quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:45 schreef Ici-Paris het volgende:
wat heeft hij een dikke borst....
wie is eigenlijk de vader?
quote:Harvey's father is the Sunderland footballer Dwight Yorke
Pfff, die meiden zijn veel te jong om er al zo opgedirkt bij te lopen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:32 schreef cinnamongirl het volgende:
Shauna Sand (ex-vrouw van Lorenzo Lamas a.k.a. Renegade) en haar dochters.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:47 schreef _Boo_ het volgende:
Deze, wat oudere foto, van Lorenzo Lamas en kids is ook leuk
[ afbeelding ]
Ik had de verkeerde smiley, had dezequote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:15 schreef Annemiek78 het volgende:
[..]
Leuk? Ik vind het eerder zielig voor die meisjes. Wat een kleren, en op die recentere foto al die make-up op die kinder snoetjes.
damn onder al die plamuur die ze normaal opheeft zit zowaar een mooie vrouw!quote:
Precies wat ik dacht, Sam is echt een Sheen. Lola lijkt meer op haar moeder.quote:Op maandag 14 januari 2008 09:58 schreef cinnamongirl het volgende:
Haha, die linker lijkt echt op haar pa (Charlie Sheen).
[ afbeelding ]
Da's een alternatieve workoutquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:22 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, uhm het zal aan mij liggen, maar waarom worden die 2 kleinsten nu steeds gedragen?
en nee, de uitleg "om de fotografen sneller achter je te kunnen laten" snijdt wmb geen hout... met 2 kinderen zeulen is gewoon zwaar, ze naast je laten lopen en dan de pas erin, gaat sneller als je de fotografen te snel af wil zijn (ja, of je sleept die kinderen niet konstant overal mee naar toe, maar goed, dat zal ws geen optie zijn).
maar is dat een manier om je Moeder der Moeders imago kracht bij te zetten of zo?
en hoe doen al die sterren wiens kids we niet of nauwelijks zien het eigenlijk, hoe weten zij wel over het algemeen de camera's te omzeilen?
ik weet dat papperazzi hardnekkig kunnen zijn als een nare infectie, maar toch, er zijn toch ook een zooi echt wel hotter than hot sterren die je niet steeds weer tegenkomt, met hun kids dan.
Maar de jongste 2 zijn toch nog onder de 2 jaar (dus niet zo gek dat ze getild worden) of zit ik nou helemaal fout?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:41 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Da's een alternatieve workoutMoet er zelf niet aan denken trouwens, mijn 3-jarige mag toch fijn zelf lopen...
Ja, precies hetzelfde lange gezicht.quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:56 schreef SEMTEX het volgende:
Oh wat een lelijk kind, hij lijkt op Tori.
Ja, iddquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:56 schreef SEMTEX het volgende:
Oh wat een lelijk kind, hij lijkt op Tori.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |