dat zijn ze wel van me gewend hoorquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:47 schreef cablegunmaster het volgende:
* doet een topic report XD * Bagge topique.
nee gestemd zekerquote:
jogy is mijn maatjequote:Op dinsdag 4 december 2007 14:49 schreef BossFight het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je inziet dat je alleen bent op deze wereld.
Hij is geen ONZ-mod meer.quote:
quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:49 schreef MASD het volgende:
Slotje dan maar? aangezien niemand om TS geeft.
maakt niet uit tochquote:
quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:52 schreef L0we het volgende:
[..]
Tuurljik! wat denk jij nou...
tip: vervang & voor & in de url naar keuze (ja of nee)
ik ook.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:53 schreef paultjuhhh het volgende:
Je hebt ongeveer 132 kwaliteittopics van mij gemist
balenquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:53 schreef paultjuhhh het volgende:
Je hebt ongeveer 132 kwaliteittopics van mij gemist
=JAquote:http://poll.dezeserver.nl/vote.cgi?pid=250528&aid=1
=NEEquote:http://poll.dezeserver.nl/vote.cgi?pid=250528&aid=2
quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:49 schreef Lyzio het volgende:
Geilen op hoeveel posts je wel niet hebt op FOK! en dan andere mensen voor "lowlife" uitmaken. Ik ken je niet, maar ik vind je nu al niet aangenaam.
Maakt niet uit? Maakt niet uit?! Jogy is een held. Jogy is een soort ONZ-god! Zonder jogy is ONZ, ONZ niet meer! Sinds jogy geen ONZ-mod meer is zijn de luchten grijs, de dagen korter, de bomen kaal en de straten vuil en leeg. Waar ONZ ooit een forum vol pracht en praal was, met kwaliteitstopics en users in overvloed, is het nu niet veel meer dan één grote smerige vuilnisbelt waar de onderste lagen van onze samenleving samen komen.quote:
Jogy doet geen fuck op fok, kutmodquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:55 schreef Blight het volgende:
[..]
Maakt niet uit? Maakt niet uit?! Jogy is een held. Jogy is een soort ONZ-god! Zonder jogy is ONZ, ONZ niet meer! Sinds jogy geen ONZ-mod meer is zijn de luchten grijs, de dagen korter, de bomen kaal en de straten vuil en leeg. Waar ONZ ooit een forum vol pracht en praal was, met kwaliteitstopics en users in overvloed, is het nu niet veel meer dan één grote smerige vuilnisbelt waar de onderste lagen van onze samenleving samen komen.
dan moeten er meer slotjes komenquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:55 schreef Blight het volgende:
[..]
Maakt niet uit? Maakt niet uit?! Jogy is een held. Jogy is een soort ONZ-god. Zonder jogy is ONZ, ONZ niet meer. Sinds jogy geen ONZ-mod meer is zijn de luchten grijs, de dagen korter, de bomen kaal en de straten vuil en leeg. Waar ONZ ooit een forum vol pracht en praal was, met kwaliteitstopics en users in overvloed is het nu niet veel meer dan één grote smerige vuilnisbelt waar de onderste lagen van onze samenleving samen komen.
quote:
Ga je mond spoelen, jij hork!quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:56 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Jogy doet geen fuck op fok, kutmod
vaag... hier doet hij het primaquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Je speelt vals! (of er ging iets mis natuurlijk)
krijg ik de hele tijd
Krijg jij een stijve staafmixer van slotjes ofzo?quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dan moeten er meer slotjes komenomde kwaliteits topics omhoog te halen
of je hebt meer mods nodig :p
Volgens mij doet hij best veel voor TRU. Maar zeker weten doe ik het niet, want ik durf TRU niet te dicht te naderen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:58 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Zo is het hoor, leef jij maar lekker in het verleden
jaquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:58 schreef Blight het volgende:
[..]
Krijg jij een stijve staafmixer van slotjes ofzo?.
Misschien zet je de standaard niet hoog genoeg.quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:00 schreef EL_REY het volgende:
waarom worden al mijn kwaliteitstopics altijd volgebaggerd door newbies
oh Tru kom ik niet, sorry dan maar hequote:Op dinsdag 4 december 2007 14:59 schreef Blight het volgende:
[..]
Volgens mij doet hij best veel voor TRU. Maar zeker weten doe ik het niet, want ik durf TRU niet te dicht te naderen.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:00 schreef EL_REY het volgende:
waarom worden al mijn kwaliteitstopics altijd volgebaggerd door newbies
Gelijk heb je. TRU is eng.quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:01 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
oh Tru kom ik niet, sorry dan maar he![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik doe mijn best tochquote:Op dinsdag 4 december 2007 15:01 schreef Blight het volgende:
[..]
Misschien zet je de standaard niet hoog genoeg..
En jij je dus ook thuisvoelt.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:55 schreef Blight het volgende:
[..]
Maakt niet uit? Maakt niet uit?! Jogy is een held. Jogy is een soort ONZ-god! Zonder jogy is ONZ, ONZ niet meer! Sinds jogy geen ONZ-mod meer is zijn de luchten grijs, de dagen korter, de bomen kaal en de straten vuil en leeg. Waar ONZ ooit een forum vol pracht en praal was, met kwaliteitstopics en users in overvloed, is het nu niet veel meer dan één grote smerige vuilnisbelt waar de onderste lagen van onze samenleving samen komen.
Uiteraard. Het plebs is tof. Kijk maar naar HILDO en Kankerkachel Kees.quote:
Dan had hij je kuttopic allang dicht geflikkerd inderdaad!quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:02 schreef EL_REY het volgende:
[..]
ik doe mijn best toch
het is niet eerlijk, als jogy hier nog mod was dan was het nooit zo ver gekomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |