Dat weet ik, dat het geen lichte make-up is, maar de kleur oogt lichtquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:48 schreef KinkyGiraf het volgende:
@ Noisekick: dat was idd nog erger geweest maar dit is echt geen lichte make-up hoor. Ze is altijd zo ontzettend dichtgeplamuurd. Daarbij vind ik het gewoon raar om op een dergelijke foto toch nog op je sexiest te kijkenVooral op de eerste foto, die mond zo half open
ja wel heel schattig.quote:
Ik vind het erger dat ie erg overweight lijkt. Maar wel leuke fotoquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:39 schreef Poeke het volgende:
[..]
ja wel heel schattig. [afbeelding]
word alleen niet zo blij van die enorme hond..... kan heel lief zijn natuurlijk maar een hap... moet er niet aan denken... [afbeelding]
Die hond slikt Max in 1 keer doorquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:39 schreef Poeke het volgende:
[..]
ja wel heel schattig.![]()
word alleen niet zo blij van die enorme hond..... kan heel lief zijn natuurlijk maar een hap... moet er niet aan denken...![]()
Die vrouw lijkt op Debra Messing.quote:Op maandag 18 februari 2008 19:18 schreef KinkyGiraf het volgende:
[ afbeelding ]
Dochtertje van Christian Bale
quote:Op maandag 18 februari 2008 19:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die vrouw lijkt op Debra Messing.
Ik ook, dan maar met z'n drieën gekquote:Op dinsdag 19 februari 2008 01:40 schreef Harajuku. het volgende:
Ik dacht het ook.
Kij die held nou breakdancen op het podiumquote:
http://images.eonline.com(...)ing.debra.091306.jpg Ik vind dit toch een heeeeele andere vrouwquote:Op dinsdag 19 februari 2008 01:40 schreef Harajuku. het volgende:
Ik dacht het ook.
Cruz kan ook leuk dansenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:48 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Aww, wat een geweldig jochie zeg!
Yessss I'm on a roll so don't touch my eyeshadowquote:
Dat klopt Mel B heeft nog een kind, die moet inmiddels wel 10 zijn ofzo.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Niet alle kids bij de spicegirlsDat hoor je victoria ook zeggen ze wil eerst all zeggen en dan maakt ze er wat anders van.. Die van Mel B die oudste is er niet bij. En heeft Mel C ook een kind?
Verders vind ik die koptelefoons tof! de kleintjes het harde geluid proberen te besparen.
Ow en van Brooke Burk die man is toch ook "bekend" van Baywatch ofzo?
Nou, omdat ze er als twee druppels water op lijkt.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:46 schreef rena het volgende:
[..]
Ik denk dat je wat namen door de war haalt of zo. Want hoe jij hier Debra Messing in ziet
Nah.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:31 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou, omdat ze er als twee druppels water op lijkt.
ze heeft gewoon niet zoveel make up op als normaalquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:47 schreef cinnamongirl het volgende:
Zonde van Milla Jovovich zeg, zwangerschap heeft haar schoonheid geen goed gedaan.
Geweldigquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:08 schreef Takkembah het volgende:
Kingston, zonder speen![]()
[ afbeelding ]
Zijn zijn haren hier nu geblondeerd??????![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |