Zij zou best wel eens mama achterna kunnen gaan als model, mooi meisje...quote:Op zondag 25 november 2007 21:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Is dat oudste meisje ook van Seal? Ze is zo blank in vergelijking met dat kleinste kindje.
laatste-post-valquote:Op woensdag 28 november 2007 20:49 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Edit: kut, je hebt me in de laatste-post-val gelokt. Ik maak wel ff een nieuwe.
Best een leuk kindquote:Op woensdag 28 november 2007 21:59 schreef KinkyGiraf het volgende:
Melanie Griffith en dochter Stella
[ afbeelding ]
schattig kuiltje in de kin, just like dadquote:Op donderdag 29 november 2007 14:23 schreef rena het volgende:
Jenny Frost van Atomic Kitten met haar zoontje Caspar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dat Jenny met haar vader of haar vriend op de eerste foto?quote:Op donderdag 29 november 2007 14:23 schreef rena het volgende:
Jenny Frost van Atomic Kitten met haar zoontje Caspar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is de vader van Caspar. Hij is 44, maar hij lijkt inderdaad wel wat ouderquote:Op donderdag 29 november 2007 20:19 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Is dat Jenny met haar vader of haar vriend op de eerste foto?
Leeftijd zegt me niet zoveel, aangezien Brad Pitt 1 jaar jonger is; 43.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:51 schreef Esraa het volgende:
[..]
Dat is de vader van Caspar. Hij is 44, maar hij lijkt inderdaad wel wat ouder
Hij lijkt idd veel ouder.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:51 schreef Esraa het volgende:
[..]
Dat is de vader van Caspar. Hij is 44, maar hij lijkt inderdaad wel wat ouder
Wat nou, hij wil het niet? Een kind heeft niks te willenquote:On that hair:
It's his own decision. I've asked many times, 'Would you want me to cut your hair a little bit?' And he doesn't want to.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:51 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Wat nou, hij wil het niet? Een kind heeft niks te willen![]()
Prachtig kindquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:59 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Op deze foto vind ik Suri Cruise echt uitstraling met een hoofdletter U hebben
Vind jij dit er uit zien dan? Ik zou als moeder niet willen dat m'n kind er zo bijlooptquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:58 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]Van jou moet een kind dus het kapsel hebben zoals de moeder dat wil? Of vat ik dit te serieus op?
Daar heb je wel een punt ja. Lang haar bij een jongen kan best, maar deze lengte is voor een vrouw. Aan de andere kant is het zijn haar en moet hij het kunnen dragen zoals hij wil, zijn moeder heeft er blijkbaar geen (grote) problemen mee.quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:19 schreef rena het volgende:
[..]
Vind jij dit er uit zien dan? Ik zou als moeder niet willen dat m'n kind er zo bijloopt
Ik had haar eigenlijk nog nooit eerder gezien, maar shit, wat lijkt die Riley op haar opa zeg!quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:02 schreef -novita01 het volgende:
Lisa Marie Presley en haar dochter Riley.
[ afbeelding ]
Ja, de Presley-genen zijn goed doorgegeven. Je ziet helemaal niks van haar vader (Danny Keough, Lisa Marie Presley's eerste man) in haar terug.quote:Op zondag 2 december 2007 00:49 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik had haar eigenlijk nog nooit eerder gezien, maar shit, wat lijkt die Riley op haar opa zeg!![]()
[ afbeelding ]
Nou wist ik dat Sarah Jessica Parker klein was, maar mijn god, wat lijkt ze een dwerg in deze outfit.quote:Op zondag 2 december 2007 00:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Sarah Jessica Parker en James
[ afbeelding ]
Maar wel een schatje zeg! Wat een komisch koppie!quote:Op maandag 3 december 2007 14:15 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Jenna Elfman met haar zoontje Story. Hij lijkt een beetje op een aapje![]()
Dat vind ik nou zielig! Trekt hij dat kind een shirt aan met 'who`s your daddy?' terwijl er zo`n gevecht om is geweestquote:
quote:
quote:Op maandag 3 december 2007 00:02 schreef Malahide het volgende:
Angelina en Zahara hebben dezelfde tas, maar Katie en Suri hebben hetzelfde kapsel!
[ afbeelding ]
Oh zou ook wel kunnenquote:Op maandag 3 december 2007 23:12 schreef rena het volgende:
[..]
Dit is Jayden geloof ik, Sean is al een stukje groter toch?
Nee dat is echt Sean. Jayden is inderdaad blonder. Zie: http://x17online.com/cele(...)so_cute-12032007.phpquote:Op maandag 3 december 2007 23:12 schreef rena het volgende:
[..]
Dit is Jayden geloof ik, Sean is al een stukje groter toch?
quote:
Kan ook maar door de lichtval zo lijken he. Ik vind dit kind overduidelijk kleiner dan de andere.quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:41 schreef Esraa het volgende:
[..]
Nee dat is echt Sean. Jayden is inderdaad blonder. Zie: http://x17online.com/cele(...)so_cute-12032007.php
quote:Op woensdag 5 december 2007 00:55 schreef rena het volgende:
[..]
Kan ook maar door de lichtval zo lijken he. Ik vind dit kind overduidelijk kleiner dan de andere.
Maar nuttige discussie
Ja! Dat is het idd!quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:07 schreef KRS het volgende:
Dat oudste zoontje van de Beckhams vind ik echt zo'n aso-koppie hebben
nu je het zegtquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:48 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ja! Dat is het idd!Zo'n potentiele hooligan.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 08:52 schreef rena het volgende:
De kindjes van P. Diddy![]()
[ afbeelding ]
Wat een spekkies![]()
Dito! Ik schrok zelfs toen ik ze zag!!quote:Op zaterdag 29 december 2007 09:42 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
![]()
Mijn God, dat zijn de lelijkste kinderen die ik ooit gezien heb
ik kan de namen niet echt goed lezen, maar zo te zien is het niet Latifah en Sharonda of zoiets, dat scheelt weerquote:Op zaterdag 29 december 2007 08:52 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een spekkies![]()
Zij lijkt precies op haar moeder...quote:Op zaterdag 29 december 2007 10:52 schreef milagro het volgende:
Arnie met dochter Christina
[ afbeelding ]
They'll be back.....
quote:Op zaterdag 29 december 2007 08:52 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een spekkies![]()
Wat een heerlijke propjesquote:Op zaterdag 29 december 2007 08:52 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een spekkies![]()
Toen ik snel keek dacht ik dat het Gwennyth Paltrow en haar dochter waren...quote:Op zondag 30 december 2007 13:02 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Kate Hudson en Ryder. Leuk kind
Kan ik me voorstellenquote:Op zondag 30 december 2007 20:44 schreef Starlie het volgende:
[..]
Toen ik snel keek dacht ik dat het Gwennyth Paltrow en haar dochter waren...
Denk dat Kate dat ook niet zou doen. Dit lijkt me een fotoshoot (wel een leuke overigens).quote:Op zondag 30 december 2007 22:02 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, maar Gwyneth zal nooit zo open en bloot met haar dochter op een bankje gaan zitten. Daar lijkt ze me het type niet voor, ze is erg privé ingesteld.
Ik durfde het al bijna niet te denken maar inderdaad, die zijn knap lelijkquote:Op zaterdag 29 december 2007 09:42 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
![]()
Mijn God, dat zijn de lelijkste kinderen die ik ooit gezien heb
Wie is de moeder eigenlijk??quote:Op zaterdag 29 december 2007 08:52 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een spekkies![]()
Kim Porter geloof ik. Ze hebben een on/off relatie als je het zo hoort in de media.quote:Op donderdag 3 januari 2008 08:52 schreef Koningin het volgende:
[..]
Wie is de moeder eigenlijk??
Ik wist trouwens niet dat Sharon Stone dat kind had geadopteerd.
Kingston blijft een leuk ventje, alleen vind ik die muts niet zo leuk.quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:25 schreef KinkyGiraf het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kingston Rossdale
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:20 schreef Angel-A het volgende:
Kan die speen er niet eens uit bij Kingston?
Ik zie hem vaak met een speen in zijn mondquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:07 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk de eerste keer dat ik Kingston met een speen zie, maar à la.
Dave Grohl van Foo Fighters volgens mij.quote:Op zondag 6 januari 2008 14:23 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Leuke foto, maar wie zijn het eigenlijk?
Dat was ikzelf die op een verkeerd knopje klikte, sorryquote:Op zondag 6 januari 2008 16:21 schreef Viking84 het volgende:
Lelijk kind, lelijke moeder.
En wat is dat met die dubbele posts steeds? Komt dat doordat Fok! weer vervelend zit te doen?
Zo moeder zo zoonquote:Op zondag 6 januari 2008 16:18 schreef IndigoGirl het volgende:
Lindsey Davenport met zoontje Jagger (6 maanden) na haar tornooiwinst in Auckland gisteren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat vingertje ook!quote:Op zondag 6 januari 2008 00:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
[ afbeelding ]
Haha wat een toffe foto je ziet hem echt zo naar Diddy kijken van Dude
Mijn god, dat is pas een lelijke baby. En dan durven sommigen nog te beweren dat de tweeling van P. Diddy de lelijkste babies zijn die ze ooit hebben gezienquote:Op zondag 6 januari 2008 16:18 schreef IndigoGirl het volgende:
Lindsey Davenport met zoontje Jagger (6 maanden) na haar tornooiwinst in Auckland gisteren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij had net daarvoor keihard gehuild, dat maakt niemand er mooier opquote:Op zondag 6 januari 2008 23:05 schreef Esraa het volgende:
[..]
Mijn god, dat is pas een lelijke baby. En dan durven sommigen nog te beweren dat de tweeling van P. Diddy de lelijkste babies zijn die ze ooit hebben gezien
Sponsored by Michelinquote:Op zaterdag 29 december 2007 08:52 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een spekkies![]()
Ik las laatst ergens dat Angelina in een intervieuw had gezegd dat Shiloh het buitenbeentje is in hun multiculti gezin... vind je het gek.... Angelina zie je trouwens bijna nooit met Shiloh of ligt dat aan mij....quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:00 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Tuut-tuut-tuut-tuut... und wo ist Shiloh? Zeker bij d'r vader.
ja, uhm het zal aan mij liggen, maar waarom worden die 2 kleinsten nu steeds gedragen?quote:
quote:Op maandag 17 december 2007 17:32 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Dochtertje van Tiger Woods
Misschien om te voorkomen dat de kinderen blij naar de papparazzi rennen ofzo? Geen idee..quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:22 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, uhm het zal aan mij liggen, maar waarom worden die 2 kleinsten nu steeds gedragen?
en nee, de uitleg "om de fotografen sneller achter je te kunnen laten" snijdt wmb geen hout... met 2 kinderen zeulen is gewoon zwaar, ze naast je laten lopen en dan de pas erin, gaat sneller als je de fotografen te snel af wil zijn (ja, of je sleept die kinderen niet konstant overal mee naar toe, maar goed, dat zal ws geen optie zijn).
maar is dat een manier om je Moeder der Moeders imago kracht bij te zetten of zo?
en hoe doen al die sterren wiens kids we niet of nauwelijks zien het eigenlijk, hoe weten zij wel over het algemeen de camera's te omzeilen?
ik weet dat papperazzi hardnekkig kunnen zijn als een nare infectie, maar toch, er zijn toch ook een zooi echt wel hotter than hot sterren die je niet steeds weer tegenkomt, met hun kids dan.
Is Jordan de vriendin van Peter Andre?quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:02 schreef Suerte het volgende:
Het dochtertje van Jordan ziet er....eehh...lief uit
zou het nog bijtrekken![]()
Jup, ze zijn getrouwd en hebben 2 kinderen samen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is Jordan de vriendin van Peter Andre?
Ach daar steek je ter zijner tijd hier en daar en mes in.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:02 schreef Suerte het volgende:
Het dochtertje van Jordan ziet er....eehh...lief uit
zou het nog bijtrekken![]()
Nou, die tweeling vind ik een stuk lelijker dan dat kindje hierbovenquote:Op zondag 6 januari 2008 23:05 schreef Esraa het volgende:
[..]
Mijn god, dat is pas een lelijke baby. En dan durven sommigen nog te beweren dat de tweeling van P. Diddy de lelijkste babies zijn die ze ooit hebben gezien
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:45 schreef Ici-Paris het volgende:
wat heeft hij een dikke borst....
wie is eigenlijk de vader?
quote:Harvey's father is the Sunderland footballer Dwight Yorke
Pfff, die meiden zijn veel te jong om er al zo opgedirkt bij te lopen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:32 schreef cinnamongirl het volgende:
Shauna Sand (ex-vrouw van Lorenzo Lamas a.k.a. Renegade) en haar dochters.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:47 schreef _Boo_ het volgende:
Deze, wat oudere foto, van Lorenzo Lamas en kids is ook leuk
[ afbeelding ]
Ik had de verkeerde smiley, had dezequote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:15 schreef Annemiek78 het volgende:
[..]
Leuk? Ik vind het eerder zielig voor die meisjes. Wat een kleren, en op die recentere foto al die make-up op die kinder snoetjes.
damn onder al die plamuur die ze normaal opheeft zit zowaar een mooie vrouw!quote:
Precies wat ik dacht, Sam is echt een Sheen. Lola lijkt meer op haar moeder.quote:Op maandag 14 januari 2008 09:58 schreef cinnamongirl het volgende:
Haha, die linker lijkt echt op haar pa (Charlie Sheen).
[ afbeelding ]
Da's een alternatieve workoutquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:22 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, uhm het zal aan mij liggen, maar waarom worden die 2 kleinsten nu steeds gedragen?
en nee, de uitleg "om de fotografen sneller achter je te kunnen laten" snijdt wmb geen hout... met 2 kinderen zeulen is gewoon zwaar, ze naast je laten lopen en dan de pas erin, gaat sneller als je de fotografen te snel af wil zijn (ja, of je sleept die kinderen niet konstant overal mee naar toe, maar goed, dat zal ws geen optie zijn).
maar is dat een manier om je Moeder der Moeders imago kracht bij te zetten of zo?
en hoe doen al die sterren wiens kids we niet of nauwelijks zien het eigenlijk, hoe weten zij wel over het algemeen de camera's te omzeilen?
ik weet dat papperazzi hardnekkig kunnen zijn als een nare infectie, maar toch, er zijn toch ook een zooi echt wel hotter than hot sterren die je niet steeds weer tegenkomt, met hun kids dan.
Maar de jongste 2 zijn toch nog onder de 2 jaar (dus niet zo gek dat ze getild worden) of zit ik nou helemaal fout?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:41 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Da's een alternatieve workoutMoet er zelf niet aan denken trouwens, mijn 3-jarige mag toch fijn zelf lopen...
Ja, precies hetzelfde lange gezicht.quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:56 schreef SEMTEX het volgende:
Oh wat een lelijk kind, hij lijkt op Tori.
Ja, iddquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:56 schreef SEMTEX het volgende:
Oh wat een lelijk kind, hij lijkt op Tori.
aaaawquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:02 schreef SEMTEX het volgende:
Het kindje van Shooter Jennings en Drea de Matteo. Schattig wel(nee, mijn eierstokken rammelen niet en zullen het ook niet gaan doen)
[afbeelding]
Volgens mij heeft het meisje ook een tanbeurt gehadquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:06 schreef milagro het volgende:
Jordan met nieuwe borsten, nieuwe neus, en bijna nieuw dochtertje
[ afbeelding ]
zo vind ik het toch wel een erg lief schuimpje, hoor, het kindje
zo en nu
Jordan is niet meer zo vies bruin idd, dat scheelt ook voor een ieder die naast haar staat, of die ze op de arm heeftquote:Op donderdag 24 januari 2008 00:03 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het meisje ook een tanbeurt gehad
Ze was eerst zooo wit, echt een roodharige. En ms is Jordan ook wat minder zonnebankig. Leuke foto
quote:Op donderdag 24 januari 2008 07:38 schreef milagro het volgende:
[..]
Jordan is niet meer zo vies bruin idd, dat scheelt ook voor een ieder die naast haar staat, of die ze op de arm heeft
En de make up is aanzienlijk minder, zo zonder is ze veel mooier, en dat kunnen niet alle vrouwen zeggen
Voor hen een stuk gezonder zo te zien, of het moet het moment van de foto geweest zijn.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:28 schreef KinkyGiraf het volgende:
[ afbeelding ]
Sean en Jayden leven zonder moeder gewoon lekker door
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:56 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Voor hen een stuk gezonder zo te zien, of het moet het moment van de foto geweest zijn.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:15 schreef Esraa het volgende:
Emma Bunton en haar zoontje Beau Lee![]()
[ afbeelding ]
Wat een schatjequote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:15 schreef Esraa het volgende:
[ afbeelding ]
smelt! wat een schatje!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:15 schreef Esraa het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dat jochie toch wel op Michael lijken. Maar het kan haast niet ze zijn zo licht, en geen één heeft kroeshaar. Dun? Is mij niet echt opgevallenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:32 schreef KinkyGiraf het volgende:
Wow, dat is onverwacht. Ik blijf me afvragen of m.n. die oudste twee ook echt zijn biologische kinderen zijn... ze zijn wel erg blank, zonder afrikaanse kenmerken....
en ze lijken zo mager, of niet?
is dat zeker weten paris en niet de jongste?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hier een foto van Michael met Paris, twee jaar geleden.. daar heeft ze ineens zwart haar
[ afbeelding ]
En ja, ik ben op de hoogte van het bestaan van haarverf, maar het lijkt me niet dat zo'n jong kind d'r haren al verft..
Sterke genen van Debbie Rowe, dat was een all american blanke vrouw en daar hebben ze best meervan weg. Sterker nog: ik vind ze niks hebben van Michael.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:52 schreef Suerte het volgende:
Ik vind ze totaal niet op Michael lijken.Wat hierboven al staat, ze zijn zoooo blank.Ik zie helemaal geen Jackson trekjes.
Maar wel leuke kids hoor
Meestal wel, maar bv Mariah Carey heeft een donkere vader (nu is dat wel een beetje te zien), Amanda Marshall heeft een donkere moeder, dat is eigenlijk totaal niet te zien. En Jorinde Moll die heeft ook een Surinaamse vader.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:41 schreef Suerte het volgende:
Zou het echt met sterke genen te maken hebben?Ik bedoel, Michael is in feite donker, en dat overheerst toch meestal..?
dan zit er ws bij oma en opa van MJ kant nog wat blank bloed.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:41 schreef Suerte het volgende:
Zou het echt met sterke genen te maken hebben?Ik bedoel, Michael is in feite donker, en dat overheerst toch meestal..?
Waarom diequote:Op woensdag 6 februari 2008 18:57 schreef KinkyGiraf het volgende:
[ afbeelding ]
Marcia Cross en Savannah
heee ze is gewaxtquote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:55 schreef cinnamongirl het volgende:
Wat lief die twins! Helemaal niet lelijk!
Lourdes wordt al een hele dame:
[ afbeelding ]
En dit ligt er in de wagenquote:Op zondag 10 februari 2008 00:13 schreef Skaai het volgende:
Nieuwbakken pa (François-Henri Pinault) en ma (Salma Hayek) wandelen in Central Park met Valentina. Jammer genoeg is de foto van de verkeerde kant genomen
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 februari 2008 15:25 schreef Esraa het volgende:
[..]
En dit ligt er in de wagen![]()
[ afbeelding ]
Joh, hoe oud is ie nou. 1? Sommige kids hebben hun duim, hij heeft z'n speen. Big deal.quote:Op maandag 11 februari 2008 21:19 schreef Franneh het volgende:
knap jochie ja, alleen die eeuwige speen in die mond.
Zo slecht ziet ze er toch niet uit? Ze kijkt hooguit een beetje norsquote:
Ze kijkt een beetje geconstipeerd.quote:
Het kan best een big deal zijn ja bij sommige kids.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Joh, hoe oud is ie nou. 1? Sommige kids hebben hun duim, hij heeft z'n speen. Big deal.
Schrok vooral omdat hij erg veel lijkt op het kindje van een vriendin van me, en die heeft Down Syndroom.quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:58 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik denk dat dat de belichting op de oogjes is, op de onderste foto... verder zie ik eigenlijk geen Down-kenmerken...
Had je liever Christina's gewone make-up gezien dan? Kersrode lippenstift ala Gwen Stefani en 3 dikke lagen eye-liner?quote:
Dat weet ik, dat het geen lichte make-up is, maar de kleur oogt lichtquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:48 schreef KinkyGiraf het volgende:
@ Noisekick: dat was idd nog erger geweest maar dit is echt geen lichte make-up hoor. Ze is altijd zo ontzettend dichtgeplamuurd. Daarbij vind ik het gewoon raar om op een dergelijke foto toch nog op je sexiest te kijkenVooral op de eerste foto, die mond zo half open
ja wel heel schattig.quote:
Ik vind het erger dat ie erg overweight lijkt. Maar wel leuke fotoquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:39 schreef Poeke het volgende:
[..]
ja wel heel schattig. [afbeelding]
word alleen niet zo blij van die enorme hond..... kan heel lief zijn natuurlijk maar een hap... moet er niet aan denken... [afbeelding]
Die hond slikt Max in 1 keer doorquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:39 schreef Poeke het volgende:
[..]
ja wel heel schattig.![]()
word alleen niet zo blij van die enorme hond..... kan heel lief zijn natuurlijk maar een hap... moet er niet aan denken...![]()
Die vrouw lijkt op Debra Messing.quote:Op maandag 18 februari 2008 19:18 schreef KinkyGiraf het volgende:
[ afbeelding ]
Dochtertje van Christian Bale
quote:Op maandag 18 februari 2008 19:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die vrouw lijkt op Debra Messing.
Ik ook, dan maar met z'n drieën gekquote:Op dinsdag 19 februari 2008 01:40 schreef Harajuku. het volgende:
Ik dacht het ook.
Kij die held nou breakdancen op het podiumquote:
http://images.eonline.com(...)ing.debra.091306.jpg Ik vind dit toch een heeeeele andere vrouwquote:Op dinsdag 19 februari 2008 01:40 schreef Harajuku. het volgende:
Ik dacht het ook.
Cruz kan ook leuk dansenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:48 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Aww, wat een geweldig jochie zeg!
Yessss I'm on a roll so don't touch my eyeshadowquote:
Dat klopt Mel B heeft nog een kind, die moet inmiddels wel 10 zijn ofzo.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Niet alle kids bij de spicegirlsDat hoor je victoria ook zeggen ze wil eerst all zeggen en dan maakt ze er wat anders van.. Die van Mel B die oudste is er niet bij. En heeft Mel C ook een kind?
Verders vind ik die koptelefoons tof! de kleintjes het harde geluid proberen te besparen.
Ow en van Brooke Burk die man is toch ook "bekend" van Baywatch ofzo?
Nou, omdat ze er als twee druppels water op lijkt.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:46 schreef rena het volgende:
[..]
Ik denk dat je wat namen door de war haalt of zo. Want hoe jij hier Debra Messing in ziet
Nah.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:31 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou, omdat ze er als twee druppels water op lijkt.
ze heeft gewoon niet zoveel make up op als normaalquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:47 schreef cinnamongirl het volgende:
Zonde van Milla Jovovich zeg, zwangerschap heeft haar schoonheid geen goed gedaan.
Geweldigquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:08 schreef Takkembah het volgende:
Kingston, zonder speen![]()
[ afbeelding ]
Zijn zijn haren hier nu geblondeerd??????![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |