Allen voor bier, bier voor allen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
Verborgen voor de RVDquote:Op woensdag 28 november 2007 23:44 schreef Za-giniipiggu het volgende:
waar is het painttopic heen?
keyboardpiraatjesquote:
quote:Op woensdag 28 november 2007 22:11 schreef remlof het volgende:
En nu alleen nog feedback en tvp's van mods graag
Is goed, hoe je wel de animatie er in?quote:Op donderdag 29 november 2007 09:54 schreef boem-dikkie het volgende:
Volgens mij heb ik het logo nog wel in photoshop file. Dan kan ik even dat lelijke witte vlakje eruit halen. Kijk wel even als ik thuis ben.
Nja komt goed.quote:Op donderdag 29 november 2007 10:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Is goed, hoe je wel de animatie er in?
ik zie zoiezo remlof zo'n btje alles hier doen, snakey en de rest zijn hier amper te vindenquote:
Valt wel mee hoor, check de slotjeslijst maar.quote:Op donderdag 29 november 2007 11:19 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ik zie zoiezo remlof zo'n btje alles hier doen, snakey en de rest zijn hier amper te vinden
Je hebt nou eenmaal werkpaarden en sierpaarden.quote:Op donderdag 29 november 2007 11:19 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ik zie zoiezo remlof zo'n btje alles hier doen, snakey en de rest zijn hier amper te vinden
quote:Op donderdag 29 november 2007 13:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je hebt nou eenmaal werkpaarden en sierpaarden.
Nee.quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:40 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
mag ik zondag een topic openen omdat ik jarig ben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 01:51 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Prutsmod.Boeren zijn nog steeds de derde klasseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en die restelijke 20% van jou dan?quote:
quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:36 schreef remlof het volgende:
Het ergste is al weg.
quote:
wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:00 schreef MouzurX het volgende:
wtf waarom is mijn topic dicht?????
[..]
Hoe moet ik hem dan doen?? is gewoon een serieus-onzin topic hoorquote:Op zaterdag 1 december 2007 16:03 schreef murp het volgende:
[..]
wat denk je zelf?
zinnetjes met fappen erin is niet erg topicwaardig
Is weer open.quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:59 schreef MouzurX het volgende:
Gaat tie nog open of hoe zit het?
Murp moet gewoon nog ff inkomen denk ik.quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:09 schreef Tmaatje het volgende:
Tjonge, jonge, open,dicht,weer open??? Draaideurbeleid?
Mwah, zo geweldig vind ik het niet. En als ik opruim blijft er weinig over, wil je dat?quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:20 schreef Za-giniipiggu het volgende:
Zeg, verdient mijn [PAINT] Relaties topic inmiddels al geen TTT-banner en eventuele schoonmaakbeurt?
quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Mwah, zo geweldig vind ik het niet. En als ik opruim blijft er weinig over, wil je dat?
Die is ook niet TTT waardig imho.quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:35 schreef Za-giniipiggu het volgende:
[..]. laat dan maar. jij hebt liever een [PAINT] vernoem varkens naar islamitische profeten?
Kun je iets aan zijn avatar doen?quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Mwah, zo geweldig vind ik het niet. En als ik opruim blijft er weinig over, wil je dat?
Ik weet ook niet waarom ie die kutkloon gebruikt.quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:39 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Kun je iets aan zijn avatar doen?![]()
Die hond staart je aan
gewoon ivm. met privacyquote:Op zaterdag 1 december 2007 18:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waarom ie die kutkloon gebruikt.
quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:42 schreef Za-giniipiggu het volgende:
[..]
gewoon ivm. met privacyals je een andere UI kan vinden die tof is gebruik ik die wel.
Nee dat is het niet. Mensen ergerden zich aan de ava van die kutkloon, vandaar dat ik hem een beetje hielp.quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:33 schreef iamredleader het volgende:
Is dit het avatar-aanvraag-topic? Ik wil ook wel mijn avatar in emo-style
Die is inmiddels volgepost. Show hier je FEEst icon! Of vraag er een aan... is de nieuwe topic.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee dat is het niet. Mensen ergerden zich aan de ava van die kutkloon, vandaar dat ik hem een beetje hielp.
Voor meer emo (als in feestdagen) icoontjes kan je terecht in Show hier je FEEst icon! Of vraag er een aan...
Dank je, nepmod.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:30 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Die is inmiddels volgepost. Show hier je FEEst icon! Of vraag er een aan... is de nieuwe topic.
SO TRUEquote:
Omdat ie niet wou. Oud nieuws.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
SO TRUE![]()
ik vraag me eik nog wel af wrom Zg geen mod is geworden maar die murp wel_!
dan snap ik niet wrom ie nog steeds als een wannabe mod over het forum stiertquote:
quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:38 schreef KutVocht. het volgende:
KutVocht.
Krijg ik eindelijk waardering zit er een remlofje op voordat ik zogenaamd bescheiden kan doen.
Dat heb je dan bij deze gedaanquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:38 schreef KutVocht. het volgende:
KutVocht.
Krijg ik eindelijk waardering zit er een remlofje op voordat ik zogenaamd bescheiden kan doen.
Als je em nou 24 uur eerder had geopend en zonder stigmatiserende OPquote:Op zondag 2 december 2007 00:18 schreef Noorseviking het volgende:
Waarom is mijn topic dicht het ging wel over Aids
Ben ik is een keer serieusquote:Op zondag 2 december 2007 00:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je em nou 24 uur eerder had geopend en zonder stigmatiserende OP
Omdat het bagger is, over voetbal gaat en het prima via PM/MSN kanquote:Op zondag 2 december 2007 17:31 schreef Isdatzo het volgende:
kutwitlof waarom doe je mijn topic nu op slot
eej, wel lief zijn hè voor oom remlofquote:
want anders?quote:Op zondag 2 december 2007 17:42 schreef laffer het volgende:
[..]
eej, wel lief zijn hè voor oom remlof
dan vertel ik alles aan sinterklaasquote:
Omdat dit ONZ is en we tenminste een beetje creativiteit van de users zelf verwachten.quote:Op zondag 2 december 2007 23:30 schreef paultjuhhh het volgende:
Feliciteer hier Britney Spears !
Waarom slot mag je niet meer copy pasten uit nieuwsberichten
Ik vroeg het nog wel zo lief.quote:Op maandag 3 december 2007 01:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Een slotje lijkt me meer op z'n plaats
Het is al middag..quote:
Zet maar op je hyvesquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:33 schreef EL_REY het volgende:
jogy leuk dat je er weer bent!
ff een vraagje, ik heb een filmpje op internet gevonden, echt super te gek leuk gaaf cool.
het gaat over twee vrouwen met een bekertje, en je gelooft je ogen niet...
in welk forum moet ik deze plaatsen, aangezien het over sex gaat, humor heeft, je kan er over klagen, je kan er trauma's door oplopen en het kan mischien ook wel op de hoofdpagina.
ik hoor het wel
kijk eens naar je eigen topicsquote:
hyves is zoooooo 2007quote:
Hij is waarschijnlijk te grappig oid.quote:
ja, TE grappig voor dit forum, probeer het ergens eldersquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:19 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hij is waarschijnlijk te grappig oid.
Ik quote uit de OP:quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:48 schreef Isdatzo het volgende:
welke onverlaat wist mijn post..
*klaagt*
zal het niet meer doen
En diegenen die hardleers zijn raken gewoon een tijdje hun postrechten kwijt.quote:Kijk niet gek op als je posts opeens verdwijnen en mocht dit gebeuren, heb daar dan ook vrede mee. Bagger is ook hier niet welkom.
Ja, dat was het dus!quote:Op woensdag 5 december 2007 16:50 schreef Snakey het volgende:
Slap aftreksel...
N.S.B.'er?quote:
quote:
ontopique plzquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:51 schreef remlof het volgende:
Bagger is ook hier niet welkom.
En diegenen die hardleers zijn raken gewoon een tijdje hun postrechten kwijt.
YES! En wij maar trots toekijken hoe kleine Joginso mensen compleet tot wanhoop drijft en overal voor chaos en paniek zorgt.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:24 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja! Ja! Jaaa! Maar dan wil ik, ondanks mijn grote weerzin tegen het krijgen van kinderen met jou wél een kindje creëeren. Dat is precies wat de wereld nodig heeft! Een kleine onweerstaanbare labiele Antichrist met een aandachtstekortstoornis en een rijkelijk bedeelde ietwat macabere fantasiewereld maar met de wil én de macht om zijn fantasieëen in de werkelijkheid te veranderen. En dan zijn wij de trotse ouders van die kleine sadistische hummel.
waarvan 80% bagger was...quote:Op donderdag 6 december 2007 14:01 schreef hamkaastosti het volgende:
zeg murp.
Het is helemaal niet de bedoeling om alleen mohammed belachelijk te maken.
[paint] herschreven boeken als de islam populair wordt
Als je het topic gelezen had ipv van een slotje te zetten terwijl je klaarkwam kijkend naar je blauwe gebruikersnaam dan was je d'r misschien achter gekomen dat het de bedoeling is om boeken, tijdschriften en anders leesmateriaal te painten. Mohammed was maar een voorbeeld en d'r lieten zich wat mensen meeslepen door dat waar is mohammed plaatje.
dus gooi dat topic gewoon weer open zodat er gepaint kan worden. D'r kwamen best leuke dingen langs.
ok? kthxbai
Doe eens niet zo flauw en laat openquote:Op donderdag 6 december 2007 15:36 schreef remlof het volgende:
Opgeruimd staat netjes.
Wees blij dat ik geen ban voor je heb aangevraagdquote:Op donderdag 6 december 2007 15:51 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Doe eens niet zo flauw en laat open
Waarom zou je?quote:Op donderdag 6 december 2007 15:56 schreef remlof het volgende:
Wees blij dat ik geen ban voor je heb aangevraagd [afbeelding]
Nee inderdaad nietquote:
Ik zou me maar koest houden als ik jou was anders ben je weer snel verdwenen van dit forum.quote:Op donderdag 6 december 2007 20:21 schreef Remy101 het volgende:
Hallo ik ben Remy101 en ik ben de beste!
Aan die bug wordt gewerkt, ondertussen mag men gewoon "ONZePM" intikken achter de ontvangers.quote:Op donderdag 6 december 2007 20:51 schreef PiRANiA het volgende:
link werkt niet van ONZePM...
http://tinyurl.com/2xxb35
die werkt wel
n00baccount, kutkloon, whatevahquote:Op donderdag 6 december 2007 21:12 schreef zoalshetis het volgende:
remylof is een kut-idioot!!
die klinkt niet als een noob. ik zou de komende tijd maar over je schouder kijken als ik jou was.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hoessie?quote:
neen. helemaal geen feedback. je doet je best, dat doet me deugd om te lurken...quote:
Thanks. We moeten nog eens bieren in Arnhem.quote:Op donderdag 6 december 2007 21:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
neen. helemaal geen feedback. je doet je best, dat doet me deugd om te lurken...
quote:Op donderdag 6 december 2007 20:54 schreef remlof het volgende:
Goh wat grappig, nee TS stond vast vooraan toen ze de humor uitdeeldenDaarentegen ben ik gelukkig schijtgrappig en laat ik ook altijd alleen de topics open waar potentie in blijkt te zitten.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:30 schreef EL_REY het volgende:
klaag hier bekende nederlanders aan en word rijk
14.gif
ttt'tje
Is al dicht.quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:25 schreef MASD het volgende:
Sow sjoerdjuhhh heeft me eg dornken gevoerd
jullie zijn iets vergeten. een slotje enzo. nachtbagger.
Welke pics?quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:56 schreef Tmaatje het volgende:
Waar blijven de PICS Modjuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhsssssssssssss![]()
Check de fotoboeken maarquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:00 schreef Tmaatje het volgende:
voor de crewverkiezing... wij willen ook eens lachen...![]()
Zie fotoboeken.quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:00 schreef Tmaatje het volgende:
voor de crewverkiezing... wij willen ook eens lachen...![]()
Daar houden we je aan.quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
HET LEEFt, HET LEEFT.
ik open vandaag geen topics meer
daarintegen heb ik wel een laag IQquote:Op zaterdag 8 december 2007 18:33 schreef Het_hupt het volgende:
murp een mod die geen bier lust mod op ONZ?![]()
Kan deze mod direct vervangen worden
Omdat het kut was, je hebt niet eens geprobeerd er je best op te doen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:57 schreef Zotheid het volgende:
Waarom moet mijn biertopic nou weer weg.
ik vind het als je "pappa" dat je nog te jong ben voor bierquote:Op zaterdag 8 december 2007 18:57 schreef Zotheid het volgende:
Waarom moet mijn biertopic nou weer weg.
De titel was wel mooi.quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat het kut was, je hebt niet eens geprobeerd er je best op te doen.
Vooruit. Dan ga ik nu maar naar de AH toe. Jij ook eet smakelijk alvast.quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:00 schreef murp het volgende:
[..]
ik vind het als je "pappa" dat je nog te jong ben voor bieren het is nog te vroeg op de avond, laat iki eerst nog gaan avondeten, dan zie ik wel verder
Hallo? FB?quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:59 schreef Het_hupt het volgende:
Waar speel jij het liefst mee? weer open aub, serieus ONZ topic
ik las iets met optie 3, dat vond ik geen serieus ONZ topicquote:Op zaterdag 8 december 2007 18:59 schreef Het_hupt het volgende:
Waar speel jij het liefst mee? weer open aub, serieus ONZ topic
hoezo? er zijn veel serieuze Lego bouwers van 16 jaar en ouder hoorquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:04 schreef murp het volgende:
[..]
ik las iets met optie 3, dat vond ik geen serieus ONZ topic
ik lees dit: Net als murp, gewoon met Legoquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:05 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
hoezo? er zijn veel serieuze Lego bouwers van 16 jaar en ouder hoor
En als ik dat verander?quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:07 schreef murp het volgende:
[..]
ik lees dit: Net als murp, gewoon met Lego
dat is aanstootgevend
nee, hij gaat niet open, probeer eens een leuk topic te openen zonder dat ik een slotje moet zetten, want dat gebeurd wel vaker bij jouquote:
ok, zand dr over, maar heb em al veranderdquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:12 schreef murp het volgende:
[..]
nee, hij gaat niet open, probeer eens een leuk topic te openen zonder dat ik een slotje moet zetten, want dat gebeurd wel vaker bij jou
dus ga zo eens een leuke topic verzinnen die in de hoop een TTT wordt
ok?
en btw, je weet zelf ook wel dat jou topic niet orgineel en leuk is, daarom laat ik het nu rusten.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:07 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
over een paar uur mag ik weer baggeren
quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
HET LEEFt, HET LEEFT.
ik open vandaag geen topics meer
wat denk je zelfquote:Op zondag 9 december 2007 17:02 schreef jordeeeh het volgende:
Kap eens die mooie reeks te sluiten murp
neequote:Op zondag 9 december 2007 17:06 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik denk dat je m gewoon open moet laten
wees eens duidelijk?quote:Op zondag 9 december 2007 23:45 schreef Tmaatje het volgende:
Murp !!!!!!!!!!! Ik word gek van die avatar....![]()
![]()
ze kan het klonen niet laten...
dat lijkt maar zoquote:Op zondag 9 december 2007 23:58 schreef Tmaatje het volgende:
hmm jij en remlof hebben wel heel erg op elkaar lijkende avatars ...
De mijne is Gotan the Tango man, die van murp is Zippy the wannabe muppetquote:Op zondag 9 december 2007 23:58 schreef Tmaatje het volgende:
hmm jij en remlof hebben wel heel erg op elkaar lijkende avatars ...
Het werd niet op prijs gesteld in SEX vanwege het hoge baggergehalte, vandaar de verhuizing.quote:Op maandag 10 december 2007 10:41 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
Wie zegt dan dat iemand dit niet serieus neemt? Het feit dat dit topique nog in ONZ staat is alleen te wijten aan remlofs falen
dat is jouw mening, en moet ie daarom dicht?quote:Op maandag 10 december 2007 16:12 schreef Snakey het volgende:
bagger.
ff dimmen he, mr. klonenproducerquote:Op maandag 10 december 2007 23:52 schreef MASD het volgende:
zegkunnen jullie misschien wat letten op meneer Het_Hupt die schijnbaar in elk topic van mening is dat hij zijn soft-pron met ons moet delen.
alvast dank!
* MASD liktquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:15 schreef EL_REY het volgende:
eensch met Het_hupt, die masp of hoe ie heten mag is een beetje een hielenlikkert
onder het randje wel he, vindt ie lekker namelijkquote:
Omdat het topicverneukend werkt en totaal niet ontopic is. Waarschijnlijk was je zo druk op zoek naar je fipo plaatje dat je niet de tijd hebt genomen om de OP te begrijpen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:59 schreef renz0r het volgende:
Waarom wordt mn FIPOplaatje verwijderd, past toch in dit topic met allemaal plaatjes
Plaatje onder snellinkquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat het topicverneukend werkt en totaal niet ontopic is. Waarschijnlijk was je zo druk op zoek naar je fipo plaatje dat je niet de tijd hebt genomen om de OP te begrijpen.
Misschien omdat je zelf in je OP al oproept tot baggeren?quote:Op woensdag 12 december 2007 11:08 schreef EL_REY het volgende:
ik doe elke keer zo mijn best om een goede topic neer te zetten, maar elke keer krijg ik een slotje..
hoe kan dat toch?
Dan kan het topique beter gesloten wordenquote:Op woensdag 12 december 2007 15:36 schreef EL_REY het volgende:
O RLY
graag alle slowchat verwijderen. 14.gif
Inderdaad. Waardeloos topic.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:42 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Dan kan het topique beter gesloten worden
quote:Op woensdag 12 december 2007 16:03 schreef remlof het volgende:
Omdat je een oud topic zinloos schopt. En dat is geen note maar een nut, nutcase
Heb ik niet (meer)quote:Op woensdag 12 december 2007 16:07 schreef remlof het volgende:
Braaf, ga nu maar weer je zusje pesten
Ekskuuses, zal het niet meer doenquote:Op woensdag 12 december 2007 16:33 schreef remlof het volgende:
Doe whatever je wil maar ga niet hier lopen baggeren
hier kun je ook posten, op niveau zelfsquote:Op donderdag 13 december 2007 11:14 schreef EL_REY het volgende:
maar dan leest iedereen dat toch? en dat is nou niet de bedoeling
quote:Op donderdag 13 december 2007 18:05 schreef Het_hupt het volgende:
bedankt murp voor het verwijderen van dat gifje uit mijn topique
Nee, jij!quote:Op donderdag 13 december 2007 21:53 schreef renz0r het volgende:
pwned wie unne 0ldjez0r
remlof is meer een wijn manquote:Op donderdag 13 december 2007 21:48 schreef renz0r het volgende:
Remlof...een biertopic en fantopic van jezelf sluiten...
contradictie in terminusquote:Op vrijdag 14 december 2007 08:33 schreef MASD het volgende:
MASD!!!! Ben je al aan het maffen?
eindelijk weer eens goede nachtbagger gehad na die eindeloze reeks aan B&T. doe maar een slotje voor het verbaggert.
jij wilt wel heeeeeeel graag mod worden of niet danquote:Op vrijdag 14 december 2007 08:33 schreef MASD het volgende:
MASD!!!! Ben je al aan het maffen?
eindelijk weer eens goede nachtbagger gehad na die eindeloze reeks aan B&T. doe maar een slotje voor het verbaggert.
idd valt het jou ook al op?quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:13 schreef EL_REY het volgende:
[..]
jij wilt wel heeeeeeel graag mod worden of niet dan
Kap eens met het openen van topics bij elke brainfart die jij hebt, zaadmuil.quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:23 schreef EL_REY het volgende:
Names de kanarievereniging, het zoad is op
wtf? waarom moet ie dicht.. dit topic moet je gewoon even laten gaan en dan wordt het leuk!
hij blijft gewoon dichtquote:Op vrijdag 14 december 2007 11:23 schreef EL_REY het volgende:
Names de kanarievereniging, het zoad is op
wtf? waarom moet ie dicht.. dit topic moet je gewoon even laten gaan en dan wordt het leuk!
mag ik mischien een redenquote:
we zitten niet in BAG, maar het subforum ONZquote:Op vrijdag 14 december 2007 14:45 schreef Vierkantblokje het volgende:
Bagger mag niet. waarom is mein topic gesloten? De TT gaat over bagger de OP ook en de posts waren ook bagger?? dus WHY??
No hard feelings
Ja, maar nu kan ik hem niet meer leuker maken dus wat is dit nou!!!!quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:48 schreef murp het volgende:
[..]
we zitten niet in BAG, maar het subforum ONZ
het was gewoon geen leuk topic meer
dan open je maar een beter topic dat hopelijk een TTT gaat behalenquote:Op vrijdag 14 december 2007 14:57 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Ja, maar nu kan ik hem niet meer leuker maken dus wat is dit nou!!!!
je bent er weerquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:51 schreef KutVocht. het volgende:
Duitse Tetten
Murp!![]()
Ik had nét een mooie paint gemaakt!!1!![]()
Ja, en eindelijk een matige paint kunnen maken gooit murpsel het topic dichtquote:
Die paint was kut, maar het zuigt zwaar als het topic net dicht zit als je heel ijverig hebt zitten kuttenquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:53 schreef MASD het volgende:
doe open voor kutvocht.
ik miste je paints enzoquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:53 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
Ja, en eindelijk een matige paint kunnen maken gooit murpsel het topic dicht
quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:51 schreef KutVocht. het volgende:
Duitse Tetten
Murp!![]()
Ik had nét een mooie paint gemaakt!!1!![]()
ja wel, voor goede humorquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:02 schreef MASD het volgende:
murp heeft totaal geen gevoel voor humorPL
pony lovertst topics zijn killers derhalve zuigt murpquote:
wie werkt maakt foutenquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
pony lovertst topics zijn killers derhalve zuigt murp
drom snap ik dit ook nietquote:
quote:
dat zal het geweest zijn, murp is van Lapse afkomst.quote:Misschien kun je nog wel een Lap in z'n kont neuken
Done.quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:36 schreef zarGon het volgende:
Zou een mod de 11.gif-topic willen opschonen? D'r zijn een stel topicverneukende heikneuters die tieten blijven posten. Ha-ha.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:52 schreef zoalshetis het volgende:
http://frontpage.fok.nl/crew/148800
hey! snuifvagina laat ff open ja! het is een nieuw woord...
your call. jammer, maar niet boos. teleurgesteld hooguit. het was maar een topic.quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Ter beoordeling van de ONZ mods, ik geef je weinig kans![]()
laten we hen voortaan 'ziggy' noemen...
Terecht slotje. zhis kan beter.quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Ter beoordeling van de ONZ mods, ik geef je weinig kans![]()
laten we hen voortaan 'ziggy' noemen...
ik vond het prima onzin-waarding. sneue gasten zijn jullie afentoe.quote:
gewoon vakwerk dusquote:Op zaterdag 15 december 2007 19:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je hebt nu een dubbel slotje, zelfs...
* Het_hupt zich wast in onschuldquote:Op zaterdag 15 december 2007 20:55 schreef Tmaatje het volgende:
Heren enHuppel: iets voor jullie? Sf heeft het nummer
-edit - ze is al geweest zag ik...![]()
Ik heb overlegd, hij wordt gestenigd bij zonsopgang, zijn laatste.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:21 schreef Het_hupt het volgende:
ijsje? (of bier en tieten, dat mag ook) 2girls1cup
mpquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb overlegd, hij wordt gestenigd bij zonsopgang, zijn laatste.![]()
Thanks.
schoonmaakploeg...? !quote:Op zondag 16 december 2007 16:24 schreef Het_hupt het volgende:
Zou iedereen zo vriendelijk willen zijn om kan wel wat MOD werk gebruiken
Best wel vervelend inderdaadquote:Op zondag 16 december 2007 17:04 schreef Insomaniac het volgende:
Herejezus, verpest het nu niet stelletje newbies!.
Ik denk dat ie de boodschap nu wel begrepen heeftquote:Op zondag 16 december 2007 23:10 schreef MUUS het volgende:
Gooi hier rotte eieren naar skippy22.
Oi!. Maak dan netjes een deel 2 aan, stelletje lutsers.
.
.
Heb je vandaag nog PM's van em gehad?quote:Op zondag 16 december 2007 23:26 schreef MUUS het volgende:
Nehnehnehneeeeeeeeehneh.
Eentje.quote:Op zondag 16 december 2007 23:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb je vandaag nog PM's van em gehad?
Vind het toch eerder iets voor ONZ, het is niet zozeer klagen, maar meer een soort van op te zetten actie.quote:Op maandag 17 december 2007 09:27 schreef murp het volgende:
-->KLB
quote:Op maandag 17 december 2007 00:28 schreef remlof het volgende:
Dit gaat nergens meer over. I think Skippy22 got the message
quote:SLET
ma 17 december 2007 17:24u door skippy22
Vuige snol
levensvragen doen we niet aan in ONZquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:45 schreef Dribbel_ het volgende:
Murp je hebt net per ongeluk na je post mijn knakworst topic dicht gedaan. Doe hem ff weer open wil jeliefs dribbel
nee idd in ONZ wordt niet gebaggerdquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:48 schreef murp het volgende:
[..]
levensvragen doen we niet aan in ONZ
bagger trouwens ook niet
Dat is toch geen bagger joh lamhaasquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:48 schreef murp het volgende:
[..]
levensvragen doen we niet aan in ONZ
bagger trouwens ook niet
ja, maar maar eens voor de verandering een goed topicquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat is toch geen bagger joh lamhaas
Maar ik wou een foto posten
dus doe je of het oude topic weer open of moet ik een nieuwe maken ?
Goed topic en Dribbel in 1 zinquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:57 schreef murp het volgende:
[..]
ja, maar maar eens voor de verandering een goed topic![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |