Het is niet klagen, ik breng het ter sprake!quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:34 schreef dawg het volgende:
[..]
En nog klaag je erover. Zegt genoeg, lijkt me.
Het gaat er maar net om hoe je mensen benadert. En jij benadert ze kennelijk op een manier waardoor je dat 'oppervlakkige' terugkrijgt. Zo simpel is het.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:37 schreef Hyperdude het volgende:
Ik word altijd gezien als "de slimste". Dat is minstens zo erg.
Maar als ik een topic vergelijkbaar met de strekking van dit topic had geopend, had ik nooit zo snel zo veel reacties gehad.
TS heeft dus wel ergens een punt(je).
Okay. Ik vermoedde het al, maar nu weet ik zeker dat je fake bent.quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:38 schreef Deceptie het volgende:
[..]
Het is niet klagen, ik breng het ter sprake!
Hoezo?quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:39 schreef dawg het volgende:
[..]
Okay. Ik vermoedde het al, maar nu weet ik zeker dat je fake bent.
Zo komt het niet over.quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:38 schreef Deceptie het volgende:
[..]
Het is niet klagen, ik breng het ter sprake!
volgens mij mag ik jou niet, ik ken wel mooie vrouwen, maar die zitten er niet mee.quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:40 schreef Deceptie het volgende:
[..]
Hoezo?
Waarom zou ik alle bovenstaande dingen verzinnen als ik er geregeld mee geconfronteerd word??
Omdat je reacties hier en in je andere topic voor zich spreken.quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:40 schreef Deceptie het volgende:
[..]
Hoezo?
Waarom zou ik alle bovenstaande dingen verzinnen als ik er geregeld mee geconfronteerd word??
Die selffullfilling prophecy werd eerder ook al aangehaald. Het kan kloppen dat ik me vaak afstandelijk opstel, maar mijns inziens niet op een arrogante manier, eerder bedeesd, omdat het dus voor kan komen dat ik -onterecht!- voor arrogant aangezien word.quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:42 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Zo komt het niet over.
Mag ik even zeggen dat ik het vreemd vindt dat je op mensen die kritiek geven op een onderbouwde manier erg wienig commentaar geeft?
Kan het niet zo zijn dat je je gedraagt naar het beeld dat anderen van je hebben? Puur omdat je van ze verwacht dat ze op een bepaalde manier gaan reageren en je daar geen zin in hebt en je daarom afstandelijk opstelt?
Om mezelf even aan te halen; sorry, ik ben mooi dus dom. Mijn ene hersencel heeft het te druk met het tuiten van mijn lippen, dus kan je alsjeblieft wat duidelijker uitleggen wat je bedoelt, want ik begrijp je niet.quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:45 schreef dawg het volgende:
[..]
Omdat je reacties hier en in je andere topic voor zich spreken.
Je valt een beetje in herhalingquote:Op dinsdag 4 december 2007 18:47 schreef Deceptie het volgende:
[..]
Om mezelf even aan te halen; sorry, ik ben mooi dus dom. Mijn ene hersencel heeft het te druk met het tuiten van mijn lippen, dus kan je alsjeblieft wat duidelijker uitleggen wat je bedoelt, want ik begrijp je niet.
Ja, want mijn nick zegt ook echt zo veelquote:
Eensch. (Iedereen die het voor de wind gaat is vrolijk.)quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:17 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Wat een onzin. Hele mooie mensen hebben juist vaak een mooi en interessant karakter. In tegenstelling tot TS straalt de positiviteit en vreugde eraf bij die mensen.
Dat klopt ook trouwens.quote:Dat de meeste mooie mensen arrogant en inhoudsloos zouden zijn, wordt meestal geclaimd door lelijkerds die op hun 25ste nog steeds niet over hun middelbare schooltrauma's heen zijn.
Wat een onzin zeg...dus als je mooi bent kun je niet tegen tegenslag omdat je een verwende troela bent zonder ruggengraat?quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:07 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Eensch. (Iedereen die het voor de wind gaat is vrolijk.)
Totdat het een keer tegen zit, dan vergaat de wereld. Hoe triviaal tegenslagen en hindernissen ook zijn. Puur en alleen door het onvermogen om te gaan met tegenslag omdat ze gewend zijn dat hun sores wel geregeld wordt. Wat je die mensen nauwelijks kunt verwijten, echter worden ze er vaak wel lui en verwend door -> ruggegraatloos.
[..]
Dat klopt ook trouwens.
Maar dat die mensen zoeken naar een reden om hun eigen onvermogen mentaal te compenseren, diskwalificeert hun argument niet direct. Tenzij er geen argumenten zijn natuurlijk.
Klopt. Jij laat hun onzeker voelen. En dat zul jij weten ook. Durf te wedden dat je ook vrijwel geen vrouwelijke vrienden hebt.quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:27 schreef Deceptie het volgende:
- Vrouwen haten je.
volgens mij ben je helemaal niet mooi. Mooie vrouwen zijn lievquote:Op dinsdag 4 december 2007 18:47 schreef Deceptie het volgende:
[..]
Om mezelf even aan te halen; sorry, ik ben mooi dus dom. Mijn ene hersencel heeft het te druk met het tuiten van mijn lippen, dus kan je alsjeblieft wat duidelijker uitleggen wat je bedoelt, want ik begrijp je niet.
Ja, rot op.quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:58 schreef Deceptie het volgende:
[..]
Ja, want mijn nick zegt ook echt zo veelGoed, je strooit met boude beweringen maar kan niks staven, vanaf nu ga ik dan ook niet meer serieus op je reageren.
Kan ook zijn dat mensen zich ergeren aan jou arrogante kijk mij eens knap zijn gedragquote:Op dinsdag 4 december 2007 10:31 schreef Deceptie het volgende:
[..].
En je bevestigt meteen mijn eerste punt.jaloerse lelijkerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |