Dat vind ik nou zielig! Trekt hij dat kind een shirt aan met 'who`s your daddy?' terwijl er zo`n gevecht om is geweestquote:
quote:
quote:Op maandag 3 december 2007 00:02 schreef Malahide het volgende:
Angelina en Zahara hebben dezelfde tas, maar Katie en Suri hebben hetzelfde kapsel!
[ afbeelding ]
Oh zou ook wel kunnenquote:Op maandag 3 december 2007 23:12 schreef rena het volgende:
[..]
Dit is Jayden geloof ik, Sean is al een stukje groter toch?
Nee dat is echt Sean. Jayden is inderdaad blonder. Zie: http://x17online.com/cele(...)so_cute-12032007.phpquote:Op maandag 3 december 2007 23:12 schreef rena het volgende:
[..]
Dit is Jayden geloof ik, Sean is al een stukje groter toch?
quote:
Kan ook maar door de lichtval zo lijken he. Ik vind dit kind overduidelijk kleiner dan de andere.quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:41 schreef Esraa het volgende:
[..]
Nee dat is echt Sean. Jayden is inderdaad blonder. Zie: http://x17online.com/cele(...)so_cute-12032007.php
quote:Op woensdag 5 december 2007 00:55 schreef rena het volgende:
[..]
Kan ook maar door de lichtval zo lijken he. Ik vind dit kind overduidelijk kleiner dan de andere.
Maar nuttige discussie
Ja! Dat is het idd!quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:07 schreef KRS het volgende:
Dat oudste zoontje van de Beckhams vind ik echt zo'n aso-koppie hebben
nu je het zegtquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:48 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ja! Dat is het idd!Zo'n potentiele hooligan.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 08:52 schreef rena het volgende:
De kindjes van P. Diddy![]()
[ afbeelding ]
Wat een spekkies![]()
Dito! Ik schrok zelfs toen ik ze zag!!quote:Op zaterdag 29 december 2007 09:42 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
![]()
Mijn God, dat zijn de lelijkste kinderen die ik ooit gezien heb
ik kan de namen niet echt goed lezen, maar zo te zien is het niet Latifah en Sharonda of zoiets, dat scheelt weerquote:Op zaterdag 29 december 2007 08:52 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een spekkies![]()
Zij lijkt precies op haar moeder...quote:Op zaterdag 29 december 2007 10:52 schreef milagro het volgende:
Arnie met dochter Christina
[ afbeelding ]
They'll be back.....
quote:Op zaterdag 29 december 2007 08:52 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een spekkies![]()
Wat een heerlijke propjesquote:Op zaterdag 29 december 2007 08:52 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een spekkies![]()
Toen ik snel keek dacht ik dat het Gwennyth Paltrow en haar dochter waren...quote:Op zondag 30 december 2007 13:02 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Kate Hudson en Ryder. Leuk kind
Kan ik me voorstellenquote:Op zondag 30 december 2007 20:44 schreef Starlie het volgende:
[..]
Toen ik snel keek dacht ik dat het Gwennyth Paltrow en haar dochter waren...
Denk dat Kate dat ook niet zou doen. Dit lijkt me een fotoshoot (wel een leuke overigens).quote:Op zondag 30 december 2007 22:02 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, maar Gwyneth zal nooit zo open en bloot met haar dochter op een bankje gaan zitten. Daar lijkt ze me het type niet voor, ze is erg privé ingesteld.
Ik durfde het al bijna niet te denken maar inderdaad, die zijn knap lelijkquote:Op zaterdag 29 december 2007 09:42 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
![]()
Mijn God, dat zijn de lelijkste kinderen die ik ooit gezien heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |