aaaawquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:02 schreef SEMTEX het volgende:
Het kindje van Shooter Jennings en Drea de Matteo. Schattig wel(nee, mijn eierstokken rammelen niet en zullen het ook niet gaan doen)
[afbeelding]
Volgens mij heeft het meisje ook een tanbeurt gehadquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:06 schreef milagro het volgende:
Jordan met nieuwe borsten, nieuwe neus, en bijna nieuw dochtertje
[ afbeelding ]
zo vind ik het toch wel een erg lief schuimpje, hoor, het kindje
zo en nu
Jordan is niet meer zo vies bruin idd, dat scheelt ook voor een ieder die naast haar staat, of die ze op de arm heeftquote:Op donderdag 24 januari 2008 00:03 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het meisje ook een tanbeurt gehad
Ze was eerst zooo wit, echt een roodharige. En ms is Jordan ook wat minder zonnebankig. Leuke foto
quote:Op donderdag 24 januari 2008 07:38 schreef milagro het volgende:
[..]
Jordan is niet meer zo vies bruin idd, dat scheelt ook voor een ieder die naast haar staat, of die ze op de arm heeft
En de make up is aanzienlijk minder, zo zonder is ze veel mooier, en dat kunnen niet alle vrouwen zeggen
Voor hen een stuk gezonder zo te zien, of het moet het moment van de foto geweest zijn.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:28 schreef KinkyGiraf het volgende:
[ afbeelding ]
Sean en Jayden leven zonder moeder gewoon lekker door
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:56 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Voor hen een stuk gezonder zo te zien, of het moet het moment van de foto geweest zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |