Wie is de moeder eigenlijk??quote:Op zaterdag 29 december 2007 08:52 schreef rena het volgende:
De kindjes van P. Diddy![]()
[ afbeelding ]
Wat een spekkies![]()
Kim Porter geloof ik. Ze hebben een on/off relatie als je het zo hoort in de media.quote:Op donderdag 3 januari 2008 08:52 schreef Koningin het volgende:
[..]
Wie is de moeder eigenlijk??
Ik wist trouwens niet dat Sharon Stone dat kind had geadopteerd.
Kingston blijft een leuk ventje, alleen vind ik die muts niet zo leuk.quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:25 schreef KinkyGiraf het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kingston Rossdale
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:20 schreef Angel-A het volgende:
Kan die speen er niet eens uit bij Kingston?
Ik zie hem vaak met een speen in zijn mondquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:07 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk de eerste keer dat ik Kingston met een speen zie, maar à la.
Dave Grohl van Foo Fighters volgens mij.quote:Op zondag 6 januari 2008 14:23 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Leuke foto, maar wie zijn het eigenlijk?
Dat was ikzelf die op een verkeerd knopje klikte, sorryquote:Op zondag 6 januari 2008 16:21 schreef Viking84 het volgende:
Lelijk kind, lelijke moeder.
En wat is dat met die dubbele posts steeds? Komt dat doordat Fok! weer vervelend zit te doen?
Zo moeder zo zoonquote:Op zondag 6 januari 2008 16:18 schreef IndigoGirl het volgende:
Lindsey Davenport met zoontje Jagger (6 maanden) na haar tornooiwinst in Auckland gisteren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat vingertje ook!quote:Op zondag 6 januari 2008 00:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
[ afbeelding ]
Haha wat een toffe foto je ziet hem echt zo naar Diddy kijken van Dude
Mijn god, dat is pas een lelijke baby. En dan durven sommigen nog te beweren dat de tweeling van P. Diddy de lelijkste babies zijn die ze ooit hebben gezienquote:Op zondag 6 januari 2008 16:18 schreef IndigoGirl het volgende:
Lindsey Davenport met zoontje Jagger (6 maanden) na haar tornooiwinst in Auckland gisteren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij had net daarvoor keihard gehuild, dat maakt niemand er mooier opquote:Op zondag 6 januari 2008 23:05 schreef Esraa het volgende:
[..]
Mijn god, dat is pas een lelijke baby. En dan durven sommigen nog te beweren dat de tweeling van P. Diddy de lelijkste babies zijn die ze ooit hebben gezien
Sponsored by Michelinquote:Op zaterdag 29 december 2007 08:52 schreef rena het volgende:
De kindjes van P. Diddy![]()
[ afbeelding ]
Wat een spekkies![]()
Ik las laatst ergens dat Angelina in een intervieuw had gezegd dat Shiloh het buitenbeentje is in hun multiculti gezin... vind je het gek.... Angelina zie je trouwens bijna nooit met Shiloh of ligt dat aan mij....quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:00 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Tuut-tuut-tuut-tuut... und wo ist Shiloh? Zeker bij d'r vader.
ja, uhm het zal aan mij liggen, maar waarom worden die 2 kleinsten nu steeds gedragen?quote:
quote:Op maandag 17 december 2007 17:32 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Dochtertje van Tiger Woods
Misschien om te voorkomen dat de kinderen blij naar de papparazzi rennen ofzo? Geen idee..quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:22 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, uhm het zal aan mij liggen, maar waarom worden die 2 kleinsten nu steeds gedragen?
en nee, de uitleg "om de fotografen sneller achter je te kunnen laten" snijdt wmb geen hout... met 2 kinderen zeulen is gewoon zwaar, ze naast je laten lopen en dan de pas erin, gaat sneller als je de fotografen te snel af wil zijn (ja, of je sleept die kinderen niet konstant overal mee naar toe, maar goed, dat zal ws geen optie zijn).
maar is dat een manier om je Moeder der Moeders imago kracht bij te zetten of zo?
en hoe doen al die sterren wiens kids we niet of nauwelijks zien het eigenlijk, hoe weten zij wel over het algemeen de camera's te omzeilen?
ik weet dat papperazzi hardnekkig kunnen zijn als een nare infectie, maar toch, er zijn toch ook een zooi echt wel hotter than hot sterren die je niet steeds weer tegenkomt, met hun kids dan.
Is Jordan de vriendin van Peter Andre?quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:02 schreef Suerte het volgende:
Het dochtertje van Jordan ziet er....eehh...lief uit
zou het nog bijtrekken![]()
Jup, ze zijn getrouwd en hebben 2 kinderen samen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is Jordan de vriendin van Peter Andre?
Ach daar steek je ter zijner tijd hier en daar en mes in.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:02 schreef Suerte het volgende:
Het dochtertje van Jordan ziet er....eehh...lief uit
zou het nog bijtrekken![]()
Nou, die tweeling vind ik een stuk lelijker dan dat kindje hierbovenquote:Op zondag 6 januari 2008 23:05 schreef Esraa het volgende:
[..]
Mijn god, dat is pas een lelijke baby. En dan durven sommigen nog te beweren dat de tweeling van P. Diddy de lelijkste babies zijn die ze ooit hebben gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |