Zij zou best wel eens mama achterna kunnen gaan als model, mooi meisje...quote:Op zondag 25 november 2007 21:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Is dat oudste meisje ook van Seal? Ze is zo blank in vergelijking met dat kleinste kindje.
laatste-post-valquote:Op woensdag 28 november 2007 20:49 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Edit: kut, je hebt me in de laatste-post-val gelokt. Ik maak wel ff een nieuwe.
Best een leuk kindquote:Op woensdag 28 november 2007 21:59 schreef KinkyGiraf het volgende:
Melanie Griffith en dochter Stella
[ afbeelding ]
schattig kuiltje in de kin, just like dadquote:Op donderdag 29 november 2007 14:23 schreef rena het volgende:
Jenny Frost van Atomic Kitten met haar zoontje Caspar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dat Jenny met haar vader of haar vriend op de eerste foto?quote:Op donderdag 29 november 2007 14:23 schreef rena het volgende:
Jenny Frost van Atomic Kitten met haar zoontje Caspar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is de vader van Caspar. Hij is 44, maar hij lijkt inderdaad wel wat ouderquote:Op donderdag 29 november 2007 20:19 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Is dat Jenny met haar vader of haar vriend op de eerste foto?
Leeftijd zegt me niet zoveel, aangezien Brad Pitt 1 jaar jonger is; 43.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:51 schreef Esraa het volgende:
[..]
Dat is de vader van Caspar. Hij is 44, maar hij lijkt inderdaad wel wat ouder
Hij lijkt idd veel ouder.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:51 schreef Esraa het volgende:
[..]
Dat is de vader van Caspar. Hij is 44, maar hij lijkt inderdaad wel wat ouder
Wat nou, hij wil het niet? Een kind heeft niks te willenquote:On that hair:
It's his own decision. I've asked many times, 'Would you want me to cut your hair a little bit?' And he doesn't want to.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:51 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Wat nou, hij wil het niet? Een kind heeft niks te willen![]()
Prachtig kindquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:59 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Op deze foto vind ik Suri Cruise echt uitstraling met een hoofdletter U hebben
Vind jij dit er uit zien dan? Ik zou als moeder niet willen dat m'n kind er zo bijlooptquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:58 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]Van jou moet een kind dus het kapsel hebben zoals de moeder dat wil? Of vat ik dit te serieus op?
Daar heb je wel een punt ja. Lang haar bij een jongen kan best, maar deze lengte is voor een vrouw. Aan de andere kant is het zijn haar en moet hij het kunnen dragen zoals hij wil, zijn moeder heeft er blijkbaar geen (grote) problemen mee.quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:19 schreef rena het volgende:
[..]
Vind jij dit er uit zien dan? Ik zou als moeder niet willen dat m'n kind er zo bijloopt
Ik had haar eigenlijk nog nooit eerder gezien, maar shit, wat lijkt die Riley op haar opa zeg!quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:02 schreef -novita01 het volgende:
Lisa Marie Presley en haar dochter Riley.
[ afbeelding ]
Ja, de Presley-genen zijn goed doorgegeven. Je ziet helemaal niks van haar vader (Danny Keough, Lisa Marie Presley's eerste man) in haar terug.quote:Op zondag 2 december 2007 00:49 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik had haar eigenlijk nog nooit eerder gezien, maar shit, wat lijkt die Riley op haar opa zeg!![]()
[ afbeelding ]
Nou wist ik dat Sarah Jessica Parker klein was, maar mijn god, wat lijkt ze een dwerg in deze outfit.quote:Op zondag 2 december 2007 00:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Sarah Jessica Parker en James
[ afbeelding ]
Maar wel een schatje zeg! Wat een komisch koppie!quote:Op maandag 3 december 2007 14:15 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Jenna Elfman met haar zoontje Story. Hij lijkt een beetje op een aapje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |