en het legt eigenlijk uit hoe iedereen -onbewust- mensen met een mooi uiterlijk anders behandelen. Is best interessant
Hee ik ben de TS niet!quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:18 schreef milagro het volgende:
je moet maar zo denken, mooie Scandalous, beter anders behandeld worden omdat je zo mooi bent, dan omdat je lelijk bent, een nare huidaandoening hebt, dik bent, een duidelijk zichtbare handicap hebt.
schoonheid als probleem is gewoon een luxe probleem, of je bent dodelijk onzeker over je mentale bagage en dan is dát dus je probleem, niet je overmatig mooie uiterlijk.
mensen houden er niet van om buiten 'de groep' geplaatst te worden, hoe dan ook. Of dat nou om iets positiefs of negatiefs gebeurt. Als dat wel gebeurt, vind ik niet dat je daar die groep de schuld van moet geven, zoals de toon in dit topic lijkt aan te geven: het is nu eenmaal zo en TS (en alle anderen die met zoveel schoonheid zijn opgezadeld, for that matter) zichzelf moet accepteren voor wat ze zijn.quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:18 schreef milagro het volgende:
schoonheid als probleem is gewoon een luxe probleem, of je bent dodelijk onzeker over je mentale bagage en dan is dát dus je probleem, niet je overmatig mooie uiterlijk.
je bent de TS niet, maar hebt wel 2 boekjes gelezen inzake het probleem, vandaarquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:20 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Hee ik ben de TS niet!![]()
De extremen zullen altijd anders behandeld worden, de hele mooie en de hele lelijke, zal ook nooit anders worden.
En wat dacht je hiervan: TS verwacht dat er op een bepaalde manier op haar wordt gereageerd vanwege haar 'snoetje' en interpreteert dus ook al het gedrag dat ze tegenkomt op die manier. Ze krijgt daardoor voortdurend haar eigen vooroordelen bevestigd.quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:35 schreef Flashwin het volgende:
Om serieus te reageren:
Het is idd een mentaal probleem van de TS. Er zijn zat mooie mensen die normaal omgaan met de voor en nadelen die horen bij een knap uiterlijk.
TS echter weet hier niet goed mee om te gaan en doet alsof het aan alles en iedereen behalve haarzelf ligt. Het probleem is dat zijzelf juist totaal niet weet om te gaan met haar voorkomen. Een soort van hoogmoedige manier van gedragen, puur uit onzekerheid. Hoewel ze natuurlijk zal zeggen van niet, denkt ze diep in haar hart dat ze de wereld een plezier doet simpelweg omdat ze bestaat. Daar gaat het mis en die denkwijze moet je mee stoppen.
Succes
Haten is een groot woord. Maar als voorbeeld. Ik was laatst met een vriend mee naar een concert. Er waren wat vriendinnen en vrienden mee die ik nog niet kon. Met die mannen maak je dan vrij snel contact, praten lachen. Maar die vrouwen bestuderen je van top tot teen en trekken een vies gezicht, en weigeren ook maar een woordje te wisselen. Als ik dan wat zeg dan krijg ik antwoord maar een tegenvraag ho maar.quote:[b]Op dinsdag 4 december 2007 10:27 schreef
- Vrouwen haten je. Ik gok uit pure jaloezie en angst dat ik achter hun mannen aanga, maar alleen omdat ik bijna iedereen kan krijgen, betekent dat niet dat ik ook iedereen wil! En zeker geen vent die zijn vrouw bedriegt. Omdat ik een leuk snoetje heb, moet ik wel een kutwijf zijn. Emancipatie zal ook nooit een succes worden, omdat vrouwen elkaar het licht in de ogen niet gunnen.
well duh, omdat je , in hun ogen, een lekker ding bentquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:49 schreef Frosting het volgende:
[..]
Haten is een groot woord. Maar als voorbeeld. Ik was laatst met een vriend mee naar een concert. Er waren wat vriendinnen en vrienden mee die ik nog niet kon. Met die mannen maak je dan vrij snel contact, praten lachen. Maar die vrouwen bestuderen je van top tot teen en trekken een vies gezicht, en weigeren ook maar een woordje te wisselen. Als ik dan wat zeg dan krijg ik antwoord maar een tegenvraag ho maar.
Ik ben er eigenlijk wel aan gewend. Mannen zijn eigenlijk veel leuker om even mee om te gaan dan vrouwen.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:27 schreef Deceptie het volgende:
De titel is misschien ietwat dramatisch gekozen, maar helaas wel waar. Ik heb getwijfeld of ik dit allemaal neer zou pennen, maar ik weet zeker dat er vrouwen zijn die dit herkennen.
Uiteraard ben ik blij met het feit dat ik mooi ben, maar er kleven meer nadelen aan dan mensen durven te bedenken.
- Valse bescheidenheid. In dit land mag je niet zeggen dat je jezelf mooi vindt, dat stuit ons Calvinisten tegen de borst. Maar waarom zou ik ontkennen hoe ik er uit zie? Als ik in de spiegel kijk, zie ik toch echt een mooie vrouw. Ik heb jarenlang modellenwerk op hoog niveau gedaan, acht van die tien mannen is alleen nog maar in staat tot stamelen als ze mij zien, ik ben gewoon mooi. Maar als je zegt dat je tevreden bent met je uiterlijk, dan ben je opeens arrogant!![]()
Daar staat tegenover dat als je dan valse bescheidenheid tentoonstelt (welnee, ik vind mezelf normaal) dan noemen mensen je een aansteller.
- Vrouwen haten je. Ik gok uit pure jaloezie en angst dat ik achter hun mannen aanga, maar alleen omdat ik bijna iedereen kan krijgen, betekent dat niet dat ik ook iedereen wil! En zeker geen vent die zijn vrouw bedriegt. Omdat ik een leuk snoetje heb, moet ik wel een kutwijf zijn. Emancipatie zal ook nooit een succes worden, omdat vrouwen elkaar het licht in de ogen niet gunnen.
- Je wordt nooit enkel op je prestaties beoordeeld. Want je kan natuurlijk onmogelijk mooi én slim zijn, dus heb je een promotie alleen maar te danken aan je snoetje. Daarnaast zijn mooie vrouwen altijd sletten, want die loonsverhoging kan je alleen maar verdiend hebben door de baas te pijpen.. Vooral mannen zijn geneigd je snel werk uit handen te nemen en in Jip en Janneke taal tegen je te praten, immers gebruik ik al mijn hersencapaciteit om mijn lippen te tuiten.
- Mannen gedragen zich onmogelijk. Zie ook het bovenstaande stuk. Ze gaan zich ontzettend uitsloven om aandacht van je te krijgen, want een mooie vrouw die geinteresseerd in je is, is de grootste streling van je ego mogelijk. Collega's halen 80 keer per dag koffie voor je, willen je helpen met je projecten en bieden aan je computer thuis te repareren / op je katten te passen / je Ikea-meubels in elkaar te komen zetten etc. als je een gesprek hebt met iemand over bovengenoemde zaken. De vrouwelijke collegae zien dit natuurlijk en worden weer groen en geel van jaloezie. Ze behandelen je als stront, terwijl ik alleen maar opmerk dat m'n PC kuren heeft en de heren meteen over elkaar heen buitelen om me te kunnen "redden"!
- Vind maar een leuke man. Het grootste gedeelte durft je niet aan te spreken, omdat ze je op een torenhoog voetstuk plaatsen. De mannen die je wel durven aan te spreken, vinden zichzelf vaak god's gift to women en willen niet snappen dat je die mening niet deelt. En nee, vertellen dat je bereid bent je vrouw voor mij te verlaten is géén compliment.
Zo. Nu zullen er ongetwijfeld eerst een aantal reacties volgen die mijn gelijk alleen maar bevestigen, maar ik hoop dat er enkele vrouwen zijn die mijn verhaal herkennen.
Juist. ze gaat elke sociale interactie ongelooflijk bevooroordeeld aan.quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En wat dacht je hiervan: TS verwacht dat er op een bepaalde manier op haar wordt gereageerd vanwege haar 'snoetje' en interpreteert dus ook al het gedrag dat ze tegenkomt op die manier. Ze krijgt daardoor voortdurend haar eigen vooroordelen bevestigd.
Dat klopt idd niet. Je mag zeker blij zijn met je lichaam.quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:27 schreef Deceptie het volgende:
Uiteraard ben ik blij met het feit dat ik mooi ben, ...
Maar als je zegt dat je tevreden bent met je uiterlijk, dan ben je opeens arrogant!![]()
quote:maar alleen omdat ik bijna iedereen kan krijgen,
Alleen gillen mannen er wel altijd achteraan "maar ik ben geen homo hoor!".quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:02 schreef OldJeller het volgende:
Dat is altijd zo geweest.
Als je vrouwen naar elkaar ziet kijken zie je de jaloezie en afschuw als de één mooi is of leuke kleding aanheeft.. overal waar men elkaar tegen kan komen zie je dit fenomeen. Zo'n afkeurend vies gezicht.
i.t.t. mannen die wel kunnen zeggen dat een andere man mooi gekleed is of goed voor de dag komt.
P.S. zijn er nog mooie vrouwen die een mening hebben over deze stelling?
Wat een onzin. Hele mooie mensen hebben juist vaak een mooi en interessant karakter. In tegenstelling tot TS straalt de positiviteit en vreugde eraf bij die mensen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:02 schreef Cracka-ass het volgende:
Opvallend mooie mensen hebben maar zelden een interessant of mooi karakter, daar heb je namelijk enorme ruggegraat voor nodig. Die combinatie zie je zelden.
Dat is niet echt arrogantie, eerder zelfverzekerdheid en het kan best een kern van waarheid bevatten. Dat jij je dat niet zou kunnen voorstellen en het afdoet als arrogantie, is weer een ander verhaalquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:14 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Dat klopt idd niet. Je mag zeker blij zijn met je lichaam.
Maar op dit punt zit je arrogantie ook niet, dat zit hier:
[..]
Ook onzin. Je uiterlijk zegt niks over je innerlijk. Er zijn leuke en lieve mooie mensen en vervelende. Geldt ook voor lelijkerds overigensquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:17 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Wat een onzin. Hele mooie mensen hebben juist vaak een mooi en interessant karakter. In tegenstelling tot TS straalt de positiviteit en vreugde eraf bij die mensen.
Dat de meeste mooie mensen arrogant en inhoudsloos zouden zijn, wordt meestal geclaimd door lelijkerds die op hun 25ste nog steeds niet over hun middelbare schooltrauma's heen zijn.
misschien heb je over het woordje "vaak" heen gelezen. verder is het onzin om te zeggen dat uiterlijk niks over innerlijk zegt.quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ook onzin. Je uiterlijk zegt niks over je innerlijk. Er zijn leuke en lieve mooie mensen en vervelende. Geldt ook voor lelijkerds overigens
Want?quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:21 schreef Flashwin het volgende:
[..]
misschien heb je over het woordje "vaak" heen gelezen. verder is het onzin om te zeggen dat uiterlijk niks over innerlijk zegt.
het is allemaal niet zo zwart/wit natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:18 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Dat is niet echt arrogantie, eerder zelfverzekerdheid en het kan best een kern van waarheid bevatten. Dat jij je dat niet zou kunnen voorstellen en het afdoet als arrogantie, is weer een ander verhaal
Neuj..quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:18 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Dat is niet echt arrogantie, eerder zelfverzekerdheid en het kan best een kern van waarheid bevatten. Dat jij je dat niet zou kunnen voorstellen en het afdoet als arrogantie, is weer een ander verhaal
Want...je innerlijk wordt mede gevormd aan de hand van je uiterlijk.quote:
Zij zou jou dus kunnen krijgen, als ze wilde?quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:22 schreef HeatWave het volgende:
blaat
Nee dus. Alleen als ik zou willen, en dat wil ik nietquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:27 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Zij zou jou dus kunnen krijgen, als ze wilde?
Tuurlijk jongen, blijf daar maar in geloven.quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee dus. Alleen als ik zou willen, en dat wil ik niet.
Je hebt mij ooit nog wel eens een complimentje gegeven.quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:15 schreef Ripley het volgende:
Persoonlijk geef ik graag en regelmatig complimentjes - maar alleen als ik het echt meen
Dat denk ik ook nietquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:31 schreef Deliah het volgende:
Is een persoon die zich zelf mooi / slim / eventuele andere positieve eigenschap noemt, arrogant?
Ik persoonlijk denk niet dat zo een persoon arrogant is.
TS dus inderdaad jaquote:Maar een persoon die zichzelf op een voetstuk plaatst (zichzelf beter vindt, waardevoller vindt, enz), die vind ik arrogant, mits deze persoon dat duidelijk tot uitdrukking brengt
.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niksquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:06 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Post eens een paar foto's zonder make up of te strakke kledij. Ik durf mijn kont erom te verwedden dat je niet zo mooi bent als je jezelf inbeeld. Je zult je er vast naar kleden en verven. Echte schoonheid bestaat namelijk niet. Tevens ben je een arrogantie, aandachtsgeile kuthoer die dit naar alle waarschijnlijkheid zal blijven ontkennen maar zichzelf al voor kut heeft gezet door dit topic.
Waarom zou ik in vredesnaam foto's van mezelf posten? Ik hoef me niet te bewijzen aan een stel gefrustreerde internetnerds zoals jij. Als je goed had gelezen weet je dat ik bijna geen make up draag (alleen mascara) en me op mijn werk altijd formeel kleed. Als ik uitga kleed ik me leuk en niet sletterig zoals de meeste vrouwen. Ik heb dat soort accessoires niet nodig om er leuk uit te zien.quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:06 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Post eens een paar foto's zonder make up of te strakke kledij. Ik durf mijn kont erom te verwedden dat je niet zo mooi bent als je jezelf inbeeld. Je zult je er vast naar kleden en verven. Echte schoonheid bestaat namelijk niet. Tevens ben je een arrogantie, aandachtsgeile kuthoer die dit naar alle waarschijnlijkheid zal blijven ontkennen maar zichzelf al voor kut heeft gezet door dit topic.
Vooral dat ''echte schoonheid bestaat namelijk niet'', is gewoon ontzettend stom opgemerkt. Zo'n opmerking kan alleen maar geplaatst worden door iemand die:quote:
Als een man dat doet zegt dat genoeg over hoe zelfverzekerd hij is.quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Alleen gillen mannen er wel altijd achteraan "maar ik ben geen homo hoor!".
Het is geen vorm van "bewijzen", maar eerder een toelichting of voorbeeld, zodat menig mens je kan begrijpen. Nu is je topic enkel een verkapt "neuk-me-want-ik-ben-de-perfecte-vrouw-dus-neem-mijn-kapsones-er-maar-voor-de-grap-bij" topic. Wat is je doel sowieso met dit topic? Alsof er zulke foksters hier bestaan met zulke grootheidswaanzin en narcistische persoonlijkheid. Dat bijna iedere "man" je wilt is ook een waanbeeld van je, want niet iedereen valt op het ideaalbeeld waar jij jezelf voor aanziet.quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:06 schreef Deceptie het volgende:
[..]
Waarom zou ik in vredesnaam foto's van mezelf posten? Ik hoef me niet te bewijzen aan een stel gefrustreerde internetnerds zoals jij. Als je goed had gelezen weet je dat ik bijna geen make up draag (alleen mascara) en me op mijn werk altijd formeel kleed. Als ik uitga kleed ik me leuk en niet sletterig zoals de meeste vrouwen. Ik heb dat soort accessoires niet nodig om er leuk uit te zien.
En jij bent een onzeker mokkel die het niet kan hebben dat mijn leven wél leuk is, die dit naar alle waarschijnlijkheid zal blijven ontkennen maar zichzelf al voor kut heeft gezet door deze flamebait die kant noch wal raakt..
Zo. Vanaf nu ga ik weer volwassen reageren.
Natuurlijk is de wijze waarop ik deze stelling hier ter sprake stel niet te vergelijken met hoe ik me IRL gedraag, dat spreekt voor zich, me dunkt.quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:41 schreef dawg het volgende:
Nu heb ik je uiterlijk niet eens kunnen beoordelen, maar als je in het dagelijks leven ook zo overkomt zoals je overkomt in dit topic, vind ik het alleen maar logisch dat je zo oppervlakkig behandeld wordt. Je gaat uit van cliche's en generalisaties (puur en alleen ervaring gaat er bij mij niet in, want ervaringen zijn altijd uniek, op zichzelf staand), en ik heb het idee dat anderen (uiteraard niet iedereen) haarfijn aanvoelen dat je je houding daarop gebaseerd hebt.
Daarbij is uiterlijk subjectief, en staat 'modellenwerk op hoog niveau' niet garant voor een geweldig uiterlijk, maar eerder voor symmetrie (vind ik dan).
quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:24 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Het is geen vorm van "bewijzen", maar eerder een toelichting of voorbeeld, zodat menig mens je kan begrijpen. Nu is je topic enkel een verkapt "neuk-me-want-ik-ben-de-perfecte-vrouw-dus-neem-mijn-kapsones-er-maar-voor-de-grap-bij" topic. Wat is je doel sowieso met dit topic? Alsof er zulke foksters hier bestaan met zulke grootheidswaanzin en narcistische persoonlijkheid. Dat bijna iedere "man" je wilt is ook een waanbeeld van je, want niet iedereen valt op het ideaalbeeld waar jij jezelf voor aanziet.
En nog klaag je erover. Zegt genoeg, lijkt me.quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:31 schreef Deceptie het volgende:
[..]
Natuurlijk is de wijze waarop ik deze stelling hier ter sprake stel niet te vergelijken met hoe ik me IRL gedraag, dat spreekt voor zich, me dunkt.
IRL ben je gewoon een vent , geen wonder dat je je dan anders gedraagt , me dunktquote:Op dinsdag 4 december 2007 18:31 schreef Deceptie het volgende:
[..]
Natuurlijk is de wijze waarop ik deze stelling hier ter sprake stel niet te vergelijken met hoe ik me IRL gedraag, dat spreekt voor zich, me dunkt.
Ik begrijp wat je probeert te zeggen en wil bij dezen nogmaals benadrukken dat mijn tekst ietwat gechargeerd is. Natuurlijk haten niet alle vrouwen me, er zijn ook zat leuke vrouwen zoals jij die naar de persoon kijken en niet naar de verpakking er om heen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:34 schreef Starr_003 het volgende:
Ik kan me opzich wel wat voorstellen bij wat je schrijft..maar toch..denk ik dat het grootste probleem voornamelijk bij jezelf ligt.
Naar mijn idee is er geen standaard beeld van wie/wat mooi is en wat lelijk.
Een voorbeeld.. ik kende een meid die in mijn ogen zeer aantrekkelijk was (niet dat is lesbi ben) en ze deed ook modellenwerk. We werden vriendinnen en ik sprak ook over haar tegen mijn vriend. Toen hij haar na lange tijd eindelijk ontmoette zei hij, 'nou, vind je haar nu zo knap???' .. hij begreep het niet want hij vond haar totaal niks.
En dit is een voorbeeld van mij, maar ik weet zeker dat het ook op grotere schaal speelt.
Neem nou als voorbeeld Hollands next topmodel. De dames in kwestie zijn dus topmodellen, maar...excuseer mij.. ik vind 9 van de 10 dames echt niet zo mooi!!!!
Daarbij kun je ook dingen gaan zien op de manier waarop je ze wilt zien. Je kunt gaan geloven in je eigen denken. Als je begrijpt wat ik probeer te zeggen
En daarbij wil ik nog zeggen..nee, niet iedere vrouw haat een 'mooie' vrouw... ik zie ook niet iedere vrouw die in mijn ogen mooi is als vijandig vlees..helemaal niet zelfs. Ik zou zo iemand pas zien als vijand als ik zelf onzeker in mijn schoenen zou staan. In dit geval..ligt dat dus niet aan jou, maar aan de dames in kwestie zelf die jaloers zijn...denk ik
Het is niet klagen, ik breng het ter sprake!quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:34 schreef dawg het volgende:
[..]
En nog klaag je erover. Zegt genoeg, lijkt me.
Het gaat er maar net om hoe je mensen benadert. En jij benadert ze kennelijk op een manier waardoor je dat 'oppervlakkige' terugkrijgt. Zo simpel is het.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:37 schreef Hyperdude het volgende:
Ik word altijd gezien als "de slimste". Dat is minstens zo erg.
Maar als ik een topic vergelijkbaar met de strekking van dit topic had geopend, had ik nooit zo snel zo veel reacties gehad.
TS heeft dus wel ergens een punt(je).
Okay. Ik vermoedde het al, maar nu weet ik zeker dat je fake bent.quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:38 schreef Deceptie het volgende:
[..]
Het is niet klagen, ik breng het ter sprake!
Hoezo?quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:39 schreef dawg het volgende:
[..]
Okay. Ik vermoedde het al, maar nu weet ik zeker dat je fake bent.
Zo komt het niet over.quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:38 schreef Deceptie het volgende:
[..]
Het is niet klagen, ik breng het ter sprake!
volgens mij mag ik jou niet, ik ken wel mooie vrouwen, maar die zitten er niet mee.quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:40 schreef Deceptie het volgende:
[..]
Hoezo?
Waarom zou ik alle bovenstaande dingen verzinnen als ik er geregeld mee geconfronteerd word??
Omdat je reacties hier en in je andere topic voor zich spreken.quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:40 schreef Deceptie het volgende:
[..]
Hoezo?
Waarom zou ik alle bovenstaande dingen verzinnen als ik er geregeld mee geconfronteerd word??
Die selffullfilling prophecy werd eerder ook al aangehaald. Het kan kloppen dat ik me vaak afstandelijk opstel, maar mijns inziens niet op een arrogante manier, eerder bedeesd, omdat het dus voor kan komen dat ik -onterecht!- voor arrogant aangezien word.quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:42 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Zo komt het niet over.
Mag ik even zeggen dat ik het vreemd vindt dat je op mensen die kritiek geven op een onderbouwde manier erg wienig commentaar geeft?
Kan het niet zo zijn dat je je gedraagt naar het beeld dat anderen van je hebben? Puur omdat je van ze verwacht dat ze op een bepaalde manier gaan reageren en je daar geen zin in hebt en je daarom afstandelijk opstelt?
Om mezelf even aan te halen; sorry, ik ben mooi dus dom. Mijn ene hersencel heeft het te druk met het tuiten van mijn lippen, dus kan je alsjeblieft wat duidelijker uitleggen wat je bedoelt, want ik begrijp je niet.quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:45 schreef dawg het volgende:
[..]
Omdat je reacties hier en in je andere topic voor zich spreken.
Je valt een beetje in herhalingquote:Op dinsdag 4 december 2007 18:47 schreef Deceptie het volgende:
[..]
Om mezelf even aan te halen; sorry, ik ben mooi dus dom. Mijn ene hersencel heeft het te druk met het tuiten van mijn lippen, dus kan je alsjeblieft wat duidelijker uitleggen wat je bedoelt, want ik begrijp je niet.
Ja, want mijn nick zegt ook echt zo veelquote:
Eensch. (Iedereen die het voor de wind gaat is vrolijk.)quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:17 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Wat een onzin. Hele mooie mensen hebben juist vaak een mooi en interessant karakter. In tegenstelling tot TS straalt de positiviteit en vreugde eraf bij die mensen.
Dat klopt ook trouwens.quote:Dat de meeste mooie mensen arrogant en inhoudsloos zouden zijn, wordt meestal geclaimd door lelijkerds die op hun 25ste nog steeds niet over hun middelbare schooltrauma's heen zijn.
Wat een onzin zeg...dus als je mooi bent kun je niet tegen tegenslag omdat je een verwende troela bent zonder ruggengraat?quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:07 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Eensch. (Iedereen die het voor de wind gaat is vrolijk.)
Totdat het een keer tegen zit, dan vergaat de wereld. Hoe triviaal tegenslagen en hindernissen ook zijn. Puur en alleen door het onvermogen om te gaan met tegenslag omdat ze gewend zijn dat hun sores wel geregeld wordt. Wat je die mensen nauwelijks kunt verwijten, echter worden ze er vaak wel lui en verwend door -> ruggegraatloos.
[..]
Dat klopt ook trouwens.
Maar dat die mensen zoeken naar een reden om hun eigen onvermogen mentaal te compenseren, diskwalificeert hun argument niet direct. Tenzij er geen argumenten zijn natuurlijk.
Klopt. Jij laat hun onzeker voelen. En dat zul jij weten ook. Durf te wedden dat je ook vrijwel geen vrouwelijke vrienden hebt.quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:27 schreef Deceptie het volgende:
- Vrouwen haten je.
volgens mij ben je helemaal niet mooi. Mooie vrouwen zijn lievquote:Op dinsdag 4 december 2007 18:47 schreef Deceptie het volgende:
[..]
Om mezelf even aan te halen; sorry, ik ben mooi dus dom. Mijn ene hersencel heeft het te druk met het tuiten van mijn lippen, dus kan je alsjeblieft wat duidelijker uitleggen wat je bedoelt, want ik begrijp je niet.
Ja, rot op.quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:58 schreef Deceptie het volgende:
[..]
Ja, want mijn nick zegt ook echt zo veelGoed, je strooit met boude beweringen maar kan niks staven, vanaf nu ga ik dan ook niet meer serieus op je reageren.
Kan ook zijn dat mensen zich ergeren aan jou arrogante kijk mij eens knap zijn gedragquote:Op dinsdag 4 december 2007 10:31 schreef Deceptie het volgende:
[..].
En je bevestigt meteen mijn eerste punt.jaloerse lelijkerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |