abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55040381
Mooi is zo ontzettend relatief dat dit topic de vuilnisbak in kan Dus je bent slank blond, blauwe ogen, jammer maar next puleaseee en zo hetzelfde voor andere personages van het mannelijke deel van de bevolking als je er anders uit zou zien.
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
pi_55040383
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:34 schreef dawg het volgende:

[..]

En nog klaag je erover. Zegt genoeg, lijkt me.
Het gaat er maar net om hoe je mensen benadert. En jij benadert ze kennelijk op een manier waardoor je dat 'oppervlakkige' terugkrijgt. Zo simpel is het.
Het is niet klagen, ik breng het ter sprake!
Vanwege de zaken enzo
pi_55040393
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:37 schreef Hyperdude het volgende:
Ik word altijd gezien als "de slimste". Dat is minstens zo erg.
Maar als ik een topic vergelijkbaar met de strekking van dit topic had geopend, had ik nooit zo snel zo veel reacties gehad.
TS heeft dus wel ergens een punt(je).
Vanwege de zaken enzo
pi_55040413
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:38 schreef Deceptie het volgende:

[..]

Okay. Ik vermoedde het al, maar nu weet ik zeker dat je fake bent.
pi_55040434
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:39 schreef dawg het volgende:

[..]

Okay. Ik vermoedde het al, maar nu weet ik zeker dat je fake bent.
Hoezo?
Waarom zou ik alle bovenstaande dingen verzinnen als ik er geregeld mee geconfronteerd word??
Vanwege de zaken enzo
  dinsdag 4 december 2007 @ 18:42:19 #282
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_55040464
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:38 schreef Deceptie het volgende:

[..]

Zo komt het niet over.
Mag ik even zeggen dat ik het vreemd vindt dat je op mensen die kritiek geven op een onderbouwde manier erg wienig commentaar geeft?
Kan het niet zo zijn dat je je gedraagt naar het beeld dat anderen van je hebben? Puur omdat je van ze verwacht dat ze op een bepaalde manier gaan reageren en je daar geen zin in hebt en je daarom afstandelijk opstelt?
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
pi_55040500
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:40 schreef Deceptie het volgende:

[..]

Hoezo?
Waarom zou ik alle bovenstaande dingen verzinnen als ik er geregeld mee geconfronteerd word??
volgens mij mag ik jou niet, ik ken wel mooie vrouwen, maar die zitten er niet mee.
En zijn er trots op, en met recht, en dan zeg ik ook gewoon, ik vind jouw mooi, normaal toch??
pi_55040530
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:40 schreef Deceptie het volgende:

[..]

Hoezo?
Omdat je reacties hier en in je andere topic voor zich spreken.
pi_55040542
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:42 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

Zo komt het niet over.
Mag ik even zeggen dat ik het vreemd vindt dat je op mensen die kritiek geven op een onderbouwde manier erg wienig commentaar geeft?
Kan het niet zo zijn dat je je gedraagt naar het beeld dat anderen van je hebben? Puur omdat je van ze verwacht dat ze op een bepaalde manier gaan reageren en je daar geen zin in hebt en je daarom afstandelijk opstelt?
Die selffullfilling prophecy werd eerder ook al aangehaald. Het kan kloppen dat ik me vaak afstandelijk opstel, maar mijns inziens niet op een arrogante manier, eerder bedeesd, omdat het dus voor kan komen dat ik -onterecht!- voor arrogant aangezien word.

Ik heb straks met een aantal vriendinnen afgesproken. Een van die vrouwen is een ex-collega van me en ze heeft altijd een hekel aan me gehad. Liet zich meeslepen in de roddels en afgunst. Ik heb haar toen een keer mee uit eten genomen, zodat ze de échte Liza kon leren kennen. Sindsdien zijn we dikke vriendinnen.
Vanwege de zaken enzo
pi_55040586
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:45 schreef dawg het volgende:

[..]

Omdat je reacties hier en in je andere topic voor zich spreken.
Om mezelf even aan te halen; sorry, ik ben mooi dus dom. Mijn ene hersencel heeft het te druk met het tuiten van mijn lippen, dus kan je alsjeblieft wat duidelijker uitleggen wat je bedoelt, want ik begrijp je niet.
Vanwege de zaken enzo
  dinsdag 4 december 2007 @ 18:48:08 #287
171950 Victor_Eremita
Tederheidsmachine
pi_55040610
Waar blijven die foto's nou?
Ik vind mezelf erg slim.
  dinsdag 4 december 2007 @ 18:51:57 #288
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_55040693
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:47 schreef Deceptie het volgende:

[..]

Om mezelf even aan te halen; sorry, ik ben mooi dus dom. Mijn ene hersencel heeft het te druk met het tuiten van mijn lippen, dus kan je alsjeblieft wat duidelijker uitleggen wat je bedoelt, want ik begrijp je niet.
Je valt een beetje in herhaling .
pi_55040707
Je nick is ook wel dubieus trouwens.
pi_55040863
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:52 schreef dawg het volgende:
Je nick is ook wel dubieus trouwens.
Ja, want mijn nick zegt ook echt zo veel Goed, je strooit met boude beweringen maar kan niks staven, vanaf nu ga ik dan ook niet meer serieus op je reageren.
Vanwege de zaken enzo
pi_55041088
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:17 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Wat een onzin. Hele mooie mensen hebben juist vaak een mooi en interessant karakter. In tegenstelling tot TS straalt de positiviteit en vreugde eraf bij die mensen.
Eensch. (Iedereen die het voor de wind gaat is vrolijk.)
Totdat het een keer tegen zit, dan vergaat de wereld. Hoe triviaal tegenslagen en hindernissen ook zijn. Puur en alleen door het onvermogen om te gaan met tegenslag omdat ze gewend zijn dat hun sores wel geregeld wordt. Wat je die mensen nauwelijks kunt verwijten, echter worden ze er vaak wel lui en verwend door -> ruggegraatloos.
quote:
Dat de meeste mooie mensen arrogant en inhoudsloos zouden zijn, wordt meestal geclaimd door lelijkerds die op hun 25ste nog steeds niet over hun middelbare schooltrauma's heen zijn.
Dat klopt ook trouwens.
Maar dat die mensen zoeken naar een reden om hun eigen onvermogen mentaal te compenseren, diskwalificeert hun argument niet direct. Tenzij er geen argumenten zijn natuurlijk.
pi_55041282
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 19:07 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Eensch. (Iedereen die het voor de wind gaat is vrolijk.)
Totdat het een keer tegen zit, dan vergaat de wereld. Hoe triviaal tegenslagen en hindernissen ook zijn. Puur en alleen door het onvermogen om te gaan met tegenslag omdat ze gewend zijn dat hun sores wel geregeld wordt. Wat je die mensen nauwelijks kunt verwijten, echter worden ze er vaak wel lui en verwend door -> ruggegraatloos.
[..]

Dat klopt ook trouwens.
Maar dat die mensen zoeken naar een reden om hun eigen onvermogen mentaal te compenseren, diskwalificeert hun argument niet direct. Tenzij er geen argumenten zijn natuurlijk.
Wat een onzin zeg...dus als je mooi bent kun je niet tegen tegenslag omdat je een verwende troela bent zonder ruggengraat?
pi_55041457
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:27 schreef Deceptie het volgende:
- Vrouwen haten je.
Klopt. Jij laat hun onzeker voelen. En dat zul jij weten ook. Durf te wedden dat je ook vrijwel geen vrouwelijke vrienden hebt.

Maar goed, dat is de befaamde maaiveld-mentaliteit van Nederland. Je mag gewoonweg niet teveel succes hebben. Jammer, maar waar.

Vandaag hadden we het in m'n filosofie les nog over in hoeverre zelfliefde narcisme was. Iedereen was het ermee mee eens dat je van jezelf moest houden. Maar toen ik vroeg welke vrouwen zichzelf knap vonden, stak er geen enkele haar hand op. Heel, heel typerend.

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2007 19:31:43 ]
pi_55041539
Ik heb het hele topic doorworsteld
Graag een schouderklopje hiervoor

En nu wilde ik dus iets posten, maar eigenlijk heeft dat geen zin. Er is gewoon geen probleem, en dus geen discussie.

Enkel dit: als er nadelen zijn aan mooi zijn, dan moeten er ook voordelen zijn aan lelijk zijn! Daar ben ik eigenlijk veel benieuwder naar
pi_55041804
Moet trouwens wel zeggen dat je net zo zielig doet over je o zo geweldige uiterlijk als een lelijk eendje. Als iemand een kritische reactie geeft is deze per direct jaloers. Is dat je standaardreactie geworden? Vind het nogal kort door de bocht en je gaat nogal op in je eigen opvattingen. En laat dáár juist wel narcisme om de hoek komen.

Neem verantwoordelijkheid voor wie je bent, of je nu bloedmooi of spuuglelijk bent. Ook voor jou is schoonheid een keuze.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2007 19:54:36 ]
  dinsdag 4 december 2007 @ 19:40:00 #296
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_55041866
bijna vol..

ik voorspel een reeks

zeer vermakelijk idd.
Huilen dan.
pi_55042021
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:47 schreef Deceptie het volgende:

[..]

volgens mij ben je helemaal niet mooi. Mooie vrouwen zijn liev
pi_55042127
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:58 schreef Deceptie het volgende:

[..]

Ja, want mijn nick zegt ook echt zo veel Goed, je strooit met boude beweringen maar kan niks staven, vanaf nu ga ik dan ook niet meer serieus op je reageren.
Ja, rot op.
Ik was ontopic, dat jij nergens op ingaat kan ik niets aan doen natuurlijk.
  dinsdag 4 december 2007 @ 19:59:27 #299
93438 Shadowlyse
Ja zo gaat dat he
pi_55042335
Ts je komt over als een vrouw waar alle mannen in beginsel wild van worden. Later komen ze er achter dat je wel heel mooi bent maar gewoon niet leuk.
Je opent een topic en iedereen die ook maar iets tegen jouw inbrengt of (voorzichtig) suggereert dat het wel eens aan jouw zelf zou kunnen liggen krijgt een stortvloed tegenargumenten over zich heen.
Een beetje een "ik heb altijd gelijk en zoek mensen die het met mij eens zijn houding ". Dat is gewoon ontzettend vermoeiend en als je dan ook nog een mooie vrouw bent is het makkelijk om daar de krachtterm "arrogante kuthoer" op te plakken.

Als je een ander heel opvallend uiterlijk kenmerkt hebt, bv heel dik zijn dan, dan was je een "vadsige kuthoer".
Ik wil maar zeggen dat veel met je karakter, gekoppeld aan je uiterlijk, te maken heeft en de manier waarop je in het leven staat.
hier komt ooit een heel wijs en gewichtig citaat.....
  dinsdag 4 december 2007 @ 20:04:15 #300
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_55042449
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:31 schreef Deceptie het volgende:

[..]

.
En je bevestigt meteen mijn eerste punt. jaloerse lelijkerd.
Kan ook zijn dat mensen zich ergeren aan jou arrogante kijk mij eens knap zijn gedrag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')