Nee, een serie over mensen die plotseling speciale gaven krijgen klinkt origineel en vernieuwend.quote:
Heb je eigenlijk wel gelijk inquote:Op donderdag 29 november 2007 18:14 schreef Merkie het volgende:
Mijn punt: series bevooroordelen op grond van een paar regeltjes tekst is nooit goed. Zie Veronica Mars, na 2 regels zou je denken dat het een standaard high school-serie is terwijl het de beste serie ooit is.
quote:
Die mensen kijken meestal alleen maar Lostquote:Op donderdag 29 november 2007 18:18 schreef Treveo het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk wel gelijk in, maar hoezo vind je Veronica Mars de beste serie ooit? Veel mensen vinden juist dat Lost dat is
Bedoel je niet Hugh Laurie?quote:Op donderdag 29 november 2007 18:50 schreef SiGNe het volgende:
Doctor Who en Torchwood vind ik ook super, ik hou wel van een beetje sci-fi.
House vind ik overigens ook een goede serie, maar dat komt echt alleen door Stephen Fry.
Klinkt leuk, maar voorlopig ga ik alleen maar Heroes en Lost volgen... maybe ook even een keertje Alias... moet ik toch een keer gaan zienquote:Op donderdag 29 november 2007 18:34 schreef Merkie het volgende:
Andere goede series zijn Dexter (van Showtime, niet de cartoon), Entourage, House en How I Met Your Mother. Mocht je je vervelen.
Wie Adam is weet ik niet, maar Claire is niet onsterfelijk. Zij beschikt over regeneratie, wat niet hetzelfde is. Zoals iemand anders al zei, herstellen haar cellen zich enorm snel, maar dat betekent niet dat ze zonder eten kan. Sterker nog, voedsel is nodig voor celaanmaak. Zonder dat denk ik dat ze dood zou gaan.quote:Op donderdag 29 november 2007 14:08 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Een kakkerlak kan ook leven zonder hoofd![]()
Zou je moeten eten als je onsterfelijk bent, zoals Adam en Claire?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Naarmate dat steeds meer verklaard wordt neemt het mystieke ervan af en dat neemt ook een hoop spanning weg. Dit vind ik dan ook geen series om heel vaak te herkijken.
Mwah, ben ik het niet mee eens. Bij Lost is vergeleken met het eerste seizoen al ontzettend veel verklaard, maar toch is het niet bepaald minder spannend te noemen. Kan je pas zeggen als de serie klaar is, en je hem dan nog een paar keer hebt gekeken denk ik.quote:Op donderdag 29 november 2007 19:27 schreef ThaMadEd het volgende:
Naarmate dat steeds meer verklaard wordt neemt het mystieke ervan af en dat neemt ook een hoop spanning weg. Dit vind ik dan ook geen series om heel vaak te herkijken.
Het probleem van Lost vind ik dat veel dingen zich herhalen of dat het verhaal soms zo lang duurt...quote:Op donderdag 29 november 2007 19:49 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Mwah, ben ik het niet mee eens. Bij Lost is vergeleken met het eerste seizoen al ontzettend veel verklaard, maar toch is het niet bepaald minder spannend te noemen. Dat is pas als alles uitgelegd is en je de serie dan nog een paar keer volledig hebt gezien.
Ach komt goed, we gaan weer eens offtopicquote:Op donderdag 29 november 2007 19:54 schreef EvilMarc het volgende:
House is leukerOok al heb ik Veronica Mars niet gekeken
Ik denk dat het herschrijven is gedaan omdat er nu een grotere tussenpoze komt dan gepland. als volume 3 er vrijwel direct na zou komen zou er meer ruimte zijn voor losse eindjes ed van Vol.2.quote:Op donderdag 29 november 2007 19:20 schreef HaPpY_MuShRoOm het volgende:
Uit het vorige topic:
[..]
Wie Adam is weet ik niet, maar Claire is niet onsterfelijk. Zij beschikt over regeneratie, wat niet hetzelfde is. Zoals iemand anders al zei, herstellen haar cellen zich enorm snel, maar dat betekent niet dat ze zonder eten kan. Sterker nog, voedsel is nodig voor celaanmaak. Zonder dat denk ik dat ze dood zou gaan.
Ben nu trouwens bij deel 5 van volume 2. Ik las ergens dat de eerste zes delen minder leuk zouden zijn dan seizoen 1, maar ik vind ze juist veel boeiender. De verhalen zijn veel meer met elkaar verweven en diverser dan in seizoen 1. De samenwerking tussen Parkman en Nathan vind ik bijvoorbeeld interessant, ook hoe Parkman zijn gave kan uitbreiden.
En het is natuurlijk stoer te zien hoe Peter achter al zijn afzonderlijke gaven komt. Hij heeft er zoveel, ben benieuwd wat er gebeurt als hij merkt dat hij radioactief kan worden.
Wat een gekut met die stakingen trouwens. Je zou verwachten dat ze de hele serie al zowat af hadden, gefilmd en al, voordat die stakingen begonnen. Maar ja, wat doe je eraan. In de tussentijd mooi sparen voor de DVD-box van seizoen 1
Enneuh, is het nou echt waar dat ze speciaal vanwege de stakingen het einde van Volume 2 hebben moeten herschrijven? Ben zo benieuwd hoe het dan gaat aflopen en hoe het anders had kunnen zijn .. Beetje zoals de serie eigenlijk: het einde van volume 1 is ook niet zoals je zou verwachtenDus misschien doen ze het wel om het concept trouw te blijven ofzo.
![]()
Zit je hier niet verkeerd.. voor je het weet zie je een mega spoiler!quote:Op donderdag 29 november 2007 20:47 schreef Blik het volgende:
Wat wordt die aflevering van vanavond trouwens? Ik heb de DVD-box en deze aflevering staat daar volgens mij niet op. Dit is nog niet seizoen 2 toch?
[edit]laat maar, ik zie op internet dat er helemaal geen Heroes op TV komt. Beetje jammer dat seizoen 2 nog niet begint
Leuke avatar heb jij.quote:Op donderdag 29 november 2007 21:15 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Zit je hier niet verkeerd.. voor je het weet zie je een mega spoiler!
Iddquote:Op donderdag 29 november 2007 21:15 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Maar de jouwe vind ik ook heel mooiquote:Op donderdag 29 november 2007 21:37 schreef EvilMarc het volgende:
Treveo is idd de avatar man, maar hé bedanktIk ben nu net bezig met een nieuwe van Claire en Elle
![]()
Ik zie nu idd pas [USA] in de tt staan, maar heb voorlopig nog niks gezien wat als een spoiler door zou kunnen gaan, alleen slap geouwehoerquote:Op donderdag 29 november 2007 21:15 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Daag ons nou niet uit..quote:Op donderdag 29 november 2007 22:49 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik zie nu idd pas [USA] in de tt staan, maar heb voorlopig nog niks gezien wat als een spoiler door zou kunnen gaan, alleen slap geouwehoer
Ja joh, Ando gaat dood.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:49 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik zie nu idd pas [USA] in de tt staan, maar heb voorlopig nog niks gezien wat als een spoiler door zou kunnen gaan, alleen slap geouwehoer
Hehe, illegaal bezigquote:Op donderdag 29 november 2007 23:10 schreef hetzusjevan het volgende:
En toen werd ons studentenhuisje afgesloten van internet, tv en radio, verveelde ik me de pleuris gisteravond totdat ik vandaag met de laptop 't hele huis doorgelopen was en bereik had gevonden (netwerk van de buren oid). Enige plek in het huis waar ik kan internetten: de trap tegenover de voordeur
. Dus hier ben ik weer aight.
Gelukkig is de trap zo comfortabel. Pfoe.tvp.
ff vorige topic + deze bijlezen heur!
Gelukkig wel in stijl, aangezien Hiro hem neerstak met z'n Kenzei-zwaard en niet met iets matigsquote:
Omdat dat niet werkte midden in de sauna.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:59 schreef Houtspeer het volgende:
Maar waarom gebruikte Ando niet zijn bevrieskrachten? Dat snap ik dus niet.
Claire is naarmate ze steeds haar krachten gebruikt wel een keer onsterfelijk. Zij en Adam hebben dezelfde gave, namelijk; regeneratie. Er werd in een paar afleveringen terug gezegd dat Adam te vaak heeft gerenegeerd, waardoor hij niet meer ouder wordt..quote:Op donderdag 29 november 2007 19:20 schreef HaPpY_MuShRoOm het volgende:
Uit het vorige topic:
[..]
Wie Adam is weet ik niet, maar Claire is niet onsterfelijk. Zij beschikt over regeneratie, wat niet hetzelfde is. Zoals iemand anders al zei, herstellen haar cellen zich enorm snel, maar dat betekent niet dat ze zonder eten kan. Sterker nog, voedsel is nodig voor celaanmaak. Zonder dat denk ik dat ze dood zou gaan.
Ik denk dat ie zijn krachten gewoon nog niet genoeg onder controle had, hij was ook behoorllijk bang, dus misschien dacht ie er gewoon niet aan.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:59 schreef Houtspeer het volgende:
Maar waarom gebruikte Ando niet zijn bevrieskrachten? Dat snap ik dus niet.
Heb ik iets gemistquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:19 schreef EvilMarc het volgende:
Ando![]()
Het was veel erger toen Hiro zigzelf daarna doodstak. Netzoals die Samurai dat doen. Echt lullig dat die vader zei dat Hiro dat moest doen. Jullie allemaal met je gezeik over Ando
Kutquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:31 schreef WheeleE het volgende:
* WheeleE wacht op dinsdag.
Zin in de laatste aflevering! Jsammer trouwens dat in tegenstelling tot wat in de tvgidsen stond RTL5 toch niet gelijk doorgaat met het uitzenden van seizoen 2...
Ja kweet het, gisteren deed ie het niet.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:44 schreef Treveo het volgende:
Jovatov, wanneer ga je de afbeeldingen in je OP fixen? [afbeelding]
Inderdaadquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:01 schreef dapluiz het volgende:
Damn
[ afbeelding ]
http://www.glizzy.nl/log/item.php?id=6050
Moet je voorstellen wat de mensen die het afgelopen dinsdag bekeken moesten en nog moeten doormaken.quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:32 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
heb net afl. 10 gezien van seizoen 2waarom zo een einde
nu moet ik weer wachten tot dinsdag
idd, respect shabbaquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:35 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Moet je voorstellen wat de mensen die het afgelopen dinsdag bekeken moesten en nog moeten doormaken.
Beter blijft ze levenquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:21 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Inderdaad
Maar ik vind Jessica stoerder.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iddquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:35 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Moet je voorstellen wat de mensen die het afgelopen dinsdag bekeken moesten en nog moeten doormaken.
Ja.. is echt niet leuk.quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:08 schreef EvilMarc het volgende:
Ik denk voor iedereen wel![]()
Alle series lopen nu toch wel tegen hun einde aan..!?
Of je gebruikt de internetverbinding die je hebt gebruik om dat bericht te postenquote:Op zaterdag 1 december 2007 15:38 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Als @Home ons internet dinsdag nog niet gefixed heeft word ik gek [afbeelding].
In de weekenden ben ik thuis.. hier doet internet 't wel maar op m'n kamer (studentenhuis) nietquote:Op zaterdag 1 december 2007 17:24 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Of je gebruikt de internetverbinding die je hebt gebruik om dat bericht te posten
Jaja, het is al bijna maandag, en dan is het nog maar een dagje tot het dinsdag is!
Lost begint bijnaquote:Op zaterdag 1 december 2007 17:08 schreef EvilMarc het volgende:
Ik denk voor iedereen wel![]()
Alle series lopen nu toch wel tegen hun einde aan..!?
Van mij mag Nikki wel doodgaan en Jessica blijvenquote:
Effe snel op dinsdagavond ofzo treinen naar je "zusje" ? Yeehaa ofzoquote:Op zaterdag 1 december 2007 17:31 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
In de weekenden ben ik thuis.. hier doet internet 't wel maar op m'n kamer (studentenhuis) niet. En drie keer raden waar ik doordeweeks ben..
.
Ben erg benieuwd wat ze van deze 'laatste' episode gemaakt hebben. Is 't werk nu alweer hervat of zijn die stakingen nog bezig?
quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:08 schreef EvilMarc het volgende:
Ik vind dat dit wel in de op mag
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Hoe oud zijn ze nou precies?quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:47 schreef EvilMarc het volgende:
9 jaar idd. Maar dat neemt niks van het plezier weg
van IMDb natuurlijkquote:Kristen Bell
Date of Birth:
18 July 1980, Huntington Woods, nr Detroit, Michigan, USA
----
Hayden Panettiere
Date of Birth:
21 August 1989, Palisades, New York, USA
Nou waar wacht je nog op? Ga op haar af!quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:24 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Hayden is precies twee weekjes jonger dan mij
Een van de comic artists heeft hierover geschreven:quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:31 schreef RSH11 het volgende:
Ik weet dat het sommigen van jullie niks interesseert, maar gaan de comics wel door na dinsdag?
Dit kan twee dingen betekenen:quote:I have been contacted by some of you asking how the writer's strike in Hollywood is going to affect the HEROES graphic novels. Apparently they have up to episodes 11 and 12 in the can. But as most of you know, the graphic novels are created on a much tighter time frame. So how does the strike affect your HEROES graphic novel?
Funny you should ask.
I was recently contacted, by my editor, Frank about doing a HEROES story. The script by Chuck (0.07%) Kim came through. It's called "The Ten Brides of Takezo Kensei" and it's a ripper of a story.
Unfortunately, due to the strike, Chuck asked that the script be pulled. Apparently he also had a specific artist friend of his in mind to draw it. That's a huge shame as I would have knocked this one out of the park. This one is so up my alley it's not funny. So when you do see it, you can try to imagine if I'd drawn/painted it.
But to answer your question, this script is set after the events of episode 11 (it specifically says so). So they've pulled the web comic episode that's set after the week of episode 11. I have no idea if the stories before it have been pulled. But now you know that is your thin red line as far as the HEROES graphic novels go.
For those of you angry at how this affects you, consider these hard working writers who are asking to be included in the 21st century as far as financial credit goes. They're asking for compensation for internet and mobile phone sales of their work (currently there is little or none) and an increase from 4c per dvd sold. I don't think they're being unreasonable and I support them 100%. I just hope the networks and the writers can reach some sort of agreement soon.
quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:43 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Nou waar wacht je nog op? Ga op haar af!
Dinsdag is Ep 11, dus daar zijn we bijnaquote:Op zondag 2 december 2007 15:16 schreef SunChaser het volgende:
Waar zijn jullie, al bij EP 11?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |