abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55028751
De titel is misschien ietwat dramatisch gekozen, maar helaas wel waar. Ik heb getwijfeld of ik dit allemaal neer zou pennen, maar ik weet zeker dat er vrouwen zijn die dit herkennen.

Uiteraard ben ik blij met het feit dat ik mooi ben, maar er kleven meer nadelen aan dan mensen durven te bedenken.

- Valse bescheidenheid. In dit land mag je niet zeggen dat je jezelf mooi vindt, dat stuit ons Calvinisten tegen de borst. Maar waarom zou ik ontkennen hoe ik er uit zie? Als ik in de spiegel kijk, zie ik toch echt een mooie vrouw. Ik heb jarenlang modellenwerk op hoog niveau gedaan, acht van die tien mannen is alleen nog maar in staat tot stamelen als ze mij zien, ik ben gewoon mooi. Maar als je zegt dat je tevreden bent met je uiterlijk, dan ben je opeens arrogant!
Daar staat tegenover dat als je dan valse bescheidenheid tentoonstelt (welnee, ik vind mezelf normaal) dan noemen mensen je een aansteller.

- Vrouwen haten je. Ik gok uit pure jaloezie en angst dat ik achter hun mannen aanga, maar alleen omdat ik bijna iedereen kan krijgen, betekent dat niet dat ik ook iedereen wil! En zeker geen vent die zijn vrouw bedriegt. Omdat ik een leuk snoetje heb, moet ik wel een kutwijf zijn. Emancipatie zal ook nooit een succes worden, omdat vrouwen elkaar het licht in de ogen niet gunnen.

- Je wordt nooit enkel op je prestaties beoordeeld. Want je kan natuurlijk onmogelijk mooi én slim zijn, dus heb je een promotie alleen maar te danken aan je snoetje. Daarnaast zijn mooie vrouwen altijd sletten, want die loonsverhoging kan je alleen maar verdiend hebben door de baas te pijpen. . Vooral mannen zijn geneigd je snel werk uit handen te nemen en in Jip en Janneke taal tegen je te praten, immers gebruik ik al mijn hersencapaciteit om mijn lippen te tuiten.

- Mannen gedragen zich onmogelijk. Zie ook het bovenstaande stuk. Ze gaan zich ontzettend uitsloven om aandacht van je te krijgen, want een mooie vrouw die geinteresseerd in je is, is de grootste streling van je ego mogelijk. Collega's halen 80 keer per dag koffie voor je, willen je helpen met je projecten en bieden aan je computer thuis te repareren / op je katten te passen / je Ikea-meubels in elkaar te komen zetten etc. als je een gesprek hebt met iemand over bovengenoemde zaken. De vrouwelijke collegae zien dit natuurlijk en worden weer groen en geel van jaloezie. Ze behandelen je als stront, terwijl ik alleen maar opmerk dat m'n PC kuren heeft en de heren meteen over elkaar heen buitelen om me te kunnen "redden"!

- Vind maar een leuke man. Het grootste gedeelte durft je niet aan te spreken, omdat ze je op een torenhoog voetstuk plaatsen. De mannen die je wel durven aan te spreken, vinden zichzelf vaak god's gift to women en willen niet snappen dat je die mening niet deelt. En nee, vertellen dat je bereid bent je vrouw voor mij te verlaten is géén compliment.

Zo. Nu zullen er ongetwijfeld eerst een aantal reacties volgen die mijn gelijk alleen maar bevestigen, maar ik hoop dat er enkele vrouwen zijn die mijn verhaal herkennen.
Vanwege de zaken enzo
pi_55028782
quote:
Uiteraard ben ik blij met het feit dat ik mooi ben
Verder dan dat heb ik al niet gelezen; arrogante kuthoer
pi_55028818
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:28 schreef NED het volgende:

[..]

.
En je bevestigt meteen mijn eerste punt. jaloerse lelijkerd.
Vanwege de zaken enzo
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:31:17 #4
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_55028819
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:27 schreef Deceptie het volgende:

Zo. Nu zullen er ongetwijfeld eerst een aantal reacties volgen die mijn gelijk alleen maar bevestigen,
quote:

[..]

quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:30 schreef unox_worst het volgende:
Post er dan ook een foto bij, nu komt het idd alleen maar arrogant over.
TS: Misschien is Fok niet de juiste plaats hiervoor.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:32:28 #5
25417 KoFt
A-A-A-A-ADSL!
pi_55028837
Ik vind het wel cool dat je dit neer zet
Zelf ben ik geen bloedmooie vrouw, maar ik kan me jouw verhaal echt heel goed voorstellen. Je wordt echt veroordeeld aan de hand van maatschappelijke normen, en helaas zijn die van mooie vrouwen niet echt geweldig.

Heb je eigenlijk alleen maar dit soort dingen ervaren, of is het contact met andere mensen ook wel eens 'normaal' verlopen?
tu fumes encore?
j'ai lu, que chague année, une petite population de petite ville meurt des suites de tabbagisme. c'est quelque chose per réfléchir n'est pas?
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:32:33 #6
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_55028838
Nu ben ik wel erg benieuwd of de hele OP wel geldig is .
Leuk verhaal hoor, maar bewijs wil wel handig zijn. Ik kan ook hard roepen dat het zo zwaar is als lekkere vent. Maar iedereen die in mijn fobo kijkt weet wel beter .
pi_55028841
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:31 schreef Deceptie het volgende:

[..]

.
En je bevestigt meteen mijn eerste punt. jaloerse lelijkerd.
Ik ben niet jaloers en ook niet lelijk. Ik loop er alleen niet zo mee te koop.

Te koop lopen siert je totaal niet. Geen wonder dat geen enkele vent je aanspreekt, die zien meteen wat voor een arrogante kutsnol je bent en bedenken zich wel twee keer
pi_55028868
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:32 schreef KoFt het volgende:
Ik vind het wel cool dat je dit neer zet
Zelf ben ik geen bloedmooie vrouw, maar ik kan me jouw verhaal echt heel goed voorstellen. Je wordt echt veroordeeld aan de hand van maatschappelijke normen, en helaas zijn die van mooie vrouwen niet echt geweldig.

Heb je eigenlijk alleen maar dit soort dingen ervaren, of is het contact met andere mensen ook wel eens 'normaal' verlopen?
Toffe reactie, tijd dat de waarheid gezegd wordt! .

Natuurlijk is het soms ook wel normaal, voornamelijk bij intelligente mensen die zeker zijn van zichzelf en zich niet laten intimideren door een leuk snoetje. Helaas zijn die mensen dun gezaaid.
Vanwege de zaken enzo
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:34:29 #9
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55028875
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:32 schreef NED het volgende:

Ik zie niet dat TS te koop loopt met haar schoonheid omdat ze een topic hierover opent. En ik kan me eerlijk gezegd tot op zekere hoogte best vinden in haar OP.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_55028882
Dus zo ongeveer iedereen doet raar tegen je, aangezien je zo knap bent Zijn er ook nog mensen die normaal doen?
#winning
pi_55028885
Het doel van het verhaal is niet echt of ze nu wel of niet arrogant is of wel?
Ik kan me wel inleven dat het lastig is om alleen maar op je uiterlijk beoordeeld te worden, en dat daarmee ook een hoop vooroordelen ontstaan over wat je voor persoon bent.
En als man kan ik ook zeggen dat het inderdaad niet echt makkelijk is om op een normale manier met een vrouw om te gaan die van een bepaald kaliber "schoonheid" is.
Maarja, mijn enige vraag is een beetje: Wat probeer je hier nu mee te bereiken eigenlijk?
I am the Alpha and the Omega
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:34:59 #12
36431 bleiblei
pi_55028887
Overigens vind ik vooral dit stukje wel lollig:
quote:
De mannen die je wel durven aan te spreken, vinden zichzelf vaak god's gift to women en willen niet snappen dat je die mening niet deelt.
Uit het hele verhaal lijkt wel alsof je jezelf god's gift to men vindt. Of is dat niet zo?
pi_55028888
Waarom draag je geen Burkha?

Dat zou al je problemen zo moeten oplossen en is ook veel zedelijker voor een single vrouw in een vijandige mannenwereld..
Hierover zou Bansheeboy eens een essay moeten schrijven, de behoefte van westerse vrouwen aan de Burkha
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_55028903
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:32 schreef NED het volgende:

[..]

Te koop lopen siert je totaal niet. Geen wonder dat geen enkele vent je aanspreekt, die zien meteen wat voor een arrogante kutsnol je bent en bedenken zich wel twee keer
Ik loop er ook niet mee te koop, ik weiger alleen mezelf lelijker te praten zodat jij minder snel last hebt van je minderwaardigheidscomplex. Dat is ook de reden dat je me meteen een arrogante kutsnol noemt, je probeert me omlaag te halen en boven me te staan, zodat je je weer wat beter kan voelen over jezelf. Valse macht heet dat.

Kortom, je onevenredig heftige reacties zeggen zo ontzettend veel over jou en helemaal niets over mij.
Vanwege de zaken enzo
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:37:20 #15
25417 KoFt
A-A-A-A-ADSL!
pi_55028917
quote:
Wat beoordeel je haar nou op een stukje tekst? Je weet haar naam niet, haar uiterlijk, haar leven, haar idealen, haar dromen, haar sores, haar alles... je weet níks van haar waardoor je ook maar enigzins een gegronde mening over haar kan geven!
Dus ga niet meteen lopen schelden en afbekken, dán kom je pas arrogant over.
tu fumes encore?
j'ai lu, que chague année, une petite population de petite ville meurt des suites de tabbagisme. c'est quelque chose per réfléchir n'est pas?
pi_55028921
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:34 schreef bleiblei het volgende:
Overigens vind ik vooral dit stukje wel lollig:
[..]

Uit het hele verhaal lijkt wel alsof je jezelf god's gift to men vindt. Of is dat niet zo?
Waar blijkt dat uit dan? Ik heb gewoon een leuk snoetje en dito lijf en ben me daarvan bewust. Maar god's gift to men? Nee, dat dan weer niet. Voor mij zegt uiterlijk namelijk zo ontzettend weinig.
Vanwege de zaken enzo
pi_55028923
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:34 schreef bleiblei het volgende:
Tuurlijk vind ze dat, alleen zal ze het stellig ontkennen.

Die wijven pik je er zo uit en die laat ik met plezier links liggen.

Leuk rukvoer maar voor de rest heb je er geen flikker aan

=edit=
Zie je wel
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:38:56 #18
36431 bleiblei
pi_55028947
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:36 schreef Deceptie het volgende:

[..]

Ik loop er ook niet mee te koop, ik weiger alleen mezelf lelijker te praten zodat jij minder snel last hebt van je minderwaardigheidscomplex. Dat is ook de reden dat je me meteen een arrogante kutsnol noemt, je probeert me omlaag te halen en boven me te staan, zodat je je weer wat beter kan voelen over jezelf. Valse macht heet dat.

Kortom, je onevenredig heftige reacties zeggen zo ontzettend veel over jou en helemaal niets over mij.
Als je nu begint met mensen te negeren die je niet normaal behandelen (ja, dan wordt je idd door die lui gezien als zijnde arrogant, maar dat ben je ook als je wel de discussie met ze aan gaat). En gewoon je eigen leven leidt zonder te veel van andere mensen & hun meningen aan te trekken heb je een veel leuker leven .
Doen lelijke mensen zoals ik namelijk ook .
pi_55028955
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:34 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik zie niet dat TS te koop loopt met haar schoonheid omdat ze een topic hierover opent. En ik kan me eerlijk gezegd tot op zekere hoogte best vinden in haar OP.
Herkenning!

En even aanvullend op mijn eerdere stuk tekst, ik loop niet te koop met mijn uiterlijk. Op mijn werk kleed ik me formeel en degelijk, draag amper make up en loop zeker niet op mezelf te geilen in de spiegel de hele dag. Dus waar het te koop mee lopen vandaan komt is een compleet raadsel.
Vanwege de zaken enzo
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:40:02 #20
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_55028961
Mooiheid speelt bij mij alleen bij de eerste indruk mee.

Ik geef wel toe dat ik voor vrouwen vaker iets "even" doe of hulp aan bied dan voor mannen, maar hoe mooi ze zijn speelt daar niet echt een rol bij, behalve in het begin wellicht.

Uiteindelijk gaat het er toch gewoon om hoe lekker je met iemand kunt werken en op zich kan ik met het juiste type vrouw vaak iets beter samenwerken dan met een man. Maar liever dus een leuke intelligente vrouw dan een mooie vrouw (ok in een relatie wil het oog ook wat, natuurlijk.) dus in werk etc. zal het voordeel van de mooie vrouw waarschijnlijk maar tijdelijk zijn, als het er al is.
[KNE]-Mod
pi_55028963
Na het lezen van de OP denk ik niet dat uiterlijke schoonheid het probleem is maar meer de uitstraling en opstelling van TS.

daarmee is het niet gezegd dat TS de schuldige is
pi_55028977
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:37 schreef KoFt het volgende:
Je weet haar naam niet, haar uiterlijk, haar leven, haar idealen, haar dromen, haar sores, haar alles... je weet níks van haar waardoor je ook maar enigzins een gegronde mening over haar kan geven!
Nouja, behalve haar naam heeft ze de rest mooi in de OP verpakt dacht ik zo
pi_55028978
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:37 schreef KoFt het volgende:

[..]

Wat beoordeel je haar nou op een stukje tekst? Je weet haar naam niet, haar uiterlijk, haar leven, haar idealen, haar dromen, haar sores, haar alles... je weet níks van haar waardoor je ook maar enigzins een gegronde mening over haar kan geven!
Dus ga niet meteen lopen schelden en afbekken, dán kom je pas arrogant over.

He, dit vind ik nou een normale reactie. De users hier weten niet wie ik ben, enkel dat ik gezegend ben met een leuk snoetje en dat zelf ook wel zie, dus krijg ik meteen allemaal bagger over me uitgestort.
Vanwege de zaken enzo
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:41:09 #24
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_55028979
Ja elk nadeel hep z'n voordeel. Ik citeer Johan Cruiff niet graag, maar het is hier wel relevant.

Uit onderzoeken is gebleken ( ) dat mooie mensen over het algemeen wel gelukkiger zijn dan lelijke(re) mensen. Maar in jouw geval is het blijkbaar nogal extreem (je schoonheid dus)?

Ik heb dit verhaal wel eens eerder gehoord van meisjes/vrouwen. Maar zo extreem dat je er geen relatie op kan nahouden niet.
Maar ik denk toch dat het ook deels aan jou zelf ligt. Jij wordt in een hokje gestopt door mannen (en vrouwen, maar dat is ff niet relevant). Jouw reactie hierop is alle mannen in een hokje stoppen. Ik lees in je OP dat álle mannen denken dat je dom bent, je behandelen als een baby enz enz.

Ik weet niet, maar ik denk dat je in de verkeerde vijver vist. Ik heb genoeg vrienden die mooie vrouwen helemaal niet zo behandelen. (Als je niks te vertellen hebt, kan je het wel vergeten. Dat idee.) Ik denk, en dit is een aanname, dat je meestal passief bent in partnerkeuze. Daar wil ik mee zeggen dat je wordt gekozen, en zelf niet kiest. Het is een bepaald type mannen dat op jou durft af te stappen. Want het is nou eenmaal een bepaald type mannen dat op een vrouw durft af te stappen.
Dus, mijn tip: kies zelf. Loop zelf eens naar een jongen/man (ik heb je leeftijd niet gezien). En dan niet eentje die het meest opvallend is, maar een meer gereserveerd type. Waarvan je denkt dat er wel enigszins intellect in schuilt.

PS Je vraagt in je topic naar reacties van vrouwen en herkenning (dus misschien wilde je alleen maar zeuren), maar ik dacht: misschien is dit nuttig.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:42:18 #25
36431 bleiblei
pi_55029000
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:37 schreef Deceptie het volgende:

[..]

Waar blijkt dat uit dan? Ik heb gewoon een leuk snoetje en dito lijf en ben me daarvan bewust. Maar god's gift to men? Nee, dat dan weer niet. Voor mij zegt uiterlijk namelijk zo ontzettend weinig.
Uit je hele OP blijkt dat je verwachtingspatroon is dat iedereen je tof en geweldig moet vinden omdat je knap bent?
Mensen die normaal behandelt worden hebben ook massa's lui die ze niet aan durven te spreken, vrouwen die jaloers zijn, vrouwen die op je neer kijken. Het probleem ligt niet bij aaal die anderen. Het probleem ligt bij jezelf. Jij wil door iedereen tof en geweldig gevonden worden. Jij wil door leuke mannen aangesproken worden. etc. etc.

Wat maakt het verschil dan tussen jij en alle anderen op deze wereld?
Helemaal niets! Jij verpakt het alleen in een "mooie mensen zijn zielig"-papiertje.
Net als die gozer met zijn kansloze mooiemensendating site.

Tief toch op. Het zijn dingen waar iedereen mee te maken heeft. Mooi, lelijk, slim, dom, blank en pikzwart. Iedereen heeft die "problemen".
Je moet je der alleen over heen kunnen zetten .
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:42:32 #26
36431 bleiblei
pi_55029007
Trek je eigen plan ipv. druk te gaan maken om wat anderen vinden!
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:42:55 #27
149959 SQ
snelle trees
pi_55029011
quote:

[..]

Ja, dat blijkt !!!
disclaimer
pi_55029017
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:41 schreef NED het volgende:

[..]

Nouja, behalve haar naam heeft ze de rest mooi in de OP verpakt dacht ik zo
Ja, want daar staat ook echt in waar ik allemaal voor sta, wat mijn dromen en idealen zijn, wat mijn passie is, hoe ik met mensen omga.

Je hebt gelijk, jij weet echt alles van me, kent me van haver tot gort en hebt helemaal gelijk dat je me niets vind.
Vanwege de zaken enzo
pi_55029025
Veel mannen weten gewoon absoluut niet hoe ze met mooierdangemiddelde vrouwen om moeten gaan. Grote bek over zo'n 'chickie' tegen hun maten, maar als puntje bij paaltje komt lijkt het alsof ze geconfronteerd worden met
Jezus Christus in eigen persoon.

Ik reken mezelf niet tot bloedmooie vrouwen of wat dan ook, en ben hier zelf ook geen slachtoffer van, maar ik kan wel ontzettend goed observeren
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:43:45 #30
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_55029028
quote:

[..]

Ik heb gewoon een leuk snoetje en dito lijf en ben me daarvan bewust.
Ja, dat kan iedereen wle zeggen op een forum.

Maar afgezien van dat is het "probleem" blijkbaar reeël, was pas nog in het nieuws. (Mede daarom is dit topic van iemand zonder fotoboek wel érg toevallig, maar ok, het idee is wel interessant.)
[KNE]-Mod
pi_55029032
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:42 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja, dat blijkt !!!
He ho!
Dat is hoe anderen op mij reageren! Waaruit blijkt dan dat ik uiterlijk heel belangrijk vind?
Vanwege de zaken enzo
pi_55029036
kan dit wel voorstellen ja.
ik heb zelf een tijd lang een bloedmooie vriendin gehad en het was langs de ene kant gewoon niet leuk om mee over straat te komen.
Iedereen keek je aan en achterna en ze dachten waarschijnlijk allemaal dat ze beter waren voor haar dan ik.

Garfield!!!!!
pi_55029038
quote:
Dus waar het te koop mee lopen vandaan komt is een compleet raadsel.
Nou bijvoorbeeld dat je zegt dat je jaaaaren lang modellen werk op hoog niveau hebt gedaan.
Waarom is het nodig om dat erbij te zetten? Ik ken meer mooie meiden die dat NIET gedaan hebben.

Ik zie dergelijke uitspraken zeker als "te koop lopen"
Schei toch uit, je hele OP is een grote opsomming van hoe geweldig je wel niet bent !
pi_55029042
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:34 schreef Deceptie het volgende:

[..]

Toffe reactie, tijd dat de waarheid gezegd wordt! .

Natuurlijk is het soms ook wel normaal, voornamelijk bij intelligente mensen die zeker zijn van zichzelf en zich niet laten intimideren door een leuk snoetje. Helaas zijn die mensen dun gezaaid.
gezien je vorige topic ben jij dat dus niet, zeker van jezelf, anders had je je niet zo laten intimideren tot een tongzoen tijdens een evaluatiegesprek

verder lopen ook mindere goden als ik tegen jouw genoemde issues aan, hoor, vrouwen moet je altijd voor je winnen, en helemaal als je succes boekt bij de heren, en dat kan je dus ook doen met een wat minder . volgens de regels, mooi uiterlijk, dus ach, je bent niet alleen, miljoenen aantrekkelijke dames, mooi of gewoon niet onaardig om te zien op goede dagen, delen jouw vreselijke lot.

een beetje zelfverzekerde vrouw lacht erom, vermant zich als het "weer eens zo ver is" en doet een tandje meer haar best om die al dan niet vermeend jaloerse dames voor zich te winnen, duurt soms even, maar dan heb je ook wat, onder andere samen lol om "al die" om aandacht ploerende heren...

ergo, luxe probleem wat zo om te zetten is in voornamelijk voordeel.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_55029047
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:43 schreef parselmouth het volgende:
Veel mannen weten gewoon absoluut niet hoe ze met mooierdangemiddelde vrouwen om moeten gaan. Grote bek over zo'n 'chickie' tegen hun maten, maar als puntje bij paaltje komt lijkt het alsof ze geconfronteerd worden met
Jezus Christus in eigen persoon.

Ik reken mezelf niet tot bloedmooie vrouwen of wat dan ook, en ben hier zelf ook geen slachtoffer van, maar ik kan wel ontzettend goed observeren
Vanwege de zaken enzo
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:44:52 #36
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55029054
TS hoeft geen foto's meer te plaatsen, want ook al vinden mannen haar daadwerkelijk mooi, ze hebben zich nu al zó erg aan haar geërgerd dat ze dat niet eens meer willen toegeven .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:45:06 #37
149959 SQ
snelle trees
pi_55029060
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:43 schreef Deceptie het volgende:

[..]

He ho!
Dat is hoe anderen op mij reageren! Waaruit blijkt dan dat ik uiterlijk heel belangrijk vind?
Omdat je al je problemen afschuift op het feit dat je een mooi uiterlijk zou hebben?
disclaimer
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:45:24 #38
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_55029064
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:38 schreef Viking84 het volgende:
Overigens geven jullie TS nu alleen maar gelijk .
Nah, als w eniet zouden reageren had ze gelijk omdat de mannen dan niet durven en de vrouwen te jaloers zijn, als we wel reageren happen de mannen en zijn de vrouwen zo jaloers dat ze het topic proberen onderuit te halen. Dus je kunt op die manier altijd wel met een "bewijs" voor de stelling van TS komen.
[KNE]-Mod
pi_55029065
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:43 schreef garfield_online het volgende:
kan dit wel voorstellen ja.
ik heb zelf een tijd lang een bloedmooie vriendin gehad en het was langs de ene kant gewoon niet leuk om mee over straat te komen.
Iedereen keek je aan en achterna en ze dachten waarschijnlijk allemaal dat ze beter waren voor haar dan ik.

Dat zijn ze ook! Vinden ze zelf dan he.
Hoe ben jij daar mee omgegaan destijds?
Vanwege de zaken enzo
pi_55029076
Mevrouw is omdat ze toevallig weet dat ze mooi is gelijk een kutsnol? Als ik het verhaal zo lees, dan is het vrij logisch dat ze weet dat ze mooi is. Als ze niet mooi zou zijn, zou ze geen modellenwerk hebben gedaan (die zijn nu eenmaal vaak mooi, al is "mooi" geen vastomlijnd begrip). Dus ik snap eigenlijk al die negatieve reacties niet zo.
Maar eerlijk is eerlijk, mannen (wat ik zelf ook ben) krijgen graag aandacht van mooie vrouwen, het is zelfs gebleken uit Brits onderzoek (geen bron, sorry) dat de meeste mannen alleen vrienden worden met vrouwen die zij mooi vinden. Dat gedeelte over het op een voetstuk plaatsen snap ik dan ook weer wel, sommige vrouwen zijn gewoon zo mooi dat je er bang van zou worden .

Dussuh: helaas geen vrouw die je verhaal herkent, maar een man die het verhaal wel enigszins begrijpt (denkt te begrijpen). Telt dat ook?
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:47:07 #41
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_55029095
Heel vaak hoor je trouwens dat vrouwen in het algemeen liever niet met alleen vrouwen werken en liever een mannelijke manager hebben. Vrouwen vertrouwen elkaar voor geen meter op de werkvloer! (Terecht of onterecht, I dunno.)
[KNE]-Mod
pi_55029102
Zo.. anders zet je alle mannen even in hetzelfde hokje. Misschien moeten jullie eens buiten de 16+ disco en foute tenten kijken..
Verder; dat je niet trots op jezelf mag zijn is inderdaad een vervelende trend. Of je nu rijk, mooi of slim bent, als je er tevreden mee bent is het opeens "puur kwaad".

En de TS kan vast niet vertellen dat ze bepaalde dingen niet juist makkelijk voor elkaar krijgt omdat ze er goed uitziet.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_55029112
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:45 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Omdat je al je problemen afschuift op het feit dat je een mooi uiterlijk zou hebben?
Waar lees jij dat? Ik schuif nergens al mijn problemen af op mijn uiterlijk! Ik beschrijf in mijn tekst een aantal zaken waar ik steeds tegenaan loop. Daarnaast gaat het niet alleen om mij, ik zie bij mijn vriendinnen hetzelfde gebeuren.

Eentje is pas cum laude afgestudeerd, bij de ceremonie zat er iemand achter me die haarfijn uitlegde dat mijn vriendin ongetwijfeld bepaalde handelingen had uitgericht om zulke goede resultaten te behalen, want als je zo mooi bent als zij kan je natuurlijk onmogelijk gewoon 5 jaar lang keihard hebben gestudeerd om zo'n topresultaat te behalen.
Vanwege de zaken enzo
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:48:55 #44
149959 SQ
snelle trees
pi_55029126
De problemen die TS noemt gelden voor alle vrouwen, zelfs ik herken mezelf in sommige "problemen" die ze noemt, het heeft niks met mooi zijn te maken, eerder het feit dat je überhaupt een vagina hebt
disclaimer
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:49:03 #45
36431 bleiblei
pi_55029131
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:48 schreef Deceptie het volgende:

[..]

Waar lees jij dat? Ik schuif nergens al mijn problemen af op mijn uiterlijk! Ik beschrijf in mijn tekst een aantal zaken waar ik steeds tegenaan loop. Daarnaast gaat het niet alleen om mij, ik zie bij mijn vriendinnen hetzelfde gebeuren.

Eentje is pas cum laude afgestudeerd, bij de ceremonie zat er iemand achter me die haarfijn uitlegde dat mijn vriendin ongetwijfeld bepaalde handelingen had uitgericht om zulke goede resultaten te behalen, want als je zo mooi bent als zij kan je natuurlijk onmogelijk gewoon 5 jaar lang keihard hebben gestudeerd om zo'n topresultaat te behalen.
Jij zegt toch bij al je punten dat het komt omdat je zo bloedmooi bent?
Of ben ik nu gek?
pi_55029143
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:47 schreef Cheiron het volgende:
Zo.. anders zet je alle mannen even in hetzelfde hokje. Misschien moeten jullie eens buiten de 16+ disco en foute tenten kijken..
Verder; dat je niet trots op jezelf mag zijn is inderdaad een vervelende trend. Of je nu rijk, mooi of slim bent, als je er tevreden mee bent is het opeens "puur kwaad".

En de TS kan vast niet vertellen dat ze bepaalde dingen niet juist makkelijk voor elkaar krijgt omdat ze er goed uitziet.
Natuurlijk krijg ik bepaalde dingen makkelijker gedaan omdat ik er goed uit zie, maar dat is een ander discussie. Die ik een andere keer dolgraag met je wil voeren.
Vanwege de zaken enzo
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:49:56 #47
149959 SQ
snelle trees
pi_55029150
quote:

[..]

Mèn, je bevestigt bijna mijn vooroordelen over knappe vrouwen

Je schuift wel alles af op je uiterlijk. Je zegt letterlijk dat je uiterlijk je alleen maar ellende oplevert
disclaimer
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:50:01 #48
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_55029152
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:48 schreef ErikT het volgende:
En dan om plaatjes roepen. Kanslozer kan bijna niet.
Iemand die in haar 2e topic al gelijk gaat roepen hoe mooi ze is, 99% kans dat het een kloon is...
[KNE]-Mod
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:50:12 #49
36431 bleiblei
pi_55029155
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:48 schreef ErikT het volgende:
Jezus hee, de reacties hier zijn echt in-en-in triest. Hebben jullie nog nooit met een mooi meisje gepraat ofzo? TS is echt niet de enige met dit wel degelijk bestaande probleem.

En dan om plaatjes roepen. Kanslozer kan bijna niet.
Een beetje vrouw gaat toch niet zo een topic op internet jetsen. Kom op hey.
Ik ga toch ook geen topic posten dat het zo zwaar is om een berg geld op mijn rekening te hebben .
Ondanks dat het toch echt zeker te weten een erg zwaar leven is.
pi_55029157
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:49 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Jij zegt toch bij al je punten dat het komt omdat je zo bloedmooi bent?
Of ben ik nu gek?
Ja, die punten wel ja, maar dat zijn niet "al mijn problemen"! Dat zijn zaken waar ik -en alle mooie vrouwen met mij- steeds tegenaan lopen.
Vanwege de zaken enzo
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:51:24 #51
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_55029178
quote:
Ja maar is dit nou echt een probleem? Je kan daar toch gewoon op reageren. Met iets als: "Tja, jammer dat jij verder niks bereikt hebt in je leven, anders had ze misschien jou wel moeten pijpen om dat papiertje te halen. Had je één keertje minder hoeven rukken het afgelopen jaar."

Weet ik veel. Of je negeert die mensen. Wat kan jou dat nou schelen.
pi_55029199
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:49 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Mèn, je bevestigt bijna mijn vooroordelen over knappe vrouwen

Je schuift wel alles af op je uiterlijk. Je zegt letterlijk dat je uiterlijk je alleen maar ellende oplevert
Oeh, daar zit het pijnpunt he!
Ik bevestig al je vooroordelen over knappe vrouwen en daarom ben jij waarschijnlijk exact zo als de mensen die ik in mijn tekst heb beschreven.

Nooit zal je mij horen beweren dat mijn uiterlijk me alleen maar ellende oplevert, maar dat het óók ellende oplevert, waar mensen niet stil bij staan.
Vanwege de zaken enzo
pi_55029200
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:49 schreef Deceptie het volgende:

[..]

Natuurlijk krijg ik bepaalde dingen makkelijker gedaan omdat ik er goed uit zie,
Uiterlijk was toch niet belangrijk?

Wel de voordelen ervan willen hebben maar gelijk lopen klagen als de aandacht wat meer ongewenst is

Nogmaals uitelijk is niet het probleem maar je uitstraling en opstelling.
pi_55029202
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:49 schreef Deceptie het volgende:

[..]

Natuurlijk krijg ik bepaalde dingen makkelijker gedaan omdat ik er goed uit zie, maar dat is een ander discussie. Die ik een andere keer dolgraag met je wil voeren.
Was mijn hoofdpunt ook niet natuurlijk
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:52:23 #55
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_55029206
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:50 schreef Deceptie het volgende:

Dat zijn zaken waar ik -en alle mooie vrouwen met mij- steeds tegenaan lopen.
-1 generalisatie
[KNE]-Mod
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:52:48 #56
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_55029214
quote:
Zo. Nu zullen er ongetwijfeld eerst een aantal reacties volgen die mijn gelijk alleen maar bevestigen, maar ik hoop dat er enkele vrouwen zijn die mijn verhaal herkennen.
Je schrijft aardig. De opzet is leuk en ziet er goed uit... alleen die inhoud...

Behoorlijk zwart-wit (groen-geel) maar misschien heb je wel gelijk.

Ik ben geen mooie vrouw dus ik weet niet precies hoe je je voelt. Wel ben ik een man die graag naar mooie vrouwen kijkt (DUH! ) en inderdaad vroeger wel eens stotterde of mooie vrouwen helemaal niet durfde aan te spreken omdat ik (in mijn perceptie) toch ver 'out of their league' lag!

Nou hebben die vrouwen ook niet erg veel gedaan om dat gevoel weg te nemen vroeger dus ik zal er niet al te ver naast hebben gezeten. Maar dat terzijde...

Ik leef met je mee, maar het enige wat je eraan kan doen is snel oud en verrimpeld worden! Sorry...
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_55029220
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:51 schreef ErikT het volgende:

[..]

Ja maar is dit nou echt een probleem? Je kan daar toch gewoon op reageren. Met iets als: "Tja, jammer dat jij verder niks bereikt hebt in je leven, anders had ze misschien jou wel moeten pijpen om dat papiertje te halen. Had je één keertje minder hoeven rukken het afgelopen jaar."

Weet ik veel. Of je negeert die mensen. Wat kan jou dat nou schelen.
Oh, ik heb er ook niet op gereageerd hoor. Het is alleen een voorbeeld van de zwakzinnige reacties die altijd komen als een mooie vrouw iets presteert.
Vanwege de zaken enzo
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:53:21 #58
149959 SQ
snelle trees
pi_55029227
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:52 schreef Deceptie het volgende:

[..]

Ik bevestig al je vooroordelen over knappe vrouwen en daarom ben jij waarschijnlijk exact zo als de mensen die ik in mijn tekst heb beschreven.

Nooit zal je mij horen beweren dat mijn uiterlijk me alleen maar ellende oplevert, maar dat het óók ellende oplevert, waar mensen niet stil bij staan.
Ohja, ik zie het al, je bent nu al goed ingeburgerd op Fok: ik ben natuurlijk gewoon jaloeoeoeoeoeoeoeoers!
disclaimer
pi_55029234
*was aan het zoeken naar foto's van een model genaamd Liza geboren op 02-02-1980 .. maar schijnbaar was het niet op zon hoog niveau / of je gebruikt fake info *

Ik begrijp je wel hoor .. ben een redelijk normale maar verlegen jongen en heb 2,5 jaar een vriendin nu en ook zij kijkt jaloers naar mooie vrouwen en ik krijg regelmatig een stomp als ik ook kijk

Ook ik zet knappen vrouwen / meisjes op een voet .. Ze kunnen iedereen krijgen waarom zouden ze mij dan willen .. misschien een beetje onzeker maar denk dat de meeste normale mannen zo wel denken. ..
Lampjes fabrikant eerste klasse!
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:54:33 #60
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_55029243
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:50 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Iemand die in haar 2e topic al gelijk gaat roepen hoe mooi ze is, 99% kans dat het een kloon is...
En al is ze een kloon. Nou en. Het probleem bestaat in het echt. Of het nou voor TS echt zo is of niet, blijkbaar wil ze erover praten. Misschien voor een vriendin. Boeiend.
Er zijn nuttige dingen over te zeggen.

Tip aan TS: negeer al het gezeik en haal de nuttige dingen eruit. Want er is ook een aantal nuttige dingen gezegd.
pi_55029245
quote:

[..]

Die problemen heeft toch iedereen die geen middelmaat is? Of je nu extreem knap bent, veel geld hebt, uitzonderlijk intelligent of wat dan ook, je zult altijd te maken krijgen met vervelende reacties van jaloerse mensen.
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:54:48 #62
36431 bleiblei
pi_55029251
quote:

[..]

Je komt een beetje dom over bij mij.
Maar goed... Dat is natuurlijk ook wel weer stereotiep .
Je ziet simpelweg niet wat er geroepen wordt. Je wil het hele punt niet mee krijgen. En ach je bent zo zielig omdat je knap bent. En ach... Een hoop ellende komt doordat je zo mooi bent terwijl alle vrouwen last hebben van alle punten in je openingspost.

Maar ja... Dat wil je niet horen. Want dan moet je je standpunt veranderen.
Och och, wat ben je zielig.
pi_55029266
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:45 schreef goober het volgende:
Mevrouw is omdat ze toevallig weet dat ze mooi is gelijk een kutsnol? Als ik het verhaal zo lees, dan is het vrij logisch dat ze weet dat ze mooi is. Als ze niet mooi zou zijn, zou ze geen modellenwerk hebben gedaan (die zijn nu eenmaal vaak mooi, al is "mooi" geen vastomlijnd begrip). Dus ik snap eigenlijk al die negatieve reacties niet zo.
Maar eerlijk is eerlijk, mannen (wat ik zelf ook ben) krijgen graag aandacht van mooie vrouwen, het is zelfs gebleken uit Brits onderzoek (geen bron, sorry) dat de meeste mannen alleen vrienden worden met vrouwen die zij mooi vinden. Dat gedeelte over het op een voetstuk plaatsen snap ik dan ook weer wel, sommige vrouwen zijn gewoon zo mooi dat je er bang van zou worden .

Dussuh: helaas geen vrouw die je verhaal herkent, maar een man die het verhaal wel enigszins begrijpt (denkt te begrijpen). Telt dat ook?
Dat telt zeer zeker goober! Bedankt voor je reactie.
Vanwege de zaken enzo
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:56:41 #64
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_55029304
terugvindpics
Huilen dan.
pi_55029306
Wijvennijd is zooooo van alle tijden.
Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:56:54 #66
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_55029310
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:54 schreef ErikT het volgende:
Tip aan TS: negeer al het gezeik en haal de nuttige dingen eruit. Want er is ook een aantal nuttige dingen gezegd.
Ik zie ook dat je alleen maar op de zeik-reacties reageert. Is dit in het echt ook zo?

Misschien zit ik er wel naast met mijn aanname dat je altijd gekozen wordt (zie mijn eerste reactie), en doe je het gewoon zelf. Lekker self-fulfilling prophecy.
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:57:17 #67
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_55029320
quote:

[..]

En al is ze een kloon. Nou en.
Nou, als TS stiekum Croupouque is, of Herald is het nog wel aardig, maar als een 45jarige verveelde man op zijn werk een beetje loopt te kutten zodat hij vanavond iets heeft om over te lachen op zijn gare weblog toch al weer minder...
quote:
Het probleem bestaat in het echt. Of het nou voor TS echt zo is of niet,
Ja, dat had ik al gezegd.
[KNE]-Mod
pi_55029324
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:54 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Je komt een beetje dom over bij mij.
Maar goed... Dat is natuurlijk ook wel weer stereotiep .
Je ziet simpelweg niet wat er geroepen wordt. Je wil het hele punt niet mee krijgen. En ach je bent zo zielig omdat je knap bent. En ach... Een hoop ellende komt doordat je zo mooi bent terwijl alle vrouwen last hebben van alle punten in je openingspost.

Maar ja... Dat wil je niet horen. Want dan moet je je standpunt veranderen.
Och och, wat ben je zielig.
Ík ben niet zielig. Ik vraag nergens om medelijden, ik beschrijf enkel een aantal situaties en als je alle berichten in deze thread leest, zie je dat er zowaar mensen zijn die dat herkennen! Daar ging het me om, niet om zielig gevonden te worden.
Vanwege de zaken enzo
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:57:27 #69
36431 bleiblei
pi_55029330
quote:

[..]

En al is ze een kloon. Nou en. Het probleem bestaat in het echt. Of het nou voor TS echt zo is of niet, blijkbaar wil ze erover praten. Misschien voor een vriendin. Boeiend.
Er zijn nuttige dingen over te zeggen.

Het probleem is een probleem waar iedereen mee kampt.
Iedereen wil vanalles maar kan niet alles krijgen. Dat is absoluut niet toe te schrijven aan een mooi uiterlijk.

Het enige wat kloten is aan een mooie vrouw is dat als ze je vriendin is je der moet delen met de hele wereld.
Ikzelf zou daar ongelooflijk kriegel van worden. Maar goed... Er zijn ook een hoop kerels die daar van genieten.

Van alle andere punten heeft iedereen last. Niet alleen mooie mensen.
pi_55029331

Dit gaat leuk worden. 80% van de Fok!kers zijn ontzettend calvinistisch, dus dit topic levert geheid gezeik op.

Ik vind het helemaal niet erg als een vrouw zich zelf mooi/lekker/geil/what ever vindt. Het is de manier waarop je mee omgaat wat mij tot braakneigingen brengt. Mooie vrouw of niet, arrogantie is niet een ding waar ik warm van wordt.
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_55029335
Zonder foto`s neem ik dit topic dus echt niet serieus he. Dit kan elk kind van 14 met puisten op zn harses nog schrijven.

Owja, en mooie vrouwen die dit:
quote:
maar alleen omdat ik bijna iedereen kan krijgen
schrijven en denken, zijn wel arrogante kuthoeren. Mooie vrouwen die dat soort dingen niet denken, zijn tof

[ Bericht 60% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2007 11:01:22 ]
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:58:31 #72
36431 bleiblei
pi_55029347
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:57 schreef Deceptie het volgende:

[..]

Ík ben niet zielig. Ik vraag nergens om medelijden, ik beschrijf enkel een aantal situaties en als je alle berichten in deze thread leest, zie je dat er zowaar mensen zijn die dat herkennen! Daar ging het me om, niet om zielig gevonden te worden.
Waarom post je op een openbaar forum zo een narrowminded topic dan?
Om aandacht toch?
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:58:31 #73
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_55029348
Mooi of lelijk, kloon of echt, in dit topic is TS vooral een zeikwijf.
[KNE]-Mod
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:59:36 #74
36431 bleiblei
pi_55029366
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:57 schreef zwaaibaai het volgende:
[ afbeelding ]

Dit gaat leuk worden. 80% van de Fok!kers zijn ontzettend calvinistisch, dus dit topic levert geheid gezeik op.

Ik vind het helemaal niet erg als een vrouw zich zelf mooi/lekker/geil/what ever vindt. Het is de manier waarop je mee omgaat wat mij tot braakneigingen brengt. Mooie vrouw of niet, arrogantie is niet een ding waar ik warm van wordt.
Juist. Mooie mensen zijn hartstikke okee. Niets mis mee. Maar ze moeten niet met misplaatste arrogantie aankomen. Jullie zijn imho net zo normaal als een lelijkerd als Bill Gates. Je bent alleen wat leuker om naar te kijken. That's all.

Maar dit topic kan zo linea recta naar www.mooiemensen.com .
pi_55029377
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:55 schreef Deceptie het volgende:

[..]

Dat telt zeer zeker goober! Bedankt voor je reactie.
Kan ik me nu weer op mijn afstudeerproject proberen te storten
pi_55029380
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:56 schreef ErikT het volgende:

[..]

Ik zie ook dat je alleen maar op de zeik-reacties reageert. Is dit in het echt ook zo?

Misschien zit ik er wel naast met mijn aanname dat je altijd gekozen wordt (zie mijn eerste reactie), en doe je het gewoon zelf. Lekker self-fulfilling prophecy.
Nee, natuurlijk is de wijze van discussie en mijn reactie niet te vergelijken met RL, omdat daar deze discussie maar niet gevoerd kan worden. Met mijn vriendinnen praat ik er wel over, maar zij hebben exact dezelfde 'problemen'.
Maar hier kan je juist rustig ingaan op die mensen die je RL negeert of vriendelijk benadert.

Dus ik negeer echt niet de positieve posts die wél in mijn straatje liggen om de negatieve te kunnen uitvergroten en zo 'mijn gelijk' te bevestigen.

Het gaat me hier namelijk niet om gelijk hebben of krijgen.
Vanwege de zaken enzo
pi_55029383
ach, ik ken het wel, ben dan weliswaar een man, maar ja, al die kerels die je dan graag willen helpen, en dan heb ik het nog niet over al die vrouwen die "wel eens voor je willen koken"

ik word er af en toe erg moe van en kan me voorstellen dat het ook niet leuk is voor mijn vriendin.
pi_55029385
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:43 schreef Deceptie het volgende:

Je hebt gelijk, jij weet echt alles van me, kent me van haver tot gort en hebt helemaal gelijk dat je me niets vind.
Wel eens gedacht om minder te happen? Je lokt hiermee nog meer reacties uit. Iets met eigenwaarde..
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:01:09 #79
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_55029388
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:00 schreef Deceptie het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk is de wijze van discussie en mijn reactie niet te vergelijken met RL, omdat daar deze discussie maar niet gevoerd kan worden. Met mijn vriendinnen praat ik er wel over, maar zij hebben exact dezelfde 'problemen'.
Maar hier kan je juist rustig ingaan op die mensen die je RL negeert of vriendelijk benadert.

Dus ik negeer echt niet de positieve posts die wél in mijn straatje liggen om de negatieve te kunnen uitvergroten en zo 'mijn gelijk' te bevestigen.

OK. Maar dan ben ik benieuwd. Klopt mijn aanname dat je altijd gekozen wordt en nooit zelf kiest? En dat je alle mannen op één hoop veegt?
pi_55029391
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:59 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Juist. Mooie mensen zijn hartstikke okee. Niets mis mee. Maar ze moeten niet met misplaatste arrogantie aankomen.
Jullie zijn imho net zo normaal als een lelijkerd als Bill Gates. Je bent alleen wat leuker om naar te kijken. That's all.
He, ik zou zo mijn snoet inruilen voor zijn hersenen hoor! dat dan weer wel.
Ik vind mezelf ook niet beter dan wie dan ook, andere mensen zetten me steeds op dat voetstuk.
Vanwege de zaken enzo
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:01:49 #81
186375 Wakinyan
Thunder and Wind
pi_55029401
quote:
alleen omdat ik bijna iedereen kan krijgen
Dit strookt niet met mijn idee van "niet arrogant"
quote:
Vooral mannen zijn geneigd je snel werk uit handen te nemen en in Jip en Janneke taal tegen je te praten, immers gebruik ik al mijn hersencapaciteit om mijn lippen te tuiten.
Als je écht hersens hebt, lul ze dan onder tafel. "Probleem" vrij snel opgelost.
quote:
Collega's halen 80 keer per dag koffie voor je, willen je helpen met je projecten en bieden aan je computer thuis te repareren / op je katten te passen / je Ikea-meubels in elkaar te komen zetten etc. als je een gesprek hebt met iemand over bovengenoemde zaken. De vrouwelijke collegae zien dit natuurlijk en worden weer groen en geel van jaloezie. Ze behandelen je als stront, terwijl ik alleen maar opmerk dat m'n PC kuren heeft en de heren meteen over elkaar heen buitelen om me te kunnen "redden"!
Sla die hulp dan af, dombo
quote:
Vind maar een leuke man. Het grootste gedeelte durft je niet aan te spreken, omdat ze je op een torenhoog voetstuk plaatsen.
Stap zélf op iemand af die jíj leuk vindt; zo maak je van jezelf weer een stom versierobject
The Thunderbird's name comes from that common supposition that the beating of its enormous wings causes thunder and stirs the wind.
  Vis een optie? dinsdag 4 december 2007 @ 11:02:17 #82
70532 loveli
N
pi_55029410
Goede reactie van Milagro, jammer dat TS daar niet op reageert.
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:44 schreef milagro het volgende:

[..]

gezien je vorige topic ben jij dat dus niet, zeker van jezelf, anders had je je niet zo laten intimideren tot een tongzoen tijdens een evaluatiegesprek

verder lopen ook mindere goden als ik tegen jouw genoemde issues aan, hoor, vrouwen moet je altijd voor je winnen, en helemaal als je succes boekt bij de heren, en dat kan je dus ook doen met een wat minder . volgens de regels, mooi uiterlijk, dus ach, je bent niet alleen, miljoenen aantrekkelijke dames, mooi of gewoon niet onaardig om te zien op goede dagen, delen jouw vreselijke lot.

een beetje zelfverzekerde vrouw lacht erom, vermant zich als het "weer eens zo ver is" en doet een tandje meer haar best om die al dan niet vermeend jaloerse dames voor zich te winnen, duurt soms even, maar dan heb je ook wat, onder andere samen lol om "al die" om aandacht ploerende heren...

ergo, luxe probleem wat zo om te zetten is in voornamelijk voordeel.
crap in = crap out
pi_55029412
Ik vind dit niet echt een R&P topic, weet niet waar ik het wel zelf zou plaatsen, maar toch .

Verder heb je wel gelijk . Ik moet zeggen dat ik zelf altijd toch wel ergens jaloers ben op mooie, knappe meisjes/vrouwen omdat ik het zelf niet ben .
En weten dat je knap bent wordt ook inderdaad altijd zo afgekraakt, maar vaak ook omdat mensen zich er naar gaan gedragen. Weet niet precies hoe ik dat uit moet leggen maar ik ken wel een aantal van dat soort mensen . Gewoon dat uit de hoogte doen, je arrogant/hoogmoedig opstellen.
Maar aan de andere kant; als je knap bent en jezelf alleen zit af te kraken dan heb ik eerder iets van: PFFFFF mens zeik niet, je ziet er goed uit en dat weet je.
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:02:33 #84
36431 bleiblei
pi_55029417
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:00 schreef Deceptie het volgende:

[..]

Gek hé? Dat je vriendinnen dezelfde "problemen" hebben?
Ik heb ook dezelfde problemen. Er zijn mensen die me haten, er zijn mensen die me okee vinden.
Als ik in de kroeg sta komen er nooit toffe vrouwen op me af en okee... als er iets met mijn pc is moet ik het zelf oplossen, maar dat lijkt me eerder een voordeel dan een 'probleem'. Kortom... Je 'problemen' zijn grotendeels universeel.
pi_55029426
quote:
- Valse bescheidenheid. In dit land mag je niet zeggen dat je jezelf mooi vindt, dat stuit ons Calvinisten tegen de borst. Maar waarom zou ik ontkennen hoe ik er uit zie? Als ik in de spiegel kijk, zie ik toch echt een mooie vrouw. Ik heb jarenlang modellenwerk op hoog niveau gedaan, acht van die tien mannen is alleen nog maar in staat tot stamelen als ze mij zien, ik ben gewoon mooi. Maar als je zegt dat je tevreden bent met je uiterlijk, dan ben je opeens arrogant!
Daar staat tegenover dat als je dan valse bescheidenheid tentoonstelt (welnee, ik vind mezelf normaal) dan noemen mensen je een aansteller.
Ik heb daar persoonlijk geen moeite mee. Zolang je gewoon tevreden met jezelf bent en je niet op je uiterlijk laat voorstaan of je beter voelt dan anderen tenminste Er is een verschil tussen zelfverzekerdheid en arrogantie. Als er bij jou sprake is van het eerste - good for you. Ik zou willen dat ik het zelf zo voelde
quote:

- Vrouwen haten je. Ik gok uit pure jaloezie en angst dat ik achter hun mannen aanga, maar alleen omdat ik bijna iedereen kan krijgen, betekent dat niet dat ik ook iedereen wil! En zeker geen vent die zijn vrouw bedriegt. Omdat ik een leuk snoetje heb, moet ik wel een kutwijf zijn. Emancipatie zal ook nooit een succes worden, omdat vrouwen elkaar het licht in de ogen niet gunnen.
Ik heb 2 vriendinnen die echt bloedjemooi zijn. Maar ook gewoon heel leuk en aardig. En die hebben vriendinnen bij de vleet. Dus als vrouwen haten je niet direct als je een mooi uiterlijk hebt. Misschien is er iets meer aan de hand.
quote:

- Je wordt nooit enkel op je prestaties beoordeeld. Want je kan natuurlijk onmogelijk mooi én slim zijn, dus heb je een promotie alleen maar te danken aan je snoetje. Daarnaast zijn mooie vrouwen altijd sletten, want die loonsverhoging kan je alleen maar verdiend hebben door de baas te pijpen. . Vooral mannen zijn geneigd je snel werk uit handen te nemen en in Jip en Janneke taal tegen je te praten, immers gebruik ik al mijn hersencapaciteit om mijn lippen te tuiten.
Wat een onzin. Voor mijn baas bijvoorbeeld geldt alleen wat je presteert - of je nou mooi of lelijk bent. Want je prestaties brengen geld in het laatje. Dus: he couldn't care less. Misschien maakt het wel uit in wat voor soort bedrijf je werkt. Ik zin in de televisiebranche en daar kijkt men niet meer op van hier en daar een leuk smoeltje.
quote:
- Mannen gedragen zich onmogelijk. Zie ook het bovenstaande stuk. Ze gaan zich ontzettend uitsloven om aandacht van je te krijgen, want een mooie vrouw die geinteresseerd in je is, is de grootste streling van je ego mogelijk. Collega's halen 80 keer per dag koffie voor je, willen je helpen met je projecten en bieden aan je computer thuis te repareren / op je katten te passen / je Ikea-meubels in elkaar te komen zetten etc. als je een gesprek hebt met iemand over bovengenoemde zaken. De vrouwelijke collegae zien dit natuurlijk en worden weer groen en geel van jaloezie. Ze behandelen je als stront, terwijl ik alleen maar opmerk dat m'n PC kuren heeft en de heren meteen over elkaar heen buitelen om me te kunnen "redden"!
Mannen vinden het vaak nu eenmaal fijn om te redden Ik ben zelf helemaal niet bloedjemooi, maar mijn mannelijke collega's doen ook nooit moeilijk over ikeameubels in elkaar zetten of mijn computer fixen oid. Ik vind dat wel prettig, dat mensen je willen helpen. Waarom zie jij het als een probleem?
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:03:19 #86
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_55029435
Bill Gates wordt weer door iedereen vriendelijk benaderd omdat ie zoveel geld heeft, behalve door linuxnerds die weer jaloers zijn dat ze met hun superieure OS niet zoveel verdienen.
[KNE]-Mod
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:03:37 #87
36431 bleiblei
pi_55029442
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:01 schreef Deceptie het volgende:

[..]

Ik vind mezelf ook niet beter dan wie dan ook, andere mensen zetten me steeds op dat voetstuk.
Zet je je daar niet perongeluk zelf op?
Mensen die heel prettig in omgang zijn worden echt niet op een voetstuk gezet. Mensen met hun neus in de lucht wel.
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:04:08 #88
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_55029452
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:57 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Het probleem is een probleem waar iedereen mee kampt.
Iedereen wil vanalles maar kan niet alles krijgen. Dat is absoluut niet toe te schrijven aan een mooi uiterlijk.

Het enige wat kloten is aan een mooie vrouw is dat als ze je vriendin is je der moet delen met de hele wereld.
Ikzelf zou daar ongelooflijk kriegel van worden. Maar goed... Er zijn ook een hoop kerels die daar van genieten.

Van alle andere punten heeft iedereen last. Niet alleen mooie mensen.
Aha.
Dus alle mensen hebben exact dezelfde problemen. Maakt niet uit waardoor het komt.

Wat gek dat er dan niet één pil, één behandelmethode is om alle psychologische problemen op te lossen. Raar dat er maatwerk bestaat. Heel vreemd.

Gaaf wereldbeeld heb jij.
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:05:17 #89
36431 bleiblei
pi_55029467
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:04 schreef ErikT het volgende:

[..]

Aha.
Dus alle mensen hebben exact dezelfde problemen. Maakt niet uit waardoor het komt.

Wat gek dat er dan niet één pil, één behandelmethode is om alle psychologische problemen op te lossen. Raar dat er maatwerk bestaat. Heel vreemd.

Gaaf wereldbeeld heb jij.
Tjonge, heb jij een opleiding tot docent wiskunde afgerond? Erg snugger kom je niet over.
Selectief lezen kan elke dwaas . Lekker lame hoor.

Ik zal het even uitleggen. We hebben het hier over de problemen zoals omschreven in de OP. Soit?
pi_55029470
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:01 schreef ErikT het volgende:

[..]

OK. Maar dan ben ik benieuwd. Klopt mijn aanname dat je altijd gekozen wordt en nooit zelf kiest? En dat je alle mannen op één hoop veegt?
Nou nee, niet helemaal. Toen ik jonger was wel, maar toen zat ik ook in een hele andere wereld. Als er dan iemand op je afstapt die ook zijn geld verdient met zijn uiterlijk, dan ga je er eerder in mee.

Tegenwoordig stap ik liever zelf op iemand af en dat gaat vaak goed. (Al komt het soms ook voor dat een man zich lamschrikt omdat ik laat merken interesse in hem te hebben )

En natuurlijk generaliseer ik een beetje, niet alle mannen zijn hetzelfde en reageren hetzelfde.
Vanwege de zaken enzo
pi_55029475
quote:
Val toch op een hoop. Een en al hoog van de toren geblaas over hoe knap je wel niet bent en dat je iedereen kan krijgen die je wilt en etc etc etc.

Als ik je een tip mag geven: pas je gedrag eens wat aan, want (volgens een oud russisch gezegde): "Wie te lang wacht, slaapt uiteindelijk bij de geit!"

Als jij zo blijft zoals je nu bent eindig je ook bij de geit ipv met een leuke vent

=edit=
En die hersenen heb je ook niet getuige je andere topic.
Komop zeg, je vind jezelf zooo fucking geweldig, maar je bent nog te achterlijk om je baas duidelijk te maken dat je niet gedient van hem bent en je kust vrolijk met hem mee

Achterlijk wijf
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:06:46 #92
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_55029488
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:05 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Tjonge, heb jij een opleiding tot docent wiskunde afgerond? Erg snugger kom je niet over.
Selectief lezen kan elke dwaas . Lekker lame hoor.
Ik heb alleen die post gelezen.
En fyi nee ik heb die opleiding niet afgerond. Ik sta onbevoegd voor de klas.

Altijd opvallend dat als mensen geen argumenten meer hebben dat ze dan in mijn profiel gaan kijken en daar iets uithalen om op in te gaan hakken. Dat komt lekker snugger over.
pi_55029489
Overigens, mannen vinden een mooie vrouw die zeer zelfverzekerd is, van zichzelf weet dat ze knap is en dat laat merken bijna altijd hardstikke leuk ... Op één voorwaarde; En dat is dat ze dan wel moeten denken zelf een kans te maken bij zo'n vrouw, zelfs als dat maar een hypothetische kans is (omdat ze een relatie hébben... iedere man zal echter altijd inschatten of hij bij zo'n vrouw een kans heeft).

Zodra mannen een vrouw buiten hun 'League' vinden is het oordeel 'hoerrrr' al snel gemaakt en kan het oordeel snel negatief worden, zolang ze denken wél een kans te hebben, is het oordeel positief..
de truc is dan altijd mannen het idee te geven dat ze een kans te maken, wat echter als risico oplevert dat je ook zo potentiele 'stalkers' creeeren kan.

Voor vrouwen is het precies andersom, die zullen zo'n vrouw positief vinden zolang ze maar van zichzelf denken 'beter' te zijn en zich niet 'bedreigd' voelen..
Dat is een pure concurentie-drang.
Overigens kan het zijn dat bepaalde lelijkere vrouwen juist bewust het contact met 'mooiere' vrouwen opzoeken, in de hoop juist te profiteren van de 'kruimeltjes' die zo'n vrouw achterlaat... die hopen dan dankzij een mooiere vriendin meer contact en aandacht met mannen te krijgen..
Andersom is het voor mooie vrouwen veelvuldig kennelijk zeer aantrekkelijk een opvallend 'lelijke' vriendin te hebben, waarschijnlijk omdat het contrast hen des te meer aandacht oplevert.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:06:56 #94
44963 MadMarine
geregistreerde gek
pi_55029492
quote:
- Vind maar een leuke man. Het grootste gedeelte durft je niet aan te spreken, omdat ze je op een torenhoog voetstuk plaatsen. De mannen die je wel durven aan te spreken, vinden zichzelf vaak god's gift to women en willen niet snappen dat je die mening niet deelt. En nee, vertellen dat je bereid bent je vrouw voor mij te verlaten is géén compliment.
waarom stappen z.g.n. 'leuke/mooie vrouwen' dan nooit op normale mannen af, wat normale vrouwen ook zouden doen? met andere woorden, waarom verwacht je hetzelfde behandelt te worden, terwijl je zelf al anders doet?
ga maar even met die witte meneer mee...
[b]best bekeken topic, ooit[/b]
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:07:02 #95
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_55029494
Als TS nog één keer 'snoetje' zegt, dan ga ik gillend van de lach onder mijn bureau liggen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_55029507
Maar goed TS. Je bent zelf ook verantwoordelijk voor het feit dat je met de nek aangekeken wordt, als je daadwerkelijk denkt dat elke vent met je naar bed wil, dan is je wereldbeeld een beetje........naief
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:07:30 #97
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_55029513
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:05 schreef Deceptie het volgende:

[..]

Nou nee, niet helemaal. Toen ik jonger was wel, maar toen zat ik ook in een hele andere wereld. Als er dan iemand op je afstapt die ook zijn geld verdient met zijn uiterlijk, dan ga je er eerder in mee.

Tegenwoordig stap ik liever zelf op iemand af en dat gaat vaak goed. (Al komt het soms ook voor dat een man zich lamschrikt omdat ik laat merken interesse in hem te hebben )

En natuurlijk generaliseer ik een beetje, niet alle mannen zijn hetzelfde en reageren hetzelfde.
Dus eigenlijk is het probleem veel kleiner dan je doet voorkomen en kan je er al best goed mee omgaan.
pi_55029514
een topic als dit kan ook eigenlijk enkel door een vent geopend zijn, hè , het is heel erg niet des vrouws om zoiets te doen namelijk , vrouwen slachtoffereriseren namelijk in small doses, dagelijks, tussen de regels door verzuchtend terwijl heel subtiel het truitje van de schouder glijdt... oeps, heb ik weer, hihihi ..
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_55029534
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:06 schreef RM-rf het volgende:

Overigens kan het zijn dat bepaalde lelijkere vrouwen juist bewust het contact met 'mooiere' vrouwen opzoeken, in de hoop juist te profiteren van de 'kruimeltjes' die zo'n vrouw achterlaat... die hopen dan dankzij een mooiere vriendin meer contact en aandacht met mannen te krijgen..
Andersom is het voor mooie vrouwen veelvuldig kennelijk zeer aantrekkelijk een opvallend 'lelijke' vriendin te hebben, waarschijnlijk omdat het contrast hen des te meer aandacht oplevert.
Net of je zo naar je vriendinnen kijkt Ik ga om met bepaalde vrouwen omdat ik ze leuke meiden vind en goed met ze kan opschieten. Couldn't care less of ze een haakneus en een bochel hebben of er uit zien als heidi klum.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_55029550
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:08 schreef Ripley het volgende:

[..]

Net of je zo naar je vriendinnen kijkt Ik ga om met bepaalde vrouwen omdat ik ze leuke meiden vind en goed met ze kan opschieten. Couldn't care less of ze een haakneus en een bochel hebben of er uit zien als heidi klum.
En ik maar denken dat het vanwege mijn uiterlijk was.

Wat een Deceptie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')