abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47745863
***Veronica zendt Peter & Jordan Marriage and Mayhem vanaf dinsdag 5 juni 2007 rond 23.30 uur uit.***

Dump hier nieuwtjes rond Jordan en Peter!
quote:
E! has purchased the American rights to air the reality show, Katie and Peter. The show has already been seen in Britian and consists of three parts: When Jordan Met Peter, Jordan and Peter: Laid Bare and Marriage and Mayhem.

The series will begin airing on April 21st.

Katie Price aka Jordan and Peter Andre are huge sensations and hope to gain the same fame in the U.S.

These dumb hos! If Harvey isn't in it, I want nothing to do with it. I've never heard his ass talk and I need to hear the voice of an angel before I die!
Bron: dlisted.com

Dat ga ik kijken! Er is immers zoveel gaande in hun leventjes!
Ik weet alleen nog niet wanneer het in NL wordt uitgezonden.

Onlangs werd Katie nog moeder van het jaar 2007 en versloeg ze hiermee o.a. Kate Moss en Posh Beckham:

Verder is ze een begenadigd schrijfster:

is ze moeder van 2 kinderen:*

en is zwanger van de derde:

en hebben ze de Queen Mum ontmoet:

én Prins Charles!

zijn ze getrouwd in 2005, een echt sprookjeshuwelijk!

Verder gedraagt ze zich als een sloerie in het openbaar:

..en hebben ze onlangs een duettenplaat opgenomen:*

*Het album is trouwens niet best ontvangen. Wat reacties van Amazon.co.uk:
quote:
-I would suggest the US and UK withdraw their troops from Iraq and Afghanistan and drop millions of copies of this CD over the Middle East instead. Problems in that region will cease immediately and love will prevail, leaving us truly, with A Whole New World.

-If you love you wife or child, if you believe that there is a God, or if you strive for world peace and the end to global warming, then you MUST buy this album!

-My cat was dead and now it is alive.

-I never thought that I would come across an album of sublime music that might make me take the Hoff off permanent loop on my iPod but the incalculable genius of this record has made me seriously reconsider my lifelong devotion to the incandescent musical Messiahdom of David Hasselhoff.
*Begin januari moest een van de Jordans zoons, de blinde en autistische Harvey (vader Dwight Yorke, voetballer Manchester United) naar het ziekenhuis met zware brandwonden, nadat hij in een onbewaakt ogenblik in bad was gekropen waar te heet water in zat.
De andere zoon heet Junior en is van Peter en Jordan.

[ Bericht 1% gewijzigd door cinnamongirl op 31-05-2007 07:58:34 ]
pi_47748170
Duwt ze nou een telefoon in der kut

en de Queen mum is al jaren dood
  woensdag 28 maart 2007 @ 14:22:55 #3
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_47748891
Zomg
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_47748922
Op die laatste foto lijkt ze wel een smaller hoofd te hebben dan de rest van de foto's. Niet te min dat je normaal gesproken ook duidelijk ziet dat ze ooit eens botox in dr smoel heeft gespoten.
pi_47749135
Moeder van het jaar
pi_47751568
zou je in de OP even willen toevoegen dat ze lekkere dikke tieten heeft?

alvast bedankt!
  woensdag 28 maart 2007 @ 15:57:50 #7
152738 KingKullWarriorKing
romantically challenged
pi_47752820
wat propt ze in dr scheur
veni vidi gebanned
pi_47752992
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 13:06 schreef cinnamongirl het volgende:

Er zijn Barbie en Ken poppen uitgebracht van dit huwelijk ?
  woensdag 28 maart 2007 @ 17:07:37 #9
167723 sanni
Acima de seu
pi_47755767
quote:

[..]

Bron: dlisted.com

Dat ga ik kijken! Er is immers zoveel gaande in hun leventjes!
Ik weet alleen nog niet wanneer het in NL wordt uitgezonden.

Onlangs werd Katie nog moeder van het jaar 2007 en versloeg ze hiermee o.a. Kate Moss en Posh Beckham:
[afbeelding]

Verder is ze een begenadigd schrijfster:
[afbeelding]

is ze moeder van 2 kinderen:*
[afbeelding]

en is zwanger van de derde:
[afbeelding]

en hebben ze de Queen Mum ontmoet:
[afbeelding]

én Prins Charles!
[afbeelding]

zijn ze getrouwd in 2005, een echt sprookjeshuwelijk!
[afbeelding]
[afbeelding]

Verder gedraagt ze zich als een sloerie in het openbaar:
[afbeelding]
[afbeelding]

..en hebben ze onlangs een duettenplaat opgenomen:*
[afbeelding]

*Het album is trouwens niet best ontvangen. Wat reacties van Amazon.co.uk:
[..]

*Begin januari moest een van de Jordans zoons, de blinde en autistische Harvey (vader Dwight Yorke, voetballer Manchester United) naar het ziekenhuis met zware brandwonden, nadat hij in een onbewaakt ogenblik in bad was gekropen waar te heet water in zat.
De andere zoon heet Junior en is van Peter en Jordan.
Wordt dit nu de maatstaaf? "ik zie mijn imago als BNér dalen dus ga ik maar in een realityshow
spelen? "
Pffff... boeie
pi_47756404
Hahaha, briljant die OP

I would suggest the US and UK withdraw their troops from Iraq and Afghanistan and drop millions of copies of this CD over the Middle East instead. Problems in that region will cease immediately and love will prevail, leaving us truly, with A Whole New World.

.
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
pi_47756461
Lijkt me wel erg grappig om te zien.
pi_47809082
quote:

[..]
Gut, daar noemen ze er een paar

Dat wijf is gestoord
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_48433033
Ik maak van dit topic een centraal topic voor nieuwtjes omtrent dit boeiende stel!

Ze gaan net als de Beckhampjes naar Amerika!
quote:
Peter Andre en Jordan kopen huis in Los Angeles
Peter Andre en Jordan willen in Los Angeles een huis kopen. Het Britse model en zanger Peter Andre beschouwen Groot-Brittannië wel als hun thuishaven.

Peter Andre en Jordan willen in Los Angeles een huis kopen. De twee beschouwen Groot-Brittannië wel als hun thuishaven, maar door het toenemende succes heeft het stel een tweede huis nodig. "Als we aan het werk zijn in Los Angeles, wil ik wel graag een thuis hebben", zegt het Britse model. "We zijn ook al aan het kijken naar scholen voor de jongens." Dat meldt de Britse krant The Sun.

Het glamourduo, dat twee jaar getrouwd is, promoot momenteel zijn realitysoap in de Verenigde Staten. Jordan, die deze zomer gaat bevallen, gaat niet voor de glamour naar Hollywood. "We zien wel wat er gebeurt", zegt ze. "We zijn niet zoals de Britse actrice Kelly Brook, die zegt dat ze het gaat maken in Hollywood."

De 28-jarige Jordan, die eigenlijk Katie Price heet, was eerder getrouwd met voetballer Dwight Yorke. Ze kreeg met hem een zoontje, Harvey. Het jongetje is blind geboren en is autistisch. Met zanger Peter Andre kreeg ze nog een zoontje, Junior. Peter Andre is onder meer bekend van de hit 'Mysterious girl' uit 1996.
[Novum]
pi_48447570
Dit topic mag hier niet ontbreken: Peter Andre & Jordan zingen een liefdes-duet

Was eigenlijk al genoemd dat dit liefdespaar hun outfitjes afstemt?
pi_48450134
Geweldig OP
Typisch showbizz paar, foto's van dat huwelijk zijn echt heerlijk over the top!
quote:
zou je in de OP even willen toevoegen dat ze lekkere dikke tieten heeft?
Ze krijgt trouwens nieuwe zei ze laatst in een interview. Na deze zwangerschap zijn ze weer gaan hangen en vindt ze dat ze toe is aan weer een paar nieuwe!
pi_48452404
Er mogen hier ook foto's van hun afgestemde outfitjes!!!Graag zelfs.

Hier de video van een interview met Jordan in de Charlotte Church show. Ze heeft het alleen maar over haar tieten en over Peters huge lul en Peter speelt ook nog met haar tieten.

In een ander interview basht ze Victoria Beckham:
quote:
TMZ has an interview that Jordan and Peter Andre gave to Extra. The interview is pretty boring until the reporter asks them about Posh & Becks. Jordan acts like she doesn't know what they are doing in the States. Peter admits that he's not as hot as David Beckham and he goes on to say that his wife is better looking than Posh

Jordan responds with "It's not hard to be better looking than her, is it really."

Kan helaas het filmpje niet vinden.

[ Bericht 45% gewijzigd door cinnamongirl op 18-04-2007 11:12:00 ]
pi_48452880
Overgenomen uit een interview in the Sun:
quote:
She said, “Pete is fascinated by my huge boobs. He calls them my 'gazallas' and asks if he can touch them. But sometimes they are so sore I snap his head off. He likes to bury his head in them and for me to squash them together so he almost suffocates.”

Yeah, Petey is probably thinking of a hot dude's butt cheeks while he's burying his head up in there. Let's be real. Jordan also revealed that she's only craving 'Ice cubes and Peter' during her pregnancy. In fact, being knocked up has made her quite randy.

“My sex life is brilliant this time round. Even though I'm suffering terrible back pain, Pete and I have been inventive. Pete is really fit and toned and looks incredibly sexy.
We have sex in all different ways to get round my backache.”

Too much information and a pack of lies probably. Jordan also can't wait for after birth plastic surgery. She said that this is the fattest she's ever been, but she'll have the works when she's done.

'I'm also going to have Botox, the works. It's what I'm looking forward to the most.'

She will also have a fourth boob job to make them smaller and perkier.

'It will be my fourth, but I want new implants, possibly smaller, and to perk them up a bit. And if I have a new boob job they will be exclusive to Pete....nobody else will have touched them.”

She also used the opportunity to bad mouth Posh as usual. She discussed her reality show being picked up by E! and shown here in the States.

'I hear Victoria and David are making a one-hour show. We'll be on eight times a week, with a three-hour show each Saturday.

'At the end of the day she's just a footballer's wife and Pete and I are still individuals in our own right.
Het commentaar is van de valse blogger van Dlisted.

[ Bericht 3% gewijzigd door cinnamongirl op 18-04-2007 11:20:52 ]
pi_48491387
Zouden ze 'thuis' ook zo oppervlakkig zijn? Je zou denken dat het een act is naar de media toe dat ze alleen maar om elkaars uiterlijk geven, maar soms vraag ik het me echt af, hoe hun huwelijk zou zijn .
Whatever I want.
pi_48516170
Ik denk dat ze thuis net zulke airheads zijn, ja, als je naar die interviews kijkt....
Zaterdag 21 april wordt hun reallife-serie voor het eerst uitgezonden op Eonline in de VS!

Ze hebben echt een megadeal gesloten. Zo liften ze lekker mee op het succes van The Osbournes.....
Ben benieuwd of het ook op de Nederlandse versie komt, E! entertainment channel.
Dit is een digitale televisiekanaal (Casema, UPC).

Hier nog wat nieuwe pics:

Jordan bij de premiere van haar autobiografie 'Angel':

Katie op haar launch party van haar lingerielijn:

Red carpet @ The Worl Music Awards 2006:

On the beach:

Het trouwboekje tekenen:

pi_48521718
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 16:03 schreef LadyLovelyLocks het volgende:

[..]

Er zijn Barbie en Ken poppen uitgebracht van dit huwelijk ?
, .
Karma is a fucking bitch.
pi_48781958
quote:
Peter Andre ernstig ziek

Peter Andre kampt met ernstige gezondheidsproblemen. Dat heeft zijn woordvoerder vrijdag bevestigd. De 34-jarige zanger, die wereldberoemd werd met het nummer Mysterious Girl, lijdt mogelijk aan meningitis, een ziekte die dodelijk kan zijn.

Andre verblijft al bijna een week in een Brits ziekenhuis, waar artsen proberen te achterhalen wat de zanger precies mankeert. Volgens de woordvoerder wijzen verschillende onderzoeken in de richting van meningitis.

Er zijn twee vormen van meningitis, waarvan er een levensbedreigend kan zijn. Welke vorm van meningitis de zanger heeft is niet bekend.

Zwanger

Andre is getrouwd met het model Katie Price, beter bekend als Jordan. Het koppel heeft een eigen realityserie. Jordan is momenteel zwanger van hun tweede kind.
  vrijdag 27 april 2007 @ 16:18:07 #23
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_48782053
quote:
[

Er zijn twee vormen van meningitis, waarvan er een levensbedreigend kan zijn. Welke vorm van meningitis de zanger heeft is niet bekend.
Meningitis, dat is toch hersenvliesontsteking?
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_48782134
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 16:18 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Meningitis, dat is toch hersenvliesontsteking?
Klopt.
pi_48872220
quote:
e just had a text from someone whose boyfriend knows someone who works in the hospital that Peter Andre's in. And apparently the barrel-chested Aussie husband is DEAD.

Well he was diagnosed with meningitis a few days ago. Although it could just be rumours, similar to the Queen Mum ones a few years ago before she actually did die. What will Harvey do!

SOURCE

eta: i am with everyone in hoping this isn't true, fo reyal. it's on yahoo news somewhere as well. we'll find out soon enough though i guess?!
Nou, hij zou dus dood zijn. Ik neem het nog maar met een korreltje zout aangezien het nergens bevestigd is ofzo.
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')