abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 december 2007 @ 17:25:34 #251
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_55038762
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:18 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Dat is niet echt arrogantie, eerder zelfverzekerdheid en het kan best een kern van waarheid bevatten. Dat jij je dat niet zou kunnen voorstellen en het afdoet als arrogantie, is weer een ander verhaal
Neuj..

Maar er kan een verschil zitten tussen krijgen en 'krijgen'
Ik bedoel krijgen om te houden... Voor langere tijd dus. En voor langere tijd maakt het geen flikker uit of je super knap bent of gewoontjes.

Als je denkt dat iedere man voor langere tijd bij je wil zijn omdat je leuk opgedroogd bent dan is dat arrogantie
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_55038763
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:22 schreef Ripley het volgende:

[..]

Want?
Want...je innerlijk wordt mede gevormd aan de hand van je uiterlijk.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_55038779
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:22 schreef HeatWave het volgende:
blaat
Zij zou jou dus kunnen krijgen, als ze wilde?
  dinsdag 4 december 2007 @ 17:29:12 #254
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_55038811
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:27 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Zij zou jou dus kunnen krijgen, als ze wilde?
Nee dus. Alleen als ik zou willen, en dat wil ik niet .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_55038842
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:29 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee dus. Alleen als ik zou willen, en dat wil ik niet .
Tuurlijk jongen, blijf daar maar in geloven.
pi_55038864
Is een persoon die zich zelf mooi / slim / eventuele andere positieve eigenschap noemt, arrogant?

Ik persoonlijk denk niet dat zo een persoon arrogant is.
Maar een persoon die zichzelf op een voetstuk plaatst (zichzelf beter vindt, waardevoller vindt, enz), die vind ik arrogant, mits deze persoon dat duidelijk tot uitdrukking brengt

.
pi_55038887
Eerst fotos dan kijken of je recht van spreken heb!!
  dinsdag 4 december 2007 @ 17:33:43 #258
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_55038905
Mij valt het op dat wijven die zichzelf lekker vinden het meestal niet zijn.

1 Troost: schoonheid is vergankelijk, dus binnen een paar jaartjes ben je van al je problemen verlost
pi_55038966
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:15 schreef Ripley het volgende:
Persoonlijk geef ik graag en regelmatig complimentjes - maar alleen als ik het echt meen
Je hebt mij ooit nog wel eens een complimentje gegeven.

Vraag me niet meer waarom dat destijds was, want ik weet ik niet meer
pi_55039001
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:31 schreef Deliah het volgende:
Is een persoon die zich zelf mooi / slim / eventuele andere positieve eigenschap noemt, arrogant?

Ik persoonlijk denk niet dat zo een persoon arrogant is.
Dat denk ik ook niet
quote:
Maar een persoon die zichzelf op een voetstuk plaatst (zichzelf beter vindt, waardevoller vindt, enz), die vind ik arrogant, mits deze persoon dat duidelijk tot uitdrukking brengt

.
TS dus inderdaad ja
pi_55039241
Heeft mevrouw-ik-kan-iedereen-krijgen nou al foto's geplaatst?

Ik vraag trouwens ook heel erg af, wat je met mooi bedoeld? Britney spears "mooi" of, daphne bunskoek "mooi"? Wat ik bedoel is dat er nogal een groot verschil tussen het ideaal beeld van de lange blonde slanke vrouw met perfecte maten, en het mysterieuze buurmeisje dat iedereen betovert met haar verlegen lach.
pi_55039471
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:06 schreef Shitonya het volgende:

[..]

Post eens een paar foto's zonder make up of te strakke kledij. Ik durf mijn kont erom te verwedden dat je niet zo mooi bent als je jezelf inbeeld. Je zult je er vast naar kleden en verven. Echte schoonheid bestaat namelijk niet. Tevens ben je een arrogantie, aandachtsgeile kuthoer die dit naar alle waarschijnlijkheid zal blijven ontkennen maar zichzelf al voor kut heeft gezet door dit topic.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks
Pretentieus geneuzel.
  dinsdag 4 december 2007 @ 18:01:05 #263
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_55039495
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:00 schreef roooosje het volgende:

[..]

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks
Nu ben ik wel benieuwd eigenlijk
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_55039626
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:06 schreef Shitonya het volgende:

[..]

Post eens een paar foto's zonder make up of te strakke kledij. Ik durf mijn kont erom te verwedden dat je niet zo mooi bent als je jezelf inbeeld. Je zult je er vast naar kleden en verven. Echte schoonheid bestaat namelijk niet. Tevens ben je een arrogantie, aandachtsgeile kuthoer die dit naar alle waarschijnlijkheid zal blijven ontkennen maar zichzelf al voor kut heeft gezet door dit topic.
Waarom zou ik in vredesnaam foto's van mezelf posten? Ik hoef me niet te bewijzen aan een stel gefrustreerde internetnerds zoals jij. Als je goed had gelezen weet je dat ik bijna geen make up draag (alleen mascara) en me op mijn werk altijd formeel kleed. Als ik uitga kleed ik me leuk en niet sletterig zoals de meeste vrouwen. Ik heb dat soort accessoires niet nodig om er leuk uit te zien.

En jij bent een onzeker mokkel die het niet kan hebben dat mijn leven wél leuk is, die dit naar alle waarschijnlijkheid zal blijven ontkennen maar zichzelf al voor kut heeft gezet door deze flamebait die kant noch wal raakt. .

Zo. Vanaf nu ga ik weer volwassen reageren.
Vanwege de zaken enzo
pi_55039645
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:01 schreef Ripley het volgende:

[..]

Nu ben ik wel benieuwd eigenlijk
Vooral dat ''echte schoonheid bestaat namelijk niet'', is gewoon ontzettend stom opgemerkt. Zo'n opmerking kan alleen maar geplaatst worden door iemand die:
a. Jaloers is, omdat ze van nature geen leuk uitziende meid is.
b. Iemand die gewoon niet beter weet.
c. Iemand die zelf geobsedeerd is door make up en mode.

Even een clichematige dooddoener, doch waarheid.: Ware schoonheid zit van binnen .
Pretentieus geneuzel.
pi_55039717
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:15 schreef Ripley het volgende:

[..]

Alleen gillen mannen er wel altijd achteraan "maar ik ben geen homo hoor!".
Als een man dat doet zegt dat genoeg over hoe zelfverzekerd hij is.
Als een vrouw plots gaat twijfelen aan een man die een andere man complimenteert om iets dan kent de vrouw die man niet, óf ze is oppervlakkig c.q. dom.
  dinsdag 4 december 2007 @ 18:24:58 #267
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_55040109
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:06 schreef Deceptie het volgende:

[..]

Waarom zou ik in vredesnaam foto's van mezelf posten? Ik hoef me niet te bewijzen aan een stel gefrustreerde internetnerds zoals jij. Als je goed had gelezen weet je dat ik bijna geen make up draag (alleen mascara) en me op mijn werk altijd formeel kleed. Als ik uitga kleed ik me leuk en niet sletterig zoals de meeste vrouwen. Ik heb dat soort accessoires niet nodig om er leuk uit te zien.

En jij bent een onzeker mokkel die het niet kan hebben dat mijn leven wél leuk is, die dit naar alle waarschijnlijkheid zal blijven ontkennen maar zichzelf al voor kut heeft gezet door deze flamebait die kant noch wal raakt. .

Zo. Vanaf nu ga ik weer volwassen reageren.
Het is geen vorm van "bewijzen", maar eerder een toelichting of voorbeeld, zodat menig mens je kan begrijpen. Nu is je topic enkel een verkapt "neuk-me-want-ik-ben-de-perfecte-vrouw-dus-neem-mijn-kapsones-er-maar-voor-de-grap-bij" topic. Wat is je doel sowieso met dit topic? Alsof er zulke foksters hier bestaan met zulke grootheidswaanzin en narcistische persoonlijkheid. Dat bijna iedere "man" je wilt is ook een waanbeeld van je, want niet iedereen valt op het ideaalbeeld waar jij jezelf voor aanziet.
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
  dinsdag 4 december 2007 @ 18:28:42 #268
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_55040168
Ik kan de TS volledig begrijpen met haar problemen, herken er een boel in.
Ik ben zelf nou niet bepaald gezegend met een lekker bekkie, maar dat heeft wel zo z'n voordelen kan ik je vertellen.
Laatst ook, bleek de PIN functie van de lokale automaat bij de spoorwegen niet te werken en ik had te weinig klein geld op zak en niemand die je ziet staan natuurlijk, laat staan iemand die je even 20 cent geeft zodat je ook via de legale wegen naar huis toe kan.
Dus vrolijk zwart rijdend van Maassluis naar Schiedam en ja hoor, controle en weer een paar euro armer omdat mijn vlotte babbel niet uit de verf kwam bij gebrek aan blond haar, blauwe ogen en een ander geslacht.

En waar zij constant wordt veroordeeld over d'r uitspraken m.b.t haar looks en uitstraling heb ik die problemen allemaal niet, ik krijg gewoon bevestigt wat ik zelf al weet zonder er om te vragen, ideaal natuurlijk van die gelijkgestemden die weten dat ze er beter uitzien en dat vermelden.
Zwaar irritant lijkt het me ook als vrijwel iedere meid die ik aanspreek niet weet wat ze moet zeggen, ook daar heb ik als minder bedeelde weinig last van aangezien de meeste meiden naar mij toe vrij duidelijk, open en direct zijn.

Daarnaast heb ik nog eens het voordeel dat mijn prestaties eruit worden gelicht omdat ik zo toch nog iets kan maken van m'n leven, en die arme jongen moet toch wat met z'n vrije tijd die vast niet ingenomen wordt door een leuke meid, hooguit z'n spelcomputer.
Tijd zat dus om te blokken op een goed cijfer en geen enkel persoon zal denken dat ik moet bijklussen om mijn cijfers op te krikken of die salarisverhoging te ontvangen.
Verder heb ik gewoon een vrij gemakkelijk leven wat zo af en toe wordt opgevuld door een gesprek met een mooie meid die spontaan laat weten dat d'r computer kuren heeft en aangezien ik er toch vrij levenloos uit zie heb ik vast wel tijd om haar te helpen met het inpluggen van de stroomstekker.
Ideaal leventje dus, gewoon lekker zelf de trap op en af om je lunch te halen, gezeik van de baas als ik een paar minuten te laat binnen loop terwijl mijn vrouwelijke collega een kwartier later binnen komt huppelen en gewoon rustig een biertje kunnen drinken in de lokale kroeg zonder constant lastig te worden gevallen door vrouwelijk schoon wat op veel sympatie kan rekenen bij de loverboys en players die zodoende zelf een grotere vijver houden om in te vissen.

Wat een lekker leventje heb ik eigenlijk en dan zou ik er toch niet aan moeten denken om zo'n vloek te moeten dragen, wat lijkt me dat toch een ergenis.
pi_55040233
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 16:41 schreef dawg het volgende:
Nu heb ik je uiterlijk niet eens kunnen beoordelen, maar als je in het dagelijks leven ook zo overkomt zoals je overkomt in dit topic, vind ik het alleen maar logisch dat je zo oppervlakkig behandeld wordt. Je gaat uit van cliche's en generalisaties (puur en alleen ervaring gaat er bij mij niet in, want ervaringen zijn altijd uniek, op zichzelf staand), en ik heb het idee dat anderen (uiteraard niet iedereen) haarfijn aanvoelen dat je je houding daarop gebaseerd hebt.

Daarbij is uiterlijk subjectief, en staat 'modellenwerk op hoog niveau' niet garant voor een geweldig uiterlijk, maar eerder voor symmetrie (vind ik dan).
Natuurlijk is de wijze waarop ik deze stelling hier ter sprake stel niet te vergelijken met hoe ik me IRL gedraag, dat spreekt voor zich, me dunkt.
Vanwege de zaken enzo
pi_55040268
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:24 schreef Shitonya het volgende:

[..]

Het is geen vorm van "bewijzen", maar eerder een toelichting of voorbeeld, zodat menig mens je kan begrijpen. Nu is je topic enkel een verkapt "neuk-me-want-ik-ben-de-perfecte-vrouw-dus-neem-mijn-kapsones-er-maar-voor-de-grap-bij" topic. Wat is je doel sowieso met dit topic? Alsof er zulke foksters hier bestaan met zulke grootheidswaanzin en narcistische persoonlijkheid. Dat bijna iedere "man" je wilt is ook een waanbeeld van je, want niet iedereen valt op het ideaalbeeld waar jij jezelf voor aanziet.
. Zo, hoe bedoel je de rancune druipt van je post af! Met jou in discussie gaan heeft zo te lezen absoluut geen zin, want jij leest dingen die ik absoluut niet getypt heb. Succes met je nare leven, ik gun je het beste.
Vanwege de zaken enzo
pi_55040282
Ik kan me opzich wel wat voorstellen bij wat je schrijft..maar toch..denk ik dat het grootste probleem voornamelijk bij jezelf ligt.

Naar mijn idee is er geen standaard beeld van wie/wat mooi is en wat lelijk.

Een voorbeeld.. ik kende een meid die in mijn ogen zeer aantrekkelijk was (niet dat is lesbi ben ) en ze deed ook modellenwerk. We werden vriendinnen en ik sprak ook over haar tegen mijn vriend. Toen hij haar na lange tijd eindelijk ontmoette zei hij, 'nou, vind je haar nu zo knap???' .. hij begreep het niet want hij vond haar totaal niks.

En dit is een voorbeeld van mij, maar ik weet zeker dat het ook op grotere schaal speelt.

Neem nou als voorbeeld Hollands next topmodel. De dames in kwestie zijn dus topmodellen, maar...excuseer mij.. ik vind 9 van de 10 dames echt niet zo mooi!!!!

Daarbij kun je ook dingen gaan zien op de manier waarop je ze wilt zien. Je kunt gaan geloven in je eigen denken. Als je begrijpt wat ik probeer te zeggen

En daarbij wil ik nog zeggen..nee, niet iedere vrouw haat een 'mooie' vrouw... ik zie ook niet iedere vrouw die in mijn ogen mooi is als vijandig vlees..helemaal niet zelfs. Ik zou zo iemand pas zien als vijand als ik zelf onzeker in mijn schoenen zou staan. In dit geval..ligt dat dus niet aan jou, maar aan de dames in kwestie zelf die jaloers zijn...denk ik
pi_55040296
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:31 schreef Deceptie het volgende:

[..]

Natuurlijk is de wijze waarop ik deze stelling hier ter sprake stel niet te vergelijken met hoe ik me IRL gedraag, dat spreekt voor zich, me dunkt.
En nog klaag je erover. Zegt genoeg, lijkt me.
Het gaat er maar net om hoe je mensen benadert. En jij benadert ze kennelijk op een manier waardoor je dat 'oppervlakkige' terugkrijgt. Zo simpel is het.
  dinsdag 4 december 2007 @ 18:35:20 #273
92279 N.icka
Windforce 11
pi_55040309
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:31 schreef Deceptie het volgende:

[..]

IRL ben je gewoon een vent , geen wonder dat je je dan anders gedraagt , me dunkt

Maar geeft niet hoor , je topics zijn buitengewoon vermakelijk
pi_55040345
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:34 schreef Starr_003 het volgende:
Ik kan me opzich wel wat voorstellen bij wat je schrijft..maar toch..denk ik dat het grootste probleem voornamelijk bij jezelf ligt.

Naar mijn idee is er geen standaard beeld van wie/wat mooi is en wat lelijk.

Een voorbeeld.. ik kende een meid die in mijn ogen zeer aantrekkelijk was (niet dat is lesbi ben ) en ze deed ook modellenwerk. We werden vriendinnen en ik sprak ook over haar tegen mijn vriend. Toen hij haar na lange tijd eindelijk ontmoette zei hij, 'nou, vind je haar nu zo knap???' .. hij begreep het niet want hij vond haar totaal niks.

En dit is een voorbeeld van mij, maar ik weet zeker dat het ook op grotere schaal speelt.

Neem nou als voorbeeld Hollands next topmodel. De dames in kwestie zijn dus topmodellen, maar...excuseer mij.. ik vind 9 van de 10 dames echt niet zo mooi!!!!

Daarbij kun je ook dingen gaan zien op de manier waarop je ze wilt zien. Je kunt gaan geloven in je eigen denken. Als je begrijpt wat ik probeer te zeggen

En daarbij wil ik nog zeggen..nee, niet iedere vrouw haat een 'mooie' vrouw... ik zie ook niet iedere vrouw die in mijn ogen mooi is als vijandig vlees..helemaal niet zelfs. Ik zou zo iemand pas zien als vijand als ik zelf onzeker in mijn schoenen zou staan. In dit geval..ligt dat dus niet aan jou, maar aan de dames in kwestie zelf die jaloers zijn...denk ik
Ik begrijp wat je probeert te zeggen en wil bij dezen nogmaals benadrukken dat mijn tekst ietwat gechargeerd is. Natuurlijk haten niet alle vrouwen me, er zijn ook zat leuke vrouwen zoals jij die naar de persoon kijken en niet naar de verpakking er om heen.
Vanwege de zaken enzo
  dinsdag 4 december 2007 @ 18:37:50 #275
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_55040364
Ik word altijd gezien als "de slimste". Dat is minstens zo erg.
Maar als ik een topic vergelijkbaar met de strekking van dit topic had geopend, had ik nooit zo snel zo veel reacties gehad.
TS heeft dus wel ergens een punt(je).
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')