Neuj..quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:18 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Dat is niet echt arrogantie, eerder zelfverzekerdheid en het kan best een kern van waarheid bevatten. Dat jij je dat niet zou kunnen voorstellen en het afdoet als arrogantie, is weer een ander verhaal
Want...je innerlijk wordt mede gevormd aan de hand van je uiterlijk.quote:
Zij zou jou dus kunnen krijgen, als ze wilde?quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:22 schreef HeatWave het volgende:
blaat
Nee dus. Alleen als ik zou willen, en dat wil ik nietquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:27 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Zij zou jou dus kunnen krijgen, als ze wilde?
Tuurlijk jongen, blijf daar maar in geloven.quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee dus. Alleen als ik zou willen, en dat wil ik niet.
Je hebt mij ooit nog wel eens een complimentje gegeven.quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:15 schreef Ripley het volgende:
Persoonlijk geef ik graag en regelmatig complimentjes - maar alleen als ik het echt meen
Dat denk ik ook nietquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:31 schreef Deliah het volgende:
Is een persoon die zich zelf mooi / slim / eventuele andere positieve eigenschap noemt, arrogant?
Ik persoonlijk denk niet dat zo een persoon arrogant is.
TS dus inderdaad jaquote:Maar een persoon die zichzelf op een voetstuk plaatst (zichzelf beter vindt, waardevoller vindt, enz), die vind ik arrogant, mits deze persoon dat duidelijk tot uitdrukking brengt
.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niksquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:06 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Post eens een paar foto's zonder make up of te strakke kledij. Ik durf mijn kont erom te verwedden dat je niet zo mooi bent als je jezelf inbeeld. Je zult je er vast naar kleden en verven. Echte schoonheid bestaat namelijk niet. Tevens ben je een arrogantie, aandachtsgeile kuthoer die dit naar alle waarschijnlijkheid zal blijven ontkennen maar zichzelf al voor kut heeft gezet door dit topic.
Waarom zou ik in vredesnaam foto's van mezelf posten? Ik hoef me niet te bewijzen aan een stel gefrustreerde internetnerds zoals jij. Als je goed had gelezen weet je dat ik bijna geen make up draag (alleen mascara) en me op mijn werk altijd formeel kleed. Als ik uitga kleed ik me leuk en niet sletterig zoals de meeste vrouwen. Ik heb dat soort accessoires niet nodig om er leuk uit te zien.quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:06 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Post eens een paar foto's zonder make up of te strakke kledij. Ik durf mijn kont erom te verwedden dat je niet zo mooi bent als je jezelf inbeeld. Je zult je er vast naar kleden en verven. Echte schoonheid bestaat namelijk niet. Tevens ben je een arrogantie, aandachtsgeile kuthoer die dit naar alle waarschijnlijkheid zal blijven ontkennen maar zichzelf al voor kut heeft gezet door dit topic.
Vooral dat ''echte schoonheid bestaat namelijk niet'', is gewoon ontzettend stom opgemerkt. Zo'n opmerking kan alleen maar geplaatst worden door iemand die:quote:
Als een man dat doet zegt dat genoeg over hoe zelfverzekerd hij is.quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Alleen gillen mannen er wel altijd achteraan "maar ik ben geen homo hoor!".
Het is geen vorm van "bewijzen", maar eerder een toelichting of voorbeeld, zodat menig mens je kan begrijpen. Nu is je topic enkel een verkapt "neuk-me-want-ik-ben-de-perfecte-vrouw-dus-neem-mijn-kapsones-er-maar-voor-de-grap-bij" topic. Wat is je doel sowieso met dit topic? Alsof er zulke foksters hier bestaan met zulke grootheidswaanzin en narcistische persoonlijkheid. Dat bijna iedere "man" je wilt is ook een waanbeeld van je, want niet iedereen valt op het ideaalbeeld waar jij jezelf voor aanziet.quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:06 schreef Deceptie het volgende:
[..]
Waarom zou ik in vredesnaam foto's van mezelf posten? Ik hoef me niet te bewijzen aan een stel gefrustreerde internetnerds zoals jij. Als je goed had gelezen weet je dat ik bijna geen make up draag (alleen mascara) en me op mijn werk altijd formeel kleed. Als ik uitga kleed ik me leuk en niet sletterig zoals de meeste vrouwen. Ik heb dat soort accessoires niet nodig om er leuk uit te zien.
En jij bent een onzeker mokkel die het niet kan hebben dat mijn leven wél leuk is, die dit naar alle waarschijnlijkheid zal blijven ontkennen maar zichzelf al voor kut heeft gezet door deze flamebait die kant noch wal raakt..
Zo. Vanaf nu ga ik weer volwassen reageren.
Natuurlijk is de wijze waarop ik deze stelling hier ter sprake stel niet te vergelijken met hoe ik me IRL gedraag, dat spreekt voor zich, me dunkt.quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:41 schreef dawg het volgende:
Nu heb ik je uiterlijk niet eens kunnen beoordelen, maar als je in het dagelijks leven ook zo overkomt zoals je overkomt in dit topic, vind ik het alleen maar logisch dat je zo oppervlakkig behandeld wordt. Je gaat uit van cliche's en generalisaties (puur en alleen ervaring gaat er bij mij niet in, want ervaringen zijn altijd uniek, op zichzelf staand), en ik heb het idee dat anderen (uiteraard niet iedereen) haarfijn aanvoelen dat je je houding daarop gebaseerd hebt.
Daarbij is uiterlijk subjectief, en staat 'modellenwerk op hoog niveau' niet garant voor een geweldig uiterlijk, maar eerder voor symmetrie (vind ik dan).
quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:24 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Het is geen vorm van "bewijzen", maar eerder een toelichting of voorbeeld, zodat menig mens je kan begrijpen. Nu is je topic enkel een verkapt "neuk-me-want-ik-ben-de-perfecte-vrouw-dus-neem-mijn-kapsones-er-maar-voor-de-grap-bij" topic. Wat is je doel sowieso met dit topic? Alsof er zulke foksters hier bestaan met zulke grootheidswaanzin en narcistische persoonlijkheid. Dat bijna iedere "man" je wilt is ook een waanbeeld van je, want niet iedereen valt op het ideaalbeeld waar jij jezelf voor aanziet.
En nog klaag je erover. Zegt genoeg, lijkt me.quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:31 schreef Deceptie het volgende:
[..]
Natuurlijk is de wijze waarop ik deze stelling hier ter sprake stel niet te vergelijken met hoe ik me IRL gedraag, dat spreekt voor zich, me dunkt.
IRL ben je gewoon een vent , geen wonder dat je je dan anders gedraagt , me dunktquote:Op dinsdag 4 december 2007 18:31 schreef Deceptie het volgende:
[..]
Natuurlijk is de wijze waarop ik deze stelling hier ter sprake stel niet te vergelijken met hoe ik me IRL gedraag, dat spreekt voor zich, me dunkt.
Ik begrijp wat je probeert te zeggen en wil bij dezen nogmaals benadrukken dat mijn tekst ietwat gechargeerd is. Natuurlijk haten niet alle vrouwen me, er zijn ook zat leuke vrouwen zoals jij die naar de persoon kijken en niet naar de verpakking er om heen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:34 schreef Starr_003 het volgende:
Ik kan me opzich wel wat voorstellen bij wat je schrijft..maar toch..denk ik dat het grootste probleem voornamelijk bij jezelf ligt.
Naar mijn idee is er geen standaard beeld van wie/wat mooi is en wat lelijk.
Een voorbeeld.. ik kende een meid die in mijn ogen zeer aantrekkelijk was (niet dat is lesbi ben) en ze deed ook modellenwerk. We werden vriendinnen en ik sprak ook over haar tegen mijn vriend. Toen hij haar na lange tijd eindelijk ontmoette zei hij, 'nou, vind je haar nu zo knap???' .. hij begreep het niet want hij vond haar totaal niks.
En dit is een voorbeeld van mij, maar ik weet zeker dat het ook op grotere schaal speelt.
Neem nou als voorbeeld Hollands next topmodel. De dames in kwestie zijn dus topmodellen, maar...excuseer mij.. ik vind 9 van de 10 dames echt niet zo mooi!!!!
Daarbij kun je ook dingen gaan zien op de manier waarop je ze wilt zien. Je kunt gaan geloven in je eigen denken. Als je begrijpt wat ik probeer te zeggen
En daarbij wil ik nog zeggen..nee, niet iedere vrouw haat een 'mooie' vrouw... ik zie ook niet iedere vrouw die in mijn ogen mooi is als vijandig vlees..helemaal niet zelfs. Ik zou zo iemand pas zien als vijand als ik zelf onzeker in mijn schoenen zou staan. In dit geval..ligt dat dus niet aan jou, maar aan de dames in kwestie zelf die jaloers zijn...denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |