Verder dan dat heb ik al niet gelezen; arrogante kuthoerquote:Uiteraard ben ik blij met het feit dat ik mooi ben
quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:28 schreef NED het volgende:
[..]
Verder dan dat heb ik al niet gelezen; arrogante kuthoer
quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:27 schreef Deceptie het volgende:
Zo. Nu zullen er ongetwijfeld eerst een aantal reacties volgen die mijn gelijk alleen maar bevestigen,
quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:28 schreef NED het volgende:
[..]
TS: Misschien is Fok niet de juiste plaats hiervoor.quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:30 schreef unox_worst het volgende:
Post er dan ook een foto bij, nu komt het idd alleen maar arrogant over.
Ik ben niet jaloers en ook niet lelijk. Ik loop er alleen niet zo mee te koop.quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:31 schreef Deceptie het volgende:
[..].
En je bevestigt meteen mijn eerste punt.jaloerse lelijkerd.
Toffe reactie, tijd dat de waarheid gezegd wordt!quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:32 schreef KoFt het volgende:
Ik vind het wel cool dat je dit neer zet![]()
Zelf ben ik geen bloedmooie vrouw, maar ik kan me jouw verhaal echt heel goed voorstellen. Je wordt echt veroordeeld aan de hand van maatschappelijke normen, en helaas zijn die van mooie vrouwen niet echt geweldig.
Heb je eigenlijk alleen maar dit soort dingen ervaren, of is het contact met andere mensen ook wel eens 'normaal' verlopen?
Ik zie niet dat TS te koop loopt met haar schoonheid omdat ze een topic hierover opent. En ik kan me eerlijk gezegd tot op zekere hoogte best vinden in haar OP.quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:32 schreef NED het volgende:
Ik ben niet jaloers en ook niet lelijk. Ik loop er alleen niet zo mee te koop.
Uit het hele verhaal lijkt wel alsof je jezelf god's gift to men vindt. Of is dat niet zo?quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:27 schreef Deceptie het volgende:
De mannen die je wel durven aan te spreken, vinden zichzelf vaak god's gift to women en willen niet snappen dat je die mening niet deelt.
Ik loop er ook niet mee te koop, ik weiger alleen mezelf lelijker te praten zodat jij minder snel last hebt van je minderwaardigheidscomplex. Dat is ook de reden dat je me meteen een arrogante kutsnol noemt, je probeert me omlaag te halen en boven me te staan, zodat je je weer wat beter kan voelen over jezelf. Valse macht heet dat.quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:32 schreef NED het volgende:
[..]
Ik ben niet jaloers en ook niet lelijk. Ik loop er alleen niet zo mee te koop.
Te koop lopen siert je totaal niet. Geen wonder dat geen enkele vent je aanspreekt, die zien meteen wat voor een arrogante kutsnol je bent en bedenken zich wel twee keer
Wat beoordeel je haar nou op een stukje tekst? Je weet haar naam niet, haar uiterlijk, haar leven, haar idealen, haar dromen, haar sores, haar alles... je weet níks van haar waardoor je ook maar enigzins een gegronde mening over haar kan geven!quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:28 schreef NED het volgende:
Waar blijkt dat uit dan? Ik heb gewoon een leuk snoetje en dito lijf en ben me daarvan bewust. Maar god's gift to men? Nee, dat dan weer niet. Voor mij zegt uiterlijk namelijk zo ontzettend weinig.quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:34 schreef bleiblei het volgende:
Overigens vind ik vooral dit stukje wel lollig:
[..]
Uit het hele verhaal lijkt wel alsof je jezelf god's gift to men vindt. Of is dat niet zo?
Tuurlijk vind ze dat, alleen zal ze het stellig ontkennen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:34 schreef bleiblei het volgende:
Uit het hele verhaal lijkt wel alsof je jezelf god's gift to men vindt. Of is dat niet zo?
Als je nu begint met mensen te negeren die je niet normaal behandelen (ja, dan wordt je idd door die lui gezien als zijnde arrogant, maar dat ben je ook als je wel de discussie met ze aan gaat). En gewoon je eigen leven leidt zonder te veel van andere mensen & hun meningen aan te trekken heb je een veel leuker levenquote:Op dinsdag 4 december 2007 10:36 schreef Deceptie het volgende:
[..]
Ik loop er ook niet mee te koop, ik weiger alleen mezelf lelijker te praten zodat jij minder snel last hebt van je minderwaardigheidscomplex. Dat is ook de reden dat je me meteen een arrogante kutsnol noemt, je probeert me omlaag te halen en boven me te staan, zodat je je weer wat beter kan voelen over jezelf. Valse macht heet dat.
Kortom, je onevenredig heftige reacties zeggen zo ontzettend veel over jou en helemaal niets over mij.
Herkenning!quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zie niet dat TS te koop loopt met haar schoonheid omdat ze een topic hierover opent. En ik kan me eerlijk gezegd tot op zekere hoogte best vinden in haar OP.
Nouja, behalve haar naam heeft ze de rest mooi in de OP verpakt dacht ik zoquote:Op dinsdag 4 december 2007 10:37 schreef KoFt het volgende:
Je weet haar naam niet, haar uiterlijk, haar leven, haar idealen, haar dromen, haar sores, haar alles... je weet níks van haar waardoor je ook maar enigzins een gegronde mening over haar kan geven!
quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:37 schreef KoFt het volgende:
[..]
Wat beoordeel je haar nou op een stukje tekst? Je weet haar naam niet, haar uiterlijk, haar leven, haar idealen, haar dromen, haar sores, haar alles... je weet níks van haar waardoor je ook maar enigzins een gegronde mening over haar kan geven!
Dus ga niet meteen lopen schelden en afbekken, dán kom je pas arrogant over.
Uit je hele OP blijkt dat je verwachtingspatroon is dat iedereen je tof en geweldig moet vinden omdat je knap bent?quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:37 schreef Deceptie het volgende:
[..]
Waar blijkt dat uit dan? Ik heb gewoon een leuk snoetje en dito lijf en ben me daarvan bewust. Maar god's gift to men? Nee, dat dan weer niet. Voor mij zegt uiterlijk namelijk zo ontzettend weinig.
Ja, dat blijktquote:Op dinsdag 4 december 2007 10:37 schreef Deceptie het volgende:
[..]
Waar blijkt dat uit dan? Ik heb gewoon een leuk snoetje en dito lijf en ben me daarvan bewust. Maar god's gift to men? Nee, dat dan weer niet. Voor mij zegt uiterlijk namelijk zo ontzettend weinig.
Ja, want daar staat ook echt in waar ik allemaal voor sta, wat mijn dromen en idealen zijn, wat mijn passie is, hoe ik met mensen omga.quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:41 schreef NED het volgende:
[..]
Nouja, behalve haar naam heeft ze de rest mooi in de OP verpakt dacht ik zo
Ja, dat kan iedereen wle zeggen op een forum.quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:37 schreef Deceptie het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een leuk snoetje en dito lijf en ben me daarvan bewust.
He ho!quote:
Nou bijvoorbeeld dat je zegt dat je jaaaaren lang modellen werk op hoog niveau hebt gedaan.quote:Dus waar het te koop mee lopen vandaan komt is een compleet raadsel.
gezien je vorige topic ben jij dat dus niet, zeker van jezelf, anders had je je niet zo laten intimideren tot een tongzoen tijdens een evaluatiegesprekquote:Op dinsdag 4 december 2007 10:34 schreef Deceptie het volgende:
[..]
Toffe reactie, tijd dat de waarheid gezegd wordt!.
Natuurlijk is het soms ook wel normaal, voornamelijk bij intelligente mensen die zeker zijn van zichzelf en zich niet laten intimideren door een leuk snoetje. Helaas zijn die mensen dun gezaaid.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:43 schreef parselmouth het volgende:
Veel mannen weten gewoon absoluut niet hoe ze met mooierdangemiddelde vrouwen om moeten gaan. Grote bek over zo'n 'chickie' tegen hun maten, maar als puntje bij paaltje komt lijkt het alsof ze geconfronteerd worden met
Jezus Christus in eigen persoon.
Ik reken mezelf niet tot bloedmooie vrouwen of wat dan ook, en ben hier zelf ook geen slachtoffer van, maar ik kan wel ontzettend goed observeren
Omdat je al je problemen afschuift op het feit dat je een mooi uiterlijk zou hebben?quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:43 schreef Deceptie het volgende:
[..]
He ho!![]()
Dat is hoe anderen op mij reageren! Waaruit blijkt dan dat ik uiterlijk heel belangrijk vind?
Nah, als w eniet zouden reageren had ze gelijk omdat de mannen dan niet durven en de vrouwen te jaloers zijn, als we wel reageren happen de mannen en zijn de vrouwen zo jaloers dat ze het topic proberen onderuit te halen. Dus je kunt op die manier altijd wel met een "bewijs" voor de stelling van TS komen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:38 schreef Viking84 het volgende:
Overigens geven jullie TS nu alleen maar gelijk.
Dat zijn ze ook! Vinden ze zelf dan he.quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:43 schreef garfield_online het volgende:
kan dit wel voorstellen ja.
ik heb zelf een tijd lang een bloedmooie vriendin gehad en het was langs de ene kant gewoon niet leuk om mee over straat te komen.
Iedereen keek je aan en achterna en ze dachten waarschijnlijk allemaal dat ze beter waren voor haar dan ik.
Waar lees jij dat? Ik schuif nergens al mijn problemen af op mijn uiterlijk! Ik beschrijf in mijn tekst een aantal zaken waar ik steeds tegenaan loop. Daarnaast gaat het niet alleen om mij, ik zie bij mijn vriendinnen hetzelfde gebeuren.quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat je al je problemen afschuift op het feit dat je een mooi uiterlijk zou hebben?
Jij zegt toch bij al je punten dat het komt omdat je zo bloedmooi bent?quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:48 schreef Deceptie het volgende:
[..]
Waar lees jij dat? Ik schuif nergens al mijn problemen af op mijn uiterlijk! Ik beschrijf in mijn tekst een aantal zaken waar ik steeds tegenaan loop. Daarnaast gaat het niet alleen om mij, ik zie bij mijn vriendinnen hetzelfde gebeuren.
Eentje is pas cum laude afgestudeerd, bij de ceremonie zat er iemand achter me die haarfijn uitlegde dat mijn vriendin ongetwijfeld bepaalde handelingen had uitgericht om zulke goede resultaten te behalen, want als je zo mooi bent als zij kan je natuurlijk onmogelijk gewoon 5 jaar lang keihard hebben gestudeerd om zo'n topresultaat te behalen.
Natuurlijk krijg ik bepaalde dingen makkelijker gedaan omdat ik er goed uit zie, maar dat is een ander discussie. Die ik een andere keer dolgraag met je wil voeren.quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:47 schreef Cheiron het volgende:
Zo.. anders zet je alle mannen even in hetzelfde hokje. Misschien moeten jullie eens buiten de 16+ disco en foute tenten kijken..
Verder; dat je niet trots op jezelf mag zijn is inderdaad een vervelende trend. Of je nu rijk, mooi of slim bent, als je er tevreden mee bent is het opeens "puur kwaad".
En de TS kan vast niet vertellen dat ze bepaalde dingen niet juist makkelijk voor elkaar krijgt omdat ze er goed uitziet.
Mèn, je bevestigt bijna mijn vooroordelen over knappe vrouwenquote:Op dinsdag 4 december 2007 10:48 schreef Deceptie het volgende:
[..]
Waar lees jij dat? Ik schuif nergens al mijn problemen af op mijn uiterlijk! Ik beschrijf in mijn tekst een aantal zaken waar ik steeds tegenaan loop. Daarnaast gaat het niet alleen om mij, ik zie bij mijn vriendinnen hetzelfde gebeuren.
Eentje is pas cum laude afgestudeerd, bij de ceremonie zat er iemand achter me die haarfijn uitlegde dat mijn vriendin ongetwijfeld bepaalde handelingen had uitgericht om zulke goede resultaten te behalen, want als je zo mooi bent als zij kan je natuurlijk onmogelijk gewoon 5 jaar lang keihard hebben gestudeerd om zo'n topresultaat te behalen.
Iemand die in haar 2e topic al gelijk gaat roepen hoe mooi ze is, 99% kans dat het een kloon is...quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:48 schreef ErikT het volgende:
En dan om plaatjes roepen. Kanslozer kan bijna niet.
Een beetje vrouw gaat toch niet zo een topic op internet jetsen. Kom op hey.quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:48 schreef ErikT het volgende:
Jezus hee, de reacties hier zijn echt in-en-in triest. Hebben jullie nog nooit met een mooi meisje gepraat ofzo? TS is echt niet de enige met dit wel degelijk bestaande probleem.
En dan om plaatjes roepen. Kanslozer kan bijna niet.
Ja, die punten wel ja, maar dat zijn niet "al mijn problemen"! Dat zijn zaken waar ik -en alle mooie vrouwen met mij- steeds tegenaan lopen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:49 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jij zegt toch bij al je punten dat het komt omdat je zo bloedmooi bent?
Of ben ik nu gek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |