abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55033401
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 13:33 schreef HeatWave het volgende:

Vrouwen moeten gewoon eens niet zo zeiken over dit soort dingen, het is geen probleem, je maakt er een probleem van!
Universeel toepasbaar op vrijwel alle typische vrouwenproblemen.

Vrouwen denken gewoon teveel na over dit soort dingen,...

Wees godvergeten blij dat iemand je ziet staan. Leuk zo'n knap koppie, maar het neukt niet anders! Er zijn wel meer knappe koppies.
Verbaal terrorist
pi_55033422
1: ik begrijp je punt, al die dingen kan ik me wel in verplaatsen!

MAAR

2. Ik denk dat je jezelf tóch wel op een bepaald voetstuk plaatst, ook op je werk!? Anders zouden de vrouwen die je kennen op je werk écht niet zo reageren, lijkt mij...

Ik ken ook meiden die mooi zijn op mijn werk, maar die gaan ook gewoon goed en vooral leuk om met 'minder mooie' vrouwen... als je laat zien dat je gewoon normaal bent en normaal kletst en 'gewoon' leuk/spontaan bent vinden die vrouwen het echt niet erg hoor..... Maar wanneer je je op een bepaalde manier opstelt en daardoor misschien ook geniet van al die aandacht van de mannen, tja... dan kijken die vrouwen je met en scheef oog aan. Nogmaals; als je een normale verhouding hebt met je vrouwelijke collega's kan je zelfs samen lachen om al die (kansloze) mannen Maar waarschijnlijk is er dus een afstand tussen jouw en die andere collega's, waardoor ze je met een scheef oog aankijken! Ga ook eens met een wat minder mooie dame praten. Je zegt zelf dat je een mooie vriendin hebt. Ik weet zeker dat veel andere vriendinnen van je ook mooi zijn, dat 'soort' zoekt elkaar op. Netzoals in een klas alle nerdjes ook bij elkaar zitten. Maar wanneer een mooie dame eens 'normaal' met zo'n 'nerdje' zou gaan praten, ziet iedereen ook van: 'ow die dame voelt zich niet te goed/mooi voor zo'n nerd'.

Verder tja; wees eens blij. Mooie mensen hebben meer succes, vinden makkelijker een baan, hebben meer vrienden, zijn zelfverzekerder, hoeven zich (logisch) niet druk te maken om uiterlijk Bij jouw is het misschien extreem, maar toch....er zijn ook mensen met een verbrand gezicht. Dát is pas erg en extreem 'negatief'! Je moet je naar mijn inziens je er niet zo druk om maken maar er gewoon wat om lachen! Ik snap dat het vervelend is als mensen je nakijken op straat, bouwvakkers die naar je fluiten, kansloze mensen die je proberen te versieren. Maarja, shit happens. Beter dat ze je op zo'n manier aankijken dan mensen die er juist NIET uitzien, raar lopen etc. Die hebben het zelfde probleem: alleen op een andere manier. Denk daar anders eens overna!?
Haleloeja
  dinsdag 4 december 2007 @ 13:48:23 #203
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_55033464
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 13:46 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

Universeel toepasbaar op vrijwel alle typische vrouwenproblemen.

Vrouwen denken gewoon teveel na over dit soort dingen,...

Wees godvergeten blij dat iemand je ziet staan. Leuk zo'n knap koppie, maar het neukt niet anders.
als ik R&P zo lees kunnen mannen er ook wat van hoor. Al die topics over de friendzone, want de reden dat ze nog geen vriendin hebben is dat vrouwen alleen klootzakken willen Net een beetje als TS - altijd de reden buiten jezelf neerleggen
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_55033472
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:45 schreef Deceptie het volgende:

[..]

Dat zijn ze ook! Vinden ze zelf dan he.
Hoe ben jij daar mee omgegaan destijds?
Mnja, zij kon er wel mee omgaan want zij was het wel gewoon.
Maar het is gewoon niet leuk als je met zen tweeën in een discotheek staat dat er dan gewoon stuk of 5 onnozele kerels haar te drinken komen brengen terwijl jij eventjes daarvoor nog met haar hebt gekust ofzo...
Is dan ook wel eens gebeurd dat de persoon in kwestie zen drinken in zen gezicht kreeg of dat ze het drinkte aanpakte en op zen voeten leegkapte

maargoed, leuk is het gewoon niet
Garfield!!!!!
  dinsdag 4 december 2007 @ 13:50:59 #205
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_55033535
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 13:48 schreef Ripley het volgende:

[..]

als ik R&P zo lees kunnen mannen er ook wat van hoor. Al die topics over de friendzone, want de reden dat ze nog geen vriendin hebben is dat vrouwen alleen klootzakken willen Net een beetje als TS - altijd de reden buiten jezelf neerleggen
Mannen moeten OOK niet zo jannken, niemand moet zo janken .

Men doet altijd alsof het iets nieuws, unieks en bijzonders is. Je bent mens en je wil neuken. Het liefst met een zo lekker mogelijk persoon. Nou, regel dat dan en als het niet lukt probeer je het nog een keer.

En tussendoor pak je gewoon alles wat er net onder zit om je frustraties op te uiten .

En op een gegeven moment klikt het en is alles ok.

Win-win situatie .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_55033613
quote:

[..]

Op 1 of andere manier lopen hier hier veel jankzakken en huilies van mannen op fok! rond. Wellicht is het toch een beetje de nerd-status van velen. Deze 'sorry excuses for men' leggen inderdaad de reden buiten zichzelf neer.

In de 'echte' wereld komen echter vrouwen vaak met dit soort cirkelredeneringen, drogredeneringen en 'ow wat ben ik zielig'- verhalen. Gelukkig is er ook in de 'echte' wereld een ruime hoeveelheid aan slappe hap onder de mannen om dit in stand te houden.

@TS: Jezus je bent knap, ik ook ... en dan? Wat erg zeg dat veel mensen mij en jou aantrekkelijk vinden. Wat een straf! Je hebt keus, wat piep je nou? Er zijn zat lelijke mensen op wie geen hond valt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Verloren_onschuld op 04-12-2007 14:03:05 ]
Verbaal terrorist
  dinsdag 4 december 2007 @ 13:58:53 #207
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_55033758
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 13:53 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

Op 1 of andere manier lopen hier hier veel jankzakken en huilies van mannen op fok! rond. Wellicht is het toch een beetje de nerd-status van velen. Deze 'sorry excuses for men' leggen inderdaad de reden buiten zichzelf neer.

In de 'echte' wereld komen echter vrouwen vaak met dit soort cirkelredeneringen, drogredeneringen en 'ow wat ben ik zielig'- verhalen. Gelukkig is er ook in de 'echte' wereld een ruime hoeveelheid aan slappe hap onder de mannen om dit in stand te houden.

Jezus je bent knap, ik ook ... en dan? Wat erg zeg dat veel mensen mij en jou aantrekkelijk vinden. Wat een straf! Je hebt keus, wat piep je nou? Er zijn zat lelijke mensen op wie geen hond valt.
Ik neem aan dat dat laatste deel voor de TS bestemd is?
pi_55033769
quote:

[..]

Klopt. Dat zijn dan ook zeikers en geen echte mannen. Mannen praten niet over hun gevoelens. 14.gif
  dinsdag 4 december 2007 @ 14:01:02 #209
163382 Inekris
Keeper of The Kangal
pi_55033814
Als TS geen foto plaatst is dat haar keus. Hoewel begrijpelijk, gezien het onderwerp en de OP, is vragen erom kansloos.

De discussie of TS een kloon is, is ook begrijpelijk, maar even niet hier.

@Ripley, persoonlijk vindt ik mensen uitmaken voor hoer wel bashen.

[ Bericht 69% gewijzigd door Inekris op 04-12-2007 15:29:46 ]
Op donderdag 17 januari 2008 15:49 schreef Burdie het volgende: Je bent in elk geval niet zo'n ingelikt en opgeschoten pubertje die wel even de wijsneus uit gaat hangen
pi_55036460
En weer open. NED, hou 's op met je gefrustreerde gescheld .

Lief en braaf zijn allemaal, voor je het weet dringt Sinterklaas bij je naar binnen omdat je mensen op internet hebt uitgescholden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2007 15:47:07 ]
pi_55036577
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 15:44 schreef clumsy_clown het volgende:

Lief en braaf zijn allemaal, voor je het weet dringt Sinterklaas bij je naar binnen omdat je mensen op internet hebt uitgescholden.

wel ja, jij dicht de goedheiligman zomaar even potentiele verkrachting toe
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  dinsdag 4 december 2007 @ 15:51:13 #212
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_55036618
het is niet voor niets de goedgeiligman .

Anyway, we're back, carry on, nothing to see here .
Get woke, go broke!
  dinsdag 4 december 2007 @ 15:51:13 #213
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_55036620
wat is er nou weer mis met vloekende mooie vrouwen?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  dinsdag 4 december 2007 @ 15:51:20 #214
198428 shifty83
Nee, en jij bent wel perfect?
pi_55036624
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 13:59 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Klopt. Dat zijn dan ook zeikers en geen echte mannen. Mannen praten niet over hun gevoelens. 14.gif
Moet jij een proberen een lange relatie te onderhouden met een vrouw, zonder over je eigen gevoelens te praten... ze eisen het gewoon, of heb ik daar alleen last van
pi_55036687
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 15:49 schreef milagro het volgende:

[..]

wel ja, jij dicht de goedheiligman zomaar even potentiele verkrachting toe
Wat een verwildering weer. Waar gaat het heen met de maatschappij
  dinsdag 4 december 2007 @ 15:58:35 #216
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_55036800
Mooie vrouwen met een naar karakter zijn overigens strontvervelend. En die mogen van mij hun eigen computer fiksen.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
  dinsdag 4 december 2007 @ 15:59:23 #217
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_55036819
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 14:01 schreef Inekris het volgende:

@Ripley, persoonlijk vindt ik mensen uitmaken voor hoer wel bashen.
Aandachtshoer is even een andere nuance dan hoer, dear
pi_55036834
zeg, ik ga niet dat hele topic doorneuzen hoor maar staat er al ergens een foto? Ik bedoel, ik wil graag weten waar ik het over heb...

toch?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_55036886
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 15:51 schreef shifty83 het volgende:

[..]

Moet jij een proberen een lange relatie te onderhouden met een vrouw, zonder over je eigen gevoelens te praten... ze eisen het gewoon, of heb ik daar alleen last van
Rucksichtslos neerslaan!
Verbaal terrorist
  dinsdag 4 december 2007 @ 16:02:24 #220
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_55036888
tvp ...
aan de reacties leeswaardig
nu geen tijd voor zo'n lap tekst
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_55036910
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 15:44 schreef clumsy_clown het volgende:

Jeetje zeg, is sinds de laatste upgrade Fok ineens een plek geworden waar je elkander niet meer voor rotte vis mag uitmaken ofzo?

Er worden overal berichten van mij wegge-edit, forumbreed. Terwijl ik toch echt niet anders reageer dan voorheen hoor

Is dat nieuw beleid ofzo?
pi_55036946
Is ook een boek over, Het recht van de mooiste, van Nancy Etcoff
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  dinsdag 4 december 2007 @ 16:07:16 #223
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_55037002
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 16:05 schreef Scandalous het volgende:
Is ook een boek over, Het recht van de mooiste, van Nancy Etcoff
http://www.jeanne-doomen.net/volkskrant/schoonheid.html

Dat lijkt precies de tegenovergestelde conclusie te trekken als ik dit zo lees. Klopt dat? Heb jij het gelezen?
pi_55037098
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 16:07 schreef Ripley het volgende:

[..]

http://www.jeanne-doomen.net/volkskrant/schoonheid.html

Dat lijkt precies de tegenovergestelde conclusie te trekken als ik dit zo lees. Klopt dat? Heb jij het gelezen?
Heb het gelezen ja en het legt eigenlijk uit hoe iedereen -onbewust- mensen met een mooi uiterlijk anders behandelen. Is best interessant
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  dinsdag 4 december 2007 @ 16:15:44 #225
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_55037205
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 16:11 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Heb het gelezen ja en het legt eigenlijk uit hoe iedereen -onbewust- mensen met een mooi uiterlijk anders behandelen. Is best interessant
En geldt dat niet voor ongeveer elke groep?

Buitenlanders
Lelijke mensen
Kleine mannen
Lange vrouwen
Nerds (of wat je onder die categorie schaart als je iemand ziet)
domme mensen
dikke mensen

Enzenzenz...
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
pi_55037248
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 16:15 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

En geldt dat niet voor ongeveer elke groep?

Buitenlanders
Lelijke mensen
Kleine mannen
Lange vrouwen
Nerds (of wat je onder die categorie schaart als je iemand ziet)
domme mensen
dikke mensen

Enzenzenz...
Ja, daar gaat het juist ook over, 'de wetenschap van mooi en lelijk'.
pi_55037281
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 16:11 schreef Scandalous het volgende:

[..]

je moet maar zo denken, mooie Scandalous, beter anders behandeld worden omdat je zo mooi bent, dan omdat je lelijk bent, een nare huidaandoening hebt, dik bent, een duidelijk zichtbare handicap hebt.

schoonheid als probleem is gewoon een luxe probleem, of je bent dodelijk onzeker over je mentale bagage en dan is dát dus je probleem, niet je overmatig mooie uiterlijk.
pi_55037331
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 16:18 schreef milagro het volgende:
je moet maar zo denken, mooie Scandalous, beter anders behandeld worden omdat je zo mooi bent, dan omdat je lelijk bent, een nare huidaandoening hebt, dik bent, een duidelijk zichtbare handicap hebt.

schoonheid als probleem is gewoon een luxe probleem, of je bent dodelijk onzeker over je mentale bagage en dan is dát dus je probleem, niet je overmatig mooie uiterlijk.
Hee ik ben de TS niet!
De extremen zullen altijd anders behandeld worden, de hele mooie en de hele lelijke, zal ook nooit anders worden.
pi_55037437
Pics or you're ugly
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  dinsdag 4 december 2007 @ 16:27:11 #230
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_55037458
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 16:18 schreef milagro het volgende:

mensen houden er niet van om buiten 'de groep' geplaatst te worden, hoe dan ook. Of dat nou om iets positiefs of negatiefs gebeurt. Als dat wel gebeurt, vind ik niet dat je daar die groep de schuld van moet geven, zoals de toon in dit topic lijkt aan te geven: het is nu eenmaal zo en TS (en alle anderen die met zoveel schoonheid zijn opgezadeld, for that matter) zichzelf moet accepteren voor wat ze zijn.
Hoewel haar posts doen geloven dat ze vooral niet anders doet, waag ik daar toch aan te twijfelen - anders zou hier niet zoveel energie in dit topic gestoken worden.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_55037666
Om serieus te reageren:

Het is idd een mentaal probleem van de TS. Er zijn zat mooie mensen die normaal omgaan met de voor en nadelen die horen bij een knap uiterlijk.

TS echter weet hier niet goed mee om te gaan en doet alsof het aan alles en iedereen behalve haarzelf ligt. Het probleem is dat zijzelf juist totaal niet weet om te gaan met haar voorkomen. Een soort van hoogmoedige manier van gedragen, puur uit onzekerheid. Hoewel ze natuurlijk zal zeggen van niet, denkt ze diep in haar hart dat ze de wereld een plezier doet simpelweg omdat ze bestaat. Daar gaat het mis en die denkwijze moet je mee stoppen.

Succes
pi_55037782
"Oh, dat is makkelijk, zo'n doe-het-zelf-zaak, als ik jou vraag om een boor te pakken, zeg jij gewoon: doe het zelf"
pi_55037786
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 16:20 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Hee ik ben de TS niet!
De extremen zullen altijd anders behandeld worden, de hele mooie en de hele lelijke, zal ook nooit anders worden.
je bent de TS niet, maar hebt wel 2 boekjes gelezen inzake het probleem, vandaar
(ik reageer op jou, omdat je zo mooi ... lief bent, maar ik spreek in het algemeen , hoor )

anders behandeld worden vanwege een mooi uiterlijk, ach daar zullen nadelen aanzitten, maar die zijn op zeker weg te strepen tegen de voordelen, iets wat de leproze mist bijvoorbeeld, ik bedoel al die hippe zonnebrillen , wat heb je eraan als je geen neus meer hebt..

het klagen over "je mooie snoetje'" komt mij eerder blasé over dan oprecht als ware het echt vervelend
"ooh je hebt echt geen idee hoe het is, altijd maar mooi gevonden worden, prachtige borsten hebben én lange benen, én lang dik golvend haar, oogverblindend mooie ogen, volle lippen en nooit eens een pukkel, echt, je weet niet wat het is, ik mijd spiegels gewoon!! "

als je een leuk en opgeruimd karakter hebt, dan kijken mensen echt wel over dat mooie snoetje heen, of er doorheen zo u wil... zodra er niets te melden valt door het snoetje zelf, ja dan ga je je blind staren op dat snoetje alleen, het zij met bewondering, lust dan wel jaloezie

de dag dat je er niet meer op beoordeeld wordt, en die komt, of je moet jong sterven is juist voor menig mooie dame een zwarte dag, al die aandacht die ineens wegvalt, ja, dan wordt het dus ineens zwaar ja

'wij' gewone middelmatigen moeten het hebben van 'een goede dag' en zijn gepokt en gemazeld wat betreft ook eens géén aandacht trekken, legio mensen, mannen die niet voor je vallen etc etc... dus als onze goede dagen schaarser worden, dan is dat minder desastreus
  dinsdag 4 december 2007 @ 16:40:09 #234
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_55037790
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 16:35 schreef Flashwin het volgende:
Om serieus te reageren:

Het is idd een mentaal probleem van de TS. Er zijn zat mooie mensen die normaal omgaan met de voor en nadelen die horen bij een knap uiterlijk.

TS echter weet hier niet goed mee om te gaan en doet alsof het aan alles en iedereen behalve haarzelf ligt. Het probleem is dat zijzelf juist totaal niet weet om te gaan met haar voorkomen. Een soort van hoogmoedige manier van gedragen, puur uit onzekerheid. Hoewel ze natuurlijk zal zeggen van niet, denkt ze diep in haar hart dat ze de wereld een plezier doet simpelweg omdat ze bestaat. Daar gaat het mis en die denkwijze moet je mee stoppen.

Succes
En wat dacht je hiervan: TS verwacht dat er op een bepaalde manier op haar wordt gereageerd vanwege haar 'snoetje' en interpreteert dus ook al het gedrag dat ze tegenkomt op die manier. Ze krijgt daardoor voortdurend haar eigen vooroordelen bevestigd.
The love you take is equal to the love you make.
pi_55037814
Nu heb ik je uiterlijk niet eens kunnen beoordelen, maar als je in het dagelijks leven ook zo overkomt zoals je overkomt in dit topic, vind ik het alleen maar logisch dat je zo oppervlakkig behandeld wordt. Je gaat uit van cliche's en generalisaties (puur en alleen ervaring gaat er bij mij niet in, want ervaringen zijn altijd uniek, op zichzelf staand), en ik heb het idee dat anderen (uiteraard niet iedereen) haarfijn aanvoelen dat je je houding daarop gebaseerd hebt.

Daarbij is uiterlijk subjectief, en staat 'modellenwerk op hoog niveau' niet garant voor een geweldig uiterlijk, maar eerder voor symmetrie (vind ik dan).
pi_55037968
quote:
[b]Op dinsdag 4 december 2007 10:27 schreef

- Vrouwen haten je. Ik gok uit pure jaloezie en angst dat ik achter hun mannen aanga, maar alleen omdat ik bijna iedereen kan krijgen, betekent dat niet dat ik ook iedereen wil! En zeker geen vent die zijn vrouw bedriegt. Omdat ik een leuk snoetje heb, moet ik wel een kutwijf zijn. Emancipatie zal ook nooit een succes worden, omdat vrouwen elkaar het licht in de ogen niet gunnen.
Haten is een groot woord. Maar als voorbeeld. Ik was laatst met een vriend mee naar een concert. Er waren wat vriendinnen en vrienden mee die ik nog niet kon. Met die mannen maak je dan vrij snel contact, praten lachen. Maar die vrouwen bestuderen je van top tot teen en trekken een vies gezicht, en weigeren ook maar een woordje te wisselen. Als ik dan wat zeg dan krijg ik antwoord maar een tegenvraag ho maar.
Ik ben er eigenlijk wel aan gewend. Mannen zijn eigenlijk veel leuker om even mee om te gaan dan vrouwen.
Look at Krull's necklace. It's got more ice than Liberace, don't you?
Andie: Oh, it's just a little frosting. Frosting? Frosting!
pi_55038041
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 16:49 schreef Frosting het volgende:

[..]

Haten is een groot woord. Maar als voorbeeld. Ik was laatst met een vriend mee naar een concert. Er waren wat vriendinnen en vrienden mee die ik nog niet kon. Met die mannen maak je dan vrij snel contact, praten lachen. Maar die vrouwen bestuderen je van top tot teen en trekken een vies gezicht, en weigeren ook maar een woordje te wisselen. Als ik dan wat zeg dan krijg ik antwoord maar een tegenvraag ho maar.
Ik ben er eigenlijk wel aan gewend. Mannen zijn eigenlijk veel leuker om even mee om te gaan dan vrouwen.
well duh, omdat je , in hun ogen, een lekker ding bent

denk maar niet dat mannen platonisch gezellig optrekken met iemand die ze fysiek een spook vinden, hoor

ook "dikke trollen" kunnen leuk in de omgang zijn, maar ja, je wordt liever gezien met een leuk lekker wijf, dan een leuk lelijk wijf
pi_55038242
Opvallend mooie mensen hebben maar zelden een interessant of mooi karakter, daar heb je namelijk enorme ruggegraat voor nodig. Die combinatie zie je zelden.
Gezien het gemekker in de OP lijkt TS me onderhevig aan hetzelfde probleem.
pi_55038246
Dat is altijd zo geweest.
Als je vrouwen naar elkaar ziet kijken zie je de jaloezie en afschuw als de één mooi is of leuke kleding aanheeft.. overal waar men elkaar tegen kan komen zie je dit fenomeen. Zo'n afkeurend vies gezicht.
i.t.t. mannen die wel kunnen zeggen dat een andere man mooi gekleed is of goed voor de dag komt.

P.S. zijn er nog mooie vrouwen die een mening hebben over deze stelling?
  dinsdag 4 december 2007 @ 17:06:50 #240
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_55038338
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:27 schreef Deceptie het volgende:
De titel is misschien ietwat dramatisch gekozen, maar helaas wel waar. Ik heb getwijfeld of ik dit allemaal neer zou pennen, maar ik weet zeker dat er vrouwen zijn die dit herkennen.

Uiteraard ben ik blij met het feit dat ik mooi ben, maar er kleven meer nadelen aan dan mensen durven te bedenken.

- Valse bescheidenheid. In dit land mag je niet zeggen dat je jezelf mooi vindt, dat stuit ons Calvinisten tegen de borst. Maar waarom zou ik ontkennen hoe ik er uit zie? Als ik in de spiegel kijk, zie ik toch echt een mooie vrouw. Ik heb jarenlang modellenwerk op hoog niveau gedaan, acht van die tien mannen is alleen nog maar in staat tot stamelen als ze mij zien, ik ben gewoon mooi. Maar als je zegt dat je tevreden bent met je uiterlijk, dan ben je opeens arrogant!
Daar staat tegenover dat als je dan valse bescheidenheid tentoonstelt (welnee, ik vind mezelf normaal) dan noemen mensen je een aansteller.

- Vrouwen haten je. Ik gok uit pure jaloezie en angst dat ik achter hun mannen aanga, maar alleen omdat ik bijna iedereen kan krijgen, betekent dat niet dat ik ook iedereen wil! En zeker geen vent die zijn vrouw bedriegt. Omdat ik een leuk snoetje heb, moet ik wel een kutwijf zijn. Emancipatie zal ook nooit een succes worden, omdat vrouwen elkaar het licht in de ogen niet gunnen.

- Je wordt nooit enkel op je prestaties beoordeeld. Want je kan natuurlijk onmogelijk mooi én slim zijn, dus heb je een promotie alleen maar te danken aan je snoetje. Daarnaast zijn mooie vrouwen altijd sletten, want die loonsverhoging kan je alleen maar verdiend hebben door de baas te pijpen. . Vooral mannen zijn geneigd je snel werk uit handen te nemen en in Jip en Janneke taal tegen je te praten, immers gebruik ik al mijn hersencapaciteit om mijn lippen te tuiten.

- Mannen gedragen zich onmogelijk. Zie ook het bovenstaande stuk. Ze gaan zich ontzettend uitsloven om aandacht van je te krijgen, want een mooie vrouw die geinteresseerd in je is, is de grootste streling van je ego mogelijk. Collega's halen 80 keer per dag koffie voor je, willen je helpen met je projecten en bieden aan je computer thuis te repareren / op je katten te passen / je Ikea-meubels in elkaar te komen zetten etc. als je een gesprek hebt met iemand over bovengenoemde zaken. De vrouwelijke collegae zien dit natuurlijk en worden weer groen en geel van jaloezie. Ze behandelen je als stront, terwijl ik alleen maar opmerk dat m'n PC kuren heeft en de heren meteen over elkaar heen buitelen om me te kunnen "redden"!

- Vind maar een leuke man. Het grootste gedeelte durft je niet aan te spreken, omdat ze je op een torenhoog voetstuk plaatsen. De mannen die je wel durven aan te spreken, vinden zichzelf vaak god's gift to women en willen niet snappen dat je die mening niet deelt. En nee, vertellen dat je bereid bent je vrouw voor mij te verlaten is géén compliment.

Zo. Nu zullen er ongetwijfeld eerst een aantal reacties volgen die mijn gelijk alleen maar bevestigen, maar ik hoop dat er enkele vrouwen zijn die mijn verhaal herkennen.

Post eens een paar foto's zonder make up of te strakke kledij. Ik durf mijn kont erom te verwedden dat je niet zo mooi bent als je jezelf inbeeld. Je zult je er vast naar kleden en verven. Echte schoonheid bestaat namelijk niet. Tevens ben je een arrogantie, aandachtsgeile kuthoer die dit naar alle waarschijnlijkheid zal blijven ontkennen maar zichzelf al voor kut heeft gezet door dit topic.
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
pi_55038464
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 16:40 schreef Lienekien het volgende:

[..]

En wat dacht je hiervan: TS verwacht dat er op een bepaalde manier op haar wordt gereageerd vanwege haar 'snoetje' en interpreteert dus ook al het gedrag dat ze tegenkomt op die manier. Ze krijgt daardoor voortdurend haar eigen vooroordelen bevestigd.
Juist. ze gaat elke sociale interactie ongelooflijk bevooroordeeld aan.

Ik heb ook eerder het idee dat TS dit topic niet geopend heeft voor een oplossing, maar eerder om een virtuele veer in haar reet te krijgen.
  dinsdag 4 december 2007 @ 17:14:53 #242
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_55038508
quote:
Uiteraard ben ik blij met het feit dat ik mooi ben, ...
Maar als je zegt dat je tevreden bent met je uiterlijk, dan ben je opeens arrogant!
Dat klopt idd niet. Je mag zeker blij zijn met je lichaam.
Maar op dit punt zit je arrogantie ook niet, dat zit hier:
quote:
maar alleen omdat ik bijna iedereen kan krijgen,
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  dinsdag 4 december 2007 @ 17:15:36 #243
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_55038527
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:02 schreef OldJeller het volgende:
Dat is altijd zo geweest.
Als je vrouwen naar elkaar ziet kijken zie je de jaloezie en afschuw als de één mooi is of leuke kleding aanheeft.. overal waar men elkaar tegen kan komen zie je dit fenomeen. Zo'n afkeurend vies gezicht.
i.t.t. mannen die wel kunnen zeggen dat een andere man mooi gekleed is of goed voor de dag komt.

P.S. zijn er nog mooie vrouwen die een mening hebben over deze stelling?
Alleen gillen mannen er wel altijd achteraan "maar ik ben geen homo hoor!".

Persoonlijk geef ik graag en regelmatig complimentjes - maar alleen als ik het echt meen
pi_55038566
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:02 schreef Cracka-ass het volgende:
Opvallend mooie mensen hebben maar zelden een interessant of mooi karakter, daar heb je namelijk enorme ruggegraat voor nodig. Die combinatie zie je zelden.
Wat een onzin. Hele mooie mensen hebben juist vaak een mooi en interessant karakter. In tegenstelling tot TS straalt de positiviteit en vreugde eraf bij die mensen.

Dat de meeste mooie mensen arrogant en inhoudsloos zouden zijn, wordt meestal geclaimd door lelijkerds die op hun 25ste nog steeds niet over hun middelbare schooltrauma's heen zijn.
pi_55038593
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:14 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Dat klopt idd niet. Je mag zeker blij zijn met je lichaam.
Maar op dit punt zit je arrogantie ook niet, dat zit hier:
[..]
Dat is niet echt arrogantie, eerder zelfverzekerdheid en het kan best een kern van waarheid bevatten. Dat jij je dat niet zou kunnen voorstellen en het afdoet als arrogantie, is weer een ander verhaal
  dinsdag 4 december 2007 @ 17:19:11 #246
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_55038618
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:17 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Wat een onzin. Hele mooie mensen hebben juist vaak een mooi en interessant karakter. In tegenstelling tot TS straalt de positiviteit en vreugde eraf bij die mensen.

Dat de meeste mooie mensen arrogant en inhoudsloos zouden zijn, wordt meestal geclaimd door lelijkerds die op hun 25ste nog steeds niet over hun middelbare schooltrauma's heen zijn.
Ook onzin. Je uiterlijk zegt niks over je innerlijk. Er zijn leuke en lieve mooie mensen en vervelende. Geldt ook voor lelijkerds overigens
pi_55038655
Zijn we al door de open deuren heen?
pi_55038693
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:19 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ook onzin. Je uiterlijk zegt niks over je innerlijk. Er zijn leuke en lieve mooie mensen en vervelende. Geldt ook voor lelijkerds overigens
misschien heb je over het woordje "vaak" heen gelezen. verder is het onzin om te zeggen dat uiterlijk niks over innerlijk zegt.
  dinsdag 4 december 2007 @ 17:22:06 #249
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_55038707
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:21 schreef Flashwin het volgende:

[..]

misschien heb je over het woordje "vaak" heen gelezen. verder is het onzin om te zeggen dat uiterlijk niks over innerlijk zegt.
Want?
  dinsdag 4 december 2007 @ 17:22:41 #250
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_55038718
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:18 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Dat is niet echt arrogantie, eerder zelfverzekerdheid en het kan best een kern van waarheid bevatten. Dat jij je dat niet zou kunnen voorstellen en het afdoet als arrogantie, is weer een ander verhaal
het is allemaal niet zo zwart/wit natuurlijk.

Er werkt hier een echt waanzinnig mooie meid, lang, slank, blond, mooie tieten, schitterend koppie, heerlijke kont. Echt een plaatje.

Toen ik dr voor het eerst zag dacht ik idd eerst ff "wow, wat een lekker wijf" en de daarbij behorende gedachten .

Alleen toen ik er achterkwam dat haar vermaak bestond uit De toppers in concert, Jan Smit, de surpisebar en de Cooldown was het echt me-teen over. Opeens is ze dan van een mooie meid in mijn ogen (persoonlijk dus) "slechts" een meisje waar ik seks mee zou willen als ik niets beters te doen zou hebben, maar verder ook echt helemaal niets.

Dus TS zal dan wel heel slim EN mooi zijn dat ze "iedereen kan krijgen" .
Get woke, go broke!
  dinsdag 4 december 2007 @ 17:25:34 #251
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_55038762
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:18 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Neuj..

Maar er kan een verschil zitten tussen krijgen en 'krijgen'
Ik bedoel krijgen om te houden... Voor langere tijd dus. En voor langere tijd maakt het geen flikker uit of je super knap bent of gewoontjes.

Als je denkt dat iedere man voor langere tijd bij je wil zijn omdat je leuk opgedroogd bent dan is dat arrogantie
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_55038763
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:22 schreef Ripley het volgende:

[..]

Want?
Want...je innerlijk wordt mede gevormd aan de hand van je uiterlijk.
pi_55038779
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:22 schreef HeatWave het volgende:
blaat
Zij zou jou dus kunnen krijgen, als ze wilde?
  dinsdag 4 december 2007 @ 17:29:12 #254
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_55038811
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:27 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Zij zou jou dus kunnen krijgen, als ze wilde?
Nee dus. Alleen als ik zou willen, en dat wil ik niet .
Get woke, go broke!
pi_55038842
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:29 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee dus. Alleen als ik zou willen, en dat wil ik niet .
Tuurlijk jongen, blijf daar maar in geloven.
pi_55038864
Is een persoon die zich zelf mooi / slim / eventuele andere positieve eigenschap noemt, arrogant?

Ik persoonlijk denk niet dat zo een persoon arrogant is.
Maar een persoon die zichzelf op een voetstuk plaatst (zichzelf beter vindt, waardevoller vindt, enz), die vind ik arrogant, mits deze persoon dat duidelijk tot uitdrukking brengt

.
pi_55038887
Eerst fotos dan kijken of je recht van spreken heb!!
  dinsdag 4 december 2007 @ 17:33:43 #258
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_55038905
Mij valt het op dat wijven die zichzelf lekker vinden het meestal niet zijn.

1 Troost: schoonheid is vergankelijk, dus binnen een paar jaartjes ben je van al je problemen verlost
pi_55038966
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:15 schreef Ripley het volgende:
Persoonlijk geef ik graag en regelmatig complimentjes - maar alleen als ik het echt meen
Je hebt mij ooit nog wel eens een complimentje gegeven.

Vraag me niet meer waarom dat destijds was, want ik weet ik niet meer
pi_55039001
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:31 schreef Deliah het volgende:
Is een persoon die zich zelf mooi / slim / eventuele andere positieve eigenschap noemt, arrogant?

Ik persoonlijk denk niet dat zo een persoon arrogant is.
Dat denk ik ook niet
quote:
Maar een persoon die zichzelf op een voetstuk plaatst (zichzelf beter vindt, waardevoller vindt, enz), die vind ik arrogant, mits deze persoon dat duidelijk tot uitdrukking brengt

.
TS dus inderdaad ja
pi_55039241
Heeft mevrouw-ik-kan-iedereen-krijgen nou al foto's geplaatst?

Ik vraag trouwens ook heel erg af, wat je met mooi bedoeld? Britney spears "mooi" of, daphne bunskoek "mooi"? Wat ik bedoel is dat er nogal een groot verschil tussen het ideaal beeld van de lange blonde slanke vrouw met perfecte maten, en het mysterieuze buurmeisje dat iedereen betovert met haar verlegen lach.
pi_55039471
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:06 schreef Shitonya het volgende:

[..]

Post eens een paar foto's zonder make up of te strakke kledij. Ik durf mijn kont erom te verwedden dat je niet zo mooi bent als je jezelf inbeeld. Je zult je er vast naar kleden en verven. Echte schoonheid bestaat namelijk niet. Tevens ben je een arrogantie, aandachtsgeile kuthoer die dit naar alle waarschijnlijkheid zal blijven ontkennen maar zichzelf al voor kut heeft gezet door dit topic.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks
Pretentieus geneuzel.
  dinsdag 4 december 2007 @ 18:01:05 #263
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_55039495
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:00 schreef roooosje het volgende:

[..]

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks
Nu ben ik wel benieuwd eigenlijk
pi_55039626
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:06 schreef Shitonya het volgende:

[..]

Waarom zou ik in vredesnaam foto's van mezelf posten? Ik hoef me niet te bewijzen aan een stel gefrustreerde internetnerds zoals jij. Als je goed had gelezen weet je dat ik bijna geen make up draag (alleen mascara) en me op mijn werk altijd formeel kleed. Als ik uitga kleed ik me leuk en niet sletterig zoals de meeste vrouwen. Ik heb dat soort accessoires niet nodig om er leuk uit te zien.

En jij bent een onzeker mokkel die het niet kan hebben dat mijn leven wél leuk is, die dit naar alle waarschijnlijkheid zal blijven ontkennen maar zichzelf al voor kut heeft gezet door deze flamebait die kant noch wal raakt. .

Zo. Vanaf nu ga ik weer volwassen reageren.
Vanwege de zaken enzo
pi_55039645
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:01 schreef Ripley het volgende:

[..]

Nu ben ik wel benieuwd eigenlijk
Vooral dat ''echte schoonheid bestaat namelijk niet'', is gewoon ontzettend stom opgemerkt. Zo'n opmerking kan alleen maar geplaatst worden door iemand die:
a. Jaloers is, omdat ze van nature geen leuk uitziende meid is.
b. Iemand die gewoon niet beter weet.
c. Iemand die zelf geobsedeerd is door make up en mode.

Even een clichematige dooddoener, doch waarheid.: Ware schoonheid zit van binnen .
Pretentieus geneuzel.
pi_55039717
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:15 schreef Ripley het volgende:

[..]

Alleen gillen mannen er wel altijd achteraan "maar ik ben geen homo hoor!".
Als een man dat doet zegt dat genoeg over hoe zelfverzekerd hij is.
Als een vrouw plots gaat twijfelen aan een man die een andere man complimenteert om iets dan kent de vrouw die man niet, óf ze is oppervlakkig c.q. dom.
  dinsdag 4 december 2007 @ 18:24:58 #267
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_55040109
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:06 schreef Deceptie het volgende:

[..]

Waarom zou ik in vredesnaam foto's van mezelf posten? Ik hoef me niet te bewijzen aan een stel gefrustreerde internetnerds zoals jij. Als je goed had gelezen weet je dat ik bijna geen make up draag (alleen mascara) en me op mijn werk altijd formeel kleed. Als ik uitga kleed ik me leuk en niet sletterig zoals de meeste vrouwen. Ik heb dat soort accessoires niet nodig om er leuk uit te zien.

En jij bent een onzeker mokkel die het niet kan hebben dat mijn leven wél leuk is, die dit naar alle waarschijnlijkheid zal blijven ontkennen maar zichzelf al voor kut heeft gezet door deze flamebait die kant noch wal raakt. .

Zo. Vanaf nu ga ik weer volwassen reageren.
Het is geen vorm van "bewijzen", maar eerder een toelichting of voorbeeld, zodat menig mens je kan begrijpen. Nu is je topic enkel een verkapt "neuk-me-want-ik-ben-de-perfecte-vrouw-dus-neem-mijn-kapsones-er-maar-voor-de-grap-bij" topic. Wat is je doel sowieso met dit topic? Alsof er zulke foksters hier bestaan met zulke grootheidswaanzin en narcistische persoonlijkheid. Dat bijna iedere "man" je wilt is ook een waanbeeld van je, want niet iedereen valt op het ideaalbeeld waar jij jezelf voor aanziet.
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
  dinsdag 4 december 2007 @ 18:28:42 #268
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_55040168
Ik kan de TS volledig begrijpen met haar problemen, herken er een boel in.
Ik ben zelf nou niet bepaald gezegend met een lekker bekkie, maar dat heeft wel zo z'n voordelen kan ik je vertellen.
Laatst ook, bleek de PIN functie van de lokale automaat bij de spoorwegen niet te werken en ik had te weinig klein geld op zak en niemand die je ziet staan natuurlijk, laat staan iemand die je even 20 cent geeft zodat je ook via de legale wegen naar huis toe kan.
Dus vrolijk zwart rijdend van Maassluis naar Schiedam en ja hoor, controle en weer een paar euro armer omdat mijn vlotte babbel niet uit de verf kwam bij gebrek aan blond haar, blauwe ogen en een ander geslacht.

En waar zij constant wordt veroordeeld over d'r uitspraken m.b.t haar looks en uitstraling heb ik die problemen allemaal niet, ik krijg gewoon bevestigt wat ik zelf al weet zonder er om te vragen, ideaal natuurlijk van die gelijkgestemden die weten dat ze er beter uitzien en dat vermelden.
Zwaar irritant lijkt het me ook als vrijwel iedere meid die ik aanspreek niet weet wat ze moet zeggen, ook daar heb ik als minder bedeelde weinig last van aangezien de meeste meiden naar mij toe vrij duidelijk, open en direct zijn.

Daarnaast heb ik nog eens het voordeel dat mijn prestaties eruit worden gelicht omdat ik zo toch nog iets kan maken van m'n leven, en die arme jongen moet toch wat met z'n vrije tijd die vast niet ingenomen wordt door een leuke meid, hooguit z'n spelcomputer.
Tijd zat dus om te blokken op een goed cijfer en geen enkel persoon zal denken dat ik moet bijklussen om mijn cijfers op te krikken of die salarisverhoging te ontvangen.
Verder heb ik gewoon een vrij gemakkelijk leven wat zo af en toe wordt opgevuld door een gesprek met een mooie meid die spontaan laat weten dat d'r computer kuren heeft en aangezien ik er toch vrij levenloos uit zie heb ik vast wel tijd om haar te helpen met het inpluggen van de stroomstekker.
Ideaal leventje dus, gewoon lekker zelf de trap op en af om je lunch te halen, gezeik van de baas als ik een paar minuten te laat binnen loop terwijl mijn vrouwelijke collega een kwartier later binnen komt huppelen en gewoon rustig een biertje kunnen drinken in de lokale kroeg zonder constant lastig te worden gevallen door vrouwelijk schoon wat op veel sympatie kan rekenen bij de loverboys en players die zodoende zelf een grotere vijver houden om in te vissen.

Wat een lekker leventje heb ik eigenlijk en dan zou ik er toch niet aan moeten denken om zo'n vloek te moeten dragen, wat lijkt me dat toch een ergenis.
pi_55040233
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 16:41 schreef dawg het volgende:
Nu heb ik je uiterlijk niet eens kunnen beoordelen, maar als je in het dagelijks leven ook zo overkomt zoals je overkomt in dit topic, vind ik het alleen maar logisch dat je zo oppervlakkig behandeld wordt. Je gaat uit van cliche's en generalisaties (puur en alleen ervaring gaat er bij mij niet in, want ervaringen zijn altijd uniek, op zichzelf staand), en ik heb het idee dat anderen (uiteraard niet iedereen) haarfijn aanvoelen dat je je houding daarop gebaseerd hebt.

Daarbij is uiterlijk subjectief, en staat 'modellenwerk op hoog niveau' niet garant voor een geweldig uiterlijk, maar eerder voor symmetrie (vind ik dan).
Natuurlijk is de wijze waarop ik deze stelling hier ter sprake stel niet te vergelijken met hoe ik me IRL gedraag, dat spreekt voor zich, me dunkt.
Vanwege de zaken enzo
pi_55040268
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:24 schreef Shitonya het volgende:

[..]

Het is geen vorm van "bewijzen", maar eerder een toelichting of voorbeeld, zodat menig mens je kan begrijpen. Nu is je topic enkel een verkapt "neuk-me-want-ik-ben-de-perfecte-vrouw-dus-neem-mijn-kapsones-er-maar-voor-de-grap-bij" topic. Wat is je doel sowieso met dit topic? Alsof er zulke foksters hier bestaan met zulke grootheidswaanzin en narcistische persoonlijkheid. Dat bijna iedere "man" je wilt is ook een waanbeeld van je, want niet iedereen valt op het ideaalbeeld waar jij jezelf voor aanziet.
. Zo, hoe bedoel je de rancune druipt van je post af! Met jou in discussie gaan heeft zo te lezen absoluut geen zin, want jij leest dingen die ik absoluut niet getypt heb. Succes met je nare leven, ik gun je het beste.
Vanwege de zaken enzo
pi_55040282
Ik kan me opzich wel wat voorstellen bij wat je schrijft..maar toch..denk ik dat het grootste probleem voornamelijk bij jezelf ligt.

Naar mijn idee is er geen standaard beeld van wie/wat mooi is en wat lelijk.

Een voorbeeld.. ik kende een meid die in mijn ogen zeer aantrekkelijk was (niet dat is lesbi ben ) en ze deed ook modellenwerk. We werden vriendinnen en ik sprak ook over haar tegen mijn vriend. Toen hij haar na lange tijd eindelijk ontmoette zei hij, 'nou, vind je haar nu zo knap???' .. hij begreep het niet want hij vond haar totaal niks.

En dit is een voorbeeld van mij, maar ik weet zeker dat het ook op grotere schaal speelt.

Neem nou als voorbeeld Hollands next topmodel. De dames in kwestie zijn dus topmodellen, maar...excuseer mij.. ik vind 9 van de 10 dames echt niet zo mooi!!!!

Daarbij kun je ook dingen gaan zien op de manier waarop je ze wilt zien. Je kunt gaan geloven in je eigen denken. Als je begrijpt wat ik probeer te zeggen

En daarbij wil ik nog zeggen..nee, niet iedere vrouw haat een 'mooie' vrouw... ik zie ook niet iedere vrouw die in mijn ogen mooi is als vijandig vlees..helemaal niet zelfs. Ik zou zo iemand pas zien als vijand als ik zelf onzeker in mijn schoenen zou staan. In dit geval..ligt dat dus niet aan jou, maar aan de dames in kwestie zelf die jaloers zijn...denk ik
pi_55040296
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:31 schreef Deceptie het volgende:

[..]

Natuurlijk is de wijze waarop ik deze stelling hier ter sprake stel niet te vergelijken met hoe ik me IRL gedraag, dat spreekt voor zich, me dunkt.
En nog klaag je erover. Zegt genoeg, lijkt me.
Het gaat er maar net om hoe je mensen benadert. En jij benadert ze kennelijk op een manier waardoor je dat 'oppervlakkige' terugkrijgt. Zo simpel is het.
  dinsdag 4 december 2007 @ 18:35:20 #273
92279 N.icka
Windforce 11
pi_55040309
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:31 schreef Deceptie het volgende:

[..]

IRL ben je gewoon een vent , geen wonder dat je je dan anders gedraagt , me dunkt

Maar geeft niet hoor , je topics zijn buitengewoon vermakelijk
pi_55040345
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:34 schreef Starr_003 het volgende:
Ik kan me opzich wel wat voorstellen bij wat je schrijft..maar toch..denk ik dat het grootste probleem voornamelijk bij jezelf ligt.

Naar mijn idee is er geen standaard beeld van wie/wat mooi is en wat lelijk.

Een voorbeeld.. ik kende een meid die in mijn ogen zeer aantrekkelijk was (niet dat is lesbi ben ) en ze deed ook modellenwerk. We werden vriendinnen en ik sprak ook over haar tegen mijn vriend. Toen hij haar na lange tijd eindelijk ontmoette zei hij, 'nou, vind je haar nu zo knap???' .. hij begreep het niet want hij vond haar totaal niks.

En dit is een voorbeeld van mij, maar ik weet zeker dat het ook op grotere schaal speelt.

Neem nou als voorbeeld Hollands next topmodel. De dames in kwestie zijn dus topmodellen, maar...excuseer mij.. ik vind 9 van de 10 dames echt niet zo mooi!!!!

Daarbij kun je ook dingen gaan zien op de manier waarop je ze wilt zien. Je kunt gaan geloven in je eigen denken. Als je begrijpt wat ik probeer te zeggen

En daarbij wil ik nog zeggen..nee, niet iedere vrouw haat een 'mooie' vrouw... ik zie ook niet iedere vrouw die in mijn ogen mooi is als vijandig vlees..helemaal niet zelfs. Ik zou zo iemand pas zien als vijand als ik zelf onzeker in mijn schoenen zou staan. In dit geval..ligt dat dus niet aan jou, maar aan de dames in kwestie zelf die jaloers zijn...denk ik
Ik begrijp wat je probeert te zeggen en wil bij dezen nogmaals benadrukken dat mijn tekst ietwat gechargeerd is. Natuurlijk haten niet alle vrouwen me, er zijn ook zat leuke vrouwen zoals jij die naar de persoon kijken en niet naar de verpakking er om heen.
Vanwege de zaken enzo
  dinsdag 4 december 2007 @ 18:37:50 #275
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_55040364
Ik word altijd gezien als "de slimste". Dat is minstens zo erg.
Maar als ik een topic vergelijkbaar met de strekking van dit topic had geopend, had ik nooit zo snel zo veel reacties gehad.
TS heeft dus wel ergens een punt(je).
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_55040381
Mooi is zo ontzettend relatief dat dit topic de vuilnisbak in kan Dus je bent slank blond, blauwe ogen, jammer maar next puleaseee en zo hetzelfde voor andere personages van het mannelijke deel van de bevolking als je er anders uit zou zien.
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
pi_55040383
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:34 schreef dawg het volgende:

[..]

En nog klaag je erover. Zegt genoeg, lijkt me.
Het gaat er maar net om hoe je mensen benadert. En jij benadert ze kennelijk op een manier waardoor je dat 'oppervlakkige' terugkrijgt. Zo simpel is het.
Het is niet klagen, ik breng het ter sprake!
Vanwege de zaken enzo
pi_55040393
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:37 schreef Hyperdude het volgende:
Ik word altijd gezien als "de slimste". Dat is minstens zo erg.
Maar als ik een topic vergelijkbaar met de strekking van dit topic had geopend, had ik nooit zo snel zo veel reacties gehad.
TS heeft dus wel ergens een punt(je).
Vanwege de zaken enzo
pi_55040413
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:38 schreef Deceptie het volgende:

[..]

Okay. Ik vermoedde het al, maar nu weet ik zeker dat je fake bent.
pi_55040434
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:39 schreef dawg het volgende:

[..]

Okay. Ik vermoedde het al, maar nu weet ik zeker dat je fake bent.
Hoezo?
Waarom zou ik alle bovenstaande dingen verzinnen als ik er geregeld mee geconfronteerd word??
Vanwege de zaken enzo
  dinsdag 4 december 2007 @ 18:42:19 #282
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_55040464
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:38 schreef Deceptie het volgende:

[..]

Zo komt het niet over.
Mag ik even zeggen dat ik het vreemd vindt dat je op mensen die kritiek geven op een onderbouwde manier erg wienig commentaar geeft?
Kan het niet zo zijn dat je je gedraagt naar het beeld dat anderen van je hebben? Puur omdat je van ze verwacht dat ze op een bepaalde manier gaan reageren en je daar geen zin in hebt en je daarom afstandelijk opstelt?
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
pi_55040500
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:40 schreef Deceptie het volgende:

[..]

Hoezo?
Waarom zou ik alle bovenstaande dingen verzinnen als ik er geregeld mee geconfronteerd word??
volgens mij mag ik jou niet, ik ken wel mooie vrouwen, maar die zitten er niet mee.
En zijn er trots op, en met recht, en dan zeg ik ook gewoon, ik vind jouw mooi, normaal toch??
pi_55040530
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:40 schreef Deceptie het volgende:

[..]

Hoezo?
Omdat je reacties hier en in je andere topic voor zich spreken.
pi_55040542
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:42 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

Zo komt het niet over.
Mag ik even zeggen dat ik het vreemd vindt dat je op mensen die kritiek geven op een onderbouwde manier erg wienig commentaar geeft?
Kan het niet zo zijn dat je je gedraagt naar het beeld dat anderen van je hebben? Puur omdat je van ze verwacht dat ze op een bepaalde manier gaan reageren en je daar geen zin in hebt en je daarom afstandelijk opstelt?
Die selffullfilling prophecy werd eerder ook al aangehaald. Het kan kloppen dat ik me vaak afstandelijk opstel, maar mijns inziens niet op een arrogante manier, eerder bedeesd, omdat het dus voor kan komen dat ik -onterecht!- voor arrogant aangezien word.

Ik heb straks met een aantal vriendinnen afgesproken. Een van die vrouwen is een ex-collega van me en ze heeft altijd een hekel aan me gehad. Liet zich meeslepen in de roddels en afgunst. Ik heb haar toen een keer mee uit eten genomen, zodat ze de échte Liza kon leren kennen. Sindsdien zijn we dikke vriendinnen.
Vanwege de zaken enzo
pi_55040586
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:45 schreef dawg het volgende:

[..]

Omdat je reacties hier en in je andere topic voor zich spreken.
Om mezelf even aan te halen; sorry, ik ben mooi dus dom. Mijn ene hersencel heeft het te druk met het tuiten van mijn lippen, dus kan je alsjeblieft wat duidelijker uitleggen wat je bedoelt, want ik begrijp je niet.
Vanwege de zaken enzo
  dinsdag 4 december 2007 @ 18:48:08 #287
171950 Victor_Eremita
Tederheidsmachine
pi_55040610
Waar blijven die foto's nou?
Ik vind mezelf erg slim.
  dinsdag 4 december 2007 @ 18:51:57 #288
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_55040693
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:47 schreef Deceptie het volgende:

[..]

Om mezelf even aan te halen; sorry, ik ben mooi dus dom. Mijn ene hersencel heeft het te druk met het tuiten van mijn lippen, dus kan je alsjeblieft wat duidelijker uitleggen wat je bedoelt, want ik begrijp je niet.
Je valt een beetje in herhaling .
pi_55040707
Je nick is ook wel dubieus trouwens.
pi_55040863
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:52 schreef dawg het volgende:
Je nick is ook wel dubieus trouwens.
Ja, want mijn nick zegt ook echt zo veel Goed, je strooit met boude beweringen maar kan niks staven, vanaf nu ga ik dan ook niet meer serieus op je reageren.
Vanwege de zaken enzo
pi_55041088
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:17 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Eensch. (Iedereen die het voor de wind gaat is vrolijk.)
Totdat het een keer tegen zit, dan vergaat de wereld. Hoe triviaal tegenslagen en hindernissen ook zijn. Puur en alleen door het onvermogen om te gaan met tegenslag omdat ze gewend zijn dat hun sores wel geregeld wordt. Wat je die mensen nauwelijks kunt verwijten, echter worden ze er vaak wel lui en verwend door -> ruggegraatloos.
quote:
Dat klopt ook trouwens.
Maar dat die mensen zoeken naar een reden om hun eigen onvermogen mentaal te compenseren, diskwalificeert hun argument niet direct. Tenzij er geen argumenten zijn natuurlijk.
pi_55041282
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 19:07 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Eensch. (Iedereen die het voor de wind gaat is vrolijk.)
Totdat het een keer tegen zit, dan vergaat de wereld. Hoe triviaal tegenslagen en hindernissen ook zijn. Puur en alleen door het onvermogen om te gaan met tegenslag omdat ze gewend zijn dat hun sores wel geregeld wordt. Wat je die mensen nauwelijks kunt verwijten, echter worden ze er vaak wel lui en verwend door -> ruggegraatloos.
[..]

Dat klopt ook trouwens.
Maar dat die mensen zoeken naar een reden om hun eigen onvermogen mentaal te compenseren, diskwalificeert hun argument niet direct. Tenzij er geen argumenten zijn natuurlijk.
Wat een onzin zeg...dus als je mooi bent kun je niet tegen tegenslag omdat je een verwende troela bent zonder ruggengraat?
pi_55041457
quote:
- Vrouwen haten je.
Klopt. Jij laat hun onzeker voelen. En dat zul jij weten ook. Durf te wedden dat je ook vrijwel geen vrouwelijke vrienden hebt.

Maar goed, dat is de befaamde maaiveld-mentaliteit van Nederland. Je mag gewoonweg niet teveel succes hebben. Jammer, maar waar.

Vandaag hadden we het in m'n filosofie les nog over in hoeverre zelfliefde narcisme was. Iedereen was het ermee mee eens dat je van jezelf moest houden. Maar toen ik vroeg welke vrouwen zichzelf knap vonden, stak er geen enkele haar hand op. Heel, heel typerend.

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2007 19:31:43 ]
pi_55041539
Ik heb het hele topic doorworsteld
Graag een schouderklopje hiervoor

En nu wilde ik dus iets posten, maar eigenlijk heeft dat geen zin. Er is gewoon geen probleem, en dus geen discussie.

Enkel dit: als er nadelen zijn aan mooi zijn, dan moeten er ook voordelen zijn aan lelijk zijn! Daar ben ik eigenlijk veel benieuwder naar
pi_55041804
Moet trouwens wel zeggen dat je net zo zielig doet over je o zo geweldige uiterlijk als een lelijk eendje. Als iemand een kritische reactie geeft is deze per direct jaloers. Is dat je standaardreactie geworden? Vind het nogal kort door de bocht en je gaat nogal op in je eigen opvattingen. En laat dáár juist wel narcisme om de hoek komen.

Neem verantwoordelijkheid voor wie je bent, of je nu bloedmooi of spuuglelijk bent. Ook voor jou is schoonheid een keuze.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2007 19:54:36 ]
  dinsdag 4 december 2007 @ 19:40:00 #296
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_55041866
bijna vol..

ik voorspel een reeks

zeer vermakelijk idd.
Huilen dan.
pi_55042021
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:47 schreef Deceptie het volgende:

[..]

volgens mij ben je helemaal niet mooi. Mooie vrouwen zijn liev
pi_55042127
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:58 schreef Deceptie het volgende:

[..]

Ja, want mijn nick zegt ook echt zo veel Goed, je strooit met boude beweringen maar kan niks staven, vanaf nu ga ik dan ook niet meer serieus op je reageren.
Ja, rot op.
Ik was ontopic, dat jij nergens op ingaat kan ik niets aan doen natuurlijk.
  dinsdag 4 december 2007 @ 19:59:27 #299
93438 Shadowlyse
Ja zo gaat dat he
pi_55042335
Ts je komt over als een vrouw waar alle mannen in beginsel wild van worden. Later komen ze er achter dat je wel heel mooi bent maar gewoon niet leuk.
Je opent een topic en iedereen die ook maar iets tegen jouw inbrengt of (voorzichtig) suggereert dat het wel eens aan jouw zelf zou kunnen liggen krijgt een stortvloed tegenargumenten over zich heen.
Een beetje een "ik heb altijd gelijk en zoek mensen die het met mij eens zijn houding ". Dat is gewoon ontzettend vermoeiend en als je dan ook nog een mooie vrouw bent is het makkelijk om daar de krachtterm "arrogante kuthoer" op te plakken.

Als je een ander heel opvallend uiterlijk kenmerkt hebt, bv heel dik zijn dan, dan was je een "vadsige kuthoer".
Ik wil maar zeggen dat veel met je karakter, gekoppeld aan je uiterlijk, te maken heeft en de manier waarop je in het leven staat.
hier komt ooit een heel wijs en gewichtig citaat.....
  dinsdag 4 december 2007 @ 20:04:15 #300
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_55042449
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:31 schreef Deceptie het volgende:

[..]

.
En je bevestigt meteen mijn eerste punt. jaloerse lelijkerd.
Kan ook zijn dat mensen zich ergeren aan jou arrogante kijk mij eens knap zijn gedrag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')