Zij zou best wel eens mama achterna kunnen gaan als model, mooi meisje...quote:Op zondag 25 november 2007 21:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Is dat oudste meisje ook van Seal? Ze is zo blank in vergelijking met dat kleinste kindje.
laatste-post-valquote:Op woensdag 28 november 2007 20:49 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Edit: kut, je hebt me in de laatste-post-val gelokt. Ik maak wel ff een nieuwe.
Best een leuk kindquote:Op woensdag 28 november 2007 21:59 schreef KinkyGiraf het volgende:
Melanie Griffith en dochter Stella
[ afbeelding ]
schattig kuiltje in de kin, just like dadquote:Op donderdag 29 november 2007 14:23 schreef rena het volgende:
Jenny Frost van Atomic Kitten met haar zoontje Caspar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dat Jenny met haar vader of haar vriend op de eerste foto?quote:Op donderdag 29 november 2007 14:23 schreef rena het volgende:
Jenny Frost van Atomic Kitten met haar zoontje Caspar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is de vader van Caspar. Hij is 44, maar hij lijkt inderdaad wel wat ouderquote:Op donderdag 29 november 2007 20:19 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Is dat Jenny met haar vader of haar vriend op de eerste foto?
Leeftijd zegt me niet zoveel, aangezien Brad Pitt 1 jaar jonger is; 43.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:51 schreef Esraa het volgende:
[..]
Dat is de vader van Caspar. Hij is 44, maar hij lijkt inderdaad wel wat ouder
Hij lijkt idd veel ouder.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:51 schreef Esraa het volgende:
[..]
Dat is de vader van Caspar. Hij is 44, maar hij lijkt inderdaad wel wat ouder
Wat nou, hij wil het niet? Een kind heeft niks te willenquote:On that hair:
It's his own decision. I've asked many times, 'Would you want me to cut your hair a little bit?' And he doesn't want to.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |