heee ze is gewaxtquote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:55 schreef cinnamongirl het volgende:
Wat lief die twins! Helemaal niet lelijk!
Lourdes wordt al een hele dame:
[ afbeelding ]
En dit ligt er in de wagenquote:Op zondag 10 februari 2008 00:13 schreef Skaai het volgende:
Nieuwbakken pa (François-Henri Pinault) en ma (Salma Hayek) wandelen in Central Park met Valentina. Jammer genoeg is de foto van de verkeerde kant genomen
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 februari 2008 15:25 schreef Esraa het volgende:
[..]
En dit ligt er in de wagen![]()
[ afbeelding ]
Joh, hoe oud is ie nou. 1? Sommige kids hebben hun duim, hij heeft z'n speen. Big deal.quote:Op maandag 11 februari 2008 21:19 schreef Franneh het volgende:
knap jochie ja, alleen die eeuwige speen in die mond.
Zo slecht ziet ze er toch niet uit? Ze kijkt hooguit een beetje norsquote:
Ze kijkt een beetje geconstipeerd.quote:
Het kan best een big deal zijn ja bij sommige kids.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Joh, hoe oud is ie nou. 1? Sommige kids hebben hun duim, hij heeft z'n speen. Big deal.
Schrok vooral omdat hij erg veel lijkt op het kindje van een vriendin van me, en die heeft Down Syndroom.quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:58 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik denk dat dat de belichting op de oogjes is, op de onderste foto... verder zie ik eigenlijk geen Down-kenmerken...
Had je liever Christina's gewone make-up gezien dan? Kersrode lippenstift ala Gwen Stefani en 3 dikke lagen eye-liner?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |